Širokorozchodné stroje řady 771 čísel 8xx


771801c.jpg
Středovým spřáhlem i nárazníky vybavená širokorozchodná 771 801-8 stála v depu Maťovce odstavena 12. 1. 1999.
Foto: Radoslav Macháček   800 × 600 pix140 KiB

771801a.jpg
V létě 2001 byla 771 801-8 v depu v Hanisce pri Košiciach zastižena s nárazníky a klasickým tažným ústrojím - 11. 7. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix121 KiB

771801b.jpg
V létě 2002 byla 771 801-8 v depu Maťovce k nalezení pro změnu se spřáhlem a bez nárazníků 2. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix121 KiB

771802a.jpg
Trojice širokorozchodných "Čmeláků" 771 802-6, 771 806-7 a 771 812-5 stála v depu Čierná nad Tisou odstavena 26. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix147 KiB

771804d.jpg
Vzhledově naprosto odstrašující a navíc tabulkami se starým označením T669.5004 osazená 771 804-2 postávala v depu v Hanisce 3. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix142 KiB

771804a.jpg
Po opravě i do klasického "původního" nátěru oděná 771 804-2 čeká v depu Haniska pri Košiciach na další práci 6. 7. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix157 KiB

771804c.jpg
Stroj 771 804-2 se v depu Haniska pri Košiciach podroboval provoznímu ošetření 16. 7. 2006.
Foto: David Maštalíř   800 × 600 pix141 KiB

771804b.jpg
Po letech opět dosti zašlá 771 804-2 čekala na další nasazení do provozu na hranici depa v Hanisce pri Košiciach 14. 5. 2008.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix169 KiB

771806a.jpg
Jakýmsi neurčitým nátěrem se honosící momentálně neprovozní stoj 771 806-7 byl v depu Čierná nad Tisou zdokumentován 26. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix159 KiB

771808b.jpg
Ve společnosti jednoho z širokorozchodných "Sergejů" stál nově natřený "Čmelák" 771 808-3 (s nárazníky a tažným hákem) odstaven v depu v Hanisce 3. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix158 KiB

771808a.jpg
Středovým spřáhlem namísto nárazníků a tažného háku vybavená lokomotiva 771 808-3 odpočívá v depu Maťovce 29. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix147 KiB

771809a.jpg
Stroj 771 809-1 byl ještě v červeno-žlutém nátěru zastižen v depu Haniska pri Košiciach 12. 8. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 620 pix244 KiB

771809b.jpg
"Čmeláci" 771 809-1 a 771 810-9 stojí bok po boku odstaveni v depu Maťovce 29. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix145 KiB

771809c.jpg
Lokomotiva 771 809-1 (s nárazníky pouze na zadním čele) čeká na další práci v depu Maťovce 29. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix169 KiB

771810c.jpg
Na normálněrozchodné podvozky převázaná T669.5010 projíždí cestou z nymburských dílen do domovského depa v Hanisce pri Košiciach Zábřehem na Moravě 26. 5. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix136 KiB

771810a.jpg
Provozním ošetřením procházel v depu Haniska pri Košiciach stroj 771 810-9 dne 6. 4. 1999.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix133 KiB

771810b.jpg
Širokorozchodný "Čmelák" 771 810-9 sloužil na posunu v Hanisce pri Košiciach 6. 8. 2007.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix180 KiB

771811b.jpg
Společně s některým z kolegů řady 770.8 stál v depu v Hanisce pri Košiciach odstaven stroj 771 811-7 dne 3. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix188 KiB

771811a.jpg
V depu Maťovce postával "Čmelák" 771 811-7 ve společnosti jednoho ze dvou širokorozchodných motorových vozů řady 810 dne 29. 8. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix147 KiB

771812a.jpg
Širokorozchodní motoroví kolegové 771 812-5 a 781 826-3 odpočívají mezi stále vzácnějšími výkony v depu v Hanisce pri Košiciach 17. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix172 KiB


Zobrazeno 20 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.