Sériové stroje řady 753 čísel 350 až 374


753350d.jpg
Stroj T478.3350 odváží zimní podkrušnohorskou krajinou těžký rychlík ze stanice Klášterec nad Ohří 30. 12. 1985.
Sbírka: Petr Doubravský800 × 600 pix97 KiB

753350a.jpg
Dvojice lokomotiv 753 350-8 a 753 296-3 se právě chystá odjet z Mladé Boleslavi na trať 3. 5. 2001.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix170 KiB

753350b.jpg
Ani 11 let po politickém převratu nezmizela hvězdička z čela stroje 753 350-8 úplně. Spolu s lokomotivou 753 278-1 se nám představuje na snímku z Frýdlantu v Čechách z 16. 8. 2001.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix141 KiB

753350c.jpg
Dvojče 753 350-8 a 753 352-4 přijelo na provozní ošetření do depa v Liberci 12. 10. 2001.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 735 pix205 KiB

753351d.jpg
Unifikovaný nátěr stokrát jinak - i toto napadne mnohé z nás při pohledu na obrázek stroje T478.3351, který byl v Praze-Hlubočepích zdokumentován v květnu roku 1988.
Foto: Jan Linhart   Sbírka: Petr Doubravský800 × 600 pix181 KiB

753351c.jpg
Velký státní znak hrdě zdobil čela lokomotivy 753 351-6 v době polistopadové euforie (dnes by tak velký jistě nebyl). Snímek je z depa Česká Lípa - srpen 1993.
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix132 KiB

753351a.jpg
Ještě s činným parním topením stojí 753 351-6 s osobním vlakem v Mladé Boleslavi - únor 1997.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix94 KiB

753351b.jpg
Stroje 753 351-6 a 753 016-5 projíždí s nákladním vlakem pod hradem v Mladé Boleslavi 16. 5. 2000.
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix143 KiB

753351e.jpg
Nezaměnitelná kulisa Ještědu prozrazuje, kde vznikl tento záběr lokomotiv 753 351-6 a 753 296-3 s vlakem Pn 61650 dne 4. 1. 2002.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 705 pix182 KiB

753352c.jpg
Čerstvě opravená, na pryžokovové sloupky postavená a nově natřená 753 352-4 byla ještě v ŽOS Česká Třebová vyfotografována 26. 6. 1997.
Foto: Vladimír Toma   800 × 600 pix157 KiB

753352d.jpg
Dvojice lokomotiv 753 352-4 a 753 344-1 přejíždí s nákladním vlakem přes přejezd u Pilínkova 29. 7. 1999.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix150 KiB

753352e.jpg
K tunelu u Sedlejovic přijížděl nádherným úsekem trati tandem strojů 753 352-4 a 753 301-1 dne 31. 3. 2004.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 680 pix375 KiB

753352a.jpg
S vlakem Pn 47212 byli "Brejlovci" 753 352-4 a 753 073-6 zastiženi u Oldřichova v Hájích 25. 7. 2006.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix174 KiB

753352b.jpg
Stroj 753 352-4, už s nálepkami ČD-Carga na čelech, přejíždí s Pn 63411 přejezd v Doubí 7. 5. 2008.
Foto: Milan Šich   800 × 600 pix144 KiB

753354b.jpg
Se soupravou prázdných "patráků" na auta dorazila lokomotiva 753 354-0 do Kunčic nad Labem 4. 7. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix197 KiB

753354a.jpg
Spolu s "Banglemi" 742 čísel 171, 170, 179 a s "Fujarou" 735 181-0 stál v depu v Mladé Boleslavi také "Brejlovec" 753 354-0 dne 30. 12. 2001.
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix112 KiB

753355a.jpg
Už natrvalo neprovozní stroj 753 355-7 stál odstaven v depu Trutnov dne 28. 1. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix161 KiB

753356a.jpg
"Brejlovec" T478.3356 zastavil s osobním vlakem v zastávce Novina 21. 7. 1982.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix171 KiB

753360a.jpg
Dlouhodobě (a vlastně už trvale) neprovozní 753 360-7 stála v depu Trutnov odstavena 20. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix196 KiB

753362c.jpg
Úsekem "Podkrušnohorské magistrály" u obce Kotvina projížděl se soupravou "Wapek" tandem strojů 753 362-3 a 753 324-3 dne 23. 8. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix171 KiB

753362b.jpg
Lokomotivy 753 362-3 a 753 324-3 přiváží vlak "Rajek" do dnes už zelektrizované stanice Vojkovice nad Ohří 28. 9. 2000.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix105 KiB

753362a.jpg
Dvojče 753 362-3 a 753 324-3 zdolává se svým vlakem stoupání trati v jednom z tehdy nejkrásnějších traťových úseků v ČR mezi Vojkovicemi a Ostrovem nad Ohří 9. 5. 2001.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix207 KiB

753363a.jpg
Zimní krajinou u Železné Rudy projížděl s osobním vlakem červený stroj T478.3363 dne 21. 2. 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix180 KiB

753364a.jpg
Lokomotiva T478.3364 čekala v plzeňském depu na své další nasazení do provozu 13. 3. 1984.
Foto: Ladislav Kroul   Sbírka: Štefan Kušík800 × 600 pix155 KiB

753366a.jpg
Krátce po opravě spojené s dosazením nových tabulek s označením 753 366-4 se nám tento "Brejlovec" představuje v depu Zvolen 18. 5. 1991.
Foto: Vladislav Borek   800 × 600 pix145 KiB

753367a.jpg
Svérázně nazdobená lokomotiva 753 367-2 byla zdokumentována v depu Česká Lípa - srpen 1993.
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix124 KiB

753369a.jpg
Stroj 753 369-8 přijíždí v čele rychlíku do stanice Mladá Boleslav-Debř v roce 1993.
Foto: Zdeněk Brožek   800 × 600 pix141 KiB

753370b.jpg
Výsledek jednoho z mnoha snažení o zkrášlení lokomotivy i přes přísná pravidla unifikace znázorňuje záběr stroje 753 370-6, který vznikl v Třebušicích 27. 8. 1988.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix158 KiB

753370a.jpg
Už jinak nazdobená 753 370-6 posunovala v depu v Kralupech nad Vltavou - květen 1995.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix154 KiB

753372b.jpg
Barevné prosincové slunce shlíží na stroj 753 372-2, odstavený v depu Jaroměř svou čtyřsvětelnou stranou k fotoaparátu 20. 12. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš   1024 × 700 pix225 KiB

753372a.jpg
Před staniční budovou v Červeném Kostelci zastavila lokomotiva 753 372-2 a byla tu vyfotografována ze strany, na které má pouze dvě poziční světla 21. 4. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš   800 × 600 pix167 KiB

753373a.jpg
Nově nalakovaná T478.3373 se zúčastnila výstavy kolejových vozidel ve stanici Chrudim-město 29. 9. 1979.
Foto: Ivan Šnábl   Sbírka: Aleš Krška800 × 600 pix150 KiB

753373b.jpg
Dvojice "Trojek" 753 373-0 a 753 126-2 se před jednou z hal depa Nymburk sešla srpen 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1024 × 680 pix257 KiB

753373c.jpg
Už mírně zašlý "Brejlovec" 753 373-0 postával v prostorách děčínského depa odstaven 4. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix188 KiB


Zobrazeno 34 z celkem 479 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.