Sériové stroje T679.0 čísel 003 až 010


776003d.jpg
Oranžová krasavice T679.003 dorazila do Žiliny 26. 6. 1973.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1200 × 830 pix375 KiB

776003c.jpg
Krátce po dokončení dílenské opravy stála lokomotiva T679.0003 připravena k převozu na Slovensko v prostorách depa Nymburk 6. 5. 1980.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix111 KiB

776003b.jpg
"Cé-nula" T679.0003 a "Sergej" neznámého čísla čekají ve Zvolenu na další práci 2. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix114 KiB

776003a.jpg
Už téměř na samém konci své provozní éry stála T679.0003 odstavena mezi výkony ve zvolenském depu 2. 8. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix115 KiB

776004c.jpg
Vzácnými i když ne výjimečnými hosty bývaly "Pomeranče" v depu Nymburk. Stroj T679.0004 zde byl po provedené revizi a obnově nátěru zastižen 4. 2. 1982.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix137 KiB

776004d.jpg
"Pomeranč" T679.0004 stál společně s neznámým "Sergejem" a "Hektorem" odstaven v depu Zvolen 23. 7. 1985.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix172 KiB

776004e.jpg
Na jednom z paprsků depa ve Zvolenu byla T679.0004 zastižena v listopadu 1986.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.1200 × 810 pix390 KiB

776004a.jpg
Nádechem romantiky obohacený záběr lokomotivy T679.0004 vznikl nedaleko Vígľaše 4. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   1200 × 750 pix456 KiB

776004b.jpg
Na postrku nákladního vlaku přijíždí T679.0004 do Kriváně 16. 3. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix96 KiB

776005a.jpg
Lokomotiva T679.0005 sloužila jen velmi krátce. Když byla čerstvě po vyvazovací opravě fotografována v nymburských dílnách, mohla mít před sebou ještě minimálně deset let činné služby. Snímek je z 5. 8. 1978.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix149 KiB

776005b.jpg
Nehoda, která se stroji T679.0005 přihodila dne 28.1.1982 v Kostiviarské, znamenala jeho definitivní konec. Likvidace lokomotivy pak v probíhala v depu Nymburk 1. 9. 1983.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix129 KiB

776006d.jpg
Po generální opravě nově natřená T679.0006 se připravuje v Nymburce na dlouhou cestu zpět na Slovensko 4. 6. 1983.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix159 KiB

776006b.jpg
"Cé-nula" T679.0006 se na osobním nádraží ve Zvolenu právě chystá najet na přípřež rychlíku 1. 8. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix116 KiB

776006c.jpg
Tandem lokomotiv T679.0006 a T678.4085 je v čele rychlíku připraven k odjezdu ze zvolenského nádraží 1. 8. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix92 KiB

776006a.jpg
Kolegyně T679.0006 a T478.3198 stanuly vedle sebe v rotundě zvolenského depa 2. 10. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix114 KiB

776007b.jpg
Ještě v oranžovém nátěru a s nejstarší podobou svého označení byla T679.007 zastižena na osobním nádraží v Kolíně - rok 1972.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix120 KiB

776007a.jpg
Také stroj T679.0007 byl zrušen předčasně (ke dni 29.6.1983). O to cennější je tedy tento snímek čerstvě opravené lokomotivy - červen 1977.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix114 KiB

776007c.jpg
Už trvale neprovozní T679.0007 chátrá na jedné z kolejí zvolenského depa 3. 5. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix125 KiB

776008d.jpg
V čele nákladního vlaku projížděl přes osobní nádraží ve Zvolenu "Pomeranč" T679.0008 dne 23. 4. 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix101 KiB

776008a.jpg
Jednoduchost a přitom i krásu klasické české lokomotivní konstrukce dokládá záběr stroje T679.0008, pořízený ve zvolenském depu 2. 10. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix152 KiB

776008b.jpg
Lokomotiva T679.0008 se vyhřívá na sluníčku v prostorách depa Zvolen 2. 10. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix112 KiB

776008c.jpg
Pět měsíců po svém definitivním odstavení byla T679.0008 zdokumentována v depu Zvolen 31. 7. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix117 KiB

776008e.jpg
Vyřazené "Pomeranče" T679.0008 a T679.0016 čekají na svůj konec ve Zvolenu 13. 8. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix92 KiB

776009b.jpg
Krátce po střední opravě spojené s obnovou nátěru stála T679.0009 odstavena v depu v Banské Bystrici - rok 1985.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix163 KiB

776009c.jpg
Ještě téměř 3 roky provozu zbývaly lokomotivě T679.0009, když byla během odstavení ve svém domovském depu ve Zvolenu zvěčněna v roce 1986.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.1200 × 800 pix365 KiB

776009a.jpg
V čele kolony vraků "Pomerančů" T679.0014, T679.0022, T678.0004 a T678.0009 stála v Nových Zámcích lokomotiva T679.0009 dne 3. 2. 1992.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix95 KiB

776010a.jpg
"Život" lokomotivy T679.0010 vyhasl velice brzy. Už jako vyrabovaný vrak byla v depu Zvolen zdokumentována 3. 5. 1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix128 KiB


Zobrazeno 27 z celkem 183 dostupných snímků této řady a celkem 13255 fotografií na stránkách.