Typový výkres typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 2400 (řada T499.0, později 759).
Sbírka: Martin Třískala
2530 × 1024 pix
822 KiB
Pohled do kabiny stroje T499.0002. Vlevo od kontroléru je dobře patrný plechový kryt, na jehož místě kdysi bylo ovládání ARR, které bylo z lokomotivy pečlivě odebráno během jejího působení na ŽZO.
Foto: Stanislav Plachý
800 × 600 pix
152 KiB
Detailní pohled na řídící pult prototypu T499.0002.
Foto: Stanislav Plachý
1024 × 670 pix
193 KiB
Rychlostním údajem 140 km/h se už v Česku nemůže pochlubit žádná jiná motorová lokomotiva než právě T499.0002.
Foto: Stanislav Plachý
800 × 600 pix
82 KiB
Podoba řídicího stanoviště lokomotivy T499.0002 po dokončení její opravy (ještě s odkrytým řídicím kontrolérem) dne 20. 2. 2015.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 730 pix
170 KiB
Pohled do kabiny obsluhy lokomotivy T499.0002 krátce po dokončení její opravy.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 690 pix
209 KiB
Průhled strojovnou lokomotivy T499.0002 od dieselu k elektrické kobce (za dělicími dveřmi).
Foto: Tomáš Hubálek
550 × 760 pix
127 KiB
Detailní pohled na čerstvě opravené tangenciálně odpružené ozubené kolo na nápravě lokomotivy T499.0002.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 750 pix
243 KiB
Pohled na čerstvě opravené tangenciálně odpružené ozubené kolo na nápravě lokomotivy T499.0002 s demontovanými krytkami.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 680 pix
187 KiB
Pohled na vyvázaný podvozek stroje T499.0002 po jeho kompletní opravě před zpětným zavázáním pod lokomotivu.
Foto: Tomáš Hubálek
1024 × 680 pix
259 KiB
Výrobní štítek lokomotivy T499.0002.
Foto: Stanislav Plachý
800 × 600 pix
131 KiB
Čelní pohled na stroj T499.0002.
Foto: Stanislav Plachý
768 × 768 pix
146 KiB
Zobrazeno 12 z celkem 151 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.