Poslední možností vyfotografovat si "Kyklopa" T499.0002 před zahájením jeho opravy byla na výstavě uspořádané při příležitosti Dne železnice v Nymburce 22. 9. 2012.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 720 pix
254 KiB
Vývaz poškozeného původního motoru z lokomotivy T499.0002 se v Nymburce odehrál 7. 1. 2013.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 700 pix
210 KiB
Během odstraňování vrstev vysloužilých nátěrů byla T499.0002 v Nymburce vyfotografována 18. 2. 2013.
Foto: Vladimír Pomezný
1024 × 680 pix
274 KiB
Už po ošetření skříně byl stroj T499.0002 v základním nátěru zdokumentován v hale DPOV Nymburk 15. 3. 2013.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 680 pix
205 KiB
Ekologická vana pod spalovací motor vytvořená v průběhu opravy lokomotivy T499.0002.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
510 × 760 pix
146 KiB
Řídicí pulty lokomotivy T499.0002 v průběhu jejich opravy v DPOV Nymburk.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 700 pix
191 KiB
Elektromotory chlazení trakčních motorů a pohonu kompresoru stroje T499.0002 v průběhu jeho opravy v DPOV Nymburk.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 640 pix
196 KiB
Opravený a modernizovaný (rozšířený) blok chlazení spalovacího motoru stroje T499.0002 před zavázáním do lokomotivy v DPOV Nymburk.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 740 pix
252 KiB
Nově dosazené vrtule (s vylepšenou geometrií) pro chlazení spalovacího okruhu stroje T499.0002.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 730 pix
179 KiB
Opravená převodovka pomocných pohonů - podobná jako u řad 753 a odvozených, avšak zpřevodovaná "do rychla".
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 730 pix
191 KiB
Pohled na opravený pohon a ventilátor chlazení II. podvozku, za kterým je dobře viditelný i brzdič BS-E.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 710 pix
219 KiB
Akční člen MSV pro řízení a kontrolu spalovacího motoru.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 710 pix
159 KiB
Opravená dvojkolí připravená k zamontování do vyvázaných podvozků lokomotivy T499.0002.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 670 pix
211 KiB
Původní motor z lokomotivy T499.0002 čeká v DPOV Nymburk na svůj další osud 29. 11. 2013.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 740 pix
343 KiB
Důkladně opravený motor K 12 V 230 DR (pocházející z lokomotivy 753 352-4) byl pro závaz do lokomotivy T499.0002 v DPOV Nymburk připraven už 9. 10. 2013.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 710 pix
258 KiB
Závaz opraveného motoru do útrob ještě stále hodně rozpracované lokomotivy T499.0002 byl jejím dřívějším patronem v Nymburce zdokumentován 31. 3. 2014.
Foto: Ing. Jiří Fedurco
1024 × 710 pix
199 KiB
Pohled na akt závazu opraveného motoru (předtím sloužícího v lokomotivě 753 352-4) do stroje T499.0002 - Nymburk 31. 3. 2014.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 690 pix
240 KiB
Montáž střechy na "Kyklopa" T499.0002 proběhla za asistence "Vendy" 703 717-9 dne 5. 5. 2014.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 710 pix
229 KiB
S už natřeným hlavním rámem se T499.0002 těší v dílně DPOV Nymburk na dokončení nátěru celé skříně 25. 8. 2014.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 670 pix
197 KiB
Okamžik zmrtvýchvstání - po dlouhých 22 letech se v areálu dílen DPOV Nymburk opět rozehřměl diesel K 12 V 230 DR v útrobách "Kyklopa" T499.0002 dne 10. 12. 2014.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 660 pix
203 KiB
Dýmající pára je neklamným znamením, že se na snímku "Kyklop" T499.0002 právě podrobuje seřizování dieselu na vodním odporu. Snímek vznikl v DPOV Nymburk 15. 1. 2015.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 720 pix
219 KiB
Krátce po dokončení opravy byl stroj T499.0002 přímo z kanceláře dílen DPOV Nymburk vyfotografován 13. 2. 2015.
Foto: Bc. Arnošt Kohl
1024 × 670 pix
262 KiB
V rámci cesty na ONJ k provedení zkoušky elektromagnetické kompatibility se T499.0002 po dlouhé době opět podíval na pražské hlavní nádraží 3. 3. 2015.
Foto: Ing. Jiří Konečný
1024 × 680 pix
217 KiB
V areálu pražského Odstavného nádraží jih byla T499.0002 zastižena při zkoušce elektromagnetické kompatibility (jako elektrická zátěž posloužila souprava starších osobních vozů) dne 3. 3. 2015.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1024 × 690 pix
211 KiB
V průběhu zkoušky vodotěsnosti byl stroj T499.0002 v hale DPOV Nymburk zaznamenán 18. 3. 2015.
Foto: Ing. Lukáš Hejzlar
1024 × 680 pix
172 KiB
Motorová lokomotiva ČKD T499.0002 a ve vagónce Studénka ve stejném roce vyrobený měřicí vůz MV5 se chystají vyrazit na malý zkušební okruh k provedení zkoušky chodových vlastností lokomotivy 27. 3. 2015.
Foto: Ing. Vratislav Šuk
1024 × 690 pix
235 KiB
Přes přejezd na konci přímého úseku malého zkušebního okruhu přejíždí T499.0002 s měřicím vozem MV5 při zkoušce chodových vlastností 27. 3. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
258 KiB
Za nezbytného brzdění lokomotivy Škoda 102E pro Německo si "Kyklop" T499.0002 odbyl své vlastní trakční zkoušky dne 29. 6. 2016.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 730 pix
317 KiB
Při vlastní hlukové zkoušce byl stroj T499.0002 zachycen na referenčním hlukovém úseku velkého zkušebního okruhu v Cerhenicích 25. 7. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 700 pix
206 KiB
Při stejné příležitosti byl "Kyklop" T499.0002 i s měřicím týmem VUZ vyfotografován na referenční hlukové koleji 25. 7. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
284 KiB
Zobrazeno 30 z celkem 151 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.