Sériové stroje řady 754 čísel 020 až 029


754020e.jpg
Zánovní lokomotiva T478.4020 se na hlavním nádraží v Plzni připravuje na další výkon 12. 4. 1979.
Foto: Ivan Šnábl   800 × 600 pix144 KiB

754020h.jpg
Chybějící mřížka na čele stroje 754 020-6 vypovídá, že jedna jeho kabina pochází z některého zástupce řady 753. Na hlavním nádraží v Plzni byla tato nezvykle natřená lokomotiva zastižena 20. 1. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix139 KiB

754020c.jpg
Barevní "Brejlovci" (zprava) 754 020-6, 754 059-4 a 750 314-7 se v Plzni setkali dne 27. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix151 KiB

754020a.jpg
Plzeňská 754 020-6 odjíždí v rámci zkušební jízdy po opravě z Valašského Meziříčí na Ostravu 17. 10. 2003.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix155 KiB

754020g.jpg
Nehodou poškozená 754 020-6 čeká na opravu v prostoru depa Plzeň 26. 7. 2007.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix146 KiB

754020d.jpg
Olomoucký "Bleskáč" 754 020-6 si připravoval soupravu na ráno ve stanici Olomouc hl.n. 31. 10. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix247 KiB

754020f.jpg
V polské přechodové stanici Głuchołazy na peážní trati Šumperk - Krnov byl olomoucký stroj 754 020-6 vyfotografován 2. 10. 2010.
Foto: Michal Roh   1024 × 710 pix284 KiB

754021g.jpg
Po ještě nemodernizované trati mezi Opatovem a Svitavami-Lačnovem projížděl stroj 754 021-4 s osobním vlakem do Svitav 7. 7. 1995.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix181 KiB

754021c.jpg
V čele sobotního rychlíku Brno - Frýdek-Místek se v Kojetíně místo obvyklé řady 750 zcela mimořádně objevila "Čtyřka" 754 021-4 dne 8. 5. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix287 KiB

754021a.jpg
Ostravská lokomotiva 754 021-4 odpočívala na kusé koleji v Kojetíně mezi výkony na tovačovské trati 19. 5. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 710 pix311 KiB

754021e.jpg
Boční snímek stroje 754 021-4, jedoucího se soupravou výsypných vozů pro štěrk na Skašov, vznikl u Kojetína 25. 5. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 610 pix227 KiB

754021f.jpg
Tandem "Čtyřek" 754 021-4 a 754 046-1 nahrazuje na čele vlaku vozů dopravce LogServ tažnou sílu "Esa" při napěťové výluce v traťovém úseku Luleč - Vyškov 15. 4. 2007.
Foto: Petr Martinek   1024 × 620 pix228 KiB

754021b.jpg
Po trati u Holešova prováží lokomotiva 754 021-4 vlak Sp 1642 dne 24. 6. 2007.
Foto: Martin Nesrsta   800 × 600 pix168 KiB

754021h.jpg
"Brejlovci" 754 021-4 a 750 143-0 projíždí traťovým úsekem Troubsko - Střelice-dolní s mimořádnou zásilkou v podobě transformátoru 16. 9. 2007.
Foto: Petr Martinek   1024 × 630 pix297 KiB

754021d.jpg
Jarní "náladovka" se strojem 754 021-4, vezoucím po trati u Čeladné vlak Os 3126, byla pořízena 5. 3. 2012.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 710 pix245 KiB

754022d.jpg
V typické unifikované podobě z počátků 90. let se představuje brněnský stroj 754 022-2 na snímku pořízeném ve stanici Brno hl.n. - 1. 1. 1993.
Foto: Aleš Soška   1024 × 630 pix217 KiB

754022b.jpg
I po kompletním zprovoznění elektrizace mezi Přerovem a Brnem ještě nějaký čas vozily rychlíky v této relaci motorové lokomotivy. Stroj 754 022-2 projíždí s jedním z těchto rychlíků Chropyní - únor 1996.
Foto: Zdeněk Fišer   1024 × 720 pix245 KiB

754022a.jpg
S rychlíkem České Budějovice - Bohumín právě zastavil v Okříškách "Brejlovec" 754 022-2 dne 23. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix255 KiB

754022c.jpg
Lokomotiva 754 022-2 odváží z lázeňského města Luhačovice jeden z rychlíků do Prahy 1. 7. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 680 pix241 KiB

754022e.jpg
Nově natřená (ale ve stavu ještě nedokončené opravy) 754 022-2 se v Hradci Králové setkala s lokomotivami 751 115-7 (vezoucí brusku SPML16) a 754 042-0 dne 23. 10. 2022.
Foto: Aleš Bílek   1200 × 740 pix369 KiB

754023h.jpg
Patřičně dobově vyzdobený stroj T478.4023 byl v České Třebové zvěčněn na čele vlaku R 681 dne 29. 8. 1984.
Foto: Josef Motyčka   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix132 KiB

754023c.jpg
Brněnské krasavice T478.4023 a T478.4075 se vedle sebe v dnes již zrušeném depu Brno dolní sešly 17. 9. 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix139 KiB

754023f.jpg
Na přípřeži rychlíku vedeného neznámou "Bertou" přijel do Skalice nad Svitavou "Brejlovec" T478.4023 - duben 1988.
Foto: Jiří Kulhánek   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix126 KiB

754023d.jpg
Na trati u Chropyně byla 754 023-0 vyfotografována v době, kdy již byla elektrizace trati Přerov - Nezamyslice hotova, avšak rychlíkům do Brna ještě vládli "Brejlovci" - březen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix114 KiB

754023b.jpg
Po ještě nemodernizované trati u Hradce nad Svitavou projížděl s osobním vlakem stroj 754 023-0 dne 22. 11. 1995.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix134 KiB

754023i.jpg
Nádherný snímek "Brejlovce" 754 023-0 pochází z trati mezi Omicemi a Tetčicemi ze dne 8. 4. 2007.
Foto: Petr Martinek   1024 × 710 pix273 KiB

754023g.jpg
S vlakem R 927 "Lužnice" projížděla 754 023-0 přes most mezi Náměští a Kralicemi nad Oslavou 2. 8. 2010.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 790 pix475 KiB

754023e.jpg
Brněnská perla 754 023-0 byla se sobotním spěšným vlakem do Frýdku-Místku zachycena za zastávkou Měrovice nad Hanou 8. 12. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 690 pix314 KiB

754023a.jpg
V roli náhrady za neschopnou 754 062-8 jedoucí 754 023-0 převáží přes vrcholový bod trati Brno - Jihlava v Rapoticích soupravu vlaku Os 4816 do Havlíčkova Brodu i s nečinnou vlakovou 754 043-8 dne 11. 5. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 680 pix251 KiB

754023j.jpg
Tandem strojů 754 023-0 a 754 043-8 (nečinná) vede vlak Os 4816 vracející se do Havlíčkova Brodu. Snímek byl u Omic pořízen 11. 5. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 670 pix302 KiB

754024a.jpg
"Brejlovec" T478.4024 byl spolu s několika dalšími motorovými kolegy zachycen v depu Brno-dolní 19. 5. 1988.
Foto: Miroslav Kubelka   1024 × 700 pix215 KiB

754024c.jpg
Stroj 754 024-8 ještě ve své podobě s první poloviny 90. let se představuje na snímku pořízeném v Brně hl.n. - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 680 pix235 KiB

754024d.jpg
Prozatím stále závěsková 754 024-8 čeká na další práci v Klatovech 11. 3. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix166 KiB

754024b.jpg
Barevně sladěná dvojice "Bleskáčů" 754 024-8 a 754 006-5 byla při odpočinku mezi výkony vyfotografována v domovské Plzni 16. 1. 2005.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix151 KiB

754025d.jpg
Brněnský stroj T478.4025 stál mezi výkony na přerovské trati odstaven před halou depa Přerov 19. 10. 1983.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix164 KiB

754025e.jpg
Po trati u Vysokých Popovic projížděla 754 025-5 s vlakem Os 4814 dne 18. 9. 2003.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 730 pix247 KiB

754025a.jpg
Lokomotivě 754 025-5 byl v roce 2004 obnoven unifikovaný červený nátěr. Snímek této krasavice vznikl nedaleko Okříšek 17. 1. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix102 KiB

754025c.jpg
Poklidnou atmosféru kojetínského nádraží rozrušilo brumlání "Brejlovce" 754 025-5, který se tu krátce zastavil před svou cestou pro štěrk na Skašov 30. 3. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 650 pix239 KiB

754025b.jpg
Stroj 754 025-5 přejíždí na opačný konec soupravy rychlíku v Luhačovicích 1. 7. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix251 KiB

754025f.jpg
Kdo by si pomyslel, že lokomotivy řady 754 ČD se podívají až na hranici Polska s Litvou. Od roku 2017 by měly lokomotivy řady 754, nasazované depem Białystok, zajíždět až do litevského vnitrozemí. Na snímku projíždí stroj 754 025-5 s vlakem TLK 10013 "Hancza" zastávkou Blizna 12. 9. 2014.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 720 pix321 KiB

754025h.jpg
Úsek mezi stanicemi Kamienna Nowa a Sokółka je jedním z nejmladších traťových úseků v Polsku. Lokomotiva 754 025-5 s vlakem TLK 10011 "Hancza" byla zvěčněna v místě, odkud pokračovala trať do dnes běloruské stanice Losośna, dne 12. 9. 2014.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 630 pix165 KiB

754025g.jpg
Lokomotiva 754 025-5 se blíží do stanice Sokółka v čele vlaku TLK 10118 "Wigry" 26. 7. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 650 pix188 KiB

754026g.jpg
Ještě v unifikované červeno-žluté podobě z počátku 90. let minulého století se 754 026-3 představuje na snímku pořízeném ve stanici Brno hl.n. - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1024 × 670 pix219 KiB

754026c.jpg
V čele osobního vlaku do Brna opouští brněnská 754 026-3 Jihlavu 8. 5. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 720 pix327 KiB

754026a.jpg
"Čtyřce" 754 026-3 pomáhá zdolat stoupání trati za Okříškami i postrkový "Krokodýl" řady 850 dne 16. 3. 2004.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix174 KiB

754026b.jpg
Vlak R 666 "Petr Vok" s lokomotivou 754 026-3 byl hezky z nadhledu vyfotografován u Vysokých Popovic 18. 5. 2011.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 680 pix310 KiB

754026f.jpg
O příkladné péči zaměstnanců PKP IC o svěřené stroje svědčí jejich čistota, technický stav a mnohdy doplnění znaky města Gdyně. Ozdobený stroj 754 026-3 s vlakem EIC 5550 "Jantar" vyjel stoupání ze stanice Wladyslawowo, aby dlouhým obloukem zklesal k hladině pucké zátoky. Tmavá linie na obzoru je hladina baltského moře. 27. 7. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 680 pix270 KiB

754026e.jpg
Lokomotiva 754 026-3 zachycena v čele vlaku EIC 5553 "Jantar" jezdícím v letní sezóně mezi stanicemi Warszawa Wschodnia - Hel. 28. 7. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 680 pix223 KiB

754026d.jpg
Lokomotiva byla 754 026-3 zvěčněna na mostě přes řeku Mała Słupina poblíž zastávky Źukowo. V roce 2016 vozily lokomotivy 754 depa Gdynia v úseku Laskowice Pomorskie - Gdynia Głowna vlak TLK 35261 "Gemini". Snímek je ze dne 29. 7. 2016.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 680 pix245 KiB

754027a.jpg
Lokomotivy 754 027-1, 753 073-6 a mnohé další svorně čekaly na další práci v prostoru depa Plzeň 27. 7. 1998.
Foto: Vladimír Toma   1024 × 630 pix207 KiB

754027b.jpg
Stroj 754 027-1 odjíždí se svým vlakem ze stanice Plzni - Jižní předměstí 14. 6. 2007.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix177 KiB

754027c.jpg
Po čerstvě modernizovaném koridorovém úseku u Tomic byla v čele vlaku Os 8277 zachycena lokomotiva 754 027-1 dne 13. 6. 2013.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 680 pix290 KiB

754027d.jpg
Stejného dne byla 754 027-1 vyfotografována také u Chotovin s vlakem Os 8273 - 13. 6. 2013.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 690 pix312 KiB

754028c.jpg
Na nádraží v Nýřanech zavítala se svým vlakem lokomotiva T478.4028 dne 30. 4. 1983.
Foto: Miroslav Kubelka   1024 × 670 pix176 KiB

754028a.jpg
Plzeňský stroj 754 028-9 byl s vlakem R 454 zdokumentován před Osvračínem 10. 5. 2008.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix134 KiB

754028b.jpg
V té době olomoucká 754 028-9 dovezla spěšný vlak do Jeseníku 11. 7. 2010.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix291 KiB

754028d.jpg
Už do nátěru "Najbrt" oděná 754 028-9 projíždí s vlakem Os 3130 po podbeskydské magistrále u Čeladné 30. 8. 2012.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 700 pix286 KiB

754029f.jpg
V čele "Západního expresu" byla plzeňská T478.4029 vyfotografována v Praze na Smíchově 12. 2. 1983.
Foto: Zdeněk Pacholík   1024 × 660 pix262 KiB

754029e.jpg
Lokomotiva T478.4029 se v čele rychlíku připravuje k odjezdu ze stanice Praha hl.n. 19. 7. 1983.
Foto: Miroslav Kubelka   1024 × 710 pix194 KiB

754029d.jpg
Ještě v lehce pozměněném klasickém unifiku přijela 754 029-7 s osobním vlakem do Domažlic 17. 8. 1996.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix145 KiB

754029b.jpg
Nově nalakovaná 754 029-7 přijela v rámci zkušební jízdy po opravě ve Valašském Meziříčí do stanice Veřovice 15. 1. 2002.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix125 KiB

754029c.jpg
Plzeňská krasavice 754 029-7 zastavila v čele osobního vlaku ve stanici Plasy 24. 4. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix142 KiB

754029a.jpg
Plzeňský "bleskáč" 754 029-7 provážel vlak Os 7141 po trati u Zbůchu 9. 5. 2011.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 680 pix256 KiB

754029g.jpg
Pod kamenným mostkem v Hradci u Stoda provážela 754 029-7 soupravu vlaku Os 7418 dne 24. 7. 2012.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 680 pix349 KiB


Zobrazeno 64 z celkem 550 dostupných snímků této řady a celkem 13387 fotografií na stránkách.