Sériové stroje řady 771 čísel 101 až 125


771101c.jpg
I s lehce ohnutým hlavním rámem poctivě sloužil stroj T669.1101 v náročné službě. Na čele manipulačního vlaku byl zdokumentován v Jindřichově Hradci - září 1979.
Foto: Zdeněk Picka   1024 × 590 pix232 KiB

771101b.jpg
Ještě červeno-žlutá 771 101-3 posunuje ve Veselí nad Lužnicí - květen 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix183 KiB

771101a.jpg
Trojice "Čmeláků" 771 134-4, 770 009-9 a 771 101-3 čeká na nasazení provozu u točny depa Veselí nad Lužnicí 26. 11. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix160 KiB

771103a.jpg
V čele Mn 87611 odjížděla lokomotiva 771 103-9 z Blatna u Jesenice 6. 3. 2000.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix254 KiB

771104a.jpg
Plzeňská 771 104-7 s nezvyklými širokými žlutými proužky na čelech posunovala ve stanici Domažlice 27. 7. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix217 KiB

771105a.jpg
Ostravský stroj 771 105-4 nahrazuje díky napěťové výluce hnací sílu elektřiny v čele rychlíku s vlakovou 363 027-4 mezi Ostravou-Svinovem a Polankou nad Odrou 23. 6. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix161 KiB

771106b.jpg
"Čmelák" 771 106-2 depa Veselí nad Moravou projížděl se svým vlakem po "Vláře" u zastávky v Kunovicích 1. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix137 KiB

771106a.jpg
Jako zdroj tlakového vzduchu posloužila 771 106-2 ve svém domovském depu ve Veselí nad Moravou 8. 5. 1997.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix103 KiB

771107e.jpg
Ještě červeno-žlutá 771 107-0 tvrdě pracuje na první staniční záloze v Třinci - leden 1991.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix162 KiB

771107a.jpg
S úctyhodně dlouhým manipulačním vlakem zavítal do stanice Ostrava-střed stroj 771 107-0 dne 31. 10. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix127 KiB

771107c.jpg
"Napěťovková" přípřež lokomotiv 771 107-0 a 363 087-8 byla v Olomouci k vidění 2. 1. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix156 KiB

771107d.jpg
Při napěťové výluce odvážel z Přerova rychlík do Prahy stroj 771 107-0 dne 24. 5. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix154 KiB

771107b.jpg
Dnes už v běžném provozu neopakovatelný záběr čtveřice provozních "Čmeláků" řady 771 byl se stroji čísel 107, 045, 137 a 153 pořízen v depu v Olomouci 27. 6. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix183 KiB

771107f.jpg
Když byli v září roku 2006 nasazeni "Čmelácí" místo "Žehliček" na manipulační vlaky Přerov - Nezamyslice, mohl být v Nezamyslicích zachycen i jeden z posledních zdejších výskytů řady 771 - stroj 771 107-0 sem zavítal 19. 9. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix171 KiB

771109a.jpg
Na závěsu osobního vlaku tvořeného patrovou jednotkou Bpjo se v Opavě-Komárově objevila 771 109-6 dne 18. 12. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix112 KiB

771109b.jpg
S těžkým uhelným vlakem byla 771 109-6 zastižena na báňské dráze mezi Prostřední Suchou a Havířovem 17. 6. 2000.
Foto: Michal Prefeta   800 × 600 pix108 KiB

771110b.jpg
S vlakem uhlí pro teplárnu Příbram byl "Čmelák" 771 110-4 vyfotografován u Lochovic 19. 11. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix161 KiB

771110a.jpg
Pod jeřábovými "kočkami" v domovském depu Cheb čekal stroj 771 110-4 na další využití v provozu 7. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix168 KiB

771111a.jpg
Chebská 771 111-2 projíždí po "Podkrušnohorské magistrále" nedaleko Klášterce nad Ohří v první polovině roku 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix151 KiB

771111b.jpg
Lokomotivu 771 111-2 bylo možné zastihnout na jednom z paprsků u točny v depu Cheb 7. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix153 KiB

771112a.jpg
Do stanice Lochovice zavítal plzeňský "Čmelák" 771 112-0 dne 4. 1. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix212 KiB

771113a.jpg
Ještě plně provozní 771 113-8 čile posunovala na nádraží v Sokolově 26. 7. 1996.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix170 KiB

771113b.jpg
Ale o pouhé dva roky později se už 771 113-8 v sokolovském depu podrobovala fyzické likvidaci - 4. 8. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix145 KiB

771114a.jpg
V kolejišti hlavního nádraží v Plzni posunovala zdejší nestorka 771 114-6 dne 3. 8. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix148 KiB

771115b.jpg
S "Rybákem" v roli služebního vozu v nákladním vlaku byla 771 115-3 vyfotografována u Milína 9. 8. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix173 KiB

771115c.jpg
Stejná lokomotiva byla stejného dne u Milína zachycena i s jiným vlakem 9. 8. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix169 KiB

771115a.jpg
Po letech opět do zeleno-bílo-červeného nátěru oděný "Čmelák" 771 115-3 prováží Bratkovicemi vlak uhlí pro teplárnu Příbram 2. 7. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix163 KiB

771117a.jpg
Méně známý moravský stroj 771 117-9 nastupoval v Hranicích na Moravě na přípřež ostravského rychlíku 12. 10. 1999.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix117 KiB

771118b.jpg
Na přípřeži nákladního vlaku s vlakovou 182 077-8 se díky napěťové výluce objevila v Prosenicích lokomotiva 771 118-7 dne 16. 10. 1999.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix131 KiB

771118a.jpg
Pro změnu na přípřeži "Panťáku" 460 026/025 byla 771 118-7 zastižena u Dětmarovic 22. 2. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix134 KiB

771119a.jpg
Téměř na konci svého ježdění s tabulkami se starým označením se vedle sebe v Ostravě-Bártovicích sešly lokomotivy T669.1119 a ES499.1010 dne 12. 10. 1988.
Foto: Jiří Adolf   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix147 KiB

771120a.jpg
Za velmi nevlídného počasí přiváží 771 120-3 nákladní vlak do Jablonného nad Orlicí - březen 2000.
Foto: Petr Slavík   800 × 600 pix91 KiB

771121a.jpg
Dnes už těžko opakovatelný společný záběr pětice "Čmeláků" (uprostřed 771 038-7, vedle T669.1121 s prolisy na kabině) vznikl v depu Všetaty v srpnu roku 1993.
Foto: Petr Turek   1024 × 650 pix182 KiB

771122b.jpg
Nově natřená kralupská lokomotiva 771 122-9 předvádí své půvaby v Neratovicích - rok 1993.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix149 KiB

771122c.jpg
V depu ve Všetatech odpočíval mezi výkony stroj 771 122-9 dne 4. 6. 2001.
Foto: Pavel Čáp   1200 × 770 pix295 KiB

771122a.jpg
Deset let po nátěrové obnově již notně omšelá 771 122-9 posunovala v Kralupech nad Vltavou 8. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix150 KiB

771123c.jpg
Hlavně v 70. letech občas "Čmelácí" sloužili i v osobní dopravě. Stroj T669.1123 byl takto zastižen ve Velkých Žernosekách.
Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix123 KiB

771123a.jpg
Trojice kolegyň 771 123-7, 771 048-6 a 771 153-4 vypomáhala při napěťové výluce v Jistebníku 13. 9. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix149 KiB

771123b.jpg
Stále méně využívaný "Čmelák" 771 123-7 čekal na další příležitost k výjezdu na trať v depu Česká Třebová 8. 1. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix168 KiB

771124b.jpg
V depu Havlíčkův Brod odpočíval mezi výkony domácí stroj 771 124-5 dne 11. 2. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix161 KiB

771124a.jpg
Poslední provozní "Čmelák" brněnského depa, 771 124-5, stál v maloměřickém depu odstaven 16. 8. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix201 KiB


Zobrazeno 41 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.