Ještě plně provozní 753 125-4 postává před halou depa v Havlíčkově Brodě 28. 6. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
174 KiB
Vrak lokomotivy 753 125-4 čeká na svůj konec v depu Havlíčkův Brod 6. 8. 1999.
Foto: Martin Nezdara
800 × 600 pix
188 KiB
Celočervená T478.3126 byla v provozní pauze zdokumentována v depu Nymburk 14. 6. 1980.
Foto: Ivan Šnábl Sbírka: Aleš Krška
800 × 600 pix
133 KiB
"Brejlovec" 753 126-2 přijel na provozní ošetření do depa Mladá Boleslav 4. 10. 1996.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
149 KiB
"Pegas" T478.3127 zastavil s osobním vlakem ve stanici Žďárec u Skutče 1. 4. 1989.
Foto: Petr Doubravský
800 × 600 pix
84 KiB
Dnes už neopakovatelnou strojovou jízdu strojů řady 753 čísel 127, 229, 187 a 171 zachytil fotoaparát v Jablonném nad Orlicí - rok 2000.
Foto: Petr Slavík
800 × 600 pix
142 KiB
Tandem lokomotiv 753 127-0 a 753 229-4 právě přivezl do Lichkova nákladní vlak z Polska 14. 12. 1999.
Foto: Tomáš Hanuš
800 × 600 pix
115 KiB
U hradla Kujovičovo v traťovém úseku Rača - Jur pri Bratislave byla s vlakem Os 2803 vyfotografována lokomotiva T478.3128 - rok 1985.
Foto: Dušan Kelo Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava
800 × 600 pix
129 KiB
Stroj 753 137-9 supluje motorový vůz na osobním vlaku, který právě zastavil ve stanici Mnichovo Hradiště 20. 11. 1998.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
109 KiB
"Brejlovec" 753 140-3 čeká na přípřeži vlaku s párou 475.111 na povolení k odjezdu z Chomutova 1. 6. 2001.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
118 KiB
Dvojče lokomotiv 753 140-3 a 753 324-3 prováží uhelný vlak po trati mezi Stráží a Vojkovicemi nad Ohří - květen 1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
149 KiB
Fotografie pořízená z lávky nad jižní částí benešovského nádraží zachycuje po první staniční koleji projíždějící budějovický rychlík v čele s T478.3141 dne 26. 6. 1986.
Foto: Pavel Daniel Sbírka: Martin Třískala
800 × 600 pix
177 KiB
Tento zdařilý portrét lokomotivy 753 141-1 vznikl ve stanici Vejprnice 15. 2. 2002.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
131 KiB
Nablýskané plzeňské dvojče 753 141-1 a 753 211-2 právě přijelo na hlavní nádraží v Plzni se soupravou "Wapek" 11. 3. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
123 KiB
Stejná dvojice lokomotiv v čele téhož uhelného vlaku byla v Domažlicích vyfotografována taktéž 11. 3. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
134 KiB
Po honosném viaduktu u Noviny projížděly už liberecké 753 141-1 a 753 211-2 dne 5. 6. 2003.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
206 KiB
Vlak s automobily z mladoboleslavské Škody prováží dvojče 753 141-1 a 753 211-2 Stráží nad Nisou 10. 6. 2003.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
217 KiB
Tovární snímek zánovní lokomotivy T478.3143 byl pořízen už v její domovině v Brně - rok 1974.
Foto: tovární snímek Sbírka: Václav Šafář
1024 × 670 pix
185 KiB
Čerstvě přeznačená 753 143-7 vyjíždí s osobním vlakem z jednoho z tunelů na okraji Brna - rok 1988.
Foto: Josef Zálabský
800 × 600 pix
171 KiB
Přehlídka brněnských krasavic (zprava) T478.4023, T478.3143, T478.3276, T478.3022 a T478.3223 v depu Brno-Dolní.
Sbírka: Mojmír Leštinský
1024 × 635 pix
186 KiB
Cenný záběr lokomotivy 753 145-2, mimořádně nasazené do osobní dopravy na chornické trati, vznikl u dnes už nevyužívaného "lokálkového" nástupiště ve Skalici na Svitavou - listopad 1996.
Foto: František Seidl
800 × 600 pix
152 KiB
Prostějovský "Brejlovec" 753 145-2 vedl jeden z osobních vlaků Moravské západní dráhy po trati u Zdětína 4. 11. 1996.
Foto: Petr Doležel
800 × 600 pix
210 KiB
Už definitivně vyřazená 753 145-2 stála v depu Brno-Dolní 3. 8. 1998.
Foto: Vladimír Toma
800 × 600 pix
136 KiB
Jedním z velmi dobře udržovaných brněnských "Brejlovců", kteří pravidelně zajížděli i do České Třebové, byl stroj T478.3146. Právě z České Třebové pochází také tento jeho záběr z 80. let minulého století.
Foto: Aleš Soška
800 × 600 pix
177 KiB
Dvojice strojů 753 147-8 a 753 378-9 byla v čele nákladního vlaku zdokumentována mezi Barcou a Haniskou pri Košiciach 16. 2. 2002.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
154 KiB
Zobrazeno 25 z celkem 479 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.