Sériové stroje řady 771 čísel 026 až 050


771026a.jpg
V nákladové části plzeňského hlavního nádraží byl domácí stroj 771 026-2 vyfotografován 10. 9. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix153 KiB

771027b.jpg
Dnes už neopakovatelný snímek ze Sokolova zachycuje zdejší staniční zálohu v podobě "Čmeláka" 771 027-0 vedle místní speciality - kolejové uzávěry 16. 8. 2000.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 710 pix273 KiB

771027a.jpg
Lokomotiva 771 027-0 pilně pracovala na nádraží v Sokolově také dne 7. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix196 KiB

771028a.jpg
Nablýskaný "Čmelák" 771 028-8 stál po boku už poněkud zašlé "Žehličky" 210 037-8 v depu Veselí nad Lužnicí 12. 2. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix168 KiB

771029a.jpg
Sólo jedoucí stroj 771 029-6 byl na širé trati poblíž HL. Dušníky zdokumentován 2. 7. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix131 KiB

771029b.jpg
V roli posunovací zálohy sloužila 771 029-6 na nádraží v Českých Velenicích 27. 10. 2000.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix151 KiB

771030a.jpg
Jednou z (tehdy ještě) početné flotily ostravských lokomotiv řady 771 byla také 771 030-4, která se ve stanici Karviná-doly představuje na snímku pořízeném 6. 6. 1997.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix125 KiB

771031b.jpg
Krátce po dílenské opravě spojené s vyhotovením nového laku posunuje T669.1031 po depu v Nymburce 3. 10. 1989.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix200 KiB

771031a.jpg
Na přípřeži nákladního vlaku s vlakovou 182 152-9 projížděla při napěťové výluce mezi Drahotušemi a Lipníkem nad Bečvou lokomotiva 771 031-2 dne 1. 8. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix189 KiB

771031c.jpg
V případě velké zátěže manipulačních vlaků mezi Přerovem a Nezamyslicemi občas býval namísto turnusové řady 111 do čela vlaku nasazen některý z přerovských "Čmeláků". Stroj 771 031-2 takto mimořádně zavítal do stanice Kojetín 10. 8. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix194 KiB

771031d.jpg
"Čmelák" 771 031-2 dává své sbohem budovám cukrovaru v Kojetíně, které byly zlikvidovány krátce po tomto stroji - v roce 2007. Loučení v Kojetíně mohlo proběhnout jen díky napěťové výluce, která proběhla 25. 11. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix190 KiB

771032c.jpg
Díky drobným vzhledovým odchylkám proti ostatním moravským "Čmelákům" nezaměnitelný stroj 771 032-0 přiváží od Uhřičic vlak štěrku do Kojetína 24. 9. 1997.
Foto: Petr Doležel   800 × 600 pix124 KiB

771032b.jpg
Úrodnou krajinou střední Hané se 771 032-0 vrací od postrku vlaku se štěrkem do Skašova. Snímek jej zachycuje nad Uhřičicemi na místní trati Kojetín - Tovačov 9. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix132 KiB

771032a.jpg
Pouhé dva roky jezdily v čele vlaků se štěrkem ze Skašova do Kojetína "Čmeláci". Občas bylo možné v čele vlaku spatřit i obě kroměřížské lokomotivy 771 032-0 a 771 004-9, jak tomu bylo také dne 17. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

771033a.jpg
S méně obvyklými širokými žlutými proužky na čelech byla 771 033-8 vyfotografována v Olomouci 11. 3. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix141 KiB

771034b.jpg
Poněkud stranou zájmu železničních fandů, kteří v pozadí obdivovali "Zeleného Antona" 486.007, odjížděl z Přerova do Hranic na Moravě tehdy obyčejný "Čmelák" 771 034-6 dne 16. 9. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix193 KiB

771034a.jpg
Díky napěťové výluce na přípřež nákladního vlaku nasazený "Čmelák" 771 034-6 projíždí po trati mezi Polankou nad Odrou a Jistebníkem - duben 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix142 KiB

771034c.jpg
Za nevlídného počasí posunoval domácí stroj 771 034-6 na nádraží v Přerově 11. 2. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix104 KiB

771034d.jpg
Posledními výkony přerovského stroje 771 034-6 byly občasné výpomoci při napěťových výlukách. Při jedné z nich lokomotiva odváží osobní vlak do Vyškova z Kojetína 17. 6. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix189 KiB

771034e.jpg
Mohutný "Čmelák" 771 034-6 je právem terčem obdivu kluků, kteří se v Kojetíně vykláněli z okna napěťovou výlukou zpožděného osobního vlaku (v pozadí stroj 771 137-7) 25. 11. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix215 KiB

771035a.jpg
Už mrtvý stroj 771 035-3 čeká v depu Ostrava na odtažení do šrotu 2. 5. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix141 KiB

771036a.jpg
Ještě plně provozní ostravské 771 118-7, 771 036-1 a 771 193-0 se ve stanici Karviná-doly setkaly 22. 8. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix118 KiB

771037a.jpg
V rámci posunu do tratě byl "Čmelák" 771 037-9 zachycen před stanicí Všetaty 2. 6. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix165 KiB

771037b.jpg
Na "čerpačce" v tehdejší provozní jednotce Všetaty byl místní stroj 771 037-9 zdokumentován 4. 6. 2001.
Foto: Pavel Čáp   1200 × 780 pix324 KiB

771038a.jpg
Ještě celočervený stroj T669.1038 dorazil s manipulačním vlakem do stanice Praha-Čakovice 10. 10. 1982.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix135 KiB

771038b.jpg
Žlutými proužky na čelech "ozdobená" T669.1038 byla v Neratovicích zdokumentována 8. 3. 1984.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix143 KiB

771039a.jpg
Do stanice Čelákovice přijela s nákladní "průběžkou" lokomotiva T669.1039 dne 13. 12. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix98 KiB

771040c.jpg
Nezvykle v čele osobního vlaku byla lokomotiva T669.1040 zdokumentována ve stanici Roztoky u Prahy - rok 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 790 pix420 KiB

771040d.jpg
Patrně při stejné příležitosti vznikla v roce 1982 také tako fotografie "Čmeláka" T669.1040 v Kralupech nad Vltavou.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 770 pix450 KiB

771040e.jpg
Se stejným vlakem se T669.1040 připravuje k cestě z Masarykova nádraží v Praze ve směru na Ústí nad Labem - rok 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 790 pix367 KiB

771040b.jpg
Motorová lokomotiva T669.1040 z ČKD a traktor z brněnského Zetoru - dva velcí pomocníci z domácí produkce, bez kterých by si těžkou práci na kolejích i silnicích bylo v 70. a 80. letech možné jen stěží představit - Měšice u Prahy 1. 6. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix135 KiB

771040a.jpg
"Čmeláci" 771 040-3 a 771 044-5 čekají v ŽOS Nymburk na opravu před odprodejem Guinejským železnicím 20. 10. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix175 KiB

771041a.jpg
Motoroví veteráni 771 041-1 a 721 191-5 čekají v depu Břeclav na další ze stále vzácnějších příležitostí projet se vlastní silou po kolejích 20. 6. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix176 KiB

771042a.jpg
Na hlavním nádraží v Ostravě byla ještě při všední službě vyfotografována domácí 771 042-9 dne 6. 6. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix124 KiB

771043a.jpg
Stejně jako kolona "Laminátek", v jejímž čele stála 230 032-5, čekal v depu Břeclav na další práci také "Čmelák" 771 043-7 dne 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix150 KiB

771043b.jpg
Pro své žluté proužky přes světla na jižní Moravě dobře známá 771 043-7 byla v činné službě zachycena v Břeclavi 25. 6. 2005.
Foto: Bc. Martin Ševčík   800 × 600 pix159 KiB

771044b.jpg
Končící zlaté časy "Čmeláků" ve Veselí nad Moravou připomíná snímek zdejší staniční zálohy 771 044-5, který byl pořízen 18. 3. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix151 KiB

771044a.jpg
Někdejší moravskoveselská 771 044-5 provážela nákladní vlak po jihočeské trati nedaleko stanice Rybník 25. 8. 2000.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix207 KiB

771045a.jpg
Nedaleko stanice Nový Malín byla na přípřeži neschopného motorového vozu 851 020-8 s vlakem MOs 3604 zvěčněna lokomotiva 771 045-2 dne 4. 9. 1999.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix113 KiB

771045b.jpg
Manipulační vlak s mimořádnou vojenskou zásilkou nezvykle odvážel domácí stroj 771 045-2 z hlavního nádraží v Olomouci 28. 5. 2004.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix186 KiB

771045c.jpg
Při napěťové výluce v Přerově rozjížděl olomoucký "Čmelák" 771 045-2 osobní vlak do Zábřehu na Moravě 24. 5. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix158 KiB

771045d.jpg
Druhý říjnový týden roku 2005 byl namísto lokomotivy řady 110 nasazen stroj 771 045-2 na manipulační vlaky mezi Přerovem a Nezamyslicemi. Na snímku odjíždí manipulační vlak do Nezamyslic z Kojetína 12. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix164 KiB

771045e.jpg
Lokomotiva 771 045-2 přijíždí s manipulačním vlakem od Nezamyslic do Kojetína 13. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix177 KiB

771045g.jpg
Namísto obvyklé řady 110 mezi "drážním" a "vlečkovým" kolejištěm v Kojetíně posunoval stroj 771 045-2 dne 13. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix173 KiB

771045f.jpg
"Čmelák" 771 045-2 se s Mn vlakem do Přerova blíží k mostu přes řeku Moravu za Kojetínem 13. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix101 KiB

771046a.jpg
Díky hranatému dálkovému světlu moderněji vyhlížející 771 046-0 se na přípřeži "Panťáku" 460 014/013 právě chystá odjet ze stanice Ostrava-Svinov 2. 7. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix143 KiB

771046b.jpg
Na přípřeži nákladního vlaku s vlakovou 182 108-1 projíždí 771 046-0 úsekem trati mezi Dolní Lutyní a Dětmarovicemi 22. 2. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix157 KiB

771047a.jpg
Dávno zašlé časy připomíná společný snímek "Čmeláka" T669.1047 a neznámého "Sergeje" pořízený v depu v Bohumině 6. 7. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix154 KiB

771048b.jpg
Čerstvě natřená 771 048-6 pózuje před objektivy fotoaparátů na kavalkádě v Bohumíně 4. 5. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix146 KiB

771048a.jpg
Dvojice k službě pohotových "Čmeláků" 771 048-6 a 771 153-4 čeká při napěťové výluce v Jistebníku na další nasazení do čela vlaku 13. 9. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix197 KiB

771049a.jpg
V osobní části hlavního nádraží v Ostravě sloužil stroj 771 049-4 dne 29. 3. 1998.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix143 KiB

771050b.jpg
Jedním z pozvolna se ztenčující flotily ostravských "Čmeláků" byl také stroj 771 050-2, který se představuje na snímku pořízeném ve stanici Karviná-doly 9. 4. 2000.
Foto: Michal Prefeta   800 × 600 pix114 KiB

771050a.jpg
Na přípřeži rychlíku vedeného strojem 363 023-3 byla 771 050-2 vyfotografována u Hranic na Moravě 22. 10. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix164 KiB


Zobrazeno 53 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.