Sériové stroje řady 776 čísel 003 až 015


776003c.jpg
Krátce po dokončení dílenské opravy stála lokomotiva T679.0003 připravena k převozu na Slovensko v prostorách depa Nymburk 6.5.1980.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix111 KiB

776003b.jpg
"Cé-nula" T679.0003 a "Sergej" neznámého čísla čekají ve Zvolenu na další práci 2.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix114 KiB

776003a.jpg
Už téměř na samém konci své provozní éry stála T679.0003 odstavena mezi výkony ve zvolenském depu 2.8.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix115 KiB

776004c.jpg
Vzácnými i když ne výjimečnými hosty bývaly "Pomeranče" v depu Nymburk. Stroj T679.0004 zde byl po provedené revizi a obnově nátěru zastižen 4.2.1982.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix137 KiB

776004d.jpg
"Pomeranč" T679.0004 stál společně s neznámým "Sergejem" a "Hektorem" odstaven v depu Zvolen 23.7.1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix172 KiB

776004a.jpg
Nádechem romantiky obohacený záběr lokomotivy T679.0004 vznikl nedaleko Vígľaše 4.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix161 KiB

776004b.jpg
Na postrku nákladního vlaku přijíždí T679.0004 do Kriváně 16.3.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix96 KiB

776005a.jpg
Lokomotiva T679.0005 sloužila jen velmi krátce. Když byla čerstvě po vyvazovací opravě fotografována v nymburských dílnách, mohla mít před sebou ještě minimálně deset let činné služby. Snímek je z 5.8.1978.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix149 KiB

776005b.jpg
Nehoda, která se stroji T679.0005 přihodila dne 28.1.1982 v Kostiviarské, znamenala jeho definitivní konec. Likvidace lokomotivy pak v probíhala v depu Nymburk 1.9.1983.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix129 KiB

776006d.jpg
Po generální opravě nově natřená T679.0006 se připravuje v Nymburce na dlouhou cestu zpět na Slovensko 4.6.1983.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix159 KiB

776006b.jpg
"Cé-nula" T679.0006 se na osobním nádraží ve Zvolenu právě chystá najet na přípřež rychlíku 1.8.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix116 KiB

776006c.jpg
Tandem lokomotiv T679.0006 a T678.4085 je v čele rychlíku připraven k odjezdu ze zvolenského nádraží 1.8.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix92 KiB

776006a.jpg
Kolegyně T679.0006 a T478.3198 stanuly vedle sebe v rotundě zvolenského depa 2.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix114 KiB

776007b.jpg
Ještě v oranžovém nátěru a s nejstarší podobou svého označení byla T679.007 zastižena na osobním nádraží v Kolíně - rok 1972.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix120 KiB

776007a.jpg
Také stroj T679.0007 byl zrušen předčasně (ke dni 29.6.1983). O to cennější je tedy tento snímek čerstvě opravené lokomotivy - červen 1977.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix114 KiB

776007c.jpg
Už trvale neprovozní T679.0007 chátrá na jedné z kolejí zvolenského depa 3.5.1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix125 KiB

776008d.jpg
V čele nákladního vlaku projížděl přes osobní nádraží ve Zvolenu "Pomeranč" T679.0008 dne 23.4.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix101 KiB

776008a.jpg
Jednoduchost a přitom i krásu klasické české lokomotivní konstrukce dokládá záběr stroje T679.0008, pořízený ve zvolenském depu 2.10.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix152 KiB

776008b.jpg
Lokomotiva T679.0008 se vyhřívá na sluníčku v prostorách depa Zvolen 2.10.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix112 KiB

776008c.jpg
Pět měsíců po svém definitivním odstavení byla T679.0008 zdokumentována v depu Zvolen 31.7.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix117 KiB

776008e.jpg
Vyřazené "Pomeranče" T679.0008 a T679.0016 čekají na svůj konec ve Zvolenu 13.8.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix92 KiB

776009b.jpg
Krátce po střední opravě spojené s obnovou nátěru stála T679.0009 odstavena v depu v Banské Bystrici - rok 1985.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix163 KiB

776009c.jpg
Půl roku před svým definitivním vyřazením z provozu stál stroj T679.0009 odstavený ve svém domovském depu ve Zvolenu 26.4.1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix136 KiB

776009a.jpg
V čele kolony vraků "Pomerančů" T679.0014, T679.0022, T678.0004 a T678.0009 stála v Nových Zámcích lokomotiva T679.0009 dne 3.2.1992.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix95 KiB

776010a.jpg
"Život" lokomotivy T679.0010 vyhasl velice brzy. Už jako vyrabovaný vrak byla v depu Zvolen zdokumentována 3.5.1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix128 KiB

776011e.jpg
"Cé-nula" T679.011 čekala na revizi v prostorách ŽOS Nymburk 22.5.1980.
Sbírka: Josef Motyčka800 × 600 pix113 KiB

776011a.jpg
V jedné z hal zvolenského depa se právě podrobuje opravě stroj T679.0011 dne 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix113 KiB

776011b.jpg
Rovné dva týdny po svém definitivním odstavení se T679.0011 podrobuje v depu Zvolen demontáži použitelných náhradních dílů 16.3.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix107 KiB

776011d.jpg
Vyřazená T679.0011 a momentálně neprovozní T678.0010 stály společně na jedné koleji u točny depa ve Zvolenu 6.8.1989.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix131 KiB

776012c.jpg
Dvojice "Pomerančů" T679.0012 a T679.0019 čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na další práci 2.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix117 KiB

776012d.jpg
Už jen osamocený stroj T679.0012 byl ve Zvolenu vyfotografován 2.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix112 KiB

776012e.jpg
Jiný záběr lokomotivy T679.0012 vznikl ve Zvolenu při stejné příležitosti 2.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix125 KiB

776012a.jpg
Pod zařízením na doplňování písku do písečníků ve zvolenském depu stojí stroj T679.0012 - rok 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix117 KiB

776012b.jpg
"Cé-nuly" T679.0012 a T679.0024 čekají v depu Zvolen na další práci 31.7.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix120 KiB

776012f.jpg
Lokomotiva T679.0012 projíždí s nákladním vlakem romantickým traťovým úsekem nedaleko Píly 4.8.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix170 KiB

776012h.jpg
Téměř na konci svého provozu prováží T679.0012 nákladní vlak Zvolenem 25.4.1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix141 KiB

776012g.jpg
Nebýt nehody mezi Blhovci a Hajnáčkou dne 28.6.1990, mohla lokomotiva T679.0012 ještě nějaký čas jezdit. Poškozenou po této nehodě ji zachycuje snímek ze zvolenského depa z 24.7.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix149 KiB

776013b.jpg
Vcelku zachovalý stroj T679.0013 čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na povolení k odjezdu se smíšeným nákladním vlakem 2.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix120 KiB

776013a.jpg
Před výjezdem na další traťový výkon byla ve Zvolenu zdokumentována "Cé-nula" T679.0013 za chladného rána dne 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix108 KiB

776013e.jpg
V čele nákladního vlaku projíždí T679.0013 zastávkou Podkriváň 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix173 KiB

776013c.jpg
Lokomotiva T679.0013 prováží vyrovnávkový vlak po trati u Píly 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix116 KiB

776013g.jpg
Na pohled zašlá, zato ale spolehlivá T679.0013 postrkuje nákladní vlak v Hronské Dúbravě 12.10.1988.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix150 KiB

776013f.jpg
Zajímavými širokými žlutými pruhy na čelech opatřená T679.0013 projíždí s nákladním vlakem pod Zvolenským hradem 21.5.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix144 KiB

776013d.jpg
"Cé-nula" T679.0013 odjíždí s nákladním vlakem ze Zvolena 21.5.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix159 KiB

776014k.jpg
Lokomotiva T679.0014 odváží nákladní vlak z Kremnice 23.3.1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix185 KiB

776014i.jpg
Na nymburském nádraží se čerstvě opravená a nalakovaná T679.0014 chystá na cestu zpět do Zvolena 4.8.1981.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix129 KiB

776014g.jpg
Neprovozní stroj T679.0014 čeká v depu Zvolen na přistavení do opravy - rok 1986.
Foto: Zuzana Piešová   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix128 KiB

776014e.jpg
Po trati u obce Víglaš prováží nákladní vlak "Pomeranč" T679.0014 dne 3.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix133 KiB

776014h.jpg
Při chvilce odpočinku byla T679.0014 vyfotografována v domovském RD Zvolen - rok 1987.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix152 KiB

776014a.jpg
Ještě provozní lokomotivy T679.0014 a T678.0001 stály vedle sebe ve zvolenském depu 31.7.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix126 KiB

776014b.jpg
Na nákladovém nádraží ve Zvolenu se k odjezdu připravuje vlak se strojem T679.0014 v čele 2.8.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix143 KiB

776014d.jpg
Lokomotiva T679.0014 byla při sólo jízdě zachycena na zhlaví stanice Lučenec v roce 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix136 KiB

776014c.jpg
Mezistaničním úsekem Píla - Podkriváň projížděla T679.0014 na postrku smíšeného nákladního vlaku 16.3.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix120 KiB

776014f.jpg
Lokomotivy 776 014-3 a 776 022-6 stály po svém zrušení (koncem roku 1991) ještě několik let ve stanici Devínská Nová Ves, kde je objektiv fotoaparátu zastihl 31.8.1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix107 KiB

776014j.jpg
Zcela rozkradené vraky někdejších strojů 776 014-3 a 776 022-6 se ve stanici Devínská Nová Ves nacházely ještě 28.8.1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix173 KiB

776015q.jpg
Ještě celočervená T679.0015 posunovala po zvolenské stanici 2.9.1975.
Foto: Michal Martinek   800 × 600 pix125 KiB

776015p.jpg
V čele nákladního vlaku burácí na trati u Podkriváně diesel později velmi známého stroje T679.0015 - rok 1985.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix153 KiB

776015m.jpg
Proti všem předpisům i politickému duchu doby znovu na oranžovo natřená T679.0015 předvádí svůj půvab ve Zvolenu 3.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix123 KiB

776015n.jpg
Noční záběr zvolenské perly T679.0015 vznikl v jejím domovském depu také 3.10.1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix77 KiB

776015r.jpg
Poměrně známý snímek stroje T679.0015 pochází z výstavy v Praze-Bubnech - červen 1987.
Sbírka: Petr Doubravský800 × 600 pix104 KiB

776015i.jpg
V mrazivém ránu veze stroj T679.0015 svůj vlak po trati u zastávky Slatinka 15.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix84 KiB

776015j.jpg
Oranžová krasavice T679.0015 dorazila s nákladním vlakem do Harmance - rok 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix166 KiB

776015k.jpg
Do výhybny Suť právě přijela s pracovním vlakem lokomotiva T679.0015 - rok 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix170 KiB

776015g.jpg
T679.0015 odjíždí na přípřeži osobního vlaku z Lučence. Za povšimnutí jistě stojí i ostatní lokomotivy ve stanici - rok 1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix146 KiB

776015f.jpg
Na čele pravidelného osobního vlaku byla T679.0015 zastižena u Trnavé Hory 21.5.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix142 KiB

776015l.jpg
Jako "pod střechou vlastního domu" nám může na tomto snímku připadat stroj T679.0015, zvěčněný pod Zvolenským hradem roku 1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix146 KiB

776015s.jpg
Při velkých oslavách 150-ti let železnice na území Československa se T679.0015 prezentovala i v Brně-Horních Heršpicích - červenec 1989.
Foto: Zuzana Piešová   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix165 KiB

776015h.jpg
"Pomeranč" T679.0015 podjíždí most na zhlaví stanice Lučenec 12.8.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix146 KiB

776015a.jpg
Vzorně naleštěný stroj T679.0015 reprezentoval svou řadu i na výstavě v Praze-Bubnech 20.9.1990.
Foto: Bohdan Ociepka   1024 × 680 pix223 KiB

776015o.jpg
Hosté z daleka, lokomotivy T679.0015 a T678.0016, se loučí s depem v Praze-Libni 6.10.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix110 KiB

776015d.jpg
Oranžové perly T679.0015 a T678.0016 projíždí v čele pravidelného osobního vlaku Prahou-Smíchovem 6.10.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix149 KiB

776015t.jpg
Až v dalekých Domažlicích se T679.0015 zúčastnila velkého vlakového festivalu 13.10.1991.
Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava1024 × 720 pix184 KiB

776015e.jpg
Krásná "traťovka" s lokomotivou T679.0015 vznikla nedaleko Píly 26.8.1992.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix140 KiB



Zobrazeno 73 z celkem 160 dostupných snímků této řady a celkem 12980 fotografií na stránkách.