Sériové stroje řady 775 čísel 003 až 017


775003a.jpg
Lokomotiva T678.003 zastupovala svou řadu na IV. Mezinárodním veletrhu v Brně v roce 1962.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix140 KiB

775003b.jpg
Novotou vonící "Pomeranč" T678.003 byl na IV. Mezinárodním veletrhu v Brně vystaven společně s "Rosničkou" T334.024 - rok 1962.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix129 KiB

775004b.jpg
Ve stanici Velký Osek byla zastižena lokomotiva T678.0004 při převozu na garanční opravu do dílen v Nymburce 4.5.1986.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix142 KiB

775004a.jpg
Při cestě z dílenské opravy v Nymburce si stroj T678.0004 zaskočil na "nocleh" do depa v Olomouci - rok 1986.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix85 KiB

775004c.jpg
"Pomeranč" T678.0004 stojí v depu Zvolen v prostoru zbrojírny písku - pravděpodobně rok 1988.
Foto: Jan Síbrt   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix162 KiB

775005f.jpg
Ještě ve starém unifikovaném nátěru dorazila T678.0005 do Lučence 13.4.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix84 KiB

775005w.jpg
Lokomotiva 775 005-2 byla poslední "Cé-nulou" opravenou v ŽOS Nymburk a současně první v novém typu nátěru se širokým žlutým pruhem. Ještě v prostoru nymburských dílen byla zdokumentována 29.8.1988.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix142 KiB

775005b.jpg
Již v novém unifikovaném nátěru, ale ještě s hvězdičkami na čelech stála 775 005-2 u jedné z hal depa Zvolen - rok 1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix108 KiB

775005e.jpg
Nově nalakovaná 775 005-2 přijela v čele vyrovnávkového vlaku do Lučence 23.11.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix111 KiB

775005g.jpg
Sólo jedoucí krasavice 775 005-2 opouští stanici Lučenec 24.11.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix164 KiB

775005c.jpg
Kolegyně 754 034-7 a 775 005-2 se v hale zvolenského depa setkaly 30.1.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix110 KiB

775005s.jpg
Svůj novotou zářící obnovený původní nátěr předvádí lokomotiva 775 005-2 ve stanici Lučenec 18.12.1991.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix140 KiB

775005k.jpg
Ucelenou soupravu s uhlím, jedoucí jako Pn 62082 do Zemianských Kostoľan, zapřahá ve stanici Malé Straciny stroj 775 005-2 v nevlídném dopoledni 11.11.1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix117 KiB

775005h.jpg
K dnes už neopakovatelnému, tehdy však všednímu setkání lokomotiv 735 023-4, 775 005-2 a motorových vozů řady 810 došlo v lučeneckém depu 11.11.1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix109 KiB

775005o.jpg
Na okraji zvolenského depa byl před odjezdem do stanice zvěčněn stroj 775 005-2 - červenec 1993.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix129 KiB

775005d.jpg
"Pomeranč" 775 005-2 stojí po provozním ošetření v prostoru depa Zvolen - červenec 1993.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix120 KiB

775005p.jpg
Na točně v depu Zvolen pózuje stroj 775 005-2 jedinému objektivu fotoaparátu - červenec 1993.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 660 pix165 KiB

775005q.jpg
Trojici šestinápravových motorových lokomotiv odlišných typů vévodí ve zvolenském depu "Cé-nula" 775 005-2 - červenec 1993.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix148 KiB

775005j.jpg
V hale depa Fiľakovo se provoznímu ošetření mezi výkony podrobuje stroj 775 005-2 dne 8.10.1993.
Foto: Jiří Novák   800 × 600 pix104 KiB

775005i.jpg
Krásnými partiemi dvoukolejného úseku Lovinobaňa – Kriváň postrkuje 775 005-2 nákladní vlak úsekem mezi hláskou Bzová a Podkrivání 27.10.1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix141 KiB

775005t.jpg
Pestrou směsici vozů pomáhá po trati nad Pílou dopravit postrkový stroj 775 005-2 dne 27.10.1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix164 KiB

775005r.jpg
Lokomotiva 775 005-2 projíždí při návratu od postrku úsekem trati mezi Bzovou a Pílou 27.10.1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix186 KiB

775005a.jpg
Nádherný traťový záběr "Pomeranče" 775 005-2 vznikl nedaleko stanice Lovinobaňa 29.10.1993.
Foto: Jiří Novák   800 × 600 pix124 KiB

775005n.jpg
V krásném letním dni projíždí stanicí Medzibrod stroj T678.0005 v čele mimořádného rychlíku - rok 1995.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava1024 × 670 pix253 KiB

775005u.jpg
Jen měsíc před definitivním vyřazením z provozu projížděla na postrku nákladního vlaku zastávkou v Podkriváni oranžová kráska 775 005-2 dne 27.8.1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix151 KiB

775005v.jpg
Už téměř "zapózováním na rozloučenou" je tento dokonalý záběr stroje 775 005-2, který se po trai u Podkriváně vracel od postrku 27.8.1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix145 KiB

775005l.jpg
Konec jedné pěkné lokomotivy - krátce před svým zrušením (ke dni 31.12.1997) stojí 775 005-2 u zadní točny depa Zvolen 27.9.1997.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix132 KiB

775005m.jpg
Z řady vybledlých červeno-žlutých vraků lokomotiv odsouzených k likvidaci opticky vybočuje oranžová 775 005-2, kterou však čeká tentýž osud - depo Zvolen 27.9.1997.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix153 KiB

775007i.jpg
V roce 1963 se řada T678.0 opět prezentovala na Mezinárodním veletrhu v Brně, tentokráte však zastoupená strojem T678.007.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix136 KiB

775007h.jpg
Po "generálce" jako nově vyrobená vypadala T678.007, když se vracela z dílen domů na Slovensko. Ještě v Nymburce byla zdokumentována 3.9.1971.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix119 KiB

775007j.jpg
"Pomeranč" T678.0007 byl ve Staré Kremničce zastižen 23.3.1980.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix130 KiB

775007a.jpg
Sólo jedoucí "Cé-nula" T678.0007 projíždí zastávkou Podkriváň - rok 1985.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix182 KiB

775007c.jpg
Velmi pěkné lokomotivy T678.0007 a T679.0025 čekají na další práci ve Zvolenu 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix112 KiB

775007e.jpg
Známým úsekem trati nedaleko zastávky Podkriváň projížděl červený stroj T678.0007 dne 14.2.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix180 KiB

775007d.jpg
Tandem lokomotiv T678.0007 a T678.0010 sjíždí klesající úsek trati nedaleko Píly 12.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix165 KiB

775007f.jpg
Již neprovozní "Pomeranč" T678.0007 (775 007-8) stál v depu Zvolen odstaven 2.8.1989.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix136 KiB

775007g.jpg
Stejný stroj byl u jedné z hal depa Zvolen zabrán také z druhé strany - 2.8.1989.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix127 KiB

775007b.jpg
Již jen několik posledních okamžiků existence zbývá lokomotivám T678.0007 a T679.0006, které se podrobují likvidaci na "šrotovací koleji" ve Zvolenu - říjen 1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix113 KiB

775008b.jpg
Stroj T678.0008 se po dokončení revize v nymburských dílnách připravuje k odjezdu zpět na Slovensko 12.2.1986.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix145 KiB

775008d.jpg
Ve stanici Šalková čeká lokomotiva T678.0008 na povolení k odjezdu s nákladním vlakem do Slovenské Lupče - rok 1986.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix153 KiB

775008c.jpg
Atypicky natřený stroj 775 008-6 zajíždí do tunelu u Čremošného 2.8.1989.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix137 KiB

775008a.jpg
"Skorounifikovaným" novým nátěrem se na konci svého provozu mohla pochlubit lokomotiva 775 008-6; nátěr si vyhotovily lokomotivní čety vlastními silami - depo Zvolen 14.8.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix113 KiB

775009b.jpg
V novotou ještě vonícím laku se stroj T678.0009 vyhřívá na točně v depu Nymburk 13.10.1986.
Foto: Josef Motyčka   1024 × 670 pix173 KiB

775009c.jpg
Už neprovozní "Pomeranč" T678.0009 čeká na další dny své existence v prostoru depa Zvolen - pravděpodobně rok 1988.
Foto: Jan Síbrt   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix140 KiB

775009a.jpg
V čele "kolony smrti", tvořené lokomotivami T679.0009, T678.0004, T679.0022 a T679.0014, stál v Nových Zámcích odstaven stroj T678.0009 dne 3.2.1992.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix76 KiB

775010p.jpg
Čerstvě po dílenské opravě spojené s nátěrovou obnovou čeká T678.0010 v prostoru depa Nymburk na převoz zpět na Slovensko 5.8.1980.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix115 KiB

775010h.jpg
Strojovou jízdu "Cé-nul" T678.0010 a T678.0007 zachytil objektiv fotoaparátu u Píly 12.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix152 KiB

775010l.jpg
Těžký smíšený nákladní vlak postrkuje stroj T678.0010 po trati u Kriváně 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix149 KiB

775010d.jpg
Ve stanici Kriváň se postrkové stroje T678.0010 a T678.0012 setkaly 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix95 KiB

775010c.jpg
O pár okamžiků později se oba "Pomeranče" T678.0010 a T678.0012 spojily do tandemu - Kriváň 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix94 KiB

775010i.jpg
Doslova portrétový snímek stroje T678.0010 byl pořízen u Píly 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix122 KiB

775010j.jpg
Lokomotiva T678.0010 a na voze za ní ruský autojeřáb KrAZ-257 projíždí po trati u Píly 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix126 KiB

775010k.jpg
"Cé-nula" T678.0010 postrkuje nákladní vlak tažený "Sergejem" úsekem trati u Píly 4.8.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix151 KiB

775010g.jpg
Taktéž nedaleko Píly vznikl tento záběr stroje T678.0010 vracejícího se od postrku 4.8.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix141 KiB

775010o.jpg
Těsně před vjezdem do vrcholové stanice Kriváň byla na postrku Pn vlaku z Lovinobaně zdokumentována lokomotiva T678.0010 dne 28.6.1987.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix173 KiB

775010e.jpg
"Pomeranč" T678.0010 byl se symbolem svého domova, Zvolenským hradem vyfotografován 30.1.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix100 KiB

775010f.jpg
Už dost zašlý, ale plně provozní stroj T678.0010 zastavil na hranici depa Zvolen 30.1.1991.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix126 KiB

775010q.jpg
Na podzim roku 1991 byl stroj 775 010-2 podroben vyvazovací opravě, při níž dostal unifikovaný nátěr se širokým žlutým pruhem. Ten předvádí na snímku z Lučence ze dne 18.12.1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix84 KiB

775010n.jpg
V novém unifikovaném nátěru sloužila 775 010-2 ještě tři roky. Těsně před odjezdem do postrkové služby byla zastižena v depu ve Fiľakovu 11.11.1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix101 KiB

775010a.jpg
Lokomotiva 775 010-2 prováží těžký uhelný vlak po trati u Podkriváně 23.9.1993.
Foto: Jiří Novák   800 × 600 pix188 KiB

775010b.jpg
Stroj 775 010-2 byl jedním z úplně posledních provozovaných "Pomerančů". Na postrku uhelného vlaku byl u Podkriváně zastižen 8.10.1993.
Foto: Jiří Novák   800 × 600 pix162 KiB

775010m.jpg
I mohutný a silný "Sergej" 781 175-5 potřeboval cestou ke Kriváni pomoc – a tak mu s těžkým vlakem pomáhal nejen přípřežní stroj 775 010-2, ale na postrku také 775 005-2 dne 27.10.1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix142 KiB

775012m.jpg
Ještě ve svém prvním červeném unifikovaném nátěru dorazila postrková lokomotiva T678.0012 do stanice Kriváň 27.8.1984.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix132 KiB

775012i.jpg
Na konci uceleného vlaku s uhlím byla nedaleko Píly vyfotografována "Cé-nula" T678.0012 dne 12.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix158 KiB

775012l.jpg
Stejný stroj projíždí stejným úsekem trati při svém návratu od postrku 12.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix171 KiB

775012e.jpg
Při pohledu na tento snímek lokomotivy T678.0012 na trati u Píly asi většinu z nás napadne, že bez "Pomerančů" to už není na slovenských podhorských tratích to, co bývalo - snímek je z 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix127 KiB

775012h.jpg
Také o rok později se na dvoukojece u Píly rozléhalo dunění osmiválce stroje T678.0012, který tu byl na postrku nákladního vlaku zachycen 12.5.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix119 KiB

775012f.jpg
Opět na trati u Píly vznikl tento krásný záběr postrkové lokomotivy T678.0012, a to dne 14.8.1989.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix151 KiB

775012g.jpg
Vlak tažený "Sergejem" postrkuje po trati nedaleko Píly "Cé-nula" T678.0012 dne 24.7.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix176 KiB

775012j.jpg
Po přeloženém úseku trati u Píly se stroj T678.0012 vrací od postrku 24.7.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix149 KiB

775012k.jpg
V novém unifikovaném nátěru se širokým žlutým pruhem byla 775 012-8 zastižena v Lovinobani ve společnosti stroje 770 018-0 dne 26.8.1992.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix164 KiB

775012c.jpg
Na postrku nákladního vlaku stála 775 012-8 ve stanici Lovinobaňa 13.5.1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix141 KiB

775012b.jpg
Krátce po opravě spojené se získáním statutu "muzejní lokomotivy" se T678.0012 společně se strojem T679.0019 představuje ve stanici Harmanec-jaskyňa 7.8.1998.
Foto: Michal Borský   800 × 600 pix168 KiB

775012a.jpg
Dvojice posledních dvou provozních "Pomerančů" T678.0012 a T679.0019 pózuje lačným objektivům fotoaparátů ve stanici Harmanec-jaskyňa 7.8.1998.
Foto: Michal Borský   800 × 600 pix166 KiB

775012d.jpg
V čele pravidelného manipulačního vlaku odjížděla z Přerova do Olomouce mimořádně lokomotiva T678.0012 dne 16.9.2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix250 KiB

775012o.jpg
O více než půl dne později (a se značným zpožděním) pak T678.0012 přijela z Olomouce zpět do Přerova 16.9.2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix248 KiB

775012n.jpg
Muzejní krasavice T678.0012 byla v čele vlaku Os 31265 Zvolen os. st. - Fiľakovo zachycena u Píly v rámci jízdy při oslavách 150. výročí Severní uherské dráhy 7.8.2021.
Foto: Rado Mojžiš   1200 × 760 pix503 KiB

775013e.jpg
Společně s neznámým "Šestikolákem" řady E669.1 byl na hlavním nádraží v Kutné Hoře zachycen "Pomeranč" T678.013 dne 1.5.1967.
Foto: Josef Kůst   1024 × 610 pix228 KiB

775013c.jpg
Po dokončení dílenské opravy stojí T678.0013 odstavena v prostoru depa Nymburk 2.6.1984.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix134 KiB

775013a.jpg
V čele ucelené soupravy "Wapek" (dvojího provedení) byla T678.0013 vyfotografována ve stanici Lučenec 24.7.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix102 KiB

775013b.jpg
Už vyřazená lokomotiva 775 013-6 reziví mezi vraky strojů řad 753 a 781 ve zvolenském depu 14.5.1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix105 KiB

775013d.jpg
Smutný pohled na zubožený vrak kdysi tak pěkné lokomotivy 775 013-6 se naskytl návštěvníkovi depa Zvolen 22.9.1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix232 KiB

775014b.jpg
Za zídkou nymburské "ŽOS-ky" čeká na opravu popradský "Pomeranč" T678.0014 dne 4.8.1981.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix138 KiB

775014d.jpg
V čele pracovního vlaku elektroúseku přijela lokomotiva T678.0014 na Štrbu 8.1.1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix133 KiB

775014a.jpg
V době, kdy byl u plotu popradského depa vyfotografován stroj 775 014-4, měl tento před sebou ještě pár let sporadického provozu - rok 1989.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix127 KiB

775014c.jpg
"Pomeranč" 776 014-4 dosloužil ve velmi zbědovaném stavu. Jeho podobu po dvouletém odstavení z provozu vystihuje snímek z popradského depa ze dne 7.7.1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix146 KiB

775015a.jpg
Lokomotiva T678.0015 měla jen krátký "život" - zrušena byla již 11.2.1980. Její vrak byl v Prešově zdokumentován 26.7.1980.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix75 KiB

775016l.jpg
Popradská T678.0016 byla v čele pracovního vlaku zastižena ve Spišské Nové Vsi 13.6.1988.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix104 KiB

775016n.jpg
Před opravou spojenou s obnovou nátěru stála T678.0016 odstavena v depu Zvolen 25.4.1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix148 KiB

775016g.jpg
Po mnoha letech opět oranžová 775 016-9 stojí v Ružomberoku s vlakem OTV "Jerevan", který býval jejím posledním pravidelným výkonem - 3.1.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix138 KiB

775016h.jpg
Jiný záběr stejné oranžové krasavice vznikl také u stanice Ružomberok 3.1.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix115 KiB

775016a.jpg
Lokomotiva T678.0016 se zúčastnila také výstavy u příležitosti 90-ti let výroby lokomotiv v ČKD Praha, která se konala v Praze-Bubnech 20.9.1990.
Foto: Bohdan Ociepka   1024 × 680 pix205 KiB

775016c.jpg
"Fotka z výletu" - lokomotivy T678.0016 a T679.0015 předvádí svůj půvab v depu Praha-Libeň 6.10.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix98 KiB

775016d.jpg
Jiný záběr sestřiček T678.0016 a T679.0015 vznikl také v depu Praha-Libeň 6.10.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix100 KiB

775016f.jpg
"Pomeranče" T678.0016 a T679.0015 přejíždí společně s neznámým "Brejlovcem" smíchovský most přes Vltavu v Praze 6.10.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix120 KiB

775016e.jpg
Dvojice strojů T678.0016 a T679.0015 vyla s osobním vlakem vyfotografována u Zdic 6.10.1990.
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix109 KiB

775016j.jpg
Už značně vybledlá 775 016-9 stála ve společnosti motorového vozu 820 004-0 v prostoru depa v Popradě 29.8.1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix83 KiB

775016k.jpg
Již po svém odstavení z provozu stála 775 016-9 v depu Poprad spolu s dnes již provozní "Papoušek" 477.013. Kéž se oba tyto stroje někdy takto setkají v provozním stavu v čele vlaku !.
Foto: Miro Just   800 × 600 pix120 KiB

775016m.jpg
Značně vybledlá a sešlá lokomotiva 776 016-9 stála v koloně neprovozních vozidel (v pozadí např. stroj 775 002-9) odstavena v depu Poprad 7.7.1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix145 KiB

775016i.jpg
Třetí a poslední dodnes dochovaný "Pomeranč" (po T678.0012 a T679.0019 ), stroj T678.0016, pózuje objektivu fotoaparátu v depu v Hanisce pri Košiciach, kde byl uschován přes zimu 1996/1997 dne 17.2.1997.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix104 KiB

775016b.jpg
Neprovozní lokomotiva T678.0016 předvádí svůj blednoucí obnovený nátěr v depu Poprad 9.2.2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix137 KiB

775017b.jpg
Zbrusu nový "Pomeranč" T678.017 opouští Gottwaldovo nádraží v Plzni před svou cestou na garanční prohlídku do ČKD Praha - srpen 1964.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr1024 × 700 pix236 KiB

775017c.jpg
Známý, ale velmi vzácný snímek z převozu plzeňské T678.017 do Prahy byl pořízen u Zdemyslic - srpen 1964.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr1024 × 660 pix232 KiB

775017a.jpg
Poslední "Pomeranč" bez PG500, stroj T678.0017, byl předčasně zrušen (ke dni 15.6.1977) po těžké nehodě u Malé Kamenice. Jeho vrak ještě několik let chátral v Prešově....
Foto: Zdeněk Nantl   800 × 600 pix82 KiB

775a781a.jpg
To bývaly vlaky... Lokomotivy řad T678.0 a T679.1 na trati Zvolen - Fiľakovo v 80. letech minulého století.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix169 KiB


Zobrazeno 105 z celkem 118 dostupných snímků této řady a celkem 13020 fotografií na stránkách.