Prototyp T678.001 byl během dokončovacích prací zdokumentován ve výrobním závodě ČKD - rok 1961.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
105 KiB
Zbrusu nový stroj T678.001 byl vyfotografován v Praze Libni.
Foto: tovární snímek Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
141 KiB
Momentálně neprovozní lokomotiva T678.001 stála odstavena v Prešově 9.11.1974.
Foto: Ing. Ondřej Řepka
800 × 600 pix
131 KiB
Po trati u Stožoku provážela nákladní vlak "Cé-nula" T678.0001 dne 13.5.1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
106 KiB
Stroj T678.0001 stál spolu s jinými motorovými lokomotivami odstaven ve zvolenském depu 31.7.1988.
Foto: Zdeněk Nantl
800 × 600 pix
122 KiB
Lokomotiva T678.002 zavítala do stanice Kysak 23.4.1975.
Sbírka: Pavel Borek
800 × 600 pix
110 KiB
Na trati nedaleko stanice Spišský Štiavník byl zdokumentován stroj T678.0002 dne 16.4.1992.
Foto: Bohdan Ociepka
800 × 600 pix
142 KiB
Zastávkou Vydrník projížděla T678.0002 s pracovním vlakem 16.4.1992.
Foto: Bohdan Ociepka
800 × 600 pix
137 KiB
Po návratu z trati posunovala T678.0002 po domovském depu v Popradě 16.4.1992.
Foto: Bohdan Ociepka
800 × 600 pix
141 KiB
Krátce před svým zrušením (ke dni 28.10.1994) dostala lokomotiva 775 002-9 široké žluté pruhy na obě čela. Již jako zrušená byla v Popradě zastižena 18.3.1995.
Foto: Miro Just
800 × 600 pix
103 KiB
A takto končí prototypy ! Vrak stroje 775 002-9 čeká na rozložení v kovošrotu v Hanisce pri Košiciach - rok 1996.
Foto: Miro Just
800 × 600 pix
115 KiB
Zobrazeno 11 z celkem 118 dostupných snímků této řady a celkem 13030 fotografií na stránkách.