 | Krátce po dokončení dílenské opravy stála lokomotiva T679.0003 připravena k převozu na Slovensko v prostorách depa Nymburk 6.5.1980. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 111 KiB | | |
|
 | "Cé-nula" T679.0003 a "Sergej" neznámého čísla čekají ve Zvolenu na další práci 2.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 114 KiB | | |
|
 | Už téměř na samém konci své provozní éry stála T679.0003 odstavena mezi výkony ve zvolenském depu 2.8.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 115 KiB | | |
|
 | Vzácnými i když ne výjimečnými hosty bývaly "Pomeranče" v depu Nymburk. Stroj T679.0004 zde byl po provedené revizi a obnově nátěru zastižen 4.2.1982. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 137 KiB | | |
|
 | "Pomeranč" T679.0004 stál společně s neznámým "Sergejem" a "Hektorem" odstaven v depu Zvolen 23.7.1985. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 172 KiB | | |
|
 | Nádechem romantiky obohacený záběr lokomotivy T679.0004 vznikl nedaleko Vígľaše 4.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 161 KiB | | |
|
 | Na postrku nákladního vlaku přijíždí T679.0004 do Kriváně 16.3.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 96 KiB | | |
|
 | Lokomotiva T679.0005 sloužila jen velmi krátce. Když byla čerstvě po vyvazovací opravě fotografována v nymburských dílnách, mohla mít před sebou ještě minimálně deset let činné služby. Snímek je z 5.8.1978. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
 | Nehoda, která se stroji T679.0005 přihodila dne 28.1.1982 v Kostiviarské, znamenala jeho definitivní konec. Likvidace lokomotivy pak v probíhala v depu Nymburk 1.9.1983. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 129 KiB | | |
|
 | Po generální opravě nově natřená T679.0006 se připravuje v Nymburce na dlouhou cestu zpět na Slovensko 4.6.1983. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 159 KiB | | |
|
 | "Cé-nula" T679.0006 se na osobním nádraží ve Zvolenu právě chystá najet na přípřež rychlíku 1.8.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 116 KiB | | |
|
 | Tandem lokomotiv T679.0006 a T678.4085 je v čele rychlíku připraven k odjezdu ze zvolenského nádraží 1.8.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 92 KiB | | |
|
 | Kolegyně T679.0006 a T478.3198 stanuly vedle sebe v rotundě zvolenského depa 2.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 114 KiB | | |
|
 | Ještě v oranžovém nátěru a s nejstarší podobou svého označení byla T679.007 zastižena na osobním nádraží v Kolíně - rok 1972. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
 | Také stroj T679.0007 byl zrušen předčasně (ke dni 29.6.1983). O to cennější je tedy tento snímek čerstvě opravené lokomotivy - červen 1977. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 114 KiB | | |
|
 | Už trvale neprovozní T679.0007 chátrá na jedné z kolejí zvolenského depa 3.5.1980. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
 | V čele nákladního vlaku projížděl přes osobní nádraží ve Zvolenu "Pomeranč" T679.0008 dne 23.4.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 101 KiB | | |
|
 | Jednoduchost a přitom i krásu klasické české lokomotivní konstrukce dokládá záběr stroje T679.0008, pořízený ve zvolenském depu 2.10.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 152 KiB | | |
|
 | Lokomotiva T679.0008 se vyhřívá na sluníčku v prostorách depa Zvolen 2.10.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
 | Pět měsíců po svém definitivním odstavení byla T679.0008 zdokumentována v depu Zvolen 31.7.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 117 KiB | | |
|
 | Vyřazené "Pomeranče" T679.0008 a T679.0016 čekají na svůj konec ve Zvolenu 13.8.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 92 KiB | | |
|
 | Krátce po střední opravě spojené s obnovou nátěru stála T679.0009 odstavena v depu v Banské Bystrici - rok 1985. | Foto: Pavol Kukučík Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 163 KiB | | |
|
 | Půl roku před svým definitivním vyřazením z provozu stál stroj T679.0009 odstavený ve svém domovském depu ve Zvolenu 26.4.1989. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 136 KiB | | |
|
 | V čele kolony vraků "Pomerančů" T679.0014, T679.0022, T678.0004 a T678.0009 stála v Nových Zámcích lokomotiva T679.0009 dne 3.2.1992. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 95 KiB | | |
|
 | "Život" lokomotivy T679.0010 vyhasl velice brzy. Už jako vyrabovaný vrak byla v depu Zvolen zdokumentována 3.5.1980. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 128 KiB | | |
|
 | "Cé-nula" T679.011 čekala na revizi v prostorách ŽOS Nymburk 22.5.1980. | Sbírka: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 113 KiB | | |
|
 | V jedné z hal zvolenského depa se právě podrobuje opravě stroj T679.0011 dne 14.2.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 113 KiB | | |
|
 | Rovné dva týdny po svém definitivním odstavení se T679.0011 podrobuje v depu Zvolen demontáži použitelných náhradních dílů 16.3.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
 | Vyřazená T679.0011 a momentálně neprovozní T678.0010 stály společně na jedné koleji u točny depa ve Zvolenu 6.8.1989. | Foto: Tomáš Palyza | 800 × 600 pix | 131 KiB | | |
|
 | Dvojice "Pomerančů" T679.0012 a T679.0019 čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na další práci 2.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 117 KiB | | |
|
 | Už jen osamocený stroj T679.0012 byl ve Zvolenu vyfotografován 2.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 112 KiB | | |
|
 | Jiný záběr lokomotivy T679.0012 vznikl ve Zvolenu při stejné příležitosti 2.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
 | Pod zařízením na doplňování písku do písečníků ve zvolenském depu stojí stroj T679.0012 - rok 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 117 KiB | | |
|
 | "Cé-nuly" T679.0012 a T679.0024 čekají v depu Zvolen na další práci 31.7.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
 | Lokomotiva T679.0012 projíždí s nákladním vlakem romantickým traťovým úsekem nedaleko Píly 4.8.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 170 KiB | | |
|
 | Téměř na konci svého provozu prováží T679.0012 nákladní vlak Zvolenem 25.4.1989. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 141 KiB | | |
|
 | Nebýt nehody mezi Blhovci a Hajnáčkou dne 28.6.1990, mohla lokomotiva T679.0012 ještě nějaký čas jezdit. Poškozenou po této nehodě ji zachycuje snímek ze zvolenského depa z 24.7.1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
 | Vcelku zachovalý stroj T679.0013 čeká na nákladovém nádraží ve Zvolenu na povolení k odjezdu se smíšeným nákladním vlakem 2.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
 | Před výjezdem na další traťový výkon byla ve Zvolenu zdokumentována "Cé-nula" T679.0013 za chladného rána dne 14.2.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 108 KiB | | |
|
 | V čele nákladního vlaku projíždí T679.0013 zastávkou Podkriváň 14.2.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 173 KiB | | |
|
 | Lokomotiva T679.0013 prováží vyrovnávkový vlak po trati u Píly 13.5.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 116 KiB | | |
|
 | Na pohled zašlá, zato ale spolehlivá T679.0013 postrkuje nákladní vlak v Hronské Dúbravě 12.10.1988. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 150 KiB | | |
|
 | Zajímavými širokými žlutými pruhy na čelech opatřená T679.0013 projíždí s nákladním vlakem pod Zvolenským hradem 21.5.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 144 KiB | | |
|
 | "Cé-nula" T679.0013 odjíždí s nákladním vlakem ze Zvolena 21.5.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 159 KiB | | |
|
 | Lokomotiva T679.0014 odváží nákladní vlak z Kremnice 23.3.1980. | Foto: Ladislav Kroul | 800 × 600 pix | 185 KiB | | |
|
 | Na nymburském nádraží se čerstvě opravená a nalakovaná T679.0014 chystá na cestu zpět do Zvolena 4.8.1981. | Foto: Josef Motyčka | 800 × 600 pix | 129 KiB | | |
|
 | Neprovozní stroj T679.0014 čeká v depu Zvolen na přistavení do opravy - rok 1986. | Foto: Zuzana Piešová Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 128 KiB | | |
|
 | Po trati u obce Víglaš prováží nákladní vlak "Pomeranč" T679.0014 dne 3.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 133 KiB | | |
|
 | Při chvilce odpočinku byla T679.0014 vyfotografována v domovském RD Zvolen - rok 1987. | Foto: Pavol Kukučík Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 152 KiB | | |
|
 | Ještě provozní lokomotivy T679.0014 a T678.0001 stály vedle sebe ve zvolenském depu 31.7.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 126 KiB | | |
|
 | Na nákladovém nádraží ve Zvolenu se k odjezdu připravuje vlak se strojem T679.0014 v čele 2.8.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 143 KiB | | |
|
 | Lokomotiva T679.0014 byla při sólo jízdě zachycena na zhlaví stanice Lučenec v roce 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 136 KiB | | |
|
 | Mezistaničním úsekem Píla - Podkriváň projížděla T679.0014 na postrku smíšeného nákladního vlaku 16.3.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 120 KiB | | |
|
 | Lokomotivy 776 014-3 a 776 022-6 stály po svém zrušení (koncem roku 1991) ještě několik let ve stanici Devínská Nová Ves, kde je objektiv fotoaparátu zastihl 31.8.1992. | Foto: Leoš Tomančák | 800 × 600 pix | 107 KiB | | |
|
 | Zcela rozkradené vraky někdejších strojů 776 014-3 a 776 022-6 se ve stanici Devínská Nová Ves nacházely ještě 28.8.1996. | Foto: Petr Kapoun | 800 × 600 pix | 173 KiB | | |
|
 | Ještě celočervená T679.0015 posunovala po zvolenské stanici 2.9.1975. | Foto: Michal Martinek | 800 × 600 pix | 125 KiB | | |
|
 | V čele nákladního vlaku burácí na trati u Podkriváně diesel později velmi známého stroje T679.0015 - rok 1985. | Foto: Ivo Valent | 800 × 600 pix | 153 KiB | | |
|
 | Proti všem předpisům i politickému duchu doby znovu na oranžovo natřená T679.0015 předvádí svůj půvab ve Zvolenu 3.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 123 KiB | | |
|
 | Noční záběr zvolenské perly T679.0015 vznikl v jejím domovském depu také 3.10.1986. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 77 KiB | | |
|
 | Poměrně známý snímek stroje T679.0015 pochází z výstavy v Praze-Bubnech - červen 1987. | Sbírka: Petr Doubravský | 800 × 600 pix | 104 KiB | | |
|
 | V mrazivém ránu veze stroj T679.0015 svůj vlak po trati u zastávky Slatinka 15.2.1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 84 KiB | | |
|
 | Oranžová krasavice T679.0015 dorazila s nákladním vlakem do Harmance - rok 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 166 KiB | | |
|
 | Do výhybny Suť právě přijela s pracovním vlakem lokomotiva T679.0015 - rok 1988. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 170 KiB | | |
|
 | T679.0015 odjíždí na přípřeži osobního vlaku z Lučence. Za povšimnutí jistě stojí i ostatní lokomotivy ve stanici - rok 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 146 KiB | | |
|
 | Na čele pravidelného osobního vlaku byla T679.0015 zastižena u Trnavé Hory 21.5.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 142 KiB | | |
|
 | Jako "pod střechou vlastního domu" nám může na tomto snímku připadat stroj T679.0015, zvěčněný pod Zvolenským hradem roku 1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 146 KiB | | |
|
 | Při velkých oslavách 150-ti let železnice na území Československa se T679.0015 prezentovala i v Brně-Horních Heršpicích - červenec 1989. | Foto: Zuzana Piešová Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 800 × 600 pix | 165 KiB | | |
|
 | "Pomeranč" T679.0015 podjíždí most na zhlaví stanice Lučenec 12.8.1989. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 146 KiB | | |
|
 | Vzorně naleštěný stroj T679.0015 reprezentoval svou řadu i na výstavě v Praze-Bubnech 20.9.1990. | Foto: Bohdan Ociepka | 1024 × 680 pix | 223 KiB | | |
|
 | Hosté z daleka, lokomotivy T679.0015 a T678.0016, se loučí s depem v Praze-Libni 6.10.1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 110 KiB | | |
|
 | Oranžové perly T679.0015 a T678.0016 projíždí v čele pravidelného osobního vlaku Prahou-Smíchovem 6.10.1990. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 149 KiB | | |
|
 | Až v dalekých Domažlicích se T679.0015 zúčastnila velkého vlakového festivalu 13.10.1991. | Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava | 1024 × 720 pix | 184 KiB | | |
|
 | Krásná "traťovka" s lokomotivou T679.0015 vznikla nedaleko Píly 26.8.1992. | Foto: Zdeněk Nantl | 800 × 600 pix | 140 KiB | | |
|