Sériové stroje řady 771 čísel 076 až 100


771076b.jpg
Zastávkou Píla projížděla sólo lokomotiva 771 076-7 dne 6. 2. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix143 KiB

771076a.jpg
V čele manipulačního vlaku byl stroj 771 076-7 vyfotografován v traťovém úseku Jastrabá - Kremnica 27. 10. 2005.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix231 KiB

771078b.jpg
Ještě celočervená T669.1078 se v Jindřichově Hradci připravuje k odjezdu s manipulačním vlakem - červen 1980.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix148 KiB

771078c.jpg
Jeden z atypicky natřených českobudějovických "Čmeláků", stroj 771 078-3, přijel s manipulačním vlakem do Českých Velenic 25. 5. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix125 KiB

771078a.jpg
Vyřazené stroje řady 771 čísel 078, 102 a 023 čekají na likvidaci v DKV Česká Třebová 8. 1. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix121 KiB

771079a.jpg
Neprovozní lokomotiva 771 079-1 postávala v obvodu depa v Českých Budějovicích 26. 8. 2000.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix144 KiB

771080a.jpg
"Čmelák" 771 080-9 odpočíval mezi výkony u točny depa Zdice 16. 11. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix172 KiB

771083c.jpg
Nádherné srovnání provedení pojezdu u řad 770 a 771 nabízí tento záběr strojů 770 064-4 a 771 083-3, který byl v depu Cheb pořízen 1. 4. 2000.
Foto: Ladislav Fric   1024 × 670 pix270 KiB

771083b.jpg
Dnes už dvojnásobná historie - lokomotiva 771 083-3 posunovala kolem jedné z kolejových uzávěr v Sokolově 19. 1. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix298 KiB

771083a.jpg
Stále méně využívaný "Čmelák" 771 083-3 postával spolu se strojem 771 110-4 v depu Cheb 7. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix194 KiB

771084a.jpg
Lokomotiva 771 084-1 pomáhala při stavebních pracech ve stanici Přelouč 28. 8. 1999.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix167 KiB

771087a.jpg
Díky barevnému přikrášlení čelníků hlavního rámu vzhledově nezaměnitelný stroj T669.1087 odváží manipulační vlak z Obrnic 23. 7. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix172 KiB

771088a.jpg
V době elektrizace hlavního tahu projíždí výhybnou Tunely u Kralup nad Vltavou nákladní vlak se strojem T669.1088 v čele 7. 6. 1984.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix169 KiB

771090a.jpg
Opravená a nově natřená lokomotiva T669.1090 předvádí své půvaby v prostorách ŽOS Nymburk 26. 10. 1989.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix153 KiB

771091a.jpg
Na nádraží v Kutné Hoře posunoval nablýskaný nově nalakovaný stroj T669.1091 dne 21. 2. 1990.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix162 KiB

771092a.jpg
"Čmelák" 771 092-4 se vyhříval na sluníčku u přesuvny depa Zvolen 14. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix175 KiB

771093a.jpg
Dalším ze slovenských šestinápravových krasavců je stroj 771 093-2, který zapózoval před objektivem fotoaparátu ve stanici Horná Štubňa 30. 5. 2003.
Foto: Jozef Sarňák   1024 × 680 pix316 KiB

771094a.jpg
Zastávkou Horná Štubňa-obec pomáhal na postrku nákladnímu vlaku "Čmelák" 771 094-0 8. 6. 2003.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix140 KiB

771094b.jpg
Při posunu v Kľači byly zachyceni 771 094-0 a 771 017-1 28. 5. 2008.
Foto: Peter Vlček   800 × 600 pix167 KiB

771098b.jpg
Svérázně ozdobený stroj 771 098-1 sestavoval ve Zvolenu manipulační vlak za mrazivého dne 29. 1. 2000.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix131 KiB

771098a.jpg
Po dvoukolejce mezi Mýtnou a Lovinobaňou projížděla lokomotiva 771 098-1 v čele nákladní "směsky" 13. 7. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix155 KiB

771099a.jpg
Kolem mechanické předvěsti u Majdaleny rozjížděl manipulační vlak "Čmelák" 771 099-9 dne 4. 7. 2006.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix148 KiB


Zobrazeno 22 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.