Sériové stroje T678.0 čísel 013 až 017


775013e.jpg
Společně s neznámým "Šestikolákem" řady E669.1 byl na hlavním nádraží v Kutné Hoře zachycen "Pomeranč" T678.013 dne 1. 5. 1967.
Foto: Josef Kůst   1024 × 610 pix228 KiB

775013i.jpg
Ve stavu po přistavení k dílenské opravě byl stroj T678.013 v ŽOS Nymburk vyfotogafován 13. 4. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix361 KiB

775013c.jpg
Po dokončení dílenské opravy stojí T678.0013 odstavena v prostoru depa Nymburk 2. 6. 1984.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix324 KiB

775013h.jpg
Lovinobaňský postrk v podobě lokomotivy T678.0013 tlačí na jaře 1988 plným výkonem kontejnerový NEx do náročného stoupání před stanicí Kriváň, úsekem za zastávkou Píla, kde původně trať vedla krátkým jednokolejným tunelem a druhá kolej byla později přistavena už mimo něj. V rámci předelektrizačních úprav pak sice byla mimo tunel přeložena i druhá kolej, ale trať se elektrizace dodnes nedočkala...
Foto: Ing. Aleš Bílek   1200 × 770 pix489 KiB

775013a.jpg
V čele ucelené soupravy "Wapek" dvojího provedení byla T678.0013 vyfotografována ve stanici Lučenec 24. 7. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   1000 × 800 pix275 KiB

775013b.jpg
Už vyřazená lokomotiva 775 013-6 reziví mezi vraky strojů řad 753 a 781 ve zvolenském depu 14. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix105 KiB

775013d.jpg
Smutný pohled na zubožený vrak kdysi tak pěkné lokomotivy 775 013-6 se naskytl návštěvníkovi depa Zvolen 22. 9. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix232 KiB

775013f.jpg
Už jen ve formě zuboženého vraku byl stroj 775 013-6 v depu Zvolen zastižen 26. 7. 1994.
Foto: Ing. Ivan Kolář   1200 × 800 pix284 KiB

775013g.jpg
Už jen na likvidaci čekající vraky lokomotiv 781 539-2 a T678.0013 byly v depu Zvolen zdokumentovány 3. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix392 KiB

775014b.jpg
Za zídkou nymburské "ŽOS-ky" čeká na opravu popradský "Pomeranč" T678.0014 dne 4. 8. 1981.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix138 KiB

775014d.jpg
V čele pracovního vlaku elektroúseku přijela lokomotiva T678.0014 na Štrbu 8. 1. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix133 KiB

775014a.jpg
V době, kdy byl u plotu popradského depa vyfotografován stroj 775 014-4, měl tento před sebou ještě pár let sporadického provozu - rok 1989.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava1200 × 800 pix334 KiB

775014e.jpg
Necelé 3 měsíce před oficiálním zrušením byl stále ještě provozuschopný stroj 775 014-4 zdokumentován v depu Poprad 1. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix414 KiB

775014c.jpg
"Pomeranč" 775 014-4 dosloužil ve velmi zbědovaném stavu. Jeho podobu po dvouletém odstavení z provozu vystihuje snímek z popradského depa ze dne 7. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix146 KiB

775015a.jpg
Lokomotiva T678.0015 měla jen krátký "život" - zrušena byla již 11.2.1980. Její vrak byl v Prešově zdokumentován 26. 7. 1980.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix75 KiB

775016l.jpg
Popradská T678.0016 byla v čele pracovního vlaku zastižena ve Spišské Nové Vsi 13. 6. 1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix104 KiB

775016n.jpg
Před opravou spojenou s obnovou nátěru stála T678.0016 odstavena v depu Zvolen 25. 4. 1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix148 KiB

775016h.jpg
Krátce po obnově nátěru téměř do původní podoby byl pozdější popradský mohykán 775 016-9 vyfotografován v domovském depu v říjnu 1989.
Foto: Radoslav Macháček   1200 × 800 pix379 KiB

775016g.jpg
Po mnoha letech opět oranžová 775 016-9 stojí v Ružomberoku s vlakem OTV "Jerevan", který býval jejím posledním pravidelným výkonem - 3. 1. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   1200 × 800 pix478 KiB

775016a.jpg
Lokomotiva T678.0016 se zúčastnila také výstavy u příležitosti 90-ti let výroby lokomotiv v ČKD Praha, která se konala v Praze-Bubnech 20. 9. 1990.
Foto: Bohdan Ociepka   1024 × 680 pix205 KiB

775016c.jpg
"Fotka z výletu" - lokomotivy T678.0016 a T679.0015 předvádí svůj půvab v depu Praha-Libeň 6. 10. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   1200 × 780 pix345 KiB

775016d.jpg
Jiný záběr sestřiček T678.0016 a T679.0015 vznikl také v depu Praha-Libeň 6. 10. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   1200 × 810 pix347 KiB

775016f.jpg
"Pomeranče" T678.0016 a T679.0015 přejíždí společně s neznámým "Brejlovcem" smíchovský most přes Vltavu v Praze 6. 10. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   1200 × 790 pix373 KiB

775016e.jpg
Dvojice strojů T678.0016 a T679.0015 byla s osobním vlakem vyfotografována u Zdic 6. 10. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   1200 × 780 pix370 KiB

775016p.jpg
Dvojice oranžových krasavců T678.0016 a T679.0015 byla na pražském hlavním nádraží zachycena 7. 10. 1990.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 800 pix413 KiB

775016k.jpg
Již po svém odstavení z provozu stála 775 016-9 v depu Poprad spolu s dnes již provozní "Papoušek" 477.013. Kéž se oba tyto stroje někdy takto setkají v provozním stavu v čele vlaku !.
Foto: Miro Just   800 × 600 pix120 KiB

775016m.jpg
Značně vybledlá a sešlá lokomotiva 775 016-9 stála v koloně neprovozních vozidel (v pozadí např. stroj 775 002-9) odstavena v depu Poprad 7. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix145 KiB

775016i.jpg
Třetí a poslední dodnes dochovaný "Pomeranč" (po T678.0012 a T679.0019 ), stroj T678.0016, pózuje objektivu fotoaparátu v depu v Hanisce pri Košiciach, kde byl uschován přes zimu 1996/1997 dne 17. 2. 1997.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix104 KiB

775016j.jpg
V rámci oslav 150 let železnic na Slovensku se v srpnu 1998 představila v depu Zvolen také neprovozní T678.016.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 820 pix418 KiB

775016o.jpg
Dne 12. 8. 1998 byla T678.0016 v depu Zvolen zachycena od konce koleje.
Foto: David Prause   1200 × 800 pix356 KiB

775016b.jpg
Neprovozní lokomotiva T678.0016 předvádí svůj blednoucí obnovený nátěr v depu Poprad 9. 2. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix137 KiB

775016q.jpg
Dobu, kdy T678.0016 stála coby neprovozní exponát v bratislavském Muzeu dopravy, reprezentuje tento její snímek z 10. 11. 2008.
Foto: Martin Třískala   1200 × 800 pix574 KiB

775017b.jpg
Zbrusu nový "Pomeranč" T678.017 opouští Gottwaldovo nádraží v Plzni v srpnu 1964.
Foto: Karel Valtera   Sbírka: Miroslav Petr1024 × 700 pix236 KiB

775017c.jpg
Důvodem strojové jízdy T678.017 do Nepomuka počátkem srpna 1964, zachycené u zastávky Zdemyslice, byla záruční oprava stavěče otáček.
Foto: Karel Valtera   Sbírka: Miroslav Petr1024 × 660 pix232 KiB

775017d.jpg
Předčasně zrušený stroj T678.017 zachycuje ještě v provozu tento vzácný snímek pořízený v Prešově 20. 3. 1973.
Foto: Vladimír Truxa   1200 × 750 pix333 KiB

775017a.jpg
Poslední "Pomeranč" bez PG500, stroj T678.0017, byl předčasně zrušen (ke dni 15.6.1977) po těžké nehodě u Malé Kamenice. Jeho vrak ještě několik let chátral v Prešově....
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix82 KiB

775a781a.jpg
To bývaly vlaky... Lokomotivy řad T678.0 a T679.1 na trati Zvolen - Fiľakovo v 80. letech minulého století.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix169 KiB


Zobrazeno 37 z celkem 170 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.