Sériové stroje řady 753 čísel 250 až 274


753251a.jpg
Celočervená T478.3251 přejížděla v roce 1979 přejezd u České Kamenice.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 830 pix526 KiB

753251b.jpg
Vzorně udržovaná lokomotiva 753 251-8 vytápí parou soupravu osobního vlaku na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 15. 3. 1992.
Foto: Ludvík Bárta   800 × 600 pix138 KiB

753255c.jpg
Do zastávky Podkriváň právě přiváží soupravu osobního vlaku "Brejlovec" T478.3255 dne 29. 1. 1983.
Foto: Vladislav Borek   800 × 600 pix183 KiB

753255a.jpg
Dvojče lokomotiv 753 255-9 a 753 256-7 prováží nákladní vlak stanicí Kremnické Bane 20. 2. 2004.
Foto: Radek Čupr   800 × 600 pix124 KiB

753255b.jpg
Romantickým úsekem trati mezi Jastrabou a Kremnicou projíždí s nákladním vlakem stroje T478.3255 a 753 256-7 dne 13. 8. 2005.
Foto: Petr Kapoun   1024 × 700 pix301 KiB

753256a.jpg
Na první pohled osobní vlak, se kterým projíždí tandem "Brejlovců" 753 256-7 a 753 299-7 Podkrivání, je ve skutečnosti pouze nákladním vlakem, ve kterém je přepravována osobní souprava. Snímek je ze dne 4. 4. 2002.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix171 KiB

753256b.jpg
Přípřež lokomotiv 753 256-7 a 753 255-9 byla s nákladním vlakem zastižena nedaleko zastávky Horná Štubňa-obec 26. 10. 2004.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   800 × 600 pix140 KiB

753258a.jpg
Modrá krasavice 753 258-3 čekala na nádraží v Ostravě-Svinově na své další nasazení do provozu 16. 8. 1993.
Foto: Ludvík Bárta   1024 × 690 pix237 KiB

753261a.jpg
Ve stanici Týniště nad Orlicí stál "Brejlovec" 753 261-7 se soupravou výsypných vozů dne 16. 5. 2000.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix169 KiB

753262a.jpg
Vrak kdysi pěkně nazdobené lokomotivy 753 262-5 chátral v depu Meziměstí také 8. 3. 2000.
Foto: Milan Nezdara   800 × 600 pix122 KiB

753263a.jpg
S vlakem Os 6219 přijížděl do domovského Liberce stroj 753 263-3 dne 1. 3. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix190 KiB

753263b.jpg
Dvojče "Brejlovců" 753 263-3 a 753 301-1 bylo s rychlým nákladním vlakem zdokumentováno u Krásné Studánky 15. 4. 2003.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix218 KiB

753265a.jpg
Ve svém domovském depu v Plzni stála ještě provozní, ale málo využívaná 753 265-8 odstavena 27. 7. 1998.
Foto: Vladimír Toma   800 × 600 pix174 KiB

753266a.jpg
Vraky strojů 753 266-6 (přeznačen na číslo 316) a 753 206-2 (přeznačen na 295) chátraly v Liberci na ÚTD také 7. 7. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix194 KiB

753268b.jpg
Neobvyklý osobní vlak s hnacími vozidly 753 268-2 a 853 008-1 bylo možné spatřit v Chomutově 18. 7. 1996.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix126 KiB

753268a.jpg
"Brejlovec" 753 268-2 projíždí v čele nákladního vlaku po trati u Karlových Varů dne 15. 5. 1998.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix126 KiB

753268c.jpg
Stroj 753 268-2 stál ve svém domovském depu v Chomutově odstaven 22. 4. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix121 KiB

753269a.jpg
Lokomotiva 753 269-0 se v tehdy ještě plně funkčním depu Zdice podrobovala provoznímu ošetření 1. 12. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   800 × 600 pix171 KiB

753274b.jpg
Elektrizací a modernizací ještě nedotčenou stanicí Perštejn projížděly v čele uhelného vlaku lokomotivy 753 274-0 a 753 122-1 dne 14. 11. 1997.
Foto: Boris Kyjonka   800 × 600 pix136 KiB

753274a.jpg
Hluboké dunění naplno pracujících motorů "Brejlovců" 753 274-0 a 753 268-2, táhnoucích vlak s uhlím, se mezi Vojkovicemi a Stráží nad Ohří rozléhalo 17. 10. 1998.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix152 KiB

753274c.jpg
Při chvilce odpočinku mezi náročnými traťovými výkony byly zdokumentovány lokomotivy 753 274-0 a 753 268-2 v depu v Sokolově - rok 1999.
Foto: Vladimír Toma   800 × 600 pix151 KiB


Zobrazeno 21 z celkem 479 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.