Stroje typu V100.5 (ex T476.1)


745001a.jpg
První do Československa dodaný stroj T476.0001 čeká na další práci na jedné z kusých kolejí stanice Poprad 19. 8. 1990.
Foto: Ing. Ivo Mahel   800 × 600 pix109 KiB

745601f.jpg
Na nádraží ve Štrbě postávala 745 601-5 se svou mechanizací 25. 8. 1991.
Foto: Ing. Miroslav Pavelek   1200 × 750 pix206 KiB

745601a.jpg
Rekonstruovaná lokomotiva 745 601-5 ŽSR (ex. T476.0001) sloužila ve stanici Kysak 20. 7. 1999.
Foto: Ondrej Krajňák   800 × 600 pix113 KiB

745601c.jpg
V čele pracovního vlaku byl ve stanici Štrba zastižen stroj 745 601-5 dne 30. 9. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix220 KiB

745601d.jpg
Pohled na lokomotivu 745 601-5 pochází ze Štrby z 30. 9. 2000.
Foto: Pavel Chomjak   Sbírka: Pavel Strachota1024 × 720 pix307 KiB

745601b.jpg
Se strojem na zemní práce SZP 750 byla 745 601-5 (oficiálně však 99 56 9310 006-8) v žst. Bardejov vyfotografována 17. 8. 2012.
Foto: Pavel Chomjak   1200 × 830 pix257 KiB

745601e.jpg
Stále "bojeschopná" 745 601-5 (oficiálně 99 56 9310 006-8) byla ve Spišské Nové Vsi vyfotografována 25. 8. 2018.
Foto: Antonín Šavel   1200 × 790 pix180 KiB

745602b.jpg
Lokomotiva T476.0002 (tedy ještě s nulou na pozici konstrukční skupiny) byla se strojem SZP 750 zdokumentována v žst. Borohrádek 2. 11. 1982.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 820 pix162 KiB

745602f.jpg
Už na nové číslo 745 602-3 přeznačená T476.0002 byla zdokumentována v Púchově 19. 8. 1989.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 810 pix170 KiB

745602a.jpg
Ze strany od stroje SZP 750 byla lokomotiva 745 602-3 v žst. Púchov zachycena taktéž 19. 8. 1989.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 800 pix179 KiB

745602d.jpg
Lokomotiva T476.0002 stojí odstavena v prostorách Mostného obvodu Bošany - rok 1990.
Foto: Zuzana Piešová   Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava1024 × 680 pix188 KiB

745602c.jpg
V nákladové stanici ve Zvolenu bylo možné stroj 745 602-3 zastihnout také 22. 8. 2004.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix147 KiB

745602e.jpg
Tentokráte na osobním nádraží ve Zvolenu stála 745 602-3 dne 15. 8. 2006.
Foto: Petr Martinek   800 × 600 pix154 KiB

745603g.jpg
Ve vlečkovém kolejišti mostního obvodu v Brodku u Přerova byla lokomotiva T476.1003 zdokumentována v roce 1989.
Sbírka: Martin Třískala1200 × 800 pix147 KiB

745603a.jpg
Na nádraží Opava východ byla 745 603-1 z TSS Hulín zastižena při posunu 22. 8. 1997.
Foto: Petr Štefek   1200 × 830 pix168 KiB

745603d.jpg
Lokomotiva 745 603-1 posunuje ve své "domovské" stanici Hulín.
Foto: Miroslav Paulíček   800 × 600 pix133 KiB

745603e.jpg
Čtyřsvětelné reflektory bývaly pro některé lokomotivy řady 745 typické - stroj 745 603-1 v Hulíně.
Foto: Miroslav Paulíček   800 × 600 pix123 KiB

745603c.jpg
Už neprovozní stroj 745 603-1 byl v areálu TSS Hulín vyfotografován 6. 4. 2000.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix104 KiB

745603b.jpg
Dlouhodobě neprovozní "Vé-stovky" 745 603-1 a 745 604-9 čekají v hulínské TSS na svůj další osud 23. 3. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 830 pix464 KiB

745603f.jpg
Kolegyně 745 603-1 a 745 604-9 svorně chátrají v prostorách TSS Hulín 8. 5. 2006.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix147 KiB

745604f.jpg
Ze strany vývodu pro pohon traťových strojů byla hulínská 745 604-9 zastižena v depu Přerov 4. 6. 1994.
Foto: Aleš Soška   1200 × 790 pix200 KiB

745604b.jpg
Ještě (téměř) kompletní "Vé-stovka" 745 604-9 stála v TSS Hulín odstavena 12. 10. 1999.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix109 KiB

745604a.jpg
Vyřazený stroj 745 604-9 chátral v areálu TSS Hulín také 23. 3. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix463 KiB

745604d.jpg
Ve své domovské TSS Hulín čeká na svou lepší budoucnost vrak stroje 745 604-9 dne 8. 5. 2006.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix140 KiB

745604e.jpg
"Vé-stovka" 745 604-9 byla proti své sestřičce 745 603-1 o něco málo zachovalejší - TSS Hulín 8. 5. 2006.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix147 KiB

745604c.jpg
Již jen několik posledních dnů pobytu v domovské TSS Hulín zbývalo strojům 745 604-9 a 745 603-1 dne 1. 6. 2007.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix123 KiB

745605f.jpg
Lokomotiva T476.1005 byla zachycena při přepravě pracovního vlaku v Chocni 30. 5. 1983.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 800 pix209 KiB

745605e.jpg
Doslova v akci byla 745 605-6 vyfotografována na vjezdu do České Třebové 20. 3. 1991.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 770 pix214 KiB

745605a.jpg
V prostorách depa v České Třebové stála mezi provozními výkony odstavena lokomotiva 745 605-6 v 1. 1. 1995.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1200 × 800 pix177 KiB

745605b.jpg
Až z dalekého Borohrádku dorazil do Břeclavi stroj 745 605-6 dne 3. 6. 1997. Pod čelníkem lokomotivy je patrný rám tvaru komolého V pro užití zvláštní hydraulické převodovky.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 810 pix419 KiB

745605c.jpg
"Vé-stovka" 745 605-6 dorazila s pracovním vlakem do Mladé Boleslavi - srpen 1997.
Foto: Petr Turek   1200 × 840 pix161 KiB

745605d.jpg
Vyřazená lokomotiva 745 605-6 stála v TSS Borohrádek odstavena také 13. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix196 KiB

745606a.jpg
Lokomotiva T476.1006 spolu s čistící soupravou tak, jak byla vyobrazena na titulní stránce časopisu ŽELEZNIČÁŘ č. 13/1986.
Foto: Jaroslav Krenauer   Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix181 KiB

745606f.jpg
Se strojem na zemní práce SZP 750 byla lokomotiva 745 606-4 vyfotografována na nádraží v Měcholupech 27. 7. 1991.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 800 pix199 KiB

745606g.jpg
Boční záběr lokomotivy 745 606-4 byl v Měcholupech pořízen 27. 7. 1991.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 750 pix225 KiB

745606d.jpg
Již neprovozní a nekompletní 745 606-4 byla v areálu ŽOS Nymburk vyfotografována 30. 3. 2000.
Foto: Vladimír Toma   800 × 600 pix161 KiB

745606c.jpg
"Vé-stovka" 745 606-4 chátrá v prostorách ŽOS Nymburk v srpnu 2000. Pod čelníkem lokomotivy je patrný rám tvaru komolého V pro užití zvláštní hydraulické převodovky.
Foto: Vladimír Toma   1024 × 625 pix257 KiB

745606b.jpg
745 606-4 stojí spolu s lokomotivami 781 471-8 a 781 444-5 odstavena v areálu ŽOS Nymburk 7. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix123 KiB

745606e.jpg
Už poněkud "průhledná" 745 606-4 byla v areálu ŽOS Nymburk zachycena 19. 11. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 760 pix232 KiB

745607b.jpg
Do sluncem zalité stanice v Jindřichově Hradci zavítal s pracovním vlakem stroj T476.1007 dne 7. 6. 1983.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix166 KiB

745607d.jpg
Už nepoužívaná 745 607-2 čeká na svou další budoucnost v TSS Starý Plzenec 15. 9. 2005.
Foto: Peter Bado   800 × 600 pix127 KiB

745607e.jpg
Stroj 745 607-2 měl na jednom čele neobvykle upravená dálková světla - TSS Starý Plzenec 15. 9. 2005.
Foto: Peter Bado   800 × 600 pix145 KiB

745607a.jpg
Dlouhodobě neprovozní 745 607-2 stála v areálu TSS Starý Plzenec odstavena 26. 7. 2006. Pod čelníkem lokomotivy je patrný odpojený kloubový hřídel, skříň pevné spojky spřažení se SZP 750 byla „odborně“ demontována autogenem.
Foto: Martin Třískala   1200 × 820 pix260 KiB

745607c.jpg
Neprovozní "Vé-stovka" 745 607-2 byla v TSS Starý Plzenec zdokumentována 15. 8. 2007.
Foto: Vladimír Pomezný   1024 × 680 pix241 KiB

110969f.jpg
Lokomotiva 110 969-3 (na snímku spojená s kolejovou sněhovou frézou KSF 80), dodaná 1.10.1987 již jako používaná do Československa, byla po boku strojní čističky SČP 200 zachycena v Kyjicích u Chomutova 6. 2. 1988.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 790 pix166 KiB

110969aKSF80.jpg
Po dodání k TD Chomutov probíhaly v žst. Kyjice u Chomutova přípravy na oživení sestavy KSF 80 s lokomotivou ex DR 110 969-3. Snímek je ze 6. 2. 1988.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 820 pix151 KiB

110969a.jpg
12. stroj typu V100 dovezený do ČSSR, pozdější 99 56 9 310 016-7, byl v nákladové stanici ve Zvolenu zastižen 13. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix133 KiB

110969b.jpg
Před nevyužívanou remízou v Hronské Dúbravě stála 99 56 9 310 016-7 s pracovním vlakem odstavena 17. 7. 2004.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix208 KiB

110969d.jpg
Boční záběr lokomotivy 99 56 9 310 016-7 vznikl v Červené Skale 26. 5. 2005.
Foto: Jaroslav Wagner   1024 × 740 pix337 KiB

110969c.jpg
"Vé-stovka" 99 56 9 310 016-7 byla ze strany bez nárazníků (tj. od připojeného traťového mechanizmu) zachycena ve Čremošném 14. 9. 2007.
Foto: Leoš Tomančák   1200 × 780 pix239 KiB

110969e.jpg
Se strojem na zemní práce SZP 750 byla 99 56 9 310 016-7 vyfotografována v žst. Čremošné 14. 9. 2007.
Foto: Leoš Tomančák   1200 × 900 pix206 KiB

745608a.jpg
Čerstvě zgenerálkovaná 745 608-0 (99 56 9 310 016-7) byla v žst. Kremnica v rámci její přepravy (zajišťované "Rosničkou" 710 429-2) na garanční opravu po explozi baterie (viz vyboulená dvířka kapoty) dne 10. 6. 2015.
Foto: Peter Vlček   1200 × 780 pix250 KiB


Zobrazeno 52 z celkem 111 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.