Typový plán typu V100.5 (u ČSD typ T476.1, později 745.6).
Sbírka: Ing. Heinrich Fritzsche
2130 × 1024 pix
354 KiB
Detailní pohled na spojení lokomotivy 745 602-3 s čističkou kolejového lože.
Foto: Petr Martinek
540 × 768 pix
121 KiB
Detailní pohled na spojení lokomotivy 110 969-3 s kolejovou sněhovou frézou KSF 80.
Foto: Jaroslav Cempírek
980 × 1000 pix
133 KiB
Lokomotiva označená v Německu původně jako 110 969-3 měla na sobě od zapsání do registru vozidel uvedeno pouze evropské označení 99 56 9310 016-7. Její dnešní číslo je 92 56 1745 608-0.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
106 KiB
Snímek vraku stroje 745 606-4 lze použít i jako ilustrační pro představu, jak vypadá motor těchto lokomotiv. Záběr byl v ŽOS Nymburk pořízen 19. 11. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
228 KiB
Antisběratelská tabulka s označením byla "namontována" na hulínském stroji 745 604-9.
Foto: Stanislav Plachý
800 × 600 pix
91 KiB
Na naše poměry netypický podvozek stroje T476.1007 ve stavu z roku 1983.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
106 KiB
Druhý podvozek stejné (ale už neprovozní) lokomotivy 745 607-2 nesl staré označení i v roce 2007.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
128 KiB
Německé popisky kolem podvozku lokomotivy 99 56 9 310 016-7 jasně dokazují, že nejde o stroj dodaný z výroby do Československa.
Foto: Peter Bado
1024 × 520 pix
201 KiB
Technický snímek podvozku lokomotivy 110 969-3 byl v Kyjicích pořízen 6. 2. 1988.