Lokomotiva T678.003 reprezentovala svou řadu na IV. Mezinárodním veletrhu v Brně v roce 1962.
Sbírka: Jaroslav Wagner
1200 × 800 pix
406 KiB
Novotou vonící "Pomeranč" T678.003 byl na IV. Mezinárodním veletrhu v Brně vystaven společně s "Rosničkou" T334.024 - rok 1962.
Foto: tovární snímek Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
129 KiB
"Pomeranč" T678.003 se s parní "Sedmou" setkal na tehdejším Gottwaldově nádraží v Plzni v roce 1965.
Foto: Karel Vendler Sbírka: Zdeněk Michl st.
1200 × 800 pix
261 KiB
Ve stanici Velký Osek byla zastižena lokomotiva T678.0004 při převozu na garanční opravu do dílen v Nymburce 4. 5. 1986.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
142 KiB
"Pomeranč" T678.0004 byl v depu Zvolen zachycen v prostoru vodního odporu pod rozměrným tlumičem výfuku používaným při seřizování lokomotiv - pravděpodobně rok 1988.
Foto: Jan Síbrt Sbírka: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
162 KiB
Během odstavení na okraji depa v Popradu byl stroj T678.0004 vyfotografován 27. 8. 1989.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.
1200 × 770 pix
344 KiB
Už jen v podobě zuboženého vraku byl stroj 775 004-5 z nadhledu vyfotografován v prostorách depa Nové Zámky 27. 7. 1994.
Foto: Ing. Ivan Kolář
760 × 1200 pix
384 KiB
Ještě ve starém unifikovaném nátěru dorazila T678.0005 do Lučence 13. 4. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 740 pix
272 KiB
Lokomotiva 775 005-2 byla poslední "Cé-nulou" opravenou v ŽOS Nymburk a současně první v novém typu nátěru se širokým žlutým pruhem. Ještě v prostoru nymburských dílen byla zdokumentována 29. 8. 1988.
Foto: Jan Kudlička
800 × 600 pix
142 KiB
Nově nalakovaná 775 005-2 přijela v čele vyrovnávkového vlaku do Lučence 23. 11. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 790 pix
430 KiB
Sólo jedoucí krasavice 775 005-2 opouští stanici Lučenec 24. 11. 1989.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 830 pix
533 KiB
Kolegyně 754 034-7 a 775 005-2 se v hale zvolenského depa setkaly 30. 1. 1991.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
110 KiB
Svůj novotou zářící obnovený původní nátěr předvádí lokomotiva 775 005-2 ve stanici Lučenec 18. 12. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
1024 × 680 pix
140 KiB
Ucelenou soupravu s uhlím, jedoucí jako Pn 62082 do Zemianských Kostoľan, zapřahá ve stanici Malé Straciny stroj 775 005-2 v nevlídném dopoledni 11. 11. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
117 KiB
K dnes už neopakovatelnému, tehdy však všednímu setkání lokomotiv 735 023-4, 775 005-2 a motorových vozů řady 810 došlo v lučeneckém depu 11. 11. 1992.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
109 KiB
Na okraji zvolenského depa byl před odjezdem do stanice zvěčněn stroj 775 005-2 - červenec 1993.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
129 KiB
"Pomeranč" 775 005-2 stojí po provozním ošetření v prostoru depa Zvolen - červenec 1993.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
120 KiB
Na točně v depu Zvolen pózuje stroj 775 005-2 jedinému objektivu fotoaparátu - červenec 1993.
Foto: Pavel Chomjak
1024 × 660 pix
165 KiB
V hale depa Fiľakovo se provoznímu ošetření mezi výkony podrobuje stroj 775 005-2 dne 8. 10. 1993.
Foto: Jiří Novák
800 × 600 pix
104 KiB
Nádherný traťový záběr "Pomeranče" 775 005-2 vznikl nedaleko stanice Lovinobaňa 29. 10. 1993.
Foto: Jiří Novák
800 × 600 pix
124 KiB
Při cestě ze stanice do depa se "Cé-nula" T678.0005 pod Zvolenským hradem setkala s "Brejlovcem" 753 168-4 dne 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
417 KiB
Téměř na konci své provozní kariéry byla "Cé-nula" 775 005-2 vyfotografována při příjezdu do depa ve Zvolenu 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 790 pix
412 KiB
Před kruhovou remízou depa Zvolen zapózoval stroj 775 005-2 železničním fandům dne 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 820 pix
453 KiB
O chvíli později přibyla ke stroji 775 005-2 na zvolenské fotografování také historická cisterna. Snímek je ze dne 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 800 pix
384 KiB
V krásném letním dni projíždí stanicí Medzibrod stroj T678.0005 v čele mimořádného rychlíku - rok 1995.
Foto: Pavol Kukučík Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava
1024 × 670 pix
253 KiB
Jen měsíc před definitivním vyřazením z provozu projížděla na postrku nákladního vlaku zastávkou v Podkriváni oranžová kráska 775 005-2 dne 27. 8. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
151 KiB
Už téměř "zapózováním na rozloučenou" je tento dokonalý záběr stroje 775 005-2, který se po trai u Podkriváně vracel od postrku 27. 8. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
145 KiB
Mezi vyřazenými "Sergeji" 781 400-7 a 781 366-0 byl stejně postižený "Pomeranč" 775 005-2 zdokumentován v depu Zvolen 12. 7. 1997.
Foto: David Prause
1200 × 820 pix
358 KiB
Konec jedné pěkné lokomotivy - krátce před svým zrušením (ke dni 31.12.1997) stojí 775 005-2 u zadní točny depa Zvolen 27. 9. 1997.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
132 KiB
Poslední dny existence až do posledních chvil atraktivní lokomotivy 775 005-2 zachycuje snímek pořízený v depu Zvolen 12. 8. 1998.
Foto: David Prause
1200 × 770 pix
394 KiB
Z opačné strany byla stejného dne lokomotiva 775 005-2 vyfotografována v depu Zvolen i s vypálenou dírou v bočnici 12. 8. 1998.
Foto: David Prause
1200 × 810 pix
355 KiB
V roce 1963 se řada T678.0 opět prezentovala na Mezinárodním veletrhu v Brně, tentokráte však zastoupená strojem T678.007.
Foto: tovární snímek Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
136 KiB
Po "generálce" jako nově vyrobená vypadala T678.007, když se vracela z dílen domů na Slovensko. Ještě v Nymburce byla zdokumentována 3. 9. 1971.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
119 KiB
"Pomeranč" T678.0007 byl ve Staré Kremničce zastižen 23. 3. 1980.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
130 KiB
Sólo jedoucí "Cé-nula" T678.0007 projíždí zastávkou Podkriváň - rok 1985.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
182 KiB
"Pomeranč" T678.0007 čekal v areálu ŽOS Nymburk na provedení opravy 13. 7. 1985.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 760 pix
429 KiB
Cestou z opravy v Nymburce zpět do Zvolena byl stroj T678.0007 zachycen během zastavení ve Velkém Oseku 12. 11. 1985.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 800 pix
336 KiB
Velmi pěkné lokomotivy T678.0007 a T679.0025 čekají na další práci ve Zvolenu 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
112 KiB
Známým úsekem trati nedaleko zastávky Podkriváň projížděl červený stroj T678.0007 dne 14. 2. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 790 pix
544 KiB
Hustota provozu na bývalé "Severní uherské dráze" (Budapešť -) Hatvan - Vrútky (- Krakov) vyžadovala v 80. letech až čtyři trvale turnusované postrkové stroje pro úsek Zvolen - Lovinobaňa a Hronská Dúbrava - Príbovce. Na snímku z jara 1988 se v čele dvojice strojů vrací od postrku do Lovinobaně lokomotiva T678.0007 pod dráty tenkrát ještě funkčního telefonního vedení.
Foto: Ing. Aleš Bílek
1200 × 820 pix
568 KiB
Tandem lokomotiv T678.0007 a T678.0010 sjíždí klesající úsek trati nedaleko Píly 12. 5. 1988.
Foto: Zdeněk Nantl
1200 × 800 pix
563 KiB
Již neprovozní "Pomeranč" T678.0007 (775 007-8) stál v depu Zvolen odstaven 2. 8. 1989.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
136 KiB
Stejný stroj byl u jedné z hal depa Zvolen zabrán také z druhé strany - 2. 8. 1989.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
127 KiB
Již jen několik posledních okamžiků existence zbývá lokomotivám T678.0007 a T679.0006, které se podrobují likvidaci na "šrotovací koleji" ve Zvolenu - říjen 1990.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
113 KiB
Zobrazeno 44 z celkem 169 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.