Sériové stroje řady 753 čísel 075 až 099


753075b.jpg
Na Gottwaldově nádraží v Plzni přejíždí T478.3075 na jinou soupravu - rok 1980.
Foto: Josef Zálabský   800 × 600 pix149 KiB

753075a.jpg
Tehdy ještě ne neobvyklé setkání lokomotivy 753 075-1 s motorovým vozem 810 087-7 se v Lužné u Rakovníka událo 5. 6. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix102 KiB

753075c.jpg
Dvojice "Brejlovců" 753 075-1 a 753 076-9 stála v depu Rakovník odstavena 27. 5. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix146 KiB

753078a.jpg
Plzeňský krasavec 753 078-5 přijel s osobním vlakem na plzeňské hlavní nádraží 19. 2. 1990.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix156 KiB

753080a.jpg
Zbrusu nový stroj T478.3080 předvádí své ladné křivky na Gottwaldově nádraží v Plzni - červen 1973.
Foto: Karel Vendler   Sbírka: Miroslav Petr800 × 600 pix159 KiB

753081a.jpg
Další plzeňskou perlou byla 753 081-9, kterou na hlavním nádraží v Plzni zastihl objektiv fotoaparátu 16. 2. 1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix121 KiB

753082b.jpg
Při jedné ze zkušebních jízd po vyrobení vznikl také tento záběr lokomotivy T478.3082 - rok 1972.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix149 KiB

753082d.jpg
Celočervená T478.3082 stála mezi výkony "ve šturcu" stanice Praha hl.n. dne 13. 6. 1980.
Foto: Vladislav Borek   1024 × 720 pix290 KiB

753082e.jpg
Využití jedné kabiny z lokomotivy řady 754 na stroji 753 082-7 ukazuje tento záběr pořízený v Berouně 14. 3. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix166 KiB

753082c.jpg
Lokomotiva 753 082-7 byla posledním zástupcem své řady v depu Rakovník. Zde byla vyfotografována 27. 5. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix157 KiB

753082a.jpg
Už neprovozní 753 082-7 chátrala v depu Rakovník také dne 16. 2. 2002.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix175 KiB

753084a.jpg
Na nádraží v Lužné u Rakovníka přijel s manipulačním vlakem stroj 753 084-3 dne 19. 8. 1999.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix155 KiB

753086a.jpg
Zánovní lokomotiva T478.3086 projíždí s osobním vlakem lesy u Zelené Lhoty 17. 3. 1974.
Foto: Miroslav Petr   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix202 KiB

753086b.jpg
Dvojice "Brejlovců" 753 086-8 a 753 080-1 prováží nákladní vlak po trati mezi Vojkovicemi a Stráží nad Ohří 17. 10. 1998.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix165 KiB

753086c.jpg
Vyřazené stroje řady 753 čísel 086, 248, 406 a 331 čekají v depu Česká Třebová na svůj ortel 11. 9. 2004.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix193 KiB

753087c.jpg
Patřičně dobově vyzdobená T478.3087 se podrobuje očistě v depu Děčín 29. 4. 1979.
Foto: Ing. Heinrich Fritzsche   800 × 600 pix170 KiB

753087b.jpg
Motorový vůz suplující stroj 753 087-6 odváží osobní vlak z Jenče 25. 2. 1999.
Foto: Pavel Stejskal   800 × 600 pix102 KiB

753087d.jpg
V čele skupiny tří ještě plně provozních "Trojek" byla 753 087-6 zdokumentována v prostoru depa Liberec v červenci 2001.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 830 pix605 KiB

753087a.jpg
"Brejlovci" 753 087-6 a 753 045-4 byli v romantickém úseku trati u Rádla zvěčněni 16. 8. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix182 KiB

753089b.jpg
Celočervený nátěr stroje T478.3089 byl jednou z výjimek v řadě šedozelených v ČKD vyráběných "Brejlovců" - ČKD Praha, rok 1972.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix134 KiB

753089a.jpg
Snímek z období zkoušek nových verzí unifikovaného nátěru zachycuje ve stanici Jedlová osobní vlak v čele s lokomotivou T478.3089 dne 17. 9. 1974.
Foto: Ing. Jaroslav Kocourek   800 × 600 pix152 KiB

753090b.jpg
Zánovní lokomotiva T478.3090 stála v čele osobního vlaku na nádraží ve Zdicích 22. 9. 1973.
Foto: Vladislav Borek   800 × 600 pix115 KiB

753090c.jpg
Zimní krajinou na okraji Rybniště projíždí vlak vedený strojem T478.3090 dne 27. 3. 1975.
Foto: Vladislav Borek   800 × 600 pix165 KiB

753090a.jpg
Liberecká 753 090-0 stála mezi výkony odstavena v prostoru domovského depa 25. 8. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix148 KiB

753091a.jpg
Dobře udržovaná 753 091-8 právě přivezla svůj vlak do Podlešína - červenec 1990.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix146 KiB

753093a.jpg
U jedné z hal depa Zvolen stál "Brejlovec" T478.3093 odstaven 25. 2. 1982.
Foto: Vladislav Borek   800 × 600 pix121 KiB

753095b.jpg
Hezky ozdobená T478.3095 byla na přípřeži stroje 754 053-7 zastižena ve Zvolenu - rok 1993.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 720 pix273 KiB

753095d.jpg
Velmi pěkný boční záběr lokomotivy 753 095-9 vznikl v Brezně 12. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix169 KiB

753095c.jpg
Tandem strojů 753 095-9 a 753 378-9 projíždí s nákladním vlakem nad obcí Podkriváň 27. 8. 1996.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 700 pix264 KiB

753095a.jpg
Vyhořelý vrak lokomotivy 753 095-9 byl v depu Zvolen zdokumentován 9. 9. 2004.
Foto: Martin Nezdara   800 × 600 pix184 KiB

753096a.jpg
Všední stkání řad S458.0, T478.4 a T478.3 (T478.3096) na hlavním nádraží v Brně zachycuje snímek z roku 1988.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix166 KiB

753099b.jpg
Ještě v době, kdy byly osobní vlaky na trati Kojetín - Valašské Meziříčí - Ostrava běžně řazeny z klasických souprav (vozů Bp) projížděla 753 099-1 s jedním z těchto vlaků po trati u zastávky Kunovice-Loučka 4. 6. 1994.
Foto: Petr Doležel   1024 × 680 pix255 KiB

753099a.jpg
Kde jsou ty časy! Stroj 753 099-1 odváží šestivozový pravidelný osobní vlak z Bystřice pod Hostýnem do Ostravy 5. 6. 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix145 KiB


Zobrazeno 33 z celkem 479 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.