Stroj T478.3350 odváží zimní podkrušnohorskou krajinou těžký rychlík ze stanice Klášterec nad Ohří 30. 12. 1985.
Sbírka: Petr Doubravský
800 × 600 pix
97 KiB
Dvojice lokomotiv 753 350-8 a 753 296-3 se právě chystá odjet z Mladé Boleslavi na trať 3. 5. 2001.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
170 KiB
Ani 11 let po politickém převratu nezmizela hvězdička z čela stroje 753 350-8 úplně. Spolu s lokomotivou 753 278-1 se nám představuje na snímku z Frýdlantu v Čechách z 16. 8. 2001.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
141 KiB
Dvojče 753 350-8 a 753 352-4 přijelo na provozní ošetření do depa v Liberci 12. 10. 2001.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 735 pix
205 KiB
Unifikovaný nátěr stokrát jinak - i toto napadne mnohé z nás při pohledu na obrázek stroje T478.3351, který byl v Praze-Hlubočepích zdokumentován v květnu roku 1988.
Foto: Jan Linhart Sbírka: Petr Doubravský
800 × 600 pix
181 KiB
Velký státní znak hrdě zdobil čela lokomotivy 753 351-6 v době polistopadové euforie (dnes by tak velký jistě nebyl). Snímek je z depa Česká Lípa - srpen 1993.
Foto: Zdeněk Brožek
800 × 600 pix
132 KiB
Ještě s činným parním topením stojí 753 351-6 s osobním vlakem v Mladé Boleslavi - únor 1997.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
94 KiB
Stroje 753 351-6 a 753 016-5 projíždí s nákladním vlakem pod hradem v Mladé Boleslavi 16. 5. 2000.
Foto: Zdeněk Brožek
800 × 600 pix
143 KiB
Nezaměnitelná kulisa Ještědu prozrazuje, kde vznikl tento záběr lokomotiv 753 351-6 a 753 296-3 s vlakem Pn 61650 dne 4. 1. 2002.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 705 pix
182 KiB
Čerstvě opravená, na pryžokovové sloupky postavená a nově natřená 753 352-4 byla ještě v ŽOS Česká Třebová vyfotografována 26. 6. 1997.
Foto: Vladimír Toma
800 × 600 pix
157 KiB
Dvojice lokomotiv 753 352-4 a 753 344-1 přejíždí s nákladním vlakem přes přejezd u Pilínkova 29. 7. 1999.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
150 KiB
K tunelu u Sedlejovic přijížděl nádherným úsekem trati tandem strojů 753 352-4 a 753 301-1 dne 31. 3. 2004.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 680 pix
375 KiB
S vlakem Pn 47212 byli "Brejlovci" 753 352-4 a 753 073-6 zastiženi u Oldřichova v Hájích 25. 7. 2006.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
174 KiB
Stroj 753 352-4, už s nálepkami ČD-Carga na čelech, přejíždí s Pn 63411 přejezd v Doubí 7. 5. 2008.
Foto: Milan Šich
800 × 600 pix
144 KiB
Se soupravou prázdných "patráků" na auta dorazila lokomotiva 753 354-0 do Kunčic nad Labem 4. 7. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
197 KiB
Spolu s "Banglemi" 742 čísel 171, 170, 179 a s "Fujarou" 735 181-0 stál v depu v Mladé Boleslavi také "Brejlovec" 753 354-0 dne 30. 12. 2001.
Foto: Zdeněk Brožek
800 × 600 pix
112 KiB
Už natrvalo neprovozní stroj 753 355-7 stál odstaven v depu Trutnov dne 28. 1. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš
800 × 600 pix
161 KiB
"Brejlovec" T478.3356 zastavil s osobním vlakem v zastávce Novina 21. 7. 1982.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
171 KiB
Dlouhodobě (a vlastně už trvale) neprovozní 753 360-7 stála v depu Trutnov odstavena 20. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
196 KiB
Úsekem "Podkrušnohorské magistrály" u obce Kotvina projížděl se soupravou "Wapek" tandem strojů 753 362-3 a 753 324-3 dne 23. 8. 2000.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
171 KiB
Lokomotivy 753 362-3 a 753 324-3 přiváží vlak "Rajek" do dnes už zelektrizované stanice Vojkovice nad Ohří 28. 9. 2000.
Foto: Lubomír Hemiš
800 × 600 pix
105 KiB
Dvojče 753 362-3 a 753 324-3 zdolává se svým vlakem stoupání trati v jednom z tehdy nejkrásnějších traťových úseků v ČR mezi Vojkovicemi a Ostrovem nad Ohří 9. 5. 2001.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
207 KiB
Zimní krajinou u Železné Rudy projížděl s osobním vlakem červený stroj T478.3363 dne 21. 2. 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
180 KiB
Lokomotiva T478.3364 čekala v plzeňském depu na své další nasazení do provozu 13. 3. 1984.
Foto: Ladislav Kroul Sbírka: Štefan Kušík
800 × 600 pix
155 KiB
Krátce po opravě spojené s dosazením nových tabulek s označením 753 366-4 se nám tento "Brejlovec" představuje v depu Zvolen 18. 5. 1991.
Foto: Vladislav Borek
800 × 600 pix
145 KiB
Svérázně nazdobená lokomotiva 753 367-2 byla zdokumentována v depu Česká Lípa - srpen 1993.
Foto: Zdeněk Brožek
800 × 600 pix
124 KiB
Stroj 753 369-8 přijíždí v čele rychlíku do stanice Mladá Boleslav-Debř v roce 1993.
Foto: Zdeněk Brožek
800 × 600 pix
141 KiB
Výsledek jednoho z mnoha snažení o zkrášlení lokomotivy i přes přísná pravidla unifikace znázorňuje záběr stroje 753 370-6, který vznikl v Třebušicích 27. 8. 1988.
Foto: Jan Kudlička
800 × 600 pix
158 KiB
Už jinak nazdobená 753 370-6 posunovala v depu v Kralupech nad Vltavou - květen 1995.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
154 KiB
Barevné prosincové slunce shlíží na stroj 753 372-2, odstavený v depu Jaroměř svou čtyřsvětelnou stranou k fotoaparátu 20. 12. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš
1024 × 700 pix
225 KiB
Před staniční budovou v Červeném Kostelci zastavila lokomotiva 753 372-2 a byla tu vyfotografována ze strany, na které má pouze dvě poziční světla 21. 4. 2001.
Foto: Tomáš Hanuš
800 × 600 pix
167 KiB
Nově nalakovaná T478.3373 se zúčastnila výstavy kolejových vozidel ve stanici Chrudim-město 29. 9. 1979.
Foto: Ivan Šnábl Sbírka: Aleš Krška
800 × 600 pix
150 KiB
Dvojice "Trojek" 753 373-0 a 753 126-2 se před jednou z hal depa Nymburk sešla srpen 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 680 pix
257 KiB
Už mírně zašlý "Brejlovec" 753 373-0 postával v prostorách děčínského depa odstaven 4. 5. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
800 × 600 pix
188 KiB
Zobrazeno 34 z celkem 479 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.