Prototypy & unikáty z řady 754


754001a.jpg
Zánovní prototyp T478.4001 posunuje pod silničním mostem na nádraží Praha-střed - rok 1977.
Foto: Miroslav Šecl   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix141 KiB

754001b.jpg
Lokomotiva T478.4001 stála před jednou z několika svých rekonstrukcí odstavena na vlečce ČKD v Libni 14. 5. 1978.
Foto: Ivan Šnábl   800 × 600 pix142 KiB

754201a.jpg
"Brejlovec" T478.4201 se spolu s neznámým "Pilštykem" účastnil výstavy v depu Děčín 5. 3. 1983.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix74 KiB

754201c.jpg
V době elektrizace ústecké trati byla T478.4201 vyfotografována v čele rychlíku u Nelahozeveských tunelů 31. 7. 1983.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix201 KiB

750409c.jpg
Několikrát modernizovaný stroj 750 409-5 posunoval po stanici Děčín hl.n. 18. 8. 2002.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix132 KiB

750409b.jpg
Masiv Růžového hřebene tvoří kulisu "Brejlovci" 750 409-5, který s vlakem Os 17267 přijíždí do stanice Prostřední Žleb 10. 5. 2008.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 710 pix355 KiB

750409d.jpg
Lokomotiva 750 409-5 (ex T478.4001) nahrazovala liberecký motorový vůz řady 843 na R 1159 z Ústí nad Labem do Liberce. Snímek ji zachycuje ve stanici Děčín-východ horní nádraží 2. 12. 2010.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 690 pix204 KiB

750409a.jpg
Na dolnožlebské zastávce se představuje prototyp 750 409-5 s posíleným Os 17265 z Bad Schandau do Děčína o adventní neděli 5. 12. 2010.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 730 pix295 KiB

754002a.jpg
Z doby krátkého působení lokomotivy T478.4002 na kolínsku je tento záběr z prvních zkoušek prototypu u ČSD - rok 1976.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix145 KiB

754002d.jpg
Prototypy T478.4002 a T478.4001 byly při zkouškách elektrického vytápění šestnáctivozové soupravy zachyceny na ŽZO Cerhenice 9. 2. 1977.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1024 × 700 pix202 KiB

754002b.jpg
V rámci prototypových zkoušek přijel zbrusu nový stroj T478.4002 do Ledečka - léto 1976.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix144 KiB

754002c.jpg
Traťovým úsekem hradlo Vepřek - Vraňany projížděla děčínská T478.4002 v čele krátkého nákladního vlaku 16. 5. 1981.
Foto: Ivan Šnábl   1024 × 680 pix275 KiB

754202b.jpg
Druhý prototyp T478.4002 byl po přeznačení na T478.4202 zastižen na postrku rychlíku v Lovosicích 13. 5. 1986.
Foto: Miroslav Kubelka   1024 × 690 pix178 KiB

754202d.jpg
V rámci velkolepých oslav 150 let železnice na území ČSSR se v Břeclavi předvedl i čerstvě opravený prototyp 754 202-0 - červen 1989.
Foto: Ivan Bednařík   1024 × 690 pix245 KiB

754202e.jpg
Až z Děčína přijela na výstavu lokomotiv do Břeclavi prototypová 754 202-0 - červen 1989.
Foto: Ivan Bednařík   1024 × 700 pix225 KiB

754202a.jpg
Nově nalakovaný stroj 754 202-0 se účastní slavnostní přehlídky lokomotiv v Brně-Horních Heršpicích - červenec 1989.
Foto: Zuzana Piešová   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava1024 × 680 pix235 KiB

754202c.jpg
Stále hezky nablýskaná 754 202-0 projíždí na postrku rychlíku přes mostek v Praze-Vyšehradě - rok 1990.
Foto: Ivo Valent   1024 × 700 pix342 KiB

750410a.jpg
Ještě před vyhotovením nového laku byla červená 750 410-3 zastižena v krnovském OLPASu 6. 12. 2000.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix137 KiB

750410c.jpg
Prototyp 750 410-3 se ve svém domovském depu Děčín připravoval na další výjezd na trať 11. 2. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix97 KiB

750410f.jpg
Dva lokomotivní unikáty - sroje 753 006-6 a 750 410-3 - se v České Lípě setkaly 13. 10. 2001.
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix112 KiB

750410d.jpg
Turnusové nasazení Lokomotivy 750 410-3 na nedělní R 691 "Valdštejn" Cheb – Liberec bylo zdokumentováno na trati mezi Březinami a Malou Velení 11. 6. 2006.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 710 pix270 KiB

750410b.jpg
Stroj 750 410-3 s vlakem Pn 66618 Česká Lípa – Děčín vyčkává na křižování ve stanici Police-Žandov dne 2. 4. 2007.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 690 pix241 KiB

750410g.jpg
Ve vyprahlém letním odpoledni projíždí stroj 750 410-3 na přípřeži 162 014-5 s vlakem R 612 "Bílina" ústeckou čtvrtí Vaňov. Takto bylo možné zachytit oba prototypy v první půli července z důvodu napěťové výluky způsobené mimořádnou událostí ve výhybně Ústí nad Labem jih. Záběr je z 8. 7. 2010.
Foto: Pavel Kolorenč ml.   1024 × 690 pix314 KiB

750410e.jpg
Na samém konci své provozní kariéry s původním motorem ČKD (na jaře 2011 byla lokomotiva přistavena k rekonstrukci na řadu 750.7) byla 750 410-3 v čele vlaku Os 17267 zachycena u Prostředniho Žlebu-zastavky 18. 9. 2010.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 690 pix293 KiB


Zobrazeno 24 z celkem 550 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.