Proti řadě T669.1 výkonnější prototyp T669.2001 (výrobní číslo SMZ 0787/1970, původně vyráběn pro ČSD) se podrobuje zkouškám na ŽZO u Cerhenic - rok 1970.
Foto: Ing. Josef Bosáček
1024 × 710 pix
297 KiB
Na expediční koleji závodu SMZ Dubnica nad Váhom byla pořízena tato tovární fotografie prototypu T669.2501 (ex. T669.2001) - jaro 1971.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
1200 × 720 pix
316 KiB
Jiný pohled na právě zcela dokončenou lokomotivu T669.2501 (ex. T669.2001) pochází ze stejného místa na expediční koleji SMZ Dubnica nad Váhom - jaro 1971.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1024 × 690 pix
207 KiB
Nejen s mechanickým zapojovačem na čele, ale i zkušebně dosazeným dálkovým ovládáním Theimeg a grafikou k připomenutí výročí 25 let NHKG na boku kabiny byla T669.2501 na domovské vlečce zdokumentována 5. 9. 1977.
Foto: Archiv Liberty Ostrava a.s.
1200 × 800 pix
365 KiB
Při stejné příležitosti jako na předešlém snímku (snad po zkušebním dosazení dálkového ovládání Theimeg?) byla T669.2501 v Ostravě vyfotografována taktéž 5. 9. 1977.
Foto: Archiv Liberty Ostrava a.s.
1200 × 790 pix
327 KiB
Před budovou vlečkové stanice NHKG-východ v Ostravě-Kunčicích zapózoval prototyp T669.2501 dne 9. 9. 1978.
Foto: Bohuslav Zeman Sbírka: Pavel Strachota
1200 × 740 pix
292 KiB
Z okna lokomotivy projíždějící kolem ŽOS Nymburk byl pořízen tento špionážní záběr čerstvě "zgenerálkované" T669.2501 - zřejmě rok 1980.
Sbírka: Pavel Strachota
1200 × 790 pix
413 KiB
Krátce po hlavní opravě byla T669.2501 zdokumentována v prostorách LD Nymburk 9. 4. 1988.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 690 pix
180 KiB
Poněkud uříznutý, ale cenný snímek lokomotivy T669.2501, vybavené dálkovým ovládáním Theimeg, byl pořízen v kolejišti Nové Huti - rok 1991.
Sbírka: Arcelor Mittal Ostrava, a.s.
1200 × 830 pix
307 KiB
Ve stanici Karviná-doly stála na čele soupravy "Wapek" lokomotiva T669.2501 dne 29. 8. 1994.
Foto: Roman Slowiaczek
1024 × 700 pix
302 KiB
Na pohled od ostatních "Čmeláků" se nijak nelišící 771 701-0 projížděla se soupravou "Wapek" Dětmarovicemi 26. 3. 1999.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal
1200 × 750 pix
539 KiB
Prototyp 771 701-0 (ex. T669.2001) posunuje ve stanici Karviná-doly 20. 9. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
173 KiB
Na vlečkové koleji v Loukách nad Olší byla 771 701-0 zachycena s vlakem uhlí 3. 4. 2004.
Foto: Roman Slowiaczek
1200 × 790 pix
413 KiB
Už do slušivého žluto-modrého firemního nátěru OKD oděná 771 701-0 projíždí s uceleným vlakem "Wapek" hlavním nádražím v Karviné 2. 9. 2004.
Foto: Roman Slowiaczek
1200 × 800 pix
360 KiB
V Karviné-Darkově byl prototyp 771 701-0 zastižen dne 2. 9. 2005.
Foto: Alexandr Szpernol
800 × 600 pix
152 KiB
Už s logy AWT byla 771 701-0 v Petrovicích u Karviné zastižena 10. 5. 2011.
Foto: Roman Slowiaczek
1200 × 820 pix
439 KiB
S novým kolegou ve flotile vozidel Ing. Kotase, strojem 771 701-0, posunuje v prostorách depa Brno Dolní "Prasátko" 700 777-6 dne 8. 5. 2019.
Foto: Jaroslav Šika
1200 × 760 pix
404 KiB
Už notně omšelý a bohužel neprovozní "Superčmelák" 771 701-0 čeká na svou lepší budoucnost v prostorách depa Brno Dolní 26. 4. 2020.
Foto: Jaroslav Šika
1200 × 760 pix
324 KiB
Zobrazeno 18 z celkem 30 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.