Symbolický moment prvního příjezdu lokomotivy T499.0002 do svého bývalého (a zároveň budoucího) působiště po dlouhých 22 letech zachycuje snímek z 20. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
186 KiB
Setkání "Kyklopa" T499.0002 s právě zkoušenou jednotkou Alstom X61 se ve zkušebním centru VUZ v Cerhenicích odehrálo taktéž 20. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 700 pix
186 KiB
Při návratu ze zkušebního okruhu zpět do nymburských dílen byl "Kyklop" T499.0002 zdokumentován na nádraží ve Velimi 20. 2. 2015.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 700 pix
280 KiB
Jednou z výhod použití "Kyklopa" T499.0002 při brzdových zkouškách na okruhu namísto obvyklé elektrické "Stračeny" 124 601-6 je mimo EDB a ARR také fakt, že si motorová lokomotiva se zkoušenou soupravou sama zajede pod jeřáb k doložení/vyložení zátěže a není třeba startovat posunovací zálohu. Nejinak tomu bylo 5. 5. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 700 pix
220 KiB
Při své první jízdě pro veřejnost - v čele zvláštního vlaku do Lužné u Rakovníka - byl (tehdy jen na jeden podvozek jedoucí) "Kyklop" T499.0002 zachycen v Praze na Smíchově 15. 5. 2015.
Foto: Vít Blahovec
820 × 760 pix
277 KiB
Nedaleko Stochova byl zvláštní vlak do Lužné vedený strojem T499.0002 vyfotografován 15. 5. 2015.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 690 pix
312 KiB
Poslední ze snímků T499.0002 na zvláštním vlaku do Lužné byl u Nového Strašecí pořízen 15. 5. 2015.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 680 pix
230 KiB
V rámci jedné ze svých prvních veřejných jízd po opravě, v tomto případě předcházející vystavení lokomotivy na veletrhu Czech Raildays v Ostravě, byla T499.0002 zachycena v Mostech u Jablunkova 6. 6. 2015.
Foto: Petr Michnáč
1024 × 680 pix
258 KiB
V čele "předRailDaysového" zvláštního vlaku byla stále jen na jeden podvozek jezdící lokomotiva T499.0002 zachycena v Bocanovicích 6. 6. 2015.
Foto: Roman Slowiaczek
1024 × 720 pix
307 KiB
Oficiálně byl znovuzrozený "Kyklop" T499.0002 široké veřejnosti představen na ostravském veletrhu Czech Raildays 2015. Snímek byl pořízen těsně po jeho skončení 18. 6. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 690 pix
211 KiB
Při návratu z veletrhu Czech Raildays v Ostravě byl stroj T499.0002 s diagnostickým vozem ERTMS zachycen při průjezdu Grygovem 20. 6. 2015.
Foto: Marcel Štancl
1024 × 700 pix
262 KiB
"Kyklop" T499.0002 (i když momentálně s demontovanými trakčními motory) se těšil zaslouženému obdivu v Pardubicích na Dnech Jana Pernera 12. 9. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 690 pix
204 KiB
V roli exponátu na výstavě při příležitosti konání Národního dne železnice se T499.0002 představil v depu v Hradci Králové 26. 9. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 700 pix
213 KiB
Při cestě ke svému prvnímu pracovnímu nasazení na síti SŽDC, měřicí jízdě pro kontrolu trolejí na jihu Čech, byl stroj T499.0002 zachycen ve Velké Chuchli 16. 5. 2016.
Foto: Jan Šnábl
1024 × 700 pix
295 KiB
"Kyklop" T499.0002 asistuje na malém zkušebním okruhu při chodových zkouškách nově zprovozněného "Stříbrného šípa" M260.001 dne 8. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 700 pix
336 KiB
Po ukončení společné fáze zkoušek se "Stříbrným šípem" M260.001 se "Kyklop" T499.0002 samostatně vrací do zkušebního centra, aby se "Stříbrný šíp" mohl už samostatně podrobovat chodovým zkouškám na malém zkušebním okruhu u Cerhenic 8. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
349 KiB
Po dokončení společných zkoušek zaparkoval "Stříbrný šíp" M260.001 dočasně do haly HPZ III vedle "Kyklopa" T499.0002, který je zde doma - 8. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
184 KiB
V roli hnacího vozidla při hlukové zkoušce nákladních vozů zastoupil "Kyklop"T499.0002 neprovozní "Stračenu" 124 601-6 VUZ dne 4. 7. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
213 KiB
Na koleji velkého zkušebního okruhu se T499.0002 připravuje k další ze svých prvních běžných pracovních směn 11. 7. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
250 KiB
V roli hnacího vozidla při brzdových zkouškách plošinových vozů byl stroj T499.0002 zaznamenán na velkém zkušebním okruhu 11. 7. 2016.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 660 pix
199 KiB
"Kyklop" T499.0002 posunoval se zkušební soupravou v kolejišti VÚKV v Cerhenicích 8. 9. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
221 KiB
Těsně po skončení měření tažné síly nově opravené lokomotivy řady 242 byl brzdicí stroj T499.0002 přímo na koleji velkého zkušebního okruhu v Cerhenicích zachycen 8. 10. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 700 pix
200 KiB
V čele vlaku Ex 10005 "Retro Ostravan" přijíždí T499.0002 od Prahy do Kolína 26. 10. 2016.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 700 pix
259 KiB
Při průjezdu vlaku "Retro Ostravan" nádražím v Kolíně byl stroj T499.0002 vyfotografován 26. 10. 2016.
Foto: Tomáš Pelech
1024 × 670 pix
250 KiB
Jen kousek před cílem své cesty, na hlavním nádraží v Ostravě, byl "Kyklop"T499.0002 se soupravou vlaku Ex 10005 vyfotografován 26. 10. 2016.
Foto: Roman Slowiaczek
1024 × 680 pix
319 KiB
Při cestě s "Retro Ostravanem" z Ostravy zpět do Prahy byl T499.0002 zdokumentován také na nádraží v Olomouci 26. 10. 2016.
Foto: Ing. Jan Lachnit
1024 × 680 pix
212 KiB
Na hlavním nádraží v Praze vznikl snímek stroje T499.0002 se soupravou "Retro Ostravanu" krátce po příjezdu vlaku z Ostravy 26. 10. 2016.
Foto: Jindřich Volf
1024 × 680 pix
194 KiB
"Kyklop" T499.0002 dozbrojuje v depu Praha-Vršovice naftu po návratu z jízdy "Retro Ostravanu" z Ostravy 26. 10. 2016.
Foto: Jindřich Volf
1024 × 670 pix
201 KiB
Zobrazeno 28 z celkem 151 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.