Mezi vraky vyřazených strojů 735 023-4, 775 005-2 a spoustou "Sergejů" čeká u zadní točny depa Zvolen na svou opravu "Čmelák" 771 126-0 dne 5. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 700 pix
218 KiB
Opravená a nově natřená 771 126-0 posunovala ve Zvolenu 26. 2. 1998.
Foto: Jozef Sarňák
800 × 600 pix
164 KiB
S vlakem prázdných "plošiňáků" projížděl stroj 771 127-8 osobním nádražím ve Zvolenu 4. 9. 2001.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
128 KiB
Ještě červeno-žlutá 771 128-6 vyjíždí s nákladní "směskou" z tunelu u stanice Harmanec-jaskyňa 10. 5. 1995.
Foto: Michal Chmulík
800 × 600 pix
177 KiB
Už do nátěru v původních barvách své řady oděná 771 128-6 čeká v depu Vrútky ve společnosti stroje 742 337-9 na provozní ošetření 14. 7. 2001.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
146 KiB
"Čmelák" 771 130-2 přijížděl s manipulačním vlakem do Velešína 27. 7. 1996.
Foto: Tomáš Bartoš
800 × 600 pix
162 KiB
V plné jízdě se fotografovi podařilo na trati u Rejkovic zachytit stroj 771 131-0 dne 7. 6. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
129 KiB
Na přípřeži motorového vlaku se "Čmelák" 771 131-0 právě připravuje odjet z Březnice 8. 9. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
166 KiB
S nezvykle umístěnými žlutými proužky na čelech byl nedaleko Rybníka zdokumentován stroj 771 132-8 v čele kratičkého manipulačního vlaku 24. 1. 1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
123 KiB
Ani při nátěrové obnově v roce 1999 neobdržela 771 132-8 nátěr ve schématu pro řadu 771 běžném. Ve stanici Rybník předváděla svůj další "umělecky řešený" barevný kabátek 29. 12. 1999.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
95 KiB
Při návratu z 3. staniční zálohy v Berouně na nazbrojení do zdického depa byla před Zdicemi zdokumentována lokomotiva T669.1133 - 70. léta minulého století.
Foto: Pavel Strachota
800 × 600 pix
170 KiB
Konvoj "Čmeláků", kteří již jako zrušení posloužili svými motory pro rekonstrukce českých "Brejlovců" pro Itálii, stojí v popředí se strojem 771 133-6 připraveni k likvidaci v depu Česká Třebová 28. 3. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 660 pix
247 KiB
Na jedné z odstavených kolejí v depu Veselí nad Lužnicí se stroj 771 134-4 podrobuje nedobrovolné očistě chladivým podzimním deštíkem 26. 11. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
158 KiB
Po trati u Lužnice provážel "Čmelák" 771 134-4 vlak Mn 88542 dne 25. 5. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
154 KiB
Roli staniční zálohy zastával červený stroj 771 135-1 v Zábřehu na Moravě 15. 2. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
164 KiB
Zdařilý noční záběr lokomotivy 771 136-9 vznikl v depu v Olomouci 20. 11. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
107 KiB
Kolem nádražní budovy v Kojetíně posunovala díky napěťové výluce mimořádně sem nadirigovaná 771 137-7 dne 17. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
190 KiB
Téměř portrétový snímek přerovské krasavice 771 137-7 vznikl na nádraží v Kojetíně taktéž 17. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
186 KiB
Při napěťové výluce odváží nablýskaný přerovský "Čmelák" 771 137-7 dvojici třívozových souprav osobních vlaků i s jejich lokomotivami z Kojetína do Přerova 19. 9. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
177 KiB
Břeclavští veteráni 771 138-5 a 831 058-3 se bok po boku sešli v depu ve Znojmě 21. 6. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
141 KiB
Plně provozní "Berta" 751 035-7 se s už neprovozním "Čmelákem" 771 141-9 setkala v depu Zvolen 23. 7. 2005.
Foto: Bc. Martin Ševčík
800 × 600 pix
181 KiB
V elegantním červeno-žluto-černém nátěru byla v Liptovském Mikuláši zastižena lokomotiva 771 142-7 dne 16. 10. 2001.
Foto: Jozef Sarňák
800 × 600 pix
205 KiB
Stále provozní a hojně využívaný stroj 771 142-7 čeká v depu Žilina na další vystavení do provozu v mrazivém dni 12. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
141 KiB
Vzorně udržovaná lokomotiva 771 143-5 prováží nákladní "směsku" pod siluetou Zvolenského hradu 22. 2. 2003.
Foto: Jozef Sarňák
1024 × 700 pix
283 KiB
Dva odlišné, ale stejným motorem vybavené stroje 771 143-5 a 751 055-5 se setkaly ve stanici Šahy 5. 5. 2003.
Foto: Jozef Sarňák
800 × 600 pix
150 KiB
V čele ucelené soupravy "Wapek" projížděla po dvoukolejce u Podkriváně lokomotiva 771 144-3 dne 27. 8. 1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
144 KiB
Ještě kompletní a provozuschopná 771 144-3 stála u zadní točny v depu Zvolen odstavena 8. 2. 1998.
Foto: Jozef Sarňák
800 × 600 pix
164 KiB
Před jednou z hal depa v Kralupech nad Vltavou postával stroj 771 146-8 dne 16. 6. 2004.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
166 KiB
Pro nadměrnou zátěž manipulačního vlaku z Přerova do Nezamyslic mimořádně nahradil "Čmelák" 771 147-6 turnusovou "Žehličku" řady 111. Snímek byl pořízen v Kojetíně 17. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
145 KiB
Už téměř nepoužívaní "Čmeláci" 771 147-6, 771 031-2 a 770 076-8 čekali na svou další budoucnost za depem v Přerově 24. 7. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
175 KiB
Čerstvě opravená a nově natřená T669.1149 byla v depu v Nymburce zvěčněna 3. 4. 1990.
Foto: Josef Motyčka Sbírka: Jan Kudlička
800 × 600 pix
149 KiB
Pod nepříliš kvalitně nanesenou černou barvou na střeše a hlavním rámu stroje 771 149-2 začala už po pěti letech provozu prosvítat původní šedá. Snímek z Mladé Boleslavi vystihuje vzhled stroje ke dni 22. 3. 1996.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
183 KiB
"Čmelák" 771 149-2 byl ve společnosti "Zamračených" a "Bobiny" zdokumentován v Neratovicích - rok 2003.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
91 KiB
Zobrazeno 33 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.