První ze strojů řady 771 předurčený pro průmyslové podniky, T669.1501, se představuje u domovské remízy na vlečce HBP - Bana Cígel 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
133 KiB
Lokomotiva T669.1501 byla v areálu Bani Cígel při své každodenní práci vyfotografována 6. 8. 2008.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
169 KiB
V době, kdy ještě "Čmelák" 771 502-2 sloužil na vlečce brněnského ZETORu, byl tento stroj v Brně-Slatině zdokumentován 3. 7. 1994.
Foto: Martin Varga
800 × 600 pix
262 KiB
Už po opravě pro svého nového provozovatele stála 771 502-2 odstavena v prostorách depa Zvolen 31. 1. 2006.
Foto: Radoslav Macháček
800 × 600 pix
127 KiB
Ještě ve starém barevném schématu lokomotiv Nové Huti posunovala T669.1504 v provozu Vysokých pecí 13. 2. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
136 KiB
Netradičně barevně řešený nátěr jednoznačně odlišoval lokomotivu 771 504-8 od ostatních zástupkyň své řady. Tento záběr vznikl na seřaďovacím nádraží Mittal-Steelu 22. 4. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík
800 × 600 pix
146 KiB
Stejného dne byla 771 504-8 na seřaďovacím nádraží Mittal-Steelu zachycena s jinou dvojicí "Veronik" - 22. 4. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík
800 × 600 pix
193 KiB
"Čmelák" 771 504-8 sjíždí s prázdnými vozy na strusku z odvalu Lihovarská v areálu Nové Huti v Ostravě 2. 9. 2006.
Foto: Vít Blahovec
800 × 600 pix
184 KiB
Ve velmi neobvyklém modrém nátěru se T669.1505 představuje ve společnosti stroje T669.0526 na vlečce dolu Šmeral v Čepirozích 26. 8. 1988.
Foto: Jan Kudlička
1024 × 680 pix
210 KiB
Motorem Caterpillar vybavená a na zeleno natřená 771 505-5 projížděla s uhelným vlakem zastávkou Litvínov-město 18. 2. 2002.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
145 KiB
Lokomotiva 771 507-1 společnosti OKD-Doprava byla, podobně jako stroj 771 701-0, vybavena dálkovým ovládáním Theimeg. Do stanice Karviná-Doly na snímku přivezla svou zátěž 10. 7. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
163 KiB
Už ve službách nového majitele, BRKS Bratislava, se 771 507-1 ve svém novém firemním nátěru představuje v Čadci 14. 8. 2006.
Foto: Roman Slowiaczek
800 × 600 pix
146 KiB
Tandem nově natřených "Čmeláků" BRKS, 771 507-1 a 771 513-9, provážel ucelenou soupravu kotlových vozů traťovým úsekem Kremnica - Jastrabá 22. 9. 2006.
Foto: Jozef Sarňák
1024 × 700 pix
323 KiB
Při všední práci na domovské vlečce podniku HBP Prievidza - Bana Nováky byla lokomotiva T669.1509 zdokumentována 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
190 KiB
Stroj T669.1509 posunoval s "Wapkami" pod jednou z násypek závodu Bana Nováky 20. 4. 2008.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
158 KiB
Do nového firemního nátěru lokomotiv HBP Prievidza čerstvě nalakovaná T669.1509 přebírala zátěž v Prievidzi 29. 4. 2009.
Foto: Václav Šafář
1024 × 720 pix
206 KiB
V zánovním nátěru odpovídajícímu tehdy pro lokomotivy Nové Huti předepsanému barevnému schématu postávala 771 510-5 v kolejišti domovské vlečky v Ostravě 31. 1. 1998.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
145 KiB
Už lehce vybledlá 771 510-5 prováží dvojici "Veronik" po vlečce oceláren Vítkovice v Ostravě 7. 3. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík
1024 × 650 pix
196 KiB
V čele soupravy vozů na strusku byla 771 510-5 na haldě Lihovarská v Ostravě zastižena 8. 4. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík
1024 × 670 pix
213 KiB
"Čmelák" 771 510-5 přejížděl s dvojicí "Veronik" most přes řeku Ostravici mezi areály podniků Vítkovice a Nová Huť v Ostravě 15. 9. 2006.
Foto: Vít Blahovec
800 × 600 pix
196 KiB
Už nepoužívané lokomotivy Nové Huti 771 510-5, 771 504-8 a 721 528-8 čekají poblíž domovského vlečkového depa v Ostravě na své další využití 24. 11. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
496 KiB
Čerstvě opravená a nově natřená T669.1511 byla v ŽOS Nymburk přesunována k provedení dokončovacích prací 23. 2. 1987.
Foto: Jan Kudlička
800 × 600 pix
143 KiB
V rámci zkušební jízdy po další opravě v ŽOS Nymburk (tentokráte již pro nového majitele - Pražskou Teplárenskou) projížděla 771 511-3 Lysou nad Labem 5. 9. 2008.
Foto: Jan Kudlička
800 × 600 pix
171 KiB
"Faur" 748 536-0 posunoval se svým novým kolegou, "Čmelákem" 771 511-3, na vlečce teplárny v Praze-Malešicích 10. 9. 2009.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
158 KiB
Lokomotiva 771 512-1 litvínovského Chemopetrolu byla po rekonstrukci pojezdu vystavena na strojírenském veletrhu v Brně 17. 9. 1999.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
112 KiB
V čele ucelené soupravy "Wapek" projížděla 771 512-1 po dvoukolejce u Všetat 26. 10. 2002.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
117 KiB
Po přeznačení na 770 412-5 byla někdejší 771 512-1 vyfotografována v Hulíně už ve vlastnictví České lokomotivky s.r.o. a v pronájmu firmě BF-logistic 9. 1. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
160 KiB
Lokomotiva 771 513-9 firmy BRKS Bratislava odpočívala na jedné z odstavných kolejí v Hanisce pri Košiciach 6. 8. 2007.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
221 KiB
Stroj T669.1514 podniku Bana Cígel zapózoval objektivům fotoaparátů před domovskou remízou 20. 4. 2008.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
132 KiB
"Čmeláci" T669.1501 a T669.1514 HBP Prievidza byli společně na vlečce domovské Bani Cígel vyfotografováni 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
149 KiB
Stroj 771 515-4 OKD-Dopravy provážel soupravu "Wapek" úsekem trati mezi Ostravou-Vítkovicemi a odbočkou Odra 16. 4. 2007.
Foto: Vít Blahovec
800 × 600 pix
202 KiB
Zobrazeno 31 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.