Sériové stroje řady 754 čísel 010 až 019


754010a.jpg
Tandem lokomotiv T478.4010 a T478.4009 odváží z Prahy do Chebu vlak R 554 a na snímku s ním projíždí kolem nástupiště zastávky Praha-Vinohrady 25. 3. 1979.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   Sbírka: Ing. Ondřej Řepka1024 × 720 pix323 KiB

754010c.jpg
Zánovní "Brejlovec" T478.4010 byl na hlavním nádraží v Plzni zachycen 12. 4. 1979.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 660 pix240 KiB

754010i.jpg
V období velkých provozních problémů (závad) zánovních lokomotiv řady T478.4 byly T478.4010 a T478.4019 společně zachyceny v kolejišti výrobního závodu ČKD Praha - listopad 1983.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 660 pix180 KiB

754010b.jpg
Už východoslovenská lokomotiva 754 010-7 projíždí v čele rychlíku Košicemi 13. 10. 2001.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix149 KiB

754010f.jpg
S vlakem R 810 "Horehronec" přijíždí 754 010-7 do Podbrezové 13. 12. 2008.
Foto: Lumír Kunc   1024 × 710 pix226 KiB

754010h.jpg
Naleštěná 754 010-7 se v čele vlaku Ex 144 připravuje k odjezdu na osobním nádraží ve Zvolenu 27. 3. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 680 pix231 KiB

754010g.jpg
Před staniční budovou ve Vrútkách byla na čele výchozího osobního vlaku zachycena 754 010-7 dne 8. 7. 2012.
Foto: Michal Roh   1024 × 690 pix273 KiB

754010e.jpg
Lokomotiva 754 010-7 startuje v depu Košice 20. 7. 2014.
Foto: David Maštalíř   1024 × 700 pix295 KiB

754010d.jpg
Ze zastávky Píla se 754 010-7 chystala rozjet s vlakem Os 6220 dne 24. 6. 2015.
Foto: David Maštalíř   1024 × 660 pix228 KiB

754011b.jpg
Ještě celočervený stroj T478.4011 odjíždí se svým vlakem ze Zdic 27. 6. 1981.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 720 pix223 KiB

754011c.jpg
Odlišné provedení mřížek na čelech starší 754 011-5 a novější 754 071-9 znázorňuje snímek pořízený v depu Zvolen 24. 7. 2001.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 725 pix211 KiB

754011d.jpg
Nádhernou krajinou u Kláštora pod Znievom prováží 754 011-5 vlak Zr 1843 dne 18. 8. 2003.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix158 KiB

754011a.jpg
S vlakem Os 7703 projížděl stroj 754 011-5 po trati u Lučatína 9. 7. 2010.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 690 pix315 KiB

754011e.jpg
S barevně vzorně sladěnou soupravou vlaku Os 6209 zastavil stroj 754 011-5 na zastávce Píla 24. 6. 2015.
Foto: David Maštalíř   1024 × 640 pix260 KiB

754011f.jpg
Ze stanice Brezno se 754 011-5 připravuje k odjezdu 22. 4. 2016.
Foto: Petr Tausig   1024 × 680 pix248 KiB

754012e.jpg
Ještě ve své unifikované podobě z 90. let se 754 012-3 představuje na snímku pořízeném ve stanici Brno hl.n. - duben 1996.
Foto: Aleš Soška   1024 × 710 pix222 KiB

754012d.jpg
V kvalitním červeném nátěru z roku 2003 nejezdila 754 012-3 dlouho. Po trati u Brankovic projížděla se Sp 1925 dne 19. 9. 2003.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 720 pix258 KiB

754012a.jpg
Jedna z brněnských perel, stroj 754 012-3, projíždí traťovým úsekem Radňovice - Veselíčko 14. 4. 2007.
Foto: Petr Martinek   1024 × 700 pix301 KiB

754012b.jpg
Už stěží opakovatelný záběr brněnských "bleskáčů" 754 012-3 a 754 045-3 v čele nákladního vlaku vznikl v Kyjově 31. 5. 2007.
Foto: Petr Majerník   1024 × 615 pix146 KiB

754012c.jpg
Nablýskaný stroj 754 012-3 byl na trati u Slavkova u Brna zdokumentován 31. 7. 2008.
Foto: Tomáš Bartoš   1024 × 680 pix256 KiB

754012h.jpg
Z důvodu poruchy vlakové lokomotivy 754 018-0 vede toho dne do role operativní zálohy IDS nasazená 754 012-3 "hrbatý" vlak Os 4816 traťovým úsekem Studenec - Vladislav 6. 8. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 670 pix280 KiB

754012f.jpg
Přípřeží 754 012-3 vede "patra" i s vlakovou 754 062-8 (pro kterou šlo o poslední jízdu před dílenskou opravou) úsekem Rapotice - Popovice 28. 12. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 700 pix201 KiB

754012g.jpg
Při stejné příležitosti a stejného dne byl tandem 754 012-3 a 754 062-8 vyfotografován s "hrbatým vlakem" také u Omic 28. 12. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 690 pix220 KiB

754012j.jpg
Se sobotním "spěšňákem do Valach" zastavovala 754 012-3 v Kojetíně 29. 6. 2019.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 760 pix463 KiB

754012i.jpg
Už lehce vybledlá, ale stále elegantní 754 012-3 byla v depu Brno-Maloměřice zastižena 17. 2. 2022.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 760 pix330 KiB

754013b.jpg
Tehdy ještě úplně obyčejnou "Čtyřku" T478.4013 čeká po odjezdu ze zvolenského osobního nádraží další z mnoha traťových výkonů 28. 9. 1987.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix133 KiB

754013f.jpg
Po trati nedaleko Jivan projížděl rychlík tažený strojem 754 013-1 dne 18. 5. 1990.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix139 KiB

754013e.jpg
V čele libereckého rychlíku zastavil na nádraží v Jaroměři "Brejlovec" 754 013-1 - pravděpodobně rok 1992.
Foto: Václav Šafář   1024 × 650 pix186 KiB

754013a.jpg
"Modrásek" 754 013-1 posunoval po hlavním nádraží v Brně 1. 6. 1996.
Foto: Aleš Soška   1024 × 650 pix222 KiB

754013d.jpg
S právě zkoušenou soupravou "Esmeraldy" posunoval modernizovaný stroj 754 013-1 v depu Valašské Meziříčí 5. 8. 2003.
Foto: Martin Škoda   1024 × 680 pix223 KiB

754013c.jpg
Jinak obvykle na záloze depa Veselí nad Moravou sloužící 754 013-1 se mimořádně objevila v čele spěšného vlaku "Pernštejn", se kterým je zachycena v úseku Rožná - Bystřice nad Pernštejnem (těsně před odbočnou výhybkou "uranové" vlečky Diamo) 30. 5. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 700 pix326 KiB

754014e.jpg
Prešovský stroj T478.4014 zastavil s rychlíkem v Púchově 5. 8. 1986.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix142 KiB

754014b.jpg
Ještě v klasickém červeno-žlutém nátěru posunovala 754 014-9 po depu v Prešově 13. 7. 1994.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 715 pix209 KiB

754014d.jpg
Nově natřená lokomotiva 754 014-9 stála v depu Prešov 5. 10. 1995.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 690 pix223 KiB

754014c.jpg
V ještě reprezentativnějším nátěru čekala 754 014-9 na další práci v prostoru RD Prešov 6. 1. 1996.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 660 pix205 KiB

754014f.jpg
V čele šestivozového rychlíku projíždí 754 014-9 zastávkou Nižná Šebastová 4. 9. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix160 KiB

754014a.jpg
Při posunu ve stanici Bánovce nad Ondavou byla 754 014-9 vyfotografována 18. 6. 2004.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix134 KiB

754015c.jpg
Plzeňská lokomotiva T478.4015 čeká se svým vlakem na povolení k odjezdu ze Zdic 7. 10. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix148 KiB

754015a.jpg
Decentně ozdobený unifikovaný stroj 754 015-6 zastavil s rychlíkem ve stanici Plzeň - Jižní předměstí 1. 4. 1997.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix138 KiB

754015b.jpg
Čerstvě zgenerálkovaná 754 015-6 vyjíždí z rotundy klatovského depa 10. 10. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek   800 × 600 pix136 KiB

754016a.jpg
"Brejlovec" T478.4016 odváží spolu s dalším strojem téže řady těžký rychlík z hlavního nádraží v Praze - rok 1988.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix138 KiB

754016b.jpg
Teprve krátce veselskomoravský stroj 754 016-4 stál ve svém domovském depu odstaven 1. 2. 1998.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix93 KiB

754016d.jpg
Vzácný snímek "Čtyřky" na trati Havlíčkův Brod - Pardubice: záložní stroj 754 016-4 projížděl se spěšným vlakem Horkou u Chrudimi 16. 4. 2007.
Foto: Tomáš Bartoš   800 × 600 pix201 KiB

754016c.jpg
S vlakem Sp 1642 odjížděla z Holešova lokomotiva 754 016-4 v podvečer dne 1. 7. 2007.
Foto: Martin Nesrsta   800 × 600 pix142 KiB

754016e.jpg
Prvním výkonem 754 016-4 po dílenské opravě, ze které se stroj vrátil v korporátním nátěru ČD dle návrhu studia Najbrt, byl zvláštní spěšný vlak do Mutěnic, vypravený v kapacitní soupravě kvůli konání Pochodu slováckými vinohrady 8. 10. 2016.
Foto: Martin Benáček   1024 × 670 pix198 KiB

754016f.jpg
S osobním vlakem z Brna do Třebíče se 754 016-4 rozjíždí v Tetčicích 10. 5. 2022.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix512 KiB

754017b.jpg
Ve dvojici s neznámým "Sergejem" byl ve Vrútkách zdokumentován "Brejlovec" T478.4017 - rok 1988.
Foto: Jan Síbrt   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix191 KiB

754017c.jpg
Lokomotiva T478.4017 tráví krátkou přestávku mezi traťovými výkony na odstavné koleji v Martině 19. 10. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix169 KiB

754017d.jpg
S ještě tmavě zelenými vozy byla 754 017-2 zvěčněna s vlakem Os 8809 na trati u Podkriváně 27. 8. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix156 KiB

754017e.jpg
Nově natřená 754 017-2 prováží Sp 1855 úsekem trati u Hrhova 27. 8. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix180 KiB

754017a.jpg
Na nádraží v Košicích se stroj 754 017-2 připravuje k odjezdu s rychlíkem do Bratislavy 24. 8. 2001.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix119 KiB

754018b.jpg
"Brejlovec" T478.4018 odjíždí v čele plzeňského rychlíku z Prahy hl.n. - rok 1989.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   Sbírka: Ing. Ondřej Řepka1024 × 700 pix293 KiB

754018a.jpg
Ještě naprosto obyčejný stroj 754 018-0 rozjíždí na hlavním nádraží v Brně osobní vlak do Jihlavy 20. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix150 KiB

754018c.jpg
Brněnský krasavec 754 018-0 projíždí s rychlíkem traťovým úsekem Tetčice - Omice 23. 3. 2008.
Foto: Petr Martinek   1024 × 665 pix213 KiB

754018e.jpg
Jen díky napěťové výluce mohla vézt "Čtyřka" 754 018-0 po trati mezi Břeclaví a zastávkou Ladná neobvyklou soupravu v podobě jednotky 680 005-6 dne 3. 4. 2008.
Foto: Petr Majerník   1024 × 685 pix227 KiB

754018d.jpg
Nablýskaná brněnská krasavice 754 018-0 odváží z Kojetína sobotní spěšňák do Frýdku-Místku 24. 3. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 670 pix199 KiB

754018f.jpg
Mimořádně do čela vlaku R 904 do Brna nasazený stroj 754 018-0 projíždí úsekem trati Olomouc hl.n. - Olomouc-Nové Sady 14. 9. 2016.
Foto: Radek Hořínek   1024 × 660 pix272 KiB

754018g.jpg
Na čele odkloněného Sp 1643 "Hostýn" opouští 754 018-0 Kojetín nezvykle ve směru na Přerov 1. 10. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 700 pix236 KiB

754018h.jpg
S ranním "hrbatým" osobním vlakem do Brna odjíždí 754 016-4 z Tetčic 11. 5. 2022.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 740 pix403 KiB

754019g.jpg
Na čele soupravy prázdných patrových vozů na auta byla zánovní T478.4019 zachycena u Zdic 20. 8. 1979.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 700 pix236 KiB

754019b.jpg
Vlak Os 7414 odváží "Brejlovec" 754 019-8 ze Zbůchu 30. 3. 2002.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix211 KiB

754019a.jpg
S legendárním Orient Expresem projížděly stroje 754 019-8 a 754 058-6 Vejprnicemi 18. 7. 2007.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix168 KiB

754019d.jpg
Dnes už neopakovatelný společný záběr trojice "Brejlovců" 750 346-9, 754 019-8 a 754 066-9 byl v DHV Lužná u Rakovníka pořízen 24. 9. 2011.
Foto: Martin Třískala   1024 × 670 pix285 KiB

754019f.jpg
Barevně sladěná souprava vlaku Os 4816 i s lokomotivou 754 019-8 projíždí úsekem Zastávka u Brna - Vysoké Popovice 2. 10. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 660 pix260 KiB

754019e.jpg
Populární "patra" (vlak Os 4816) ve svém pravidelném řazení s lokomotivou 754 019-8 v čele opouští Náměšť nad Oslavou ve směru na Studenec 2. 10. 2015.
Foto: Martin Benáček   1024 × 670 pix305 KiB

754019c.jpg
Trojice brněnských "bleskáčů" 754 019-8, 754 023-0 a 754 012-3 (ovšem stroje 019 a 023 jako neprovozní) se jako vlak Lv 114862 připravuje na cestu z Jihlavy do Brna 25. 8. 2016.
Foto: Radek Balonek   1024 × 660 pix258 KiB


Zobrazeno 66 z celkem 550 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.