Stroj T499.0002 - provoz po opravě


759002e5b.jpg
Symbolický moment prvního příjezdu lokomotivy T499.0002 do svého bývalého (a zároveň budoucího) působiště po dlouhých 22 letech zachycuje snímek z 20. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix186 KiB

759002e5l.jpg
Setkání "Kyklopa" T499.0002 s právě zkoušenou jednotkou Alstom X61 se ve zkušebním centru VUZ v Cerhenicích odehrálo taktéž 20. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix186 KiB

759002e5a.jpg
Při návratu ze zkušebního okruhu zpět do nymburských dílen byl "Kyklop" T499.0002 zdokumentován na nádraží ve Velimi 20. 2. 2015.
Foto: Tomáš Hubálek   1024 × 700 pix280 KiB

759002e5c.jpg
Jednou z výhod použití "Kyklopa" T499.0002 při brzdových zkouškách na okruhu namísto obvyklé elektrické "Stračeny" 124 601-6 je mimo EDB a ARR také fakt, že si motorová lokomotiva se zkoušenou soupravou sama zajede pod jeřáb k doložení/vyložení zátěže a není třeba startovat posunovací zálohu. Nejinak tomu bylo 5. 5. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix220 KiB

759002e5p.jpg
Při své první jízdě pro veřejnost - v čele zvláštního vlaku do Lužné u Rakovníka - byl (tehdy jen na jeden podvozek jedoucí) "Kyklop" T499.0002 zachycen v Praze na Smíchově 15. 5. 2015.
Foto: Vít Blahovec   820 × 760 pix277 KiB

759002e5o.jpg
Nedaleko Stochova byl zvláštní vlak do Lužné vedený strojem T499.0002 vyfotografován 15. 5. 2015.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 690 pix312 KiB

759002e5q.jpg
Poslední ze snímků T499.0002 na zvláštním vlaku do Lužné byl u Nového Strašecí pořízen 15. 5. 2015.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 680 pix230 KiB

759002e5r.jpg
V rámci jedné ze svých prvních veřejných jízd po opravě, v tomto případě předcházející vystavení lokomotivy na veletrhu Czech Raildays v Ostravě, byla T499.0002 zachycena v Mostech u Jablunkova 6. 6. 2015.
Foto: Petr Michnáč   1024 × 680 pix258 KiB

759002e5y.jpg
V čele "předRailDaysového" zvláštního vlaku byla stále jen na jeden podvozek jezdící lokomotiva T499.0002 zachycena v Bocanovicích 6. 6. 2015.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 720 pix307 KiB

759002_f.jpg
Oficiálně byl znovuzrozený "Kyklop" T499.0002 široké veřejnosti představen na ostravském veletrhu Czech Raildays 2015. Snímek byl pořízen těsně po jeho skončení 18. 6. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix211 KiB

759002e5z.jpg
Při návratu z veletrhu Czech Raildays v Ostravě byl stroj T499.0002 s diagnostickým vozem ERTMS zachycen při průjezdu Grygovem 20. 6. 2015.
Foto: Marcel Štancl   1024 × 700 pix262 KiB

759002e5j.jpg
"Kyklop" T499.0002 (i když momentálně s demontovanými trakčními motory) se těšil zaslouženému obdivu v Pardubicích na Dnech Jana Pernera 12. 9. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix204 KiB

759002e5k.jpg
V roli exponátu na výstavě při příležitosti konání Národního dne železnice se T499.0002 představil v depu v Hradci Králové 26. 9. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix213 KiB

759002c.jpg
Při cestě ke svému prvnímu pracovnímu nasazení na síti SŽDC, měřicí jízdě pro kontrolu trolejí na jihu Čech, byl stroj T499.0002 zachycen ve Velké Chuchli 16. 5. 2016.
Foto: Jan Šnábl   1024 × 700 pix295 KiB

759002e5e.jpg
"Kyklop" T499.0002 asistuje na malém zkušebním okruhu při chodových zkouškách nově zprovozněného "Stříbrného šípa" M260.001 dne 8. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix336 KiB

759002e5f.jpg
Po ukončení společné fáze zkoušek se "Stříbrným šípem" M260.001 se "Kyklop" T499.0002 samostatně vrací do zkušebního centra, aby se "Stříbrný šíp" mohl už samostatně podrobovat chodovým zkouškám na malém zkušebním okruhu u Cerhenic 8. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix349 KiB

759002e5d.jpg
Po dokončení společných zkoušek zaparkoval "Stříbrný šíp" M260.001 dočasně do haly HPZ III vedle "Kyklopa" T499.0002, který je zde doma - 8. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix184 KiB

759002e5g.jpg
V roli hnacího vozidla při hlukové zkoušce nákladních vozů zastoupil "Kyklop"T499.0002 neprovozní "Stračenu" 124 601-6 VUZ dne 4. 7. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix213 KiB

759002e5h.jpg
Na koleji velkého zkušebního okruhu se T499.0002 připravuje k další ze svých prvních běžných pracovních směn 11. 7. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix250 KiB

759002e5n.jpg
V roli hnacího vozidla při brzdových zkouškách plošinových vozů byl stroj T499.0002 zaznamenán na velkém zkušebním okruhu 11. 7. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 660 pix199 KiB

759002e5t.jpg
"Kyklop" T499.0002 posunoval se zkušební soupravou v kolejišti VÚKV v Cerhenicích 8. 9. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix221 KiB

759002e5s.jpg
Těsně po skončení měření tažné síly nově opravené lokomotivy řady 242 byl brzdicí stroj T499.0002 přímo na koleji velkého zkušebního okruhu v Cerhenicích zachycen 8. 10. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix200 KiB

759002e5v.jpg
V čele vlaku Ex 10005 "Retro Ostravan" přijíždí T499.0002 od Prahy do Kolína 26. 10. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 700 pix259 KiB

759002e5u.jpg
Při průjezdu vlaku "Retro Ostravan" nádražím v Kolíně byl stroj T499.0002 vyfotografován 26. 10. 2016.
Foto: Tomáš Pelech   1024 × 670 pix250 KiB

759002e5x.jpg
Jen kousek před cílem své cesty, na hlavním nádraží v Ostravě, byl "Kyklop"T499.0002 se soupravou vlaku Ex 10005 vyfotografován 26. 10. 2016.
Foto: Roman Slowiaczek   1024 × 680 pix319 KiB

759002e.jpg
Při cestě s "Retro Ostravanem" z Ostravy zpět do Prahy byl T499.0002 zdokumentován také na nádraží v Olomouci 26. 10. 2016.
Foto: Ing. Jan Lachnit   1024 × 680 pix212 KiB

759002e5w.jpg
Na hlavním nádraží v Praze vznikl snímek stroje T499.0002 se soupravou "Retro Ostravanu" krátce po příjezdu vlaku z Ostravy 26. 10. 2016.
Foto: Jindřich Volf   1024 × 680 pix194 KiB

759002l.jpg
"Kyklop" T499.0002 dozbrojuje v depu Praha-Vršovice naftu po návratu z jízdy "Retro Ostravanu" z Ostravy 26. 10. 2016.
Foto: Jindřich Volf   1024 × 670 pix201 KiB


Zobrazeno 28 z celkem 151 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.