Sériové stroje řady 776 čísel 016 až 027


776016d.jpg
Čerstvě opravená T679.0016 se v nymburském depu připravovala na cestu do své domoviny ve Zvolenu 22.7.1983.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix108 KiB

776016f.jpg
Ještě celočervená T679.0016 byla na postrku nákladního vlaku vyfotografována u Podkriváně - rok 1985.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix150 KiB

776016e.jpg
V čele vlaku loženého starými dobrými "Škodulkami" projížděla T679.0016 po trati u Zvolenské Slatiny 3.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix162 KiB

776016a.jpg
S vodojemem typickým pro zvolenské depo v pozadí stál u "staré točny" odstaven stroj T679.0016 dne 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix85 KiB

776016b.jpg
Jen necelý půlrok po svém definitivním odstavení byla T679.0016 zdokumentována ve zvolenském depu 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix112 KiB

776016c.jpg
Vyřazená "Cé-nula" T679.0016 chátrala v prostorách depa Zvolen 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix120 KiB

776017e.jpg
Ještě plně provozní stroj T679.0017 byl poblíž Zvolenské Slatiny zastižen na postrku nákladního vlaku 3.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix131 KiB

776017c.jpg
Na této fotografii ze zvolenského depa můžeme snadno porovnat rozdíly na čelech ještě provozních lokomotiv T679.0017 a T679.0023. Snímek je z 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix119 KiB

776017a.jpg
Velmi dobře patrná je úprava pro zabudování automatického spřáhla na tomto obrázku stroje T679.0017, který stál v depu Zvolen odstaven 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix107 KiB

776017f.jpg
Už definitivně vyřazená "Cé-nula" T679.0017 chátrá mezi jinými vraky v zadní části depa Zvolen 2.8.1989.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix114 KiB

776017b.jpg
Lokomotivy T679.0017 a T679.0011 čekaly ve Zvolenu na sešrotování 12.8.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix127 KiB

776017d.jpg
A je konec ! Ani výjimečnému stroji T679.0017 se nevyhnul osud drtivé většiny "Pomerančů". Při likvidaci jej objektiv fotoaparátu zachytil ve Zvolenu 30.1.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix123 KiB

776018a.jpg
Vzorný technický záběr lokomotivy T679.018 vznikl při jejích zkouškách na ŽZO Cerhenice - rok 1965.
Foto: Ing. Pavel Dočkal   Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix120 KiB

776018b.jpg
Už jen necelý rok a půl provozu čekal "Cé-nulu" T679.018, když byla vyfotografována ve Zvolenu 23.7.1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix143 KiB

776019w.jpg
Kdybyste v roce 1980 někomu tvrdili, že se tento vrak stroje T679.019 stane posledním a navíc muzejním zástupcem své řady, asi by si o Vás pomyslel něco nepěkného. Snímek z depa Zvolen je z 2.5.1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

776019h.jpg
Tehdy ničím nevynikající stroj T679.0019 byl ještě v celočerveném nátěru zastižen ve Zvolenu v první polovině 80. let.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix105 KiB

776019a.jpg
Už tenkými žlutými proužky na čelech "ozdobená" T679.0019 posunovala po nákladovém nádraží ve Zvolenu ve druhé polovině 80. let.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix88 KiB

776019s.jpg
Lokomotiva T679.0019 byla v čele nákladního vlaku zdokumentována na trati u Vígľaše - rok 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix86 KiB

776019r.jpg
Budoucí muzejní stroj T679.0019 projíždí sólo po trati nedaleko zastávky Pstruša 4.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix172 KiB

776019q.jpg
Revizní opravou vzorně revitalizovaná T679.0019 byla v tehdejším LD Nymburk zvěčněna 30.3.1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix137 KiB

776019m.jpg
"Cé-nula" T679.0019 byla na postrku vlaku výsypných vozů zastižena u Kriváně 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix104 KiB

776019k.jpg
Po trati mezi Krivání a Detvou projíždí při návratu od postrku sólo lokomotiva T679.0019 dne 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix118 KiB

776019n.jpg
Už poněkud zašlá T679.0019 se spolu s nablýskanou 754 034-7 setkala u přesuvny zvolenského depa 24.7.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix113 KiB

776019o.jpg
Lokomotivy T679.0019 (budoucí muzejní), T679.0023 (plánovaná muzejní) a T679.0017 stály společně u "zadní točny" depa Zvolen 23.7.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix110 KiB

776019l.jpg
Tři měsíce po záměrném stažení z provozu (pro MDC) stála T679.0019 odstavena ve zvolenském depu 30.7.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix97 KiB

776019c.jpg
Již po opravě a renovaci pro muzejní provoz se T679.0019 představuje ve Veľkém Šariši 7.8.1993.
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix109 KiB

776019e.jpg
Novopečená "oranžová perla" T679.0019 zavítala v rámci oslav 120. výročí trati Prešov - Plaveč do stanice Veľký Šariš 7.8.1993.
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix111 KiB

776019d.jpg
Zvláštní vlak, vedený strojem T679.0019, projíždí zastávkou Červenica ve směru do Prešova 7.8.1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix100 KiB

776019f.jpg
Také další snímek zvláštního vlaku s T679.0019 vznikl u zastávky Červenica v rámci oslav 120. výročí trati Prešov - Plaveč 7.8.1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix93 KiB

776019g.jpg
"Pomeranč" T679.0019 vyjíždí se zvláštním vlakem ze Sabinova ve směru na Plaveč 7.8.1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix119 KiB

776019j.jpg
Lokomotiva T679.0019 posunovala ve stanici Lipany 7.8.1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix125 KiB

776019i.jpg
Muzejní krasavice T679.0019 byla v čele zvláštního vlaku vyfotografována ve stanici Prešov 7.8.1993.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix107 KiB

776019v.jpg
S vozy o několik generací mladšími přijela T679.0019 do Bohumína 1.5.1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix140 KiB

776019b.jpg
"Pomeranč" T679.0019 zavítal také na oslavy, které se v Ostravě hl.n. konaly 4.5.1997.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix121 KiB

776019p.jpg
Tandem motorových veteránů T679.019 a T679.1168 projíždí s požárním vlakem stanicí Čremošné 31.5.2008.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix156 KiB

776019t.jpg
Stroje T679.019 a T679.1168 vyčkávají s požárním vlakem, vypraveným za zvláštním parním vlakem, na dokončení zásahu hasičů na trati u Diviak 31.5.2008.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix133 KiB

776019u.jpg
Muzejní lokomotivy T679.019 a T679.1168 přijely s požárním vlakem do stanice Harmanec-Jaskyňa 31.5.2008.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix182 KiB

776020a.jpg
Známá slova z Bible o tom, že "jeden bude vzat (do nebe) a druhý ponechán" připomíná tento záběr vraků T679.019 a T679.020, stojících vedle sebe v depu Zvolen. Zatímco první z nich přežil všechny ostatní kolegy své řady, druhý čekalo v době pořízení snímku již jen lokomotivní nebe - snímek je z 3.6.1980.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 710 pix268 KiB

776021e.jpg
Na nádraží v Martině dorazila s nákladním vlakem lokomotiva T679.0021 dne 24.7.1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix122 KiB

776021c.jpg
Zhruba rok před svým vyřazením byla T679.0021 zastižena na trati u Podkriváně na postrku nákladního vlaku - rok 1986.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix164 KiB

776021b.jpg
Už více než rok odstavená 776 021-8 čeká na svou další budoucnost v depu Zvolen 31.7.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix125 KiB

776021a.jpg
Značně sešlá "Cé-nula" 776 021-8 chátrá v depu Zvolen - rok 1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix104 KiB

776021d.jpg
Vraky lokomotiv 776 021-8, 776 027-5 a 776 013-5 stály v Nových Zámcích odstavené 3.2.1992.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix108 KiB

776022d.jpg
Sice neprovozní, ale ještě žaluziemi nad chladícími ventilároty na střeše vybavený stroj T679.0022 se nám představuje na snímku z depa Zvolen ze dne 23.7.1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix151 KiB

776022a.jpg
Na postrku vlaku s novými autobusy Ikarus byla T679.0022 zastižena ve stanici Kriváň 30.1.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix72 KiB

776022b.jpg
Po trati u Kriváně projížděla sólo se od postrku vracející T679.0022 dne 30.1.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix135 KiB

776022c.jpg
Zubožené vraky kdysi tak pěkných "Pomerančů" 776 022-6 a 776 014-3 chátraly v Devínské Nové Vsi ještě 28.8.1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix143 KiB

776023a.jpg
Plánovaná muzejní T679.0023 stála spolu se strojem T679.0002 odstavena ve zvolenském depu 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix130 KiB

776023b.jpg
Neprovozní lokomotivy T678.0001, 781 123-5, T679.0015, 781 061-7 a T679.0023 byly v zadní části zvolenského depa vyfotografovány 30.7.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix109 KiB

776023c.jpg
Již jen k likvidaci odsouzené "Pomeranče" 775 001-1, 776 015-0 a 776 023-4 stály na "kolejích smrti" v depu Zvolen 30.7.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix112 KiB

776024b.jpg
Zvolenská "Cé-nula" T679.0024 čekala na vyvazovací opravu v prostorách ŽOS Nymburk 19.8.1979.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix130 KiB

776024e.jpg
Momentálně neprovozní stroj T679.0024 byl v depu Zvolen zdokumentován 2.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix126 KiB

776024a.jpg
Lokomotiva T679.0024 uhání sólo po trati nedaleko Podkriváně v mlhavém ránu dne 22.11.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix67 KiB

776024d.jpg
Ve stanici Lovinobaňa čekala T679.0024 na odjezd k dalšímu vlaku 22.11.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix108 KiB

776024f.jpg
Na postrku uhelného vlaku projíždí T679.0024 známým zářezem trati u Podkriváně 23.11.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix189 KiB

776024c.jpg
Na samém konci své provozní éry byla T679.0024 zastižena na trati nedaleko Podkriváně 24.11.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix117 KiB

776025e.jpg
Tento zdařilý portrét lokomotivy T679.0025 vznikl ve zvolenském depu 2.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix129 KiB

776025f.jpg
Dvojice strojů T679.0025 a T678.0007 čeká na další práci ve Zvolenu 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix121 KiB

776025g.jpg
"Cé-nula" T679.0025 posunovala po zvolenské nákladové stanici 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix132 KiB

776025h.jpg
Červené krasavice T679.0025 a T679.0019 se ve Zvolenu sešly 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix100 KiB

776025b.jpg
Na trati u zastávky Slatinka byl s nákladním vlakem vyfotografován stroj T679.0025 za mrazivého dne 15.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix113 KiB

776025d.jpg
V červnu 1988 si lokomotivní čety vlastními silami natřely stroj T679.0025, který se pak stal chloubou zvolenského depa. Bohužel však "život" této krasavice ukončil střet se silničním vozidlem na přejezdu u Rimavské Seče dne 29.12.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix131 KiB

776025c.jpg
Na postrku nákladního vlaku byla T679.0025 zastižena v traťovém úseku Kriváň - Detva 13.5.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix116 KiB

776025j.jpg
"Pomeranč" T679.0025 reprezentoval svou řadu na výstavě v Břeclavi 25.6.1989.
Foto: Peter Krajňák   800 × 600 pix100 KiB

776025i.jpg
Jednoduchým a přitom dokonalým dojmem působí konstrukce řady T679.0, kterou na výstavě v Břeclavi zastupovala T679.0025 dne 25.6.1989.
Foto: Bohdan Ociepka   1024 × 680 pix154 KiB

776025k.jpg
Lokomotiva 776 025-9 byla v činné službě zdokumentována ve Zvolenu 2.8.1989.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix116 KiB

776025a.jpg
"Cé-nula" 776 025-9 se ve Zvolenu připravovala na další traťový výkon dne 12.8.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix90 KiB

776026c.jpg
Povrchově značně zašlá T679.0026 posunovala v Hronské Dúbravě 2.5.1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix145 KiB

776026b.jpg
V čele nákladního vlaku byla nedaleko Kriváně zastižena lokomotiva T679.0026 dne 13.4.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix88 KiB

776026a.jpg
Už definitivně vyřazená T679.0026 stála na okraji zvolenského depa odstavena 30.7.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix83 KiB

776027a.jpg
Poslední vyrobený "Pomeranč", stroj T679.0027, čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na čas svého odjezdu s nákladním vlakem 12.8.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix98 KiB

776027b.jpg
Jiný pohled na stejný vlak s lokomotivou T679.0027 v čele pochází také ze Zvolena z 12.8.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix146 KiB

776xxxa.jpg
Neznámá "Cé-nula" T679.0 prováží nákladní vlak po trati u Podkriváně - rok 1985.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix125 KiB


Zobrazeno 73 z celkem 160 dostupných snímků této řady a celkem 13051 fotografií na stránkách.