Sériové stroje řady 771 čísel 126 až 150


771126b.jpg
Mezi vraky vyřazených strojů 735 023-4, 775 005-2 a spoustou "Sergejů" čeká u zadní točny depa Zvolen na svou opravu "Čmelák" 771 126-0 dne 5. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 700 pix218 KiB

771126a.jpg
Opravená a nově natřená 771 126-0 posunovala ve Zvolenu 26. 2. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix164 KiB

771127a.jpg
S vlakem prázdných "plošiňáků" projížděl stroj 771 127-8 osobním nádražím ve Zvolenu 4. 9. 2001.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix128 KiB

771128b.jpg
Ještě červeno-žlutá 771 128-6 vyjíždí s nákladní "směskou" z tunelu u stanice Harmanec-jaskyňa 10. 5. 1995.
Foto: Michal Chmulík   800 × 600 pix177 KiB

771128a.jpg
Už do nátěru v původních barvách své řady oděná 771 128-6 čeká v depu Vrútky ve společnosti stroje 742 337-9 na provozní ošetření 14. 7. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix146 KiB

771130a.jpg
"Čmelák" 771 130-2 přijížděl s manipulačním vlakem do Velešína 27. 7. 1996.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix162 KiB

771131a.jpg
V plné jízdě se fotografovi podařilo na trati u Rejkovic zachytit stroj 771 131-0 dne 7. 6. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix129 KiB

771131b.jpg
Na přípřeži motorového vlaku se "Čmelák" 771 131-0 právě připravuje odjet z Březnice 8. 9. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix166 KiB

771132b.jpg
S nezvykle umístěnými žlutými proužky na čelech byl nedaleko Rybníka zdokumentován stroj 771 132-8 v čele kratičkého manipulačního vlaku 24. 1. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix123 KiB

771132a.jpg
Ani při nátěrové obnově v roce 1999 neobdržela 771 132-8 nátěr ve schématu pro řadu 771 běžném. Ve stanici Rybník předváděla svůj další "umělecky řešený" barevný kabátek 29. 12. 1999.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix95 KiB

771133b.jpg
Při návratu z 3. staniční zálohy v Berouně na nazbrojení do zdického depa byla před Zdicemi zdokumentována lokomotiva T669.1133 - 70. léta minulého století.
Foto: Pavel Strachota   800 × 600 pix170 KiB

771133a.jpg
Konvoj "Čmeláků", kteří již jako zrušení posloužili svými motory pro rekonstrukce českých "Brejlovců" pro Itálii, stojí v popředí se strojem 771 133-6 připraveni k likvidaci v depu Česká Třebová 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 660 pix247 KiB

771134a.jpg
Na jedné z odstavených kolejí v depu Veselí nad Lužnicí se stroj 771 134-4 podrobuje nedobrovolné očistě chladivým podzimním deštíkem 26. 11. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix158 KiB

771134b.jpg
Po trati u Lužnice provážel "Čmelák" 771 134-4 vlak Mn 88542 dne 25. 5. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix154 KiB

771135a.jpg
Roli staniční zálohy zastával červený stroj 771 135-1 v Zábřehu na Moravě 15. 2. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix164 KiB

771136a.jpg
Zdařilý noční záběr lokomotivy 771 136-9 vznikl v depu v Olomouci 20. 11. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix107 KiB

771137c.jpg
Kolem nádražní budovy v Kojetíně posunovala díky napěťové výluce mimořádně sem nadirigovaná 771 137-7 dne 17. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix190 KiB

771137b.jpg
Téměř portrétový snímek přerovské krasavice 771 137-7 vznikl na nádraží v Kojetíně taktéž 17. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix186 KiB

771137a.jpg
Při napěťové výluce odváží nablýskaný přerovský "Čmelák" 771 137-7 dvojici třívozových souprav osobních vlaků i s jejich lokomotivami z Kojetína do Přerova 19. 9. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix177 KiB

771138a.jpg
Břeclavští veteráni 771 138-5 a 831 058-3 se bok po boku sešli v depu ve Znojmě 21. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix141 KiB

771141a.jpg
Plně provozní "Berta" 751 035-7 se s už neprovozním "Čmelákem" 771 141-9 setkala v depu Zvolen 23. 7. 2005.
Foto: Bc. Martin Ševčík   800 × 600 pix181 KiB

771142b.jpg
V elegantním červeno-žluto-černém nátěru byla v Liptovském Mikuláši zastižena lokomotiva 771 142-7 dne 16. 10. 2001.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix205 KiB

771142a.jpg
Stále provozní a hojně využívaný stroj 771 142-7 čeká v depu Žilina na další vystavení do provozu v mrazivém dni 12. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix141 KiB

771143b.jpg
Vzorně udržovaná lokomotiva 771 143-5 prováží nákladní "směsku" pod siluetou Zvolenského hradu 22. 2. 2003.
Foto: Jozef Sarňák   1024 × 700 pix283 KiB

771143a.jpg
Dva odlišné, ale stejným motorem vybavené stroje 771 143-5 a 751 055-5 se setkaly ve stanici Šahy 5. 5. 2003.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix150 KiB

771144b.jpg
V čele ucelené soupravy "Wapek" projížděla po dvoukolejce u Podkriváně lokomotiva 771 144-3 dne 27. 8. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix144 KiB

771144a.jpg
Ještě kompletní a provozuschopná 771 144-3 stála u zadní točny v depu Zvolen odstavena 8. 2. 1998.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix164 KiB

771146a.jpg
Před jednou z hal depa v Kralupech nad Vltavou postával stroj 771 146-8 dne 16. 6. 2004.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix166 KiB

771147a.jpg
Pro nadměrnou zátěž manipulačního vlaku z Přerova do Nezamyslic mimořádně nahradil "Čmelák" 771 147-6 turnusovou "Žehličku" řady 111. Snímek byl pořízen v Kojetíně 17. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix145 KiB

771147b.jpg
Už téměř nepoužívaní "Čmeláci" 771 147-6, 771 031-2 a 770 076-8 čekali na svou další budoucnost za depem v Přerově 24. 7. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix175 KiB

771149c.jpg
Čerstvě opravená a nově natřená T669.1149 byla v depu v Nymburce zvěčněna 3. 4. 1990.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix149 KiB

771149b.jpg
Pod nepříliš kvalitně nanesenou černou barvou na střeše a hlavním rámu stroje 771 149-2 začala už po pěti letech provozu prosvítat původní šedá. Snímek z Mladé Boleslavi vystihuje vzhled stroje ke dni 22. 3. 1996.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix183 KiB

771149a.jpg
"Čmelák" 771 149-2 byl ve společnosti "Zamračených" a "Bobiny" zdokumentován v Neratovicích - rok 2003.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix91 KiB


Zobrazeno 33 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.