Stroje LDH 45 čísel 001 až 010


748451f.jpg
Nejstarší do Československa dodaný FAUR, stroj LDH 45-01, mrznul na vlečce Jihomoravských dřevařských závodů v Bystrici pod Hostýnem 15. 1. 2001.
Foto: Vojtěch Čáp   1200 × 760 pix374 KiB

748451g.jpg
Ve společnosti buldozeru DT 75 byla před domovskou remízou v Bystrici pod Hostýnem zachycena lokomotiva LDH 45-01 dne 30. 1. 2001.
Foto: Martin Třískala   1200 × 790 pix511 KiB

748451e.jpg
Stroj LDH 45-01 posunoval s nákladem fošen na vnitropodnikových vozech vlečky Jihomoravských dřevařských závodů v Bystrici pod Hostýnem 4. 3. 2002.
Foto: Pavel Čáp   1200 × 750 pix508 KiB

748451a.jpg
Stroj LDH 45-01 postával odstaven na vlečce pily Javořice v Bystřici pod Hostýnem 27. 10. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix408 KiB

748451b.jpg
Pohled na stroj LDH 45-01 od krátké kapoty pochází taktéž z vlečky pily Javořice v Bystřici pod Hostýnem a byl pořízen 27. 10. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix378 KiB

748451c.jpg
Na konec této série snímků ještě boční pohled na už neprovozní stroj LDH 45-01, odstavený na vlečce už mrtvé pily Javořice v Bystřici pod Hostýnem. Fotografie je z 27. 10. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix534 KiB

748451h.jpg
Stále na stejném místě na domovské vlečce v Bystřici pod Hostýnem stála nepoužívaná LDH 45-01 také 11. 1. 2009.
Foto: Petr Nohel   1200 × 800 pix473 KiB

748451d.jpg
Loučení se svou domovskou vlečkou v Bystřici pod Hostýnem zachycuje společný snímek strojů LDH 45-01 a LDH 70-414 těsně před jejich odvozem do Brna 1. 9. 2009.
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 760 pix456 KiB

740770a.jpg
Je konec nejdéle trvajícího provozu "malých Faurů" v Československu! Lokomotiva 740 770-3 odváží z vlečky už zaniklé pily v Bystřici pod Hostýnem stroje LDH 45-01 a LDH 70-414 do jejich nového domova v Brně 1. 9. 2009.
Foto: Ing. Jiří Kotas   1200 × 760 pix362 KiB

748459a.jpg
Stroj 748 459-5 (původně LDH 45-004) čekal na svůj osud v už bývalém cukrovaru Kopidlno 28. 7. 2005.
Foto: Roman Kučera   1200 × 780 pix485 KiB

748459b.jpg
Už jen šrotace čekala zubožený stroj LDH 45-004 (748 459-5), který byl na vlečce někdejšího cukrovaru v Kopidlně zachycen 27. 7. 2008.
Foto: Vít Horáček   1200 × 820 pix417 KiB

LDH45-005a.jpg
Stroj LDH 45-05 pro cukrovar Kostelec nad Labem se v Československu poprvé představil na strojírenském veletrhu v Brně.
Sbírka: Roman Kučera1200 × 800 pix266 KiB

LDH45-005b.jpg
Kompletní lokomotivní park cukrovaru v Kostelci nad Labem, sestávající ze strojů LDH 45-025, LDH 45-05 a T334.0717, byl na domovské vlečce zvěčněn 28. 10. 1989.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 760 pix364 KiB

LDH45-006a.jpg
Lokomotiva LDH 45-006 opustila domovskou remízu v areálu cukrovaru Hrochův Týnec - rok 1982.
Foto: Jan Kubík   1200 × 790 pix392 KiB

748457d.jpg
Ze své domovské remízy na vlečce cukrovaru Hrochův Týnec vyjíždí LDH 45-06 (748 457-9) dne 1. 2. 2007.
Foto: Přemysl Košek   1200 × 800 pix477 KiB

748457b.jpg
Lokomotiva LDH 45-06 (748 457-9) posunovala na vlečce cukrovaru v Hrochově Týnci 1. 2. 2007.
Foto: Přemysl Košek   1200 × 780 pix372 KiB

748457i.jpg
Dvojice strojů LDH 45-06 a T334.0852 byla na vlečce cukrovaru Hrochův Týnec zachycena počátkem prosince 2007 při jízdě na předávací kolejiště pro vozy k definitivně poslední nakládce (šlo o cisterny na nakládku melasy). Pár dní na to přišel 14. prosinec 2007, kdy byl cukrovar uzavřen.
Foto: Vojtěch Čáp   1200 × 790 pix489 KiB

748457j.jpg
Lokomotivy LDH 45-06 a T334.0852 byly na vlečce končícího cukrovaru Hrochův Týnec zachyceny počátkem prosince 2007 při své poslední jízdě na předávací kolejiště pro vozy k nakládce melasy. Následně byl ke 14. prosinci 2007 cukrovar uzavřen.
Foto: Vojtěch Čáp   1200 × 760 pix326 KiB

748457c.jpg
Ještě provozní lokomotiva 748 457-9 (původně LDH 45-006) byla na vlečce podniku Onivon Chrudim zachycena 29. 4. 2008.
Foto: Roman Kučera   1200 × 820 pix442 KiB

748457e.jpg
Vzácnými hosty v depu Hradec Králové byly dne 14. 11. 2008 dieselhydraulické lokomotivy LDH 45-06 (748 457-9) a 710 015-9.
Foto: Milan Šich   1200 × 840 pix527 KiB

748457g.jpg
Během několikaměsíčního odstavení v Jindřichově Hradci byla LDH 45-06 u tamní rampy zachycena 29. 8. 2010.
Foto: Vít Horáček   1200 × 840 pix420 KiB

748457f.jpg
Před zánikem zachráněná lokomotiva LDH 45-06 čeká v prostoru depa v Brně na dolním nádraží na svou další budoucnost 20. 3. 2011.
Foto: Jaroslav Šika   1200 × 760 pix353 KiB

748457h.jpg
Stroj LDH 45-06 stál v prostoru depa Brno-dolní odstaven také 23. 8. 2013.
Foto: Adam Kotas   1200 × 810 pix421 KiB

748457a.jpg
Lokomotiva LDH 45-06 čeká v prostorách depa Brno dolní na svou lepší budoucnost 12. 7. 2017.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 780 pix419 KiB

LDH45-008a.jpg
"Faur" LDH 45-08 Píly Oščadnica posunoval ve vlečkovém kolejišti v žst. Krásno nad Kysucou v roce 1986.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 770 pix425 KiB

LDH45-010d.jpg
Ještě stále poměrně nová lokomotiva LDH 45-010 posunovala na vlečce závodu Fosfa Poštorná (Boří Les) na konci 80. let minulého století.
Foto: Peter Bado   1200 × 770 pix438 KiB

LDH45-010b.jpg
Lokomotiva LDH 45-010 projíždí vlečkovou bránou závodu Fosfa Poštorná (vlevo kolejiště dopravny Boří Les) dne 16. 6. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   830 × 1000 pix389 KiB

LDH45-010c.jpg
"Rumun" LDH 45-010 závodu Fosfa Poštorná stojí před domovskou remízou v těsné blízkosti břeclavského zhlaví dopravny Boří Les 21. 7. 1995.
Foto: Leoš Tomančák   1200 × 800 pix406 KiB

LDH45-010a.jpg
Neprovozní "Faur" LDH 45-010 byl v prostorách depa Břeclav zachycen 8. 4. 1997.
Foto: Ing. Stanislav Zapletal   1200 × 790 pix459 KiB


Zobrazeno 29 z celkem 92 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.