Sériové stroje řady 754 čísel 050 až 059


754050f.jpg
Dodnes stojící most v traťovém úseku Mlčechvosty - Vraňany podjíždí stroj T478.4050 se svým vlakem 16. 5. 1981.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 690 pix246 KiB

754050a.jpg
V ještě neelektrizované stanici Klášterec nad Ohří zastavil rychlík v čele se 754 050-3 dne 7. 8. 1997.
Foto: Ladislav Fric   1024 × 700 pix228 KiB

754050c.jpg
Lokomotiva 754 050-3 odváží z Klášterce nad Ohří vlak R 673 "Brněnský drak" 19. 1. 1998.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix91 KiB

754050e.jpg
Kolem zahrádek na okraji Kojetína provážel těžkou soupravu štěrku stroj 754 050-3 dne 5. 5. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix157 KiB

754050d.jpg
S osobním vlakem do Frenštátu pod Radhoštěm stojí 754 050-3 připravena k odjezdu na hlavním nádraží v Ostravě 15. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix186 KiB

754050b.jpg
Čerstvě modernizovaná 754 050-3 projíždí v čele rychlíku traťovým úsekem Česká Skalice - Velká Jesenice 21. 6. 2008.
Foto: Pavel Jiránek   1024 × 660 pix189 KiB

754051f.jpg
Na trati poblíž zastávky Roztoky-Žalov byla zánovní T478.4051 vyfotografována 20. 6. 1982.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 650 pix257 KiB

754051b.jpg
Lokomotiva 754 051-1 byla na hlavním nádraží v Praze vyfotografována 18. 6. 1983.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix146 KiB

754051a.jpg
Z jara 1995 pochází tento snímek "Čtyřky" 754 051-1 projíždějící se svým rychlíkem po náspu tratě u Klášterce nad Ohří.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix141 KiB

754051d.jpg
Stroj 754 051-1 odváží soupravu osobního vlaku z hlavního nádraží v Plzni 14. 3. 2005.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix161 KiB

754051c.jpg
Do lehce pozměněné, ale velmi slušivé mutace unifikovaného nátěru oděná 754 051-1 projíždí v čele rychlíku traťovým úsekem Velké Svatoňovice - Suchovršice 27. 7. 2007.
Foto: Petr Martinek   1024 × 635 pix264 KiB

754051e.jpg
Děčínské perly 754 051-1 a 754 061-0 se u točny ve svém domovském depu sešly 9. 7. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix300 KiB

754051g.jpg
Na nádraží v Kolíně čekal "Brejlovec" 754 051-1 na svůj další výkon 23. 4. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix431 KiB

754052c.jpg
Ještě s klasickým osobním vlakem zastavil stroj 754 052-9 ve stanici Medzibrod - pravděpodobně rok 1992.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix158 KiB

754052b.jpg
Lokomotivu 754 052-9 zastihl objektiv fotoaparátu při objíždění soupravy od vlaku Os 6207 ve Fiľakovu 30. 8. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix165 KiB

754052a.jpg
"Brejlovec" 754 052-9 projížděl lázněmi Sliač s vlakem Os 7353 dne 8. 5. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix201 KiB

754053b.jpg
Decentně ozdobená lokomotiva T478.4053 posunuje ve stanici Bartošova Lehotka 19. 10. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix183 KiB

754053c.jpg
Jako Šípkové Růženky "spaly" stroje 754 053-7 a 753 237-7 před jednou z hal depa Zvolen 31. 8. 2000.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 690 pix206 KiB

754053a.jpg
Ve stanici Brezno čeká na čas svého odjezdu s osobním vlakem lokomotiva 754 053-7 dne 17. 7. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix174 KiB

754053d.jpg
Šípovitým pluhem osazená 754 053-7 se ve stanici Brezno připravovala k odjezdu s osobním vlakem 19. 8. 2016.
Foto: David Maštalíř   1024 × 650 pix193 KiB

754054e.jpg
S vlakem R 644 byla lokomotiva T478.4054 zachycena v Turčianských Teplicích - červen 1986.
Sbírka: Radoslav Macháček1024 × 720 pix260 KiB

754054c.jpg
Ještě do červeno-žlutého nátěru oděný stroj 754 054-5 ČSD stojí u jednoho z nástupišť osobní stanice ve Zvolenu - rok 1992.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix125 KiB

754054a.jpg
V roli výstavního exponátu bylo možné "Brejlovce" 754 054-5 potkat na výstavě ve stanici Bratislava-Petržalka 22. 8. 1998.
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix112 KiB

754054b.jpg
Velmi elegantní stroj 754 054-5 přijíždí v čele rychlíku do výhybny Dubová 20. 4. 2006.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix148 KiB

754054f.jpg
Nově do "retro" nátěru oděná slovenská 754 054-5 posunovala po nádraží v Žilině 12. 5. 2011.
Foto: Lumír Kunc   1024 × 700 pix257 KiB

754054g.jpg
Slovenský "retráč" 754 054-5 přijíždí v čele rychlíku do Martina 11. 7. 2012.
Foto: Michal Roh   1024 × 700 pix296 KiB

754054d.jpg
Slovenský "Rudý ďábel" 754 054-5 provážel vlak Os 7523 po trati u Hornej Štubně-zastávky 25. 6. 2015.
Foto: David Maštalíř   1024 × 680 pix259 KiB

754055e.jpg
Do slušivého modrého nátěru oděná 754 055-2 se představuje na výstavě uspořádané při příležitosti 120. jubilea tratě Zvolen - Vrútky ve Zvolenu - srpen 1992.
Foto: Ing. Richard Halfar   1024 × 690 pix219 KiB

754055b.jpg
Lokomotiva 754 055-2 byla v 90. letech známá svým atypickým modrým nátěrem. V tomto nátěru byla při chvilce odpočinku vyfotografována v depu Zvolen 1. 3. 1995.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 780 pix449 KiB

754055a.jpg
Ve stanici Margecany posunovala "Čtyřka" 754 055-2 dne 6. 8. 2001.
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix147 KiB

754055d.jpg
Lokomotiva 754 055-2 projíždí s vlakem Os 7506 po trati mezi hradlem Piesok a Kremnickými Banemi 23. 8. 2003.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 730 pix303 KiB

754055c.jpg
Slovenské "Bleskovky" 754 055-2 a 754 054-5 se v Žilině setkaly 20. 4. 2007.
Foto: Lumír Kunc   1024 × 700 pix305 KiB

754055g.jpg
Ve stanici Brezno vyčkávala 754 055-2 na čas svého odjezdu s osobním vlakem 19. 7. 2016.
Foto: Petr Tausig   1024 × 660 pix230 KiB

754055f.jpg
Vlak REX 782 vedoucí 754 055-2 se ve stanici Mlynky setkala s motoráčkem 812 023-4 dne 19. 8. 2016.
Foto: David Maštalíř   1024 × 680 pix284 KiB

754056a.jpg
Z domovského depa ve Zvolenu vyjíždí po provozním ošetření stroj T478.4056 - rok 1988.
Foto: Pavol Kukučík   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava800 × 600 pix138 KiB

754056b.jpg
U jedné z hal depa Zvolen postávala 754 056-0 odstavená 20. 8. 2016.
Foto: David Maštalíř   1024 × 680 pix240 KiB

754057c.jpg
V době, kdy "Čtyřky" byly elitními stroji ČSD pro nezávislou trakci, odváží stroj T478.4057 rychlík ze Zdic 27. 6. 1981.
Foto: Ivan Šnábl   800 × 600 pix222 KiB

754057a.jpg
Ještě zeleno-šedá 754 057-8 nastupuje na soupravu osobního vlaku v Plzni - rok 1996.
Foto: Bohdan Ociepka   800 × 600 pix157 KiB

754057e.jpg
Na plzeňském hlavním nádraží se lokomotiva 754 057-8 vyhřívala na ostrém letním slunci 10. 9. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix165 KiB

754057b.jpg
Čerstvě modernizovaný stroj 754 057-8 představuje svůj nový lak na snímku z DPOV Nymburk ze dne 8. 4. 2008.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix153 KiB

754057d.jpg
Při jízdě s měřicím vozem pro měření trolejí byl na odjezdu z Českých Budějovic ve směru na Horní Dvořiště zachycen stroj 754 057-8 dne 9. 11. 2016.
Foto: Josef Rákos   1024 × 730 pix203 KiB

754058a.jpg
Nově natřený "Brejlovec" 754 058-6 přejížděl z depa na hlavní nádraží v Plzni 27. 7. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix228 KiB

754058b.jpg
Starému "Hurvínkovi" dělal v plzeňském depu společnost "Brejlovec" 754 058-6 dne 27. 9. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix127 KiB

754058c.jpg
Už do nátěru "Najbrt" oděná 754 058-6 provážela vlak Os 7420 pod mostkem u Hradce u Stoda 24. 7. 2012.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 700 pix334 KiB

754058d.jpg
Dle čísel seřazené lokomotivy 754 059-4, 754 058-6 a 754 057-8 byly v rotundě plzeňského depa zachyceny 24. 7. 2013.
Foto: Martin Třískala   1024 × 670 pix214 KiB

754059d.jpg
Plzeňská "leštěnka" T478.4059 se připravuje k najetí na další ze svých vlaků na hlavním nádraží v Praze 12. 2. 1983.
Foto: Zdeněk Pacholík   1024 × 690 pix248 KiB

754059f.jpg
Vzorně udržovaný stroj T478.4059 se připravuje se svým vlakem k odjezdu z hlavního nádraží v Praze - rok 1985.
Foto: Ivo Valent   1024 × 720 pix214 KiB

754059a.jpg
Dvojice "Čtyřek" s T478.4059 v čele byla zachycena na rychlíku z Prahy do Plzně - rok 1988.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   Sbírka: Ing. Ondřej Řepka1024 × 740 pix426 KiB

754059e.jpg
V novém atypickém barevném nátěru se plzeňskou 754 059-4 podařilo v ŽOS Česká Třebová vyfotografovat bezprostředně po dokončení dílenské opravy 11. 5. 1994.
Foto: Pavel Stejskal   1024 × 660 pix263 KiB

754059g.jpg
S vlakem Os 7412 projížděla 754 059-4 Staňkovem 9. 9. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix182 KiB

754059b.jpg
V klasickém unifikovaném nátěru byla lokomotiva 754 059-4 zastižena na hlavním nádraží v Plzni 13. 11. 2004.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix144 KiB

754059h.jpg
Se soupravovým vlakem Sv 822 vyjíždí 754 059-4 z jednoho z tunelů "Nového spojení" a blíží se na pražské hlavní nádraží 11. 2. 2012.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 680 pix240 KiB

754059j.jpg
Po dobu nepřetržité výluky trati Brno - Kuřim v létě 2015 byla pro vozbu spěšného vlaku "Pernštejn" na pracoviště Tišnov zpočátku přidělena lokomotiva 754 059-4. Na snímku s tímto vlakem projíždí úsekem trati Rozsochy - Bystřice nad Pernštejnem 21. 6. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 690 pix289 KiB

754059i.jpg
Z důvodu kumulace výluk na jihlavské trati i lokálce Křižanov - Studenec mimořádně vypravený soupravový vlak Kuřim - Jihlava - Brno zachycuje vlakovou 754 059-4 i zavěšeného "Plecháče" 242 229-3 u Náměšti nad Oslavou při cestě z poza výluky do Brna 1. 7. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 670 pix209 KiB

754059c.jpg
Z důvodu výluky na trati směr Valašské Meziříčí provážela 754 059-4 vlak Sp 1643 "Hostýn" z Kojetína po trati přes Přerov, kde dříve "Brejlovci" 754 hojně jezdívali. Snímek je z 18. 6. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 770 pix526 KiB


Zobrazeno 55 z celkem 550 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.