V areálu dílen ŽOS Nymburk čekal "Pomeranč" T678.0008 na provedení revizní opravy 2. 6. 1982.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 800 pix
338 KiB
Stroj T678.0008 se po dokončení revize v nymburských dílnách připravuje k odjezdu zpět na Slovensko 12. 2. 1986.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
145 KiB
Ve stanici Šalková čeká lokomotiva T678.0008 na povolení k odjezdu s nákladním vlakem do Slovenské Lupče - rok 1986.
Foto: Pavol Kukučík Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava
800 × 600 pix
153 KiB
Opečovávaný stroj T678.0008 čekal v depu Zvolen na své další nasazení do provozu 13. 9. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
372 KiB
Obrázek, který nebylo možné pořídit nikde jinde na světě - depo plné "Pomerančů" (na snímku stroje T679.0001, T679.0006 a T678.0008) zachycuje snímek pořízený ve Zvolenu
13. 9. 1987.
Foto: Ladislav Havránek
1500 × 997 pix
602 KiB
V dnes už pouze dvoukolejném, tehdy však ještě tříkolejném předávacím kolejišti pro vlečky Biotiky a různých skladů u stanice Slovenská Lupča byla vzorně udržovaná lokomotiva T678.0008 zachycena na jaře 1988.
Foto: Ing. Aleš Bílek
1200 × 770 pix
401 KiB
Nablýskaná T678.0008 posunovala s mimořádným rychlíkem z NDR na nádraží v Banské Bystrici na jaře 1988. V pozadí lze vidět rozestavěné, ale nikdy nedokončené tzv. "nové" autobusové nádraží.
Foto: Ing. Aleš Bílek
1200 × 790 pix
400 KiB
S mimořádným rychlíkem z NDR, složeným z legendárních lůžkových vozů společnosti Mitropa, posunuje T678.0008 v žst. Banská Bystrica také na tomto snímku z jara 1988.
Foto: Ing. Aleš Bílek
1200 × 760 pix
432 KiB
Na jaře 1989 byla opečovávaná 775 008-6 zvěčněna při odevzdávání a přebírání zátěže v předávacím kolejišti žst. Šalková. V pozadí je patrná vlečková "Karkulka" z cementárny Banská Bystrica s vozy Raj. Vlečka (ač prakticky nepoužívaná) sice dodnes existuje, avšak cementárna i s její nákladní lanovkou definitivně zmizela v propadlišti dějin.
Foto: Ing. Aleš Bílek
1200 × 760 pix
380 KiB
Na postrku uceleného vlaku (složeného z vozů Sav) pro písek z lomu Diviaky byla nově natřená 775 008-6 zachycena v žst. Uľanka na jaře 1989. V pozadí je patrná turnusová "Ťapka" ř. 721, obsluhující dnes už nepoužívanou vlečku Harmaneckých papíren.
Foto: Ing. Aleš Bílek
1200 × 870 pix
545 KiB
Na postrku manipulačního vlaku byla na jaře 1989 zachycena lokomotiva 775 008-6 v žst. Banská Bystrica.
Foto: Ing. Aleš Bílek
1200 × 810 pix
462 KiB
Atypicky natřený stroj 775 008-6 zajíždí do tunelu u Čremošného 2. 8. 1989.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
137 KiB
"Skorounifikovaným" novým nátěrem se na konci svého provozu mohla pochlubit lokomotiva 775 008-6; nátěr si vyhotovily lokomotivní čety vlastními silami - depo Zvolen 14. 8. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
113 KiB
V novotou ještě vonícím laku se stroj T678.0009 vyhřívá na točně v depu Nymburk 13. 10. 1986.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 670 pix
173 KiB
Už neprovozní "Pomeranč" T678.0009 čeká na další dny své existence v prostoru depa Zvolen - pravděpodobně rok 1988.
Foto: Jan Síbrt Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
140 KiB
Na nádraží v Popradě asistoval stroj 775 009-4 při výlukových pracech 18. 7. 1990.
Foto: Jan Novotný
1200 × 800 pix
294 KiB
V čele "kolony smrti", tvořené lokomotivami T679.0009, T678.0004, T679.0022 a T679.0014, stál v Nových Zámcích odstaven stroj T678.0009 dne 3. 2. 1992.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
76 KiB
Zubožený vrak kdysi pěkné lokomotivy 775 009-4 čekal na svůj konec v prostoru depa Nové Zámky ještě 27. 7. 1994.
Foto: Ing. Ivan Kolář
1200 × 790 pix
444 KiB
Čerstvě po dílenské opravě spojené s nátěrovou obnovou čeká T678.0010 v prostoru depa Nymburk na převoz zpět na Slovensko 5. 8. 1980.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
115 KiB
Strojovou jízdu "Cé-nul" T678.0010 a T678.0007 zachytil objektiv fotoaparátu u Píly 12. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 790 pix
540 KiB
Těžký smíšený nákladní vlak postrkuje stroj T678.0010 po trati u Kriváně 13. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
149 KiB
Ve stanici Kriváň se postrkové stroje T678.0010 a T678.0012 setkaly 13. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
95 KiB
O pár okamžiků později se oba "Pomeranče" T678.0010 a T678.0012 spojily do tandemu - Kriváň 13. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
94 KiB
Doslova portrétový snímek stroje T678.0010 byl pořízen u Píly 13. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
438 KiB
Lokomotiva T678.0010 a na voze za ní ruský autojeřáb KrAZ-257 projíždí po trati u Píly 13. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 780 pix
444 KiB
"Cé-nula" T678.0010 postrkuje nákladní vlak tažený "Sergejem" úsekem trati u Píly 4. 8. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 820 pix
518 KiB
Taktéž nedaleko Píly vznikl tento záběr stroje T678.0010 vracejícího se od postrku 4. 8. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
141 KiB
Těsně před vjezdem do vrcholové stanice Kriváň byla na postrku Pn vlaku z Lovinobaně zdokumentována lokomotiva T678.0010 dne 28. 6. 1987.
Foto: Pavol Kukučík Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava
800 × 600 pix
173 KiB
"Pomeranč" T678.0010 byl se symbolem svého domova, Zvolenským hradem vyfotografován 30. 1. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
100 KiB
Už dost zašlý, ale plně provozní stroj T678.0010 zastavil na hranici depa Zvolen 30. 1. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
126 KiB
Na podzim roku 1991 byl stroj 775 010-2 podroben vyvazovací opravě, při níž dostal unifikovaný nátěr se širokým žlutým pruhem. Ten předvádí na snímku z Lučence ze dne 18. 12. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
84 KiB
V novém unifikovaném nátěru sloužila 775 010-2 ještě tři roky. Těsně před odjezdem do postrkové služby byla zastižena v depu ve Fiľakovu 11. 11. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
101 KiB
Lokomotiva 775 010-2 prováží těžký uhelný vlak po trati u Podkriváně 23. 9. 1993.
Foto: Jiří Novák
800 × 600 pix
188 KiB
Stroj 775 010-2 byl jedním z úplně posledních provozovaných "Pomerančů". Na postrku uhelného vlaku byl u Podkriváně zastižen 8. 10. 1993.
Foto: Jiří Novák
800 × 600 pix
162 KiB
I mohutný a silný "Sergej" 781 175-5 potřeboval cestou ke Kriváni pomoc – a tak mu s těžkým vlakem pomáhal nejen přípřežní stroj 775 010-2, ale na postrku také 775 005-2 dne 27. 10. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
142 KiB
Ještě ve svém prvním červeném unifikovaném nátěru dorazila postrková lokomotiva T678.0012 do stanice Kriváň 27. 8. 1984.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
132 KiB
Ve stanici Lučenec byl stroj T678.0012 zachycen na postrku nákladního vlaku
16. 8. 1986.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
280 KiB
Na konci uceleného vlaku s uhlím byla nedaleko Píly vyfotografována "Cé-nula" T678.0012 dne 12. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
533 KiB
Stejný stroj projíždí stejným úsekem trati při svém návratu od postrku 12. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
552 KiB
Při pohledu na tento snímek lokomotivy T678.0012 na trati u Píly asi většinu z nás napadne, že bez "Pomerančů" to už není na slovenských podhorských tratích to, co bývalo - snímek je z 13. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 820 pix
472 KiB
Také o rok později se na dvoukojece u Píly rozléhalo dunění osmiválce stroje T678.0012, který tu byl na postrku nákladního vlaku zachycen 12. 5. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
418 KiB
Opět na trati u Píly vznikl tento krásný záběr postrkové lokomotivy T678.0012, a to dne 14. 8. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 780 pix
513 KiB
Vlak tažený "Sergejem" postrkuje po trati nedaleko Píly "Cé-nula" T678.0012 dne 24. 7. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 820 pix
565 KiB
Po přeloženém úseku trati u Píly se stroj T678.0012 vrací od postrku 24. 7. 1990.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
512 KiB
V novém unifikovaném nátěru se širokým žlutým pruhem byla 775 012-8 zastižena v Lovinobani ve společnosti stroje 770 018-0 dne 26. 8. 1992.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
572 KiB
Na postrku nákladního vlaku stála 775 012-8 ve stanici Lovinobaňa 13. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
141 KiB
Ještě červený mohykán T678.0012 byl u přesuvny depa Zvolen zdokumentován 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
383 KiB
Rok po skončení své aktivní služby (a pravidelného provozu "Pomerančů" vůbec) byl stroj T678.0012 ještě před započetím jeho opravy pro muzejní provoz zachycen v depu Zvolen 4. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
450 KiB
Krátce po opravě spojené se získáním statutu "muzejní lokomotivy" se T678.0012 společně se strojem T679.0019 představuje ve stanici Harmanec-jaskyňa 7. 8. 1998.
Foto: Michal Borský
800 × 600 pix
168 KiB
V novotou zářícím oranžovém nátěru se (nově) muzejní veterán T678.0012 prezentoval v depu ve Zvolenu 12. 8. 1998.
Foto: David Prause
1200 × 800 pix
403 KiB
V čele pravidelného manipulačního vlaku odjížděla z Přerova do Olomouce mimořádně lokomotiva T678.0012 dne 16. 9. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
250 KiB
O více než půl dne později (a se značným zpožděním) pak T678.0012 přijela z Olomouce zpět do Přerova 16. 9. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
248 KiB
"Pomeranče" T678.0012 a T679.0019 pózovaly před objektivy fotoaparátů v předvečer druhého dne fotoakce "Pomeranče 2006" v depu ve Zvolenu dne 13. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
292 KiB
Ve stanici Medzibrod zastavil "Pomeranč" T678.0012 se zvláštním vlakem pro fotografy 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 830 pix
505 KiB
Tandem oranžových velikánů T678.0012 a T679.0019 se blíží se zvláštním vlakem od Vrútek ke stanici Horná Štubňa 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
514 KiB
"Pomeranč" T678.0012 opouští se zvláštním vlakem pro fotografy stanici Slovenská Ľupča ve směru na Brezno 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
344 KiB
Stroj T678.0012 se v čele zvláštního vlaku blíží sérií oblouků do zastávky Brusno Kúpele dne 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
492 KiB
Se zvláštním vlakem vypraveným v rámci akce "Pomeranče 2006" byl stroj T678.0012 zachycen na trati u Lučatína 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 800 pix
416 KiB
Ve stanici Medzibrod zastavil stroj T678.0012 se zvláštním vlakem vypraveným v rámci akce "Pomeranče 2006" dne 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 830 pix
399 KiB
Šestinápravové oranžové legendy T678.0012 a T679.019 byly při posunu zachyceny ve stanici Harmanec Jaskyňa 14. 5. 2006.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 870 pix
631 KiB
Lokomotivu 742 393-2 u zastávky Praha-Smíchov severní nástupiště minul zvláštní vlak vedený "Pomerančem" T678.0012 dne 24. 6. 2006.
Foto: David Prause
1200 × 790 pix
465 KiB
Na nádraží v Tišnově zavítal "Pomeranč" T678.0012 díky zdejším Slavnostem Pernštejnského panství 4. 7. 2009.
Foto: Martin Třískala
1200 × 800 pix
417 KiB
Tandem motorových legend T678.0012 a M61.001 MÁV projíždí se zvláštním vlakem dnes už neexistujícím traťovým úsekem Mezno - Střezimíř 21. 9. 2019.
Foto: David Prause
1200 × 800 pix
454 KiB
Muzejní krasavice T678.0012 byla v čele vlaku Os 31265 Zvolen os. st. - Fiľakovo zachycena u Píly v rámci jízdy při oslavách 150. výročí Severní uherské dráhy 7. 8. 2021.
Foto: Rado Mojžiš
1200 × 760 pix
503 KiB
Traťovým úsekem Bujakovo zastávka - Gašparovo provážel stroj T678.0012 soupravu zvláštního vlaku dne 29. 7. 2022.
Foto: Martin Malý
1200 × 800 pix
491 KiB
Ve stanici Mlynky zastavil zvláštní vlak vedený "Pomerančem" T678.0012 dne 29. 7. 2022.
Foto: Martin Malý
1200 × 800 pix
593 KiB
Stejný zvláštní vlak s lokomotivou T678.0012 v čele byl 29. 7. 2022 zachycen také v traťovém úseku Lučatín - Medzibrod.
Foto: Martin Malý
1200 × 800 pix
650 KiB
Na srazu šestinápravových motorových legend v Lužné u Rakovníka se kromě jiných prezentoval také "Pomeranč" T678.0012 dne 9. 10. 2022.
Foto: David Prause
1200 × 800 pix
445 KiB
Slovenské motorové "šestikolky" T678.0012 a T679.1312 byly v muzejním depu v Lužné u Rakovníka bok po boku vyfotografovány 9. 10. 2022.
Foto: David Prause
1200 × 790 pix
489 KiB
Zvláštní vlak vedený "Pomerančem" T678.0012 a se 749 008-9 na postrku byl v úseku Kačice - Stochov zachycen 9. 10. 2022.
Foto: Martin Malý
1200 × 800 pix
437 KiB
Zobrazeno 70 z celkem 170 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.