Sériové stroje řady 771 čísel 051 až 075


771051a.jpg
V čele kolony "Čmeláků" opravených pro Guinejské železnice stála 771 051-1 v ŽOS Nymburk 24. 3. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix168 KiB

771052a.jpg
Do stanice Marchegg v Rakousku dorazila s nákladním vlakem ze Slovenska bratislavská 771 052-8 dne 7. 5. 2003.
Foto: Michal Prefeta   800 × 600 pix101 KiB

771053a.jpg
Nehodový vlak s lokomotivou 771 053-6 v čele asistuje nakolejování vykolejené lokomotivy 742 319-7 v Kojetíně 2. 2. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix93 KiB

771053c.jpg
A je konec! Už vyřazené stroje 771 053-6 a 771 031-2 čekají v depu Přerov na odvoz k likvidaci 28. 5. 2004.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix206 KiB

771053b.jpg
Naposledy spolu - tak by se dal nazvat společný snímek přerovských "Čmeláků" 771 053-6, 771 137-7 a 771 034-6 před úplným zánikem zdejšího depa a jeho přeměny na DPOV 16. 6. 2004.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix298 KiB

771054a.jpg
Vedle rotundy depa v Žilině mrznul domácí stroj 771 054-4 dne 12. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix130 KiB

771056a.jpg
Místo malé středové hnací sekce motorové jednotky 840 001-2 zajišťovala pohon vlaku o kousek větší strojovna lokomotivy 771 056-9 - tento zajímavý snímek byl pořízen v Kremnici 1. 7. 2003.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix173 KiB

771056b.jpg
Na téměř čelním záběru velmi mohutně působící lokomotiva 771 056-9 byla zachycena v Žilině 5. 4. 2009.
Foto: Jaroslav Tvrz   800 × 600 pix135 KiB

771058b.jpg
Ještě červeno-žlutý stroj 771 058-5 projíždí na čele nákladního vlaku po trati u Píly 4. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix152 KiB

771058a.jpg
Tandem mohutných šestinápravových dieselů (se shodným pojezdem) 771 058-5 a 773 002-1 byl s ucelenou soupravou "Wapek" zvěčněn u Detvy 2. 9. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix138 KiB

771059a.jpg
Kde jsou ty časy! Na čele kolony motorových legend stála T669.1059 odstavena v depu Plešivec 3. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 610 pix256 KiB

771059b.jpg
Vyřazená 771 059-3 čeká v depu Čierná nad Tisou už pouze na plameny autogenů 16. 7. 2006.
Foto: David Maštalíř   800 × 600 pix124 KiB

771060c.jpg
Nablýskaná krasavice 771 060-1 sólo projížděla Čáslaví 8. 9. 1999.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix122 KiB

771060b.jpg
V pro řadu 771 poměrně netypickém depu Valašské Meziříčí bylo možné zastihnout lokomotivy 771 060-1 a 771 032-0 dne 28. 10. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix182 KiB

771060a.jpg
Díky napěťové výluce bylo možné vyfotografovat stroj 771 060-1 jak na přípřeži rychlíku s vlakovou 363 050-6 přijíždí do Přerova 22. 11. 2000.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix113 KiB

771061a.jpg
Podobu motorových lokomotiv 70. let jakoby připomínala přední strana stroje 771 061-9, který posunoval v Chomutově 14. 7. 1997.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix117 KiB

771061b.jpg
Zadní čelo "Čmeláka" 771 061-9 není ničím výjimečné, na opačném konci je ale situace jiná. Snímek z depa v Chomutově je z roku 2007.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix163 KiB

771061c.jpg
Kombinace celočerveného nátěru s novým označením 771 061-9 je raritou! V depu v Chomutově byl tento stroj vyfotografován v roce 2007.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix143 KiB

771063a.jpg
Vzorně opečovávaná lokomotiva T669.1063 čeká na další práci ve Všetatech 15. 4. 1984.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix120 KiB

771064a.jpg
S nezbytnou dobovou výzdobou na čele byl stejného dne ve Všetatech k zastižení i sesterský stroj T669.1064 - 15. 4. 1984.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix145 KiB

771064b.jpg
Ve slušivém zeleno-bílo-červeném nátěru byl "Čmelák" 771 064-3 zdokumentován v Neratovicích 15. 4. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix181 KiB

771066b.jpg
Brněnský stroj 771 066-8 projížděl s nákladním vlakem Skalicí nad Svitavou 25. 11. 1995.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix126 KiB

771066a.jpg
Už nic dobrého nečekalo trojici "Čmeláků" 771 066-8, 770 017-2 a 771 041-1, když byli fotografovaní na "koleji smrti" v depu Břeclav 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix176 KiB

771068a.jpg
Téměř na konci své provozní éry stála ještě provozuschopná 771 068-4 odstavena v břeclavském depu 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix175 KiB

771069d.jpg
Na přelomu 70. a 80. let byl za zídkou ŽOS Nymburk vyfotografován čerstvě opravený a nově nalakovaný stroj T669.1069.
Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix158 KiB

771069b.jpg
Když byla v letech 1997 až 2000 turnusována řada 771 na vlaky štěrku mezi vlečkou Skašov a Kojetínem, jen málokdy se tu objevil jiný "Čmelák" než stroje čísel 004 a 032. Za druhý jmenovaný však zaskakovala moravskoveselská 771 069-2 dne 18. 5. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix137 KiB

771069a.jpg
Jeden z posledních provozních "Čmeláků" depa Veselí nad Moravou, stroj 771 069-2, posunoval ve stanici Otrokovice 11. 9. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix165 KiB

771069c.jpg
Při chvilce odpočinku mezi prací na posunu se 771 069-2 nechala v Otrokovicích vyfotografovat i se zdejší neobvyklou řídící věží 11. 9. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 620 pix225 KiB

771070a.jpg
K zastávce Sedlec u Mikulova na trati Břeclav - Znojmo se při sólo jízdě blíží stroj 771 070-0 dne 20. 6. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix184 KiB

771072a.jpg
Lokomotiva 771 072-6 s nezvykle vystouplými dvířky na předním čele byla u zastávky Horná Štubňa-obec zvěčněna 10. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala   1024 × 660 pix243 KiB

771072b.jpg
Vzhledově velmi pěkný stroj 771 072-6 stál na nádraží v Hronské Dubravě 29. 8. 2002.
Foto: Jozef Sarňák   800 × 600 pix229 KiB

771074a.jpg
Tandem strojů 771 074-2 a 771 092-4 projíždí s vlakem Pn 63360 po trati u Jastrabé 26. 6. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík   1024 × 630 pix271 KiB

771075a.jpg
Úsekem trati mezi Jastrabou a Kremnicou provážela 771 075-9 nákladní "směsku" 20. 2. 2004.
Foto: Radek Čupr   1024 × 620 pix207 KiB


Zobrazeno 33 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.