| "Cé-nula" T679.011 čekala na revizi v prostorách ŽOS Nymburk 22. 5. 1980. | Sbírka: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 113 KiB | | |
|
| V čele uhelného vlaku byla T679.0011 zastižena u Podkriváně v roce 1982. | Foto: Ladislav Havránek | 1200 × 800 pix | 413 KiB | | |
|
| Už s předstihem novým označením na dveřích do kabin "okrášlený" stroj T679.0011 byl v kruhové remíze depa Zvolen zdokumentován 13. 9. 1987. | Foto: Ladislav Havránek | 1200 × 800 pix | 421 KiB | | |
|
| V jedné z hal zvolenského depa se právě podrobuje opravě stroj T679.0011 dne 14. 2. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 113 KiB | | |
|
| Rovné dva týdny po svém definitivním odstavení se T679.0011 podrobuje v depu Zvolen demontáži použitelných náhradních dílů 16. 3. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
| Vyřazená T679.0011 a momentálně neprovozní T678.0010 stály společně na jedné koleji u točny depa ve Zvolenu 6. 8. 1989. | Foto: Tomáš Palyza | 800 × 600 pix | 131 KiB | | |
|
| Dvojice "Pomerančů" T679.0012 a T679.0019 čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na další práci 2. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 117 KiB | | |
|
| Už jen osamocený stroj T679.0012 byl ve Zvolenu vyfotografován 2. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
| Jiný záběr lokomotivy T679.0012 vznikl ve Zvolenu při stejné příležitosti 2. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
| Pod zařízením na doplňování písku do písečníků ve zvolenském depu stojí stroj T679.0012 - rok 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 117 KiB | | |
|
| "Cé-nuly" T679.0012 a T679.0024 čekají v depu Zvolen na další práci 31. 7. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
| Lokomotiva T679.0012 projíždí s nákladním vlakem romantickým traťovým úsekem nedaleko Píly 4. 8. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 790 pix | 587 KiB | | |
|
| Téměř na konci svého provozu prováží T679.0012 nákladní vlak Zvolenem 25. 4. 1989. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 141 KiB | | |
|
| Nebýt nehody mezi Blhovci a Hajnáčkou dne 28.6.1990, mohla lokomotiva T679.0012 ještě nějaký čas jezdit. Poškozenou po této nehodě ji zachycuje snímek ze zvolenského depa z 24. 7. 1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
| Na výkonu postrkového stroje byla lokomotiva T679.0013 zachycena u Podkriváně v roce 1982. | Foto: Ladislav Havránek | 1200 × 800 pix | 454 KiB | | |
|
| Vcelku zachovalý stroj T679.0013 čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na povolení k odjezdu se smíšeným nákladním vlakem 2. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
| Před výjezdem na další traťový výkon byla ve Zvolenu zdokumentována "Cé-nula" T679.0013 za chladného rána dne 14. 2. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 108 KiB | | |
|
| V čele nákladního vlaku projíždí T679.0013 zastávkou Podkriváň 14. 2. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 780 pix | 585 KiB | | |
|
| Lokomotiva T679.0013 prováží vyrovnávkový vlak po trati u Píly 13. 5. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 770 pix | 390 KiB | | |
|
| Na pohled zašlá, zato ale spolehlivá T679.0013 postrkuje nákladní vlak v Hronské Dúbravě 12. 10. 1988. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
| Zajímavými širokými žlutými pruhy na čelech opatřená T679.0013 projíždí s nákladním vlakem pod Zvolenským hradem 21. 5. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 144 KiB | | |
|
| "Cé-nula" T679.0013 odjíždí s nákladním vlakem ze Zvolena 21. 5. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 159 KiB | | |
|
| Lokomotiva T679.0014 odváží nákladní vlak z Kremnice 23. 3. 1980. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 185 KiB | | |
|
| Na nymburském nádraží se čerstvě opravená a nalakovaná T679.0014 chystá na cestu zpět do Zvolena 4. 8. 1981. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 129 KiB | | |
|
| Neprovozní stroj T679.0014 čeká v depu Zvolen na přistavení do opravy - rok 1986. | Foto: Zuzana Piešová Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 128 KiB | | |
|
| Po trati u obce Víglaš prováží nákladní vlak "Pomeranč" T679.0014 dne 3. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 750 pix | 443 KiB | | |
|
| Při chvilce odpočinku byla T679.0014 vyfotografována v domovském RD Zvolen - rok 1987. | Foto: Pavol Kukučík Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 152 KiB | | |
|
| Ještě provozní lokomotivy T679.0014 a T678.0001 stály vedle sebe ve zvolenském depu 31. 7. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 126 KiB | | |
|
| Na nákladovém nádraží ve Zvolenu se k odjezdu připravuje vlak se strojem T679.0014 v čele 2. 8. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
| Lokomotiva T679.0014 byla při sólo jízdě zachycena na zhlaví stanice Lučenec v roce 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 558 KiB | | |
|
| Mezistaničním úsekem Píla - Podkriváň projížděla T679.0014 na postrku smíšeného nákladního vlaku 16. 3. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 820 pix | 459 KiB | | |
|
| Lokomotivy 776 014-3 a 776 022-6 stály po svém zrušení (koncem roku 1991) ještě několik let ve stanici Devínská Nová Ves, kde je objektiv fotoaparátu zastihl 31. 8. 1992. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
| Zcela rozkradené vraky někdejších strojů 776 014-3 a 776 022-6 se ve stanici Devínská Nová Ves nacházely ještě 28. 8. 1996. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 173 KiB | | |
|
| Ještě celočervená T679.0015 posunovala po zvolenské stanici 2. 9. 1975. | Foto: Michal Martinek | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
| V čele nákladního vlaku burácí na trati u Podkriváně diesel později velmi známého stroje T679.0015 - rok 1985. | Foto: Ivo Valent | 800 × 600 pix | 153 KiB | | |
|
| Noční záběr zvolenské perly T679.0015 vznikl v jejím domovském depu také 3. 10. 1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 830 pix | 290 KiB | | |
|
| Na výstavě k 90 letům výroby lokomotiv v ČKD, uspořádané v Praze-Bubnech, se kromě jiných představil také zvolenský stroj T679.0015 dne 29. 5. 1987. | Foto: Ladislav Havránek | 1200 × 850 pix | 361 KiB | | |
|
| Poměrně známý snímek stroje T679.0015 pochází z výstavy v Praze-Bubnech - červen 1987. | Sbírka: Petr Doubravský | 800 × 600 pix | 104 KiB | | |
|
| V mrazivém ránu veze stroj T679.0015 svůj vlak po trati u zastávky Slatinka 15. 2. 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 336 KiB | | |
|
| Oranžová krasavice T679.0015 dorazila s nákladním vlakem do Harmance - rok 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 553 KiB | | |
|
| T679.0015 odjíždí na přípřeži osobního vlaku z Lučence. Za povšimnutí jistě stojí i ostatní lokomotivy ve stanici - rok 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 810 pix | 482 KiB | | |
|
| Na čele pravidelného osobního vlaku byla T679.0015 zastižena u Trnavé Hory 21. 5. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 820 pix | 447 KiB | | |
|
| Jako "pod střechou vlastního domu" nám může na tomto snímku připadat stroj T679.0015 zvěčněný pod Zvolenským hradem roku 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 790 pix | 438 KiB | | |
|
| Při velkých oslavách 150-ti let železnice na území Československa se T679.0015 prezentovala i v Brně-Horních Heršpicích - červenec 1989. | Foto: Zuzana Piešová Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 165 KiB | | |
|
| "Pomeranč" T679.0015 podjíždí most na zhlaví stanice Lučenec 12. 8. 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 810 pix | 536 KiB | | |
|
| Výhybnou Suť provážela legenda T679.0015 vlak ložený pískem v roce 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 810 pix | 407 KiB | | |
|
| Vzorně naleštěný stroj T679.0015 reprezentoval svou řadu i na výstavě v Praze-Bubnech 20. 9. 1990. | Foto: Bohdan Ociepka | 1024 × 680 pix | 223 KiB | | |
|
| Hosté z daleka, lokomotivy T679.0015 a T678.0016, se loučí s depem v Praze-Libni 6. 10. 1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 360 KiB | | |
|
| Oranžové perly T679.0015 a T678.0016 projíždí v čele pravidelného osobního vlaku Prahou-Smíchovem 6. 10. 1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 800 pix | 523 KiB | | |
|
| Až v dalekých Domažlicích se nově číslem 776 015-0 na čelech označená "patnáctka" zúčastnila velkého vlakového festivalu 13. 10. 1991. | Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 1024 × 720 pix | 184 KiB | | |
|
| Krásná "traťovka" s lokomotivou 776 015-0 vznikla nedaleko Píly 26. 8. 1992. | Foto: Zdeněk Nantl | 1200 × 770 pix | 441 KiB | | |
|
| Mezi lokomotivami 754 082-6 a 771 015-5 byl poslední mohykán řady 776, stroj 776 015-0, zachycen u přesuvny depa Zvolen 27. 7. 1994. | Foto: David Prause | 1200 × 800 pix | 355 KiB | | |
|