Ještě postaru natřený prototyp 753 001-7 zavítal do Mladé Boleslavi 19. 4. 1994.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
122 KiB
Provozem už dost sešlý, přesto však plně provozní stroj T478.3001 čeká u jedné z hal depa v České Lípě na svou další příležitost zasáhnout do provozu 11. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1024 × 670 pix
232 KiB
V novějším nátěru ale se s tabulkami se starým označením stála T478.3001 v Mladé Boleslavi 28. 5. 1997.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
97 KiB
Po opravě do historické podoby byla při jedné ze zkušebních jízd zastižena T478.3001 v čele Mn vlaku mezi Krhovou a Valašským Meziříčím 20. 7. 2002.
Foto: Karel Matrinák
800 × 600 pix
119 KiB
Prototyp T478.3001 odváží osobní vlak do Valašského Meziříčí z Kunčic pod Ondřejníkem 23. 7. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
144 KiB
Po kratičkém působení na Moravě stála T478.3001 již opět ve svém domovském depu v České Lípě 18. 8. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
102 KiB
T478.3001 pózuje na točně depa v České Lípě dne 18. 8. 2002.