Sériové stroje řady 753 čísel 100 až 124


753100a.jpg
"Brejlovec" kulatého čísla 753 100-7 se postavil před objektiv fotoaparátu na místním nádraží v Prostějově - srpen 1994.
Foto: Petr Doležel   800 × 600 pix174 KiB

753101d.jpg
Ještě červená lokomotiva 753 101-5 byla v depu Louny zpamátněna 29. 7. 1998.
Foto: Vladimír Toma   800 × 600 pix151 KiB

753101a.jpg
Nově šedozeleně nalakovaný 753 101-5 přivezl společně s kolegou 753 327-6 nákladní vlak do Loun 6. 5. 2000.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix127 KiB

753101b.jpg
Již muzejní lokomotiva 753 101-5 posunovala v Lužné u Rakovníka s klasickým "Déčkem" 13. 5. 2001.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix130 KiB

753101c.jpg
"Brejlovec" T478.3101 postrkuje v Praze-Dejvicích zvláštní vlak z Lužné u Rakovníka 30. 4. 2005.
Foto: Vojtěch Míček   800 × 600 pix112 KiB

753104a.jpg
Decentně přikrášlené sestřičky 753 104-9 a 753 103-1 projíždí s nákladním vlakem přes nové nádraží v Mostě 25. 8. 1988.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix157 KiB

753106a.jpg
Jednou z nejhezčích ozdob (nejen) čel lokomotiv bylo bezesporu okřídlené kolo. To na stroji 753 106-4 pak bylo obzvlášť elegantní - depo Turnov 4. 2. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix151 KiB

753109d.jpg
V čele Mn 86362 právě přijíždí do Dubové stroj 753 109-8 dne 20. 8. 2003.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix186 KiB

753109c.jpg
Při ranním nástupu v Brezně byli takto hezky vedle sebe vyfotografováni "Brejlovci" 753 109-8, 753 165-0 a 753 220-3 dne 21. 8. 2003.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 730 pix348 KiB

753109b.jpg
Nedaleko slovenské Dubové byl zachycen stroj 753 109-8 s manipulačním vlakem v dubnu 2005.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 800 pix417 KiB

753109a.jpg
Slovenský mohykán T478.3109 byl zdokumentován ve stanici Mlynky na postrku zvláštního vlaku vypraveného u příležitosti uvedení 754 054-5 do celočerveného laku 27. 3. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 700 pix251 KiB

753112a.jpg
Vrak kdysi tak pěkné lokomotivy 753 112-2 chátral v lounském depu také 4. 9. 1997.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix139 KiB

753114a.jpg
Už dávno neexistující brněnská (v době pořízení snímku však ještě havlíčkobrodská) 753 114-8 čekala v Hrušovanech nad Jevišovkou na povolení k odjezdu s Mn vlakem 30. 6. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix339 KiB

753115a.jpg
Vrak lokomotivy 753 115-5 čekal na svůj konec v českotřebovském depu 23. 10. 2000.
Foto: Martin Nezdara   800 × 600 pix155 KiB

753120b.jpg
Za ponurého časně podzimního počasí přiváží 753 120-5 nákladní vlak do Lašovic 27. 9. 1998.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix113 KiB

753120a.jpg
Později barbarsky zrušená chomutovská perla 753 120-5 právě přijela do Roztok u Křivoklátu - listopad 1998.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix93 KiB

753121a.jpg
Tehdy ještě brněnská (později valašskomeziříčská) T478.3121 uhání s osobním vlakem po trati u Svitav 2. 7. 1977.
Foto: Miroslav Petr   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix136 KiB

753121b.jpg
V roce 1988 byla v oblouku trati u Kunčic pod Ondřejníkem zachycena barevně atypická T478.3121 s osobním vlakem do Kojetína.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 770 pix554 KiB

753122a.jpg
753 122-1 a druhý "Brejlovec" neznámého čísla projíždí s těžkým nákladním vlakem Kláštercem nad Ohří 29. 4. 1998.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix145 KiB

753122b.jpg
Vyřazený stroj 753 122-1 se nějaký čas používal ještě jako mobilní vytápěcí agregát. V depu Děčín stál už definitivně odstaven 6. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix120 KiB


Zobrazeno 20 z celkem 479 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.