![776011e.jpg](rady/776/obr/776011e.gif) | "Cé-nula" T679.011 čekala na revizi v prostorách ŽOS Nymburk 22. 5. 1980. | Sbírka: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 113 KiB | | |
|
![776011g.jpg](rady/776/obr/776011g.gif) | V čele uhelného vlaku byla T679.0011 zastižena u Podkriváně v roce 1982. | Foto: Ladislav Havránek | 1200 × 800 pix | 413 KiB | | |
|
![776011f.jpg](rady/776/obr/776011f.gif) | Už s předstihem novým označením na dveřích do kabin "okrášlený" stroj T679.0011 byl v kruhové remíze depa Zvolen zdokumentován 13. 9. 1987. | Foto: Ladislav Havránek | 1200 × 800 pix | 421 KiB | | |
|
![776011a.jpg](rady/776/obr/776011a.gif) | V jedné z hal zvolenského depa se právě podrobuje opravě stroj T679.0011 dne 14. 2. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 113 KiB | | |
|
![776011b.jpg](rady/776/obr/776011b.gif) | Rovné dva týdny po svém definitivním odstavení se T679.0011 podrobuje v depu Zvolen demontáži použitelných náhradních dílů 16. 3. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
![776011d.jpg](rady/776/obr/776011d.gif) | Vyřazená T679.0011 a momentálně neprovozní T678.0010 stály společně na jedné koleji u točny depa ve Zvolenu 6. 8. 1989. | Foto: Tomáš Palyza | 800 × 600 pix | 131 KiB | | |
|
![776012c.jpg](rady/776/obr/776012c.gif) | Dvojice "Pomerančů" T679.0012 a T679.0019 čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na další práci 2. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 117 KiB | | |
|
![776012d.jpg](rady/776/obr/776012d.gif) | Už jen osamocený stroj T679.0012 byl ve Zvolenu vyfotografován 2. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
![776012e.jpg](rady/776/obr/776012e.gif) | Jiný záběr lokomotivy T679.0012 vznikl ve Zvolenu při stejné příležitosti 2. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
![776012a.jpg](rady/776/obr/776012a.gif) | Pod zařízením na doplňování písku do písečníků ve zvolenském depu stojí stroj T679.0012 - rok 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 117 KiB | | |
|
![776012b.jpg](rady/776/obr/776012b.gif) | "Cé-nuly" T679.0012 a T679.0024 čekají v depu Zvolen na další práci 31. 7. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
![776012f.jpg](rady/776/obr/776012f.gif) | Lokomotiva T679.0012 projíždí s nákladním vlakem romantickým traťovým úsekem nedaleko Píly 4. 8. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 790 pix | 587 KiB | | |
|
![776012h.jpg](rady/776/obr/776012h.gif) | Téměř na konci svého provozu prováží T679.0012 nákladní vlak Zvolenem 25. 4. 1989. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 141 KiB | | |
|
![776012g.jpg](rady/776/obr/776012g.gif) | Nebýt nehody mezi Blhovci a Hajnáčkou dne 28.6.1990, mohla lokomotiva T679.0012 ještě nějaký čas jezdit. Poškozenou po této nehodě ji zachycuje snímek ze zvolenského depa z 24. 7. 1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
![776013h.jpg](rady/776/obr/776013h.gif) | Na výkonu postrkového stroje byla lokomotiva T679.0013 zachycena u Podkriváně v roce 1982. | Foto: Ladislav Havránek | 1200 × 800 pix | 454 KiB | | |
|
![776013b.jpg](rady/776/obr/776013b.gif) | Vcelku zachovalý stroj T679.0013 čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na povolení k odjezdu se smíšeným nákladním vlakem 2. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
![776013a.jpg](rady/776/obr/776013a.gif) | Před výjezdem na další traťový výkon byla ve Zvolenu zdokumentována "Cé-nula" T679.0013 za chladného rána dne 14. 2. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 108 KiB | | |
|
![776013e.jpg](rady/776/obr/776013e.gif) | V čele nákladního vlaku projíždí T679.0013 zastávkou Podkriváň 14. 2. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 780 pix | 585 KiB | | |
|
![776013c.jpg](rady/776/obr/776013c.gif) | Lokomotiva T679.0013 prováží vyrovnávkový vlak po trati u Píly 13. 5. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 770 pix | 390 KiB | | |
|
![776013g.jpg](rady/776/obr/776013g.gif) | Na pohled zašlá, zato ale spolehlivá T679.0013 postrkuje nákladní vlak v Hronské Dúbravě 12. 10. 1988. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
![776013f.jpg](rady/776/obr/776013f.gif) | Zajímavými širokými žlutými pruhy na čelech opatřená T679.0013 projíždí s nákladním vlakem pod Zvolenským hradem 21. 5. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 144 KiB | | |
|
![776013d.jpg](rady/776/obr/776013d.gif) | "Cé-nula" T679.0013 odjíždí s nákladním vlakem ze Zvolena 21. 5. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 159 KiB | | |
|
![776014k.jpg](rady/776/obr/776014k.gif) | Lokomotiva T679.0014 odváží nákladní vlak z Kremnice 23. 3. 1980. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 185 KiB | | |
|
![776014i.jpg](rady/776/obr/776014i.gif) | Na nymburském nádraží se čerstvě opravená a nalakovaná T679.0014 chystá na cestu zpět do Zvolena 4. 8. 1981. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 129 KiB | | |
|
![776014g.jpg](rady/776/obr/776014g.gif) | Neprovozní stroj T679.0014 čeká v depu Zvolen na přistavení do opravy - rok 1986. | Foto: Zuzana Piešová Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 128 KiB | | |
|
![776014e.jpg](rady/776/obr/776014e.gif) | Po trati u obce Víglaš prováží nákladní vlak "Pomeranč" T679.0014 dne 3. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 750 pix | 443 KiB | | |
|
![776014h.jpg](rady/776/obr/776014h.gif) | Při chvilce odpočinku byla T679.0014 vyfotografována v domovském RD Zvolen - rok 1987. | Foto: Pavol Kukučík Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 152 KiB | | |
|
![776014a.jpg](rady/776/obr/776014a.gif) | Ještě provozní lokomotivy T679.0014 a T678.0001 stály vedle sebe ve zvolenském depu 31. 7. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 126 KiB | | |
|
![776014b.jpg](rady/776/obr/776014b.gif) | Na nákladovém nádraží ve Zvolenu se k odjezdu připravuje vlak se strojem T679.0014 v čele 2. 8. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
![776014d.jpg](rady/776/obr/776014d.gif) | Lokomotiva T679.0014 byla při sólo jízdě zachycena na zhlaví stanice Lučenec v roce 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 558 KiB | | |
|
![776014c.jpg](rady/776/obr/776014c.gif) | Mezistaničním úsekem Píla - Podkriváň projížděla T679.0014 na postrku smíšeného nákladního vlaku 16. 3. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 820 pix | 459 KiB | | |
|
![776014f.jpg](rady/776/obr/776014f.gif) | Lokomotivy 776 014-3 a 776 022-6 stály po svém zrušení (koncem roku 1991) ještě několik let ve stanici Devínská Nová Ves, kde je objektiv fotoaparátu zastihl 31. 8. 1992. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
![776014j.jpg](rady/776/obr/776014j.gif) | Zcela rozkradené vraky někdejších strojů 776 014-3 a 776 022-6 se ve stanici Devínská Nová Ves nacházely ještě 28. 8. 1996. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 173 KiB | | |
|
![776015q.jpg](rady/776/obr/776015q.gif) | Ještě celočervená T679.0015 posunovala po zvolenské stanici 2. 9. 1975. | Foto: Michal Martinek | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
![776015p.jpg](rady/776/obr/776015p.gif) | V čele nákladního vlaku burácí na trati u Podkriváně diesel později velmi známého stroje T679.0015 - rok 1985. | Foto: Ivo Valent | 800 × 600 pix | 153 KiB | | |
|
![776015n.jpg](rady/776/obr/776015n.gif) | Noční záběr zvolenské perly T679.0015 vznikl v jejím domovském depu také 3. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 830 pix | 290 KiB | | |
|
![776015k.jpg](rady/776/obr/776015k.gif) | Na výstavě k 90 letům výroby lokomotiv v ČKD, uspořádané v Praze-Bubnech, se kromě jiných představil také zvolenský stroj T679.0015 dne 29. 5. 1987. | Foto: Ladislav Havránek | 1200 × 850 pix | 361 KiB | | |
|
![776015r.jpg](rady/776/obr/776015r.gif) | Poměrně známý snímek stroje T679.0015 pochází z výstavy v Praze-Bubnech - červen 1987. | Sbírka: Petr Doubravský | 800 × 600 pix | 104 KiB | | |
|
![776015i.jpg](rady/776/obr/776015i.gif) | V mrazivém ránu veze stroj T679.0015 svůj vlak po trati u zastávky Slatinka 15. 2. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 336 KiB | | |
|
![776015j.jpg](rady/776/obr/776015j.gif) | Oranžová krasavice T679.0015 dorazila s nákladním vlakem do Harmance - rok 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 553 KiB | | |
|
![776015g.jpg](rady/776/obr/776015g.gif) | T679.0015 odjíždí na přípřeži osobního vlaku z Lučence. Za povšimnutí jistě stojí i ostatní lokomotivy ve stanici - rok 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 810 pix | 482 KiB | | |
|
![776015f.jpg](rady/776/obr/776015f.gif) | Na čele pravidelného osobního vlaku byla T679.0015 zastižena u Trnavé Hory 21. 5. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 820 pix | 447 KiB | | |
|
![776015l.jpg](rady/776/obr/776015l.gif) | Jako "pod střechou vlastního domu" nám může na tomto snímku připadat stroj T679.0015 zvěčněný pod Zvolenským hradem roku 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 790 pix | 438 KiB | | |
|
![776015s.jpg](rady/776/obr/776015s.gif) | Při velkých oslavách 150-ti let železnice na území Československa se T679.0015 prezentovala i v Brně-Horních Heršpicích - červenec 1989. | Foto: Zuzana Piešová Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 165 KiB | | |
|
![776015h.jpg](rady/776/obr/776015h.gif) | "Pomeranč" T679.0015 podjíždí most na zhlaví stanice Lučenec 12. 8. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 810 pix | 536 KiB | | |
|
![776015c.jpg](rady/776/obr/776015c.gif) | Výhybnou Suť provážela legenda T679.0015 vlak ložený pískem v roce 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 810 pix | 407 KiB | | |
|
![776015a.jpg](rady/776/obr/776015a.gif) | Vzorně naleštěný stroj T679.0015 reprezentoval svou řadu i na výstavě v Praze-Bubnech 20. 9. 1990. | Foto: Bohdan Ociepka | 1024 × 680 pix | 223 KiB | | |
|
![776015o.jpg](rady/776/obr/776015o.gif) | Hosté z daleka, lokomotivy T679.0015 a T678.0016, se loučí s depem v Praze-Libni 6. 10. 1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 360 KiB | | |
|
![776015d.jpg](rady/776/obr/776015d.gif) | Oranžové perly T679.0015 a T678.0016 projíždí v čele pravidelného osobního vlaku Prahou-Smíchovem 6. 10. 1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 523 KiB | | |
|
![776015t.jpg](rady/776/obr/776015t.gif) | Až v dalekých Domažlicích se nově číslem 776 015-0 na čelech označená "patnáctka" zúčastnila velkého vlakového festivalu 13. 10. 1991. | Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 1024 × 720 pix | 184 KiB | | |
|
![776015e.jpg](rady/776/obr/776015e.gif) | Krásná "traťovka" s lokomotivou 776 015-0 vznikla nedaleko Píly 26. 8. 1992. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 770 pix | 441 KiB | | |
|
![776015m.jpg](rady/776/obr/776015m.gif) | Mezi lokomotivami 754 082-6 a 771 015-5 byl poslední mohykán řady 776, stroj 776 015-0, zachycen u přesuvny depa Zvolen 27. 7. 1994. | Foto: David Prause | 1200 × 800 pix | 355 KiB | | |
|