Tandem "Čtyřek" se strojem T478.4060 v čele byl při vedení rychlíku zachycen na trati z Prahy do Plzně - rok 1982.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek Sbírka: Ing. Ondřej Řepka
1024 × 710 pix
373 KiB
Decentně, ale vkusně ozdobená T478.4060 opouští v čele rychlíku Zdice - rok 1983.
Foto: Ivo Valent
1024 × 700 pix
275 KiB
Stále vzhledově perfektní "Čtyřka" 754 060-2 byla s vlakem R 265 vyfotografována u Domažlic-města 30. 1. 2002.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
158 KiB
Svůj ještě čerstvý mírně pozměněný unifikovaný nátěr předvádí stroj 754 060-2 na hlavním nádraží v Plzni 24. 1. 2006.
Foto: Martin Třískala
1024 × 710 pix
236 KiB
S vlakem R 456 projíždí 754 060-2 po trati nedaleko Zbůchu 10. 5. 2008.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
164 KiB
Modelářský záběr "Brejlovce T478.4061 byl na trati u Babic nad Svitavou pořízen 24. 10. 1982.
Foto: Zdeněk Pacholík
1200 × 790 pix
658 KiB
Ještě červená 754 061-0 projíždí Chropyní s rychlíkem do Brna - červen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer
800 × 600 pix
161 KiB
Po modernizací ještě nedotčeném úseku trati mezi Bílovicemi nad Svitavou a Babicemi nad Svitavou projíždí stroj 754 061-0 s osobním vlakem 25. 8. 1995.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
217 KiB
Lokomotiva 754 061-0 čeká v Otrokovicích na povolení k odjezdu s podvečerním Mn vlakem do Zlína 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 690 pix
297 KiB
V čele nákladního vlaku projížděla 754 061-0 Zlínem dne 7. 7. 2004.
Foto: Tomáš Paška
800 × 600 pix
158 KiB
Po velké opravě nově natřená 754 061-0 projíždí s jedním z pražských rychlíků po trati u Velkých Svatoňovic 10. 6. 2008.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 685 pix
277 KiB
"Čtyřka" 754 061-0 na snímku projíždí Velkými Svatoňovicemi s vlakem R 850 "Sněžka" 24. 3. 2011.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 680 pix
255 KiB
Po ještě ne zcela elektrizované trati Přerov - Brno vezla 754 062-8 osobní vlak, se kterým byla vyfotografována u Chropyně v únoru 1994.
Foto: Zdeněk Fišer
800 × 600 pix
107 KiB
Z vysokého náspu do zářezu trati mezi skalami vjíždí tandem strojů 754 062-8 a 754 043-8 s vlakem R665 na okraji Jihlavy 26. 1. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
184 KiB
S vlakem R 665 projíždí 754 062-8 romantickým úsekem trati u Okříšek 13. 9. 2002.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 720 pix
296 KiB
Společně s trojicí střídavých elektrických lokomotiv byl "Brejlovec" 754 062-8 zachycen na hlavním nádraží v Jihlavě 20. 7. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 680 pix
244 KiB
Pro (nejen) moravské lokálky poněkud nezvyklý obrázek - "Brejlovec" v čele soupravy patrových vozů. Na snímku projíždí stroj 754 062-8 úsekem trati Mutěnice-zastávka - Čejč v čele Sp vlaku na "Putování slováckým vinohradem" 10. 10. 2015.
Foto: Martin Benáček
1024 × 670 pix
252 KiB
Jen pár dnů po návratu s dílenské opravy byla brněnská 754 062-8 zastižena ve Starém Městě u Uherského Hradiště 5. 7. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
256 KiB
Jako z modelového kolejiště vypadá tento záběr stroje 754 063-6 pořízený mezi Babicemi nad Svitavou a Adamovem 25. 8. 1995.
Foto: Pavel Stejskal
800 × 600 pix
254 KiB
Na hlavním nádraží v Brně najíždí 754 063-6 na svůj vlak dne 5. 3. 1997.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
140 KiB
V čele spěšného vlaku lokomotiva 754 063-6 brzy vyrazí z Brna hl.n. na "Vlárskou dráhu" 19. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala
1024 × 710 pix
256 KiB
V roli výstavního exponátu se lokomotiva T478.4064 představuje na snímku pořízeném v depu Ústí nad Labem 16. 9. 1983.
Foto: Aleš Soška
1024 × 660 pix
238 KiB
Již nenávratná historie - chomutovský stroj 754 064-4 zastavil s rychlíkem v ještě neelektrizované stanici Klášterec nad Ohří 29. 12. 1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
116 KiB
Za slunného jarního dne projíždí "Brejlovec" 754 064-4 s patrovou jednotkou Bpjo po podbeskydské trati u Kunčic pod Ondřejníkem 9. 5. 2002.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
207 KiB
V pohraniční stanici Železná Ruda-Alžbětín objížděla 754 064-4 soupravu rychlíku z a do Plzně 24. 8. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 690 pix
289 KiB
Sólo stroj T478.4065 projížděl zastávkou Schmilka-Hirschmühle na trati Děčín - Drážďany dne 28. 9. 1986.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche
800 × 600 pix
185 KiB
Dvojice "Čtyřek" T478.4065 a T478.4038 stála mezi výkony odstavena v depu v Karlových Varech 10. 10. 1988.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
150 KiB
Díky drobným barevným příkrasám nezaměnitelný stroj 754 065-1 posunoval v Karlových Varech 30. 7. 1994.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
157 KiB
V čele vlaku se štěrkem ze Skašova přijíždí 754 065-1 do Kojetína dne 16. 5. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 790 pix
480 KiB
Tehdy na krátkou dobu pravidelného pátečního setkání tří "Brejlovců" v Kojetíně se rozdílně natřené stroje čísel 065, 086 a 021 účastnily 19. 5. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 670 pix
272 KiB
Čerstvě zgenerálkovaná lokomotiva 754 065-1 čeká v DPOV Nymburk na předání zástupcům ČD 17. 7. 2007.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
137 KiB
V tehdy ještě nerekonstruované stanici Jeseník se 754 065-1 připravuje k odjezdu s rychlíkem R 1402 do Olomouce 29. 1. 2012.
Foto: Martin Třískala
1024 × 660 pix
143 KiB
S nezvykle složeným vlakem Os 13718 z Uničova byla 754 065-1 vyfotografována před Olomoucí 3. 2. 2012.
Foto: Martin Třískala
1024 × 640 pix
194 KiB
Vzorně udržovaný stroj 754 066-9 stál na nádraží v domovském Chomutově 17. 6. 1995.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
140 KiB
Náročným úsekem trati mezi Perštejnem a Kotvinou provážela těžký rychlík lokomotiva 754 066-9 dne 1. 7. 1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
214 KiB
Téměř orgazmický snímek vzorně opečovávaného chomutovského stroje 754 066-9 s vlakem R 240 "Vsacan" byl na trati mezi Hájkem a Ostrovem nad Ohří pořízen 19. 3. 1998.
Foto: Jiří Rubín
1024 × 680 pix
317 KiB
Nově natřený "Rudý ďábel" 754 066-9 a už natrvalo neprovozní valašskomeziříčská "Kremrole" 750 156-2 zachycuje společný snímek pořízený v depu Veselí nad Moravou 17. 6. 2003.
Foto: Tomáš Paška
1024 × 680 pix
320 KiB
Fotografy velmi oblíbený "Rudý ďábel" 754 066-9 odvážel osobní vlak z Nemotic 6. 10. 2004.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
165 KiB
Po delším odstavení opět provozní stroj 754 066-9 odjíždí s osobním vlakem z Nevojic 20. 7. 2007.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
151 KiB
Traťovým úsekem Zastávka u Brna - Vysoké Popovice provážela 754 066-9 vlak R 668 "Junák" dne 8. 8. 2009.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 770 pix
411 KiB
Ještě se zeleno-šedou soupravou R 668 "Junák" byla rudá 754 066-9 u Náměště nad Oslavou zachycena 8. 4. 2010.
S vlakem R 921 odjíždí z nitra Moravy ke slovenským hranicím stroj 754 067-7, který na snímku právě míjí vjezdovou mechaniku stanice Újezdec u Luhačovic 17. 3. 2000.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 700 pix
166 KiB
Po doplnění bílého proužku nad hlavní rám už začínal nátěr lokomotivy 754 067-7 působit poněkud přeplácaně. Záběr ze stanice Brno hl.n. pochází z 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 640 pix
214 KiB
Brněnská kráska 754 067-7 přijíždí do Kojetína mimořádně v čele nedělního rychlíku Ostrava - Brno (normálně vedeného valašskomeziříčskými stroji) dne 13. 5. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
183 KiB
Do nejstarší verze nátěru "Najbrt" oděná 754 067-7 prováží R 929 zasněženým úsekem trati Kralice nad Oslavou - Rapotice 23. 1. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 820 pix
383 KiB
Už do nejstarší verze nátěru "Najbrt" oděná 754 067-7 byla spolu se strojem 754 019-8 v pozadí zachycena ve Starém Městě u Uherského Hradiště 29. 7. 2016.
Foto: David Maštalíř
1024 × 670 pix
227 KiB
Těsně po příjezdu z dílenské opravy v ŽOS Zvolen byla 754 067-7 v hale domovského depa Brno-Maloměřice zdokumentována 15. 10. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
438 KiB
V čele rychlíku R 885 byla čerstvě zgenerálkovaná 754 067-7 zastižena u Popovic 21. 10. 2022.
Foto: Petr Kapoun
1200 × 800 pix
473 KiB
Na elektrizované trati poblíž Týniště nad Orlicí byla s osobním vlakem vyfotografována lokomotiva 754 068-5 v roce 1997.
Foto: Bohdan Ociepka
800 × 600 pix
203 KiB
Po trati nedaleko Meziměstí provážela 754 068-5 svůj vlak - květen 1998.
Foto: Antonín Němeček
1024 × 680 pix
294 KiB
Ještě ve starém laku a se závěskami pózuje před čočkami fotoaparátu v Letohradě stroj 754 068-5 dne 22. 7. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 660 pix
237 KiB
Zapadající prosincové slunce obdivovalo půvab rudé lokomotivy 754 068-5 na nádraží v Kojetíně 22. 12. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 710 pix
228 KiB
S vlakem Vlec 81090, navážejícím prázdné "sypáky" k nakládce do skašovských štěrkoven při trati Kojetín - Tovačov, projížděl lehce omrzlý stroj 754 068-5 po trati poblíž obce Polkovice 22. 4. 2005.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík
1024 × 660 pix
286 KiB
Na jaře 2005 často sloužila rudá 754 068-5 ve vozbě štěrku na trati Kojetín - Tovačov. S jedním z ložených vlaků právě projíždí traťovým úsekem Lobodice - Uhřičice 28. 4. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 650 pix
209 KiB
Pouze jednou se po tovačovské trati projela "Berta" 751 149-6 jinak poctivě sloužící v Jeseníkách. Spolu s "Brejlovcem" 754 068-5 byla na vlečce štěrkoven Skašov zachycena s vlakem Vlec 1. nsl. 81091 dne 26. 9. 2005.
Foto: Martin Nesrsta
1024 × 660 pix
192 KiB
Jeden ze dvou "Rudých ďáblů", stroj 754 068-5, pomáhá při napěťové výluce mezi Ostravou-Vítkovicemi a Svinovem jednotce řady 471 dne 26. 3. 2007.
Foto: Vít Blahovec
1024 × 690 pix
269 KiB
Už do nátěru "Najbrt" oděná 754 068-5 byla s vlakem Os 3128 zdokumentována nad Kunčicemi pod Ondřejníkem 23. 8. 2010.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 690 pix
365 KiB
S vlakem Sp 1784 "Radhošť" se 754 068-5 rozjíždí v Kojetíně při své cestě do Brna 23. 4. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 770 pix
402 KiB
Decentní přikrášlení dokazují zájem a péči lokomotivních čet o svá vozidla. Jednou z těch lépe udržovaných byla též T478.4069, zdokumentovaná v depu Zvolen 29. 9. 1991.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
154 KiB
V čele rychlíku přijížděl "Brejlovec" 754 069-3 do Plešivce dne 3. 7. 1994.
Foto: Pavel Chomjak
800 × 600 pix
229 KiB
Lokomotiva 754 069-3 posunovala na nádraží v Košicích 20. 9. 2003.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
150 KiB
Zobrazeno 62 z celkem 550 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.