Sériové stroje T679.0 čísel 016 až 020


776016g.jpg
Na nádraží ve Vígľaši byla postrková lokomotiva T679.0016 vyfotografována v roce 1982.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 800 pix361 KiB

776016d.jpg
Čerstvě opravená T679.0016 se v nymburském depu připravovala na cestu do své domoviny ve Zvolenu 22. 7. 1983.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix108 KiB

776016f.jpg
Ještě celočervená T679.0016 byla na postrku nákladního vlaku vyfotografována u Podkriváně - rok 1985.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix150 KiB

776016e.jpg
V čele vlaku loženého starými dobrými "Škodulkami" projížděla T679.0016 po trati u Zvolenské Slatiny 3. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   1200 × 800 pix420 KiB

776016a.jpg
S vodojemem typickým pro zvolenské depo v pozadí stál u "staré točny" odstaven stroj T679.0016 dne 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix85 KiB

776016b.jpg
Jen necelý půlrok po svém definitivním odstavení byla T679.0016 zdokumentována ve zvolenském depu 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix112 KiB

776016c.jpg
Vyřazená "Cé-nula" T679.0016 chátrala v prostorách depa Zvolen 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix120 KiB

776017e.jpg
Ještě plně provozní stroj T679.0017 byl poblíž Zvolenské Slatiny zastižen na postrku nákladního vlaku 3. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix131 KiB

776017c.jpg
Na této fotografii ze zvolenského depa můžeme snadno porovnat rozdíly na čelech ještě provozních lokomotiv T679.0017 a T679.0023. Snímek je z 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix119 KiB

776017a.jpg
Velmi dobře patrná je úprava pro zabudování automatického spřáhla na tomto obrázku stroje T679.0017, který stál v depu Zvolen odstaven 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix107 KiB

776017g.jpg
Snímek lokomotivy T679.0017 v čele kontejnerového vlaku kategorie NEx, pořízený na jaře 1988, dokumentuje klasický a prakticky jediný chronický nešvár "Pomerančů" - netěsný labyrint mezi motorem a generátorem, přes který vytékal olej na palivovou nádrž. Byla to noční můra všech pomocníků strojvedoucího, kteří museli zasažená místa důkladně čistit "pucvolí", protože na dlouhých spádech vážně hrozilo zahoření lokomotivy od jisker z brzdových špalíků.
Foto: Ing. Aleš Bílek   1200 × 760 pix486 KiB

776017f.jpg
Už definitivně vyřazená "Cé-nula" T679.0017 chátrá mezi jinými vraky v zadní části depa Zvolen 2. 8. 1989.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix114 KiB

776017b.jpg
Lokomotivy T679.0017 a T679.0011 čekaly ve Zvolenu na sešrotování 12. 8. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix127 KiB

776017d.jpg
A je konec ! Ani výjimečnému stroji T679.0017 se nevyhnul osud drtivé většiny "Pomerančů". Při likvidaci jej objektiv fotoaparátu zachytil ve Zvolenu 30. 1. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix123 KiB

776018a.jpg
Vzorný technický záběr lokomotivy T679.018 vznikl při jejích zkouškách na ŽZO Cerhenice - rok 1965.
Foto: Ing. Pavel Dočkal   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix120 KiB

776018b.jpg
Už jen necelý rok a půl provozu čekal "Cé-nulu" T679.018, když byla vyfotografována ve Zvolenu 23. 7. 1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix143 KiB

776019w.jpg
Kdybyste v roce 1980 někomu tvrdili, že se tento vrak stroje T679.019 stane posledním a navíc muzejním zástupcem své řady, asi by si o Vás pomyslel něco nepěkného. Snímek z depa Zvolen je z 2. 5. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

776019h.jpg
Tehdy ničím nevynikající stroj T679.0019 byl ještě v celočerveném nátěru zastižen ve Zvolenu v první polovině 80. let.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix105 KiB

776019a.jpg
Už tenkými žlutými proužky na čelech "ozdobená" T679.0019 posunovala po nákladovém nádraží ve Zvolenu ve druhé polovině 80. let.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix88 KiB

776019s.jpg
Lokomotiva T679.0019 byla v čele nákladního vlaku zdokumentována na trati u Vígľaše - rok 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix86 KiB

776019r.jpg
Budoucí muzejní stroj T679.0019 projíždí sólo po trati nedaleko zastávky Pstruša 4. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix172 KiB

776019q.jpg
Revizní opravou vzorně revitalizovaná T679.0019 byla v tehdejším LD Nymburk zvěčněna 30. 3. 1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix137 KiB

776019x.jpg
Pohled shora na pozdější muzejní lokomotivu T679.0019 v jejím stavu na jaře 1988. Snímek byl pořízen na viaduktu nad Uľankou (v pozadí je patrná kolej vlečky klesající do papíren).
Foto: Ing. Aleš Bílek   1200 × 800 pix380 KiB

776019m.jpg
"Cé-nula" T679.0019 byla na postrku vlaku výsypných vozů zastižena u Kriváně 13. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix104 KiB

776019k.jpg
Po trati mezi Krivání a Detvou projíždí při návratu od postrku sólo lokomotiva T679.0019 dne 13. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix118 KiB

776019n.jpg
Už poněkud zašlá T679.0019 se spolu s nablýskanou 754 034-7 setkala u přesuvny zvolenského depa 24. 7. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix113 KiB

776019o.jpg
Lokomotivy T679.0019 (budoucí muzejní), T679.0023 (plánovaná muzejní) a T679.0017 stály společně u "zadní točny" depa Zvolen 23. 7. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix110 KiB

776019l.jpg
Tři měsíce po záměrném stažení z provozu (pro MDC) stála T679.0019 odstavena ve zvolenském depu 30. 7. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix97 KiB

776019c.jpg
Již po opravě a renovaci pro muzejní provoz se T679.0019 představuje ve Veľkém Šariši 7. 8. 1993.
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix109 KiB

776019e.jpg
Novopečená "oranžová perla" T679.0019 zavítala v rámci oslav 120. výročí trati Prešov - Plaveč do stanice Veľký Šariš 7. 8. 1993.
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix111 KiB

776019d.jpg
Zvláštní vlak, vedený strojem T679.0019, projíždí zastávkou Červenica ve směru do Prešova 7. 8. 1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix100 KiB

776019f.jpg
Také další snímek zvláštního vlaku s T679.0019 vznikl u zastávky Červenica v rámci oslav 120. výročí trati Prešov - Plaveč 7. 8. 1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix93 KiB

776019g.jpg
"Pomeranč" T679.0019 vyjíždí se zvláštním vlakem ze Sabinova ve směru na Plaveč 7. 8. 1993.
Foto: Zdeněk Nantl   1200 × 780 pix348 KiB

776019j.jpg
Lokomotiva T679.0019 posunovala ve stanici Lipany 7. 8. 1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix125 KiB

776019i.jpg
Muzejní krasavice T679.0019 byla v čele zvláštního vlaku vyfotografována ve stanici Prešov 7. 8. 1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix107 KiB

776019v.jpg
S vozy o několik generací mladšími přijela T679.0019 do Bohumína 1. 5. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix140 KiB

776019b.jpg
"Pomeranč" T679.0019 zavítal také na oslavy, které se v Ostravě hl.n. konaly 4. 5. 1997.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix121 KiB

776019p.jpg
Tandem motorových veteránů T679.019 a T679.1168 projíždí s požárním vlakem stanicí Čremošné 31. 5. 2008.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix156 KiB

776019t.jpg
Stroje T679.019 a T679.1168 vyčkávají s požárním vlakem, vypraveným za zvláštním parním vlakem, na dokončení zásahu hasičů na trati u Diviak 31. 5. 2008.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix133 KiB

776019u.jpg
Muzejní lokomotivy T679.019 a T679.1168 přijely s požárním vlakem do stanice Harmanec-Jaskyňa 31. 5. 2008.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix182 KiB

776020a.jpg
Známá slova z Bible o tom, že "jeden bude vzat (do nebe) a druhý ponechán" připomíná tento záběr vraků T679.019 a T679.020, stojících vedle sebe v depu Zvolen. Zatímco první z nich přežil všechny ostatní kolegy své řady, druhý čekalo v době pořízení snímku již jen lokomotivní nebe - snímek je z 3. 6. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 710 pix268 KiB


Zobrazeno 41 z celkem 183 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.