Průmyslové stroje řady 771 čísel 5xx


771501b.jpg
První ze strojů řady 771 předurčený pro průmyslové podniky, T669.1501, se představuje u domovské remízy na vlečce HBP - Bana Cígel 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix133 KiB

771501a.jpg
Lokomotiva T669.1501 byla v areálu Bani Cígel při své každodenní práci vyfotografována 6. 8. 2008.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix169 KiB

771502b.jpg
V době, kdy ještě "Čmelák" 771 502-2 sloužil na vlečce brněnského ZETORu, byl tento stroj v Brně-Slatině zdokumentován 3. 7. 1994.
Foto: Martin Varga   800 × 600 pix262 KiB

771502a.jpg
Už po opravě pro svého nového provozovatele stála 771 502-2 odstavena v prostorách depa Zvolen 31. 1. 2006.
Foto: Radoslav Macháček   800 × 600 pix127 KiB

771504b.jpg
Ještě ve starém barevném schématu lokomotiv Nové Huti posunovala T669.1504 v provozu Vysokých pecí 13. 2. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix136 KiB

771504a.jpg
Netradičně barevně řešený nátěr jednoznačně odlišoval lokomotivu 771 504-8 od ostatních zástupkyň své řady. Tento záběr vznikl na seřaďovacím nádraží Mittal-Steelu 22. 4. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík   800 × 600 pix146 KiB

771504d.jpg
Stejného dne byla 771 504-8 na seřaďovacím nádraží Mittal-Steelu zachycena s jinou dvojicí "Veronik" - 22. 4. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík   800 × 600 pix193 KiB

771504c.jpg
"Čmelák" 771 504-8 sjíždí s prázdnými vozy na strusku z odvalu Lihovarská v areálu Nové Huti v Ostravě 2. 9. 2006.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix184 KiB

771505a.jpg
Ve velmi neobvyklém modrém nátěru se T669.1505 představuje ve společnosti stroje T669.0526 na vlečce dolu Šmeral v Čepirozích 26. 8. 1988.
Foto: Jan Kudlička   1024 × 680 pix210 KiB

771505b.jpg
Motorem Caterpillar vybavená a na zeleno natřená 771 505-5 projížděla s uhelným vlakem zastávkou Litvínov-město 18. 2. 2002.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix145 KiB

771507a.jpg
Lokomotiva 771 507-1 společnosti OKD-Doprava byla, podobně jako stroj 771 701-0, vybavena dálkovým ovládáním Theimeg. Do stanice Karviná-Doly na snímku přivezla svou zátěž 10. 7. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix163 KiB

771507c.jpg
Už ve službách nového majitele, BRKS Bratislava, se 771 507-1 ve svém novém firemním nátěru představuje v Čadci 14. 8. 2006.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix146 KiB

771507b.jpg
Tandem nově natřených "Čmeláků" BRKS, 771 507-1 a 771 513-9, provážel ucelenou soupravu kotlových vozů traťovým úsekem Kremnica - Jastrabá 22. 9. 2006.
Foto: Jozef Sarňák   1024 × 700 pix323 KiB

771509c.jpg
Při všední práci na domovské vlečce podniku HBP Prievidza - Bana Nováky byla lokomotiva T669.1509 zdokumentována 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix190 KiB

771509a.jpg
Stroj T669.1509 posunoval s "Wapkami" pod jednou z násypek závodu Bana Nováky 20. 4. 2008.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix158 KiB

771509b.jpg
Do nového firemního nátěru lokomotiv HBP Prievidza čerstvě nalakovaná T669.1509 přebírala zátěž v Prievidzi 29. 4. 2009.
Foto: Václav Šafář   1024 × 720 pix206 KiB

771510d.jpg
V zánovním nátěru odpovídajícímu tehdy pro lokomotivy Nové Huti předepsanému barevnému schématu postávala 771 510-5 v kolejišti domovské vlečky v Ostravě 31. 1. 1998.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix145 KiB

771510c.jpg
Už lehce vybledlá 771 510-5 prováží dvojici "Veronik" po vlečce oceláren Vítkovice v Ostravě 7. 3. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík   1024 × 650 pix196 KiB

771510b.jpg
V čele soupravy vozů na strusku byla 771 510-5 na haldě Lihovarská v Ostravě zastižena 8. 4. 2006.
Foto: Bc. Martin Ševčík   1024 × 670 pix213 KiB

771510e.jpg
"Čmelák" 771 510-5 přejížděl s dvojicí "Veronik" most přes řeku Ostravici mezi areály podniků Vítkovice a Nová Huť v Ostravě 15. 9. 2006.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix196 KiB

771510a.jpg
Už nepoužívané lokomotivy Nové Huti 771 510-5, 771 504-8 a 721 528-8 čekají poblíž domovského vlečkového depa v Ostravě na své další využití 24. 11. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix496 KiB

771511a.jpg
Čerstvě opravená a nově natřená T669.1511 byla v ŽOS Nymburk přesunována k provedení dokončovacích prací 23. 2. 1987.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix143 KiB

771511b.jpg
V rámci zkušební jízdy po další opravě v ŽOS Nymburk (tentokráte již pro nového majitele - Pražskou Teplárenskou) projížděla 771 511-3 Lysou nad Labem 5. 9. 2008.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix171 KiB

771511c.jpg
"Faur" 748 536-0 posunoval se svým novým kolegou, "Čmelákem" 771 511-3, na vlečce teplárny v Praze-Malešicích 10. 9. 2009.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix158 KiB

771512a.jpg
Lokomotiva 771 512-1 litvínovského Chemopetrolu byla po rekonstrukci pojezdu vystavena na strojírenském veletrhu v Brně 17. 9. 1999.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix112 KiB

771512b.jpg
V čele ucelené soupravy "Wapek" projížděla 771 512-1 po dvoukolejce u Všetat 26. 10. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix117 KiB

771512c.jpg
Po přeznačení na 770 412-5 byla někdejší 771 512-1 vyfotografována v Hulíně už ve vlastnictví České lokomotivky s.r.o. a v pronájmu firmě BF-logistic 9. 1. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix160 KiB

771513a.jpg
Lokomotiva 771 513-9 firmy BRKS Bratislava odpočívala na jedné z odstavných kolejí v Hanisce pri Košiciach 6. 8. 2007.
Foto: Pavel Chomjak   800 × 600 pix221 KiB

771514a.jpg
Stroj T669.1514 podniku Bana Cígel zapózoval objektivům fotoaparátů před domovskou remízou 20. 4. 2008.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix132 KiB

771514b.jpg
"Čmeláci" T669.1501 a T669.1514 HBP Prievidza byli společně na vlečce domovské Bani Cígel vyfotografováni 20. 4. 2008.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix149 KiB

771515a.jpg
Stroj 771 515-4 OKD-Dopravy provážel soupravu "Wapek" úsekem trati mezi Ostravou-Vítkovicemi a odbočkou Odra 16. 4. 2007.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix202 KiB


Zobrazeno 31 z celkem 340 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.