Sériové stroje 743 čísel 006 až 010


743006a.jpg
V průběhu jízdních zkoušek ještě před předáním ČSD byly lokomotivy 743 006-9 a 743 007-7 dne 6. 1. 1988 vyfotografovány na tříkolejce u Úval.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix472 KiB

743007h.jpg
Nově vyrobené lokomotivy 743 007-7 a 743 006-9 zastavily v rámci zkušebních jízd na trati Praha - Pardubice v žst. Úvaly 6. 1. 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 830 pix427 KiB

743007i.jpg
Nově do zeleného nátěru oděná 743 007-7 čekala na své nasazení do provozu v prostoru depa Liberec 13. 8. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix437 KiB

743007a.jpg
Zelená krasavice 743 007-7 byla vyfotografována dne 4. 7. 1998 na nádraží ve Varnsdorfu.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix346 KiB

743007f.jpg
Na postrku osobního vlaku vedeného motorovým vozem řady 843 přijíždí 743 007-7 do Kořenova 30. 12. 2010.
Foto: Bc. Richard Čech   1200 × 800 pix518 KiB

743007d.jpg
Ve dnech 4. a 5. 8. 2018 uspořádala Železniční společnost Tanvald společně se zapsaným spolkem Zubačka oslavu 30 let lokomotiv řady 743. Díky podpoře společnosti ČD Cargo byly na tuto akci zapůjčeny lokomotivy 743 007-7 a 743 002-8, které v noci 4. 8. 2018 pózují v Kořenovské výtopně.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix325 KiB

743007b.jpg
V rámci připomínkové akce „30 let lokomotiv řady 743“ bylo vypraveno i několik nákladních vlaků pro fotografy. V čele jednoho z nich právě stroj 743 007-7 opustil smržovský viadukt na cestě ze Smržovky 5. 8. 2018.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix640 KiB

743007c.jpg
Jiný záběr stroje 743 007-7 byl v rámci oslav „30 let lokomotiv řady 743“ pořízen na cestě do Smržovky 5. 8. 2018.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix582 KiB

743007e.jpg
V traťovém úseku Doubí u Turnova - Sychrov byla 743 007-7 zachycena v čele manipulačního vlaku 24. 9. 2021.
Foto: Bc. Richard Čech   1200 × 800 pix486 KiB

743007g.jpg
Zimní atmosféru na nádraží v Kořenově s lokomotivou 743 007-7 vystihuje snímek pořízený 24. 1. 2022.
Foto: Petr Tausig   1200 × 800 pix303 KiB

743008e.jpg
Nově vyrobený stroj 743 008-5 krátce posunoval mezi zkušebními jízdami na nádraží v Kořenově 22. 2. 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 840 pix425 KiB

743008f.jpg
Lokomotivy 743 008-5 a 743 010-1 se se svými vlaky setkaly dne 29. 6. 1990 v žst. Dolní Polubný, tedy jediné stanici na českém území, kde bylo možné vidět ozubnicové výhybky.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1024 × 810 pix569 KiB

743008h.jpg
V tanvaldském depu čekaly dne 21. 9. 1996 na svou další práci lokomotivy 743 008-5 a 743 010-1.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix393 KiB

743008g.jpg
Za nevlídného počasí dne 29. 8. 1997 byla 743 008-5 zastižena s osobním vlakem v Tanvaldu.
Foto: Martin Třískala   1200 × 800 pix379 KiB

743008a.jpg
S běžným osobním vlakem do Tanvaldu se připravoval stroj 743 008-5 k odjezdu na nádraží v Kořenově 7. 9. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix488 KiB

743008c.jpg
Na nádraží v Bílém Potoce pod Smrkem zavítala 743 008-5 s manipulačním vlakem dne 8. 12. 1998.
Foto: Bohumil Chmelař   1200 × 800 pix379 KiB

743008d.jpg
Trojice reprezentativních strojů 743 008-5, 743 002-8 a 743 010-1 se sešla na nádraží v Liberci 6. 9. 2022.
Foto: Petr Tausig   1200 × 790 pix384 KiB

743008b.jpg
V čele zvláštního vlaku pro fotografy byla 743 008-5 zachycena u Tanvaldu 6. 4. 2024.
Foto: Petr Holub   1200 × 800 pix677 KiB

743009d.jpg
Po boku legendární Škody 100 stála 743 009-3 odstavena v libereckém depu 13. 8. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 820 pix467 KiB

743009a.jpg
S nádhernou ucelenou soupravou "Zetek" byla 743 009-3 vyfotografována pod zámkem ve Frýdlantě v Čechách 24. 11. 2007.
Foto: Pavel Šturm   1200 × 830 pix560 KiB

743009c.jpg
Noční snímek lokomotivy 743 009-3 byl pořízen na nádraží v Turnově 3. 1. 2008.
Foto: Pavel Šturm   1200 × 800 pix361 KiB

743009b.jpg
"Elektronik" 743 009-3 provážel ucelenou soupravu "Rajek" traťovým úsekem Božíkov - Mimoň 15. 6. 2013.
Foto: Pavel Šturm   1200 × 800 pix646 KiB

743010h.jpg
Na zasněženém Jizerském mostě byla nově vyrobená 743 010-1 vyfotografována v rámci svých prvních jízd po ozubnicové dráze v únoru 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 900 pix639 KiB

743010m.jpg
Pod kamenným nadjezdem na výjezdu z tunelu u Dolního Polubného vznikl jiný záběr zánovní lokomotivy 743 010-1 v únoru 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 870 pix503 KiB

743010i.jpg
Zánovní "Elektronik" 743 010-1 zastavil s manipulačním vlakem v Dolním Polubném 14. 2. 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 860 pix472 KiB

743010l.jpg
Odlišná barevná provedení pluhů lokomotiv 743 010-1 a 743 003-6, které byly jako zcela nové vyfotografovány v únoru 1988 na nádraží v Tanvaldu, demonstrují drobné vizuální odlišnosti, díky kterým bylo možné jednotlivé stroje řady 743 od sebe i na dálku rozeznat.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 830 pix372 KiB

743010g.jpg
Poslední vyrobená lokomotiva řady, 743 010-1 (ještě se starým označením T466.3010 uvedeným na kabině), byla zdokumentována na nádraží v Kořenově 23. 5. 1988.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 790 pix483 KiB

743010n.jpg
Lokomotiva 743 010-1 s Mn vlakem, který tvořil pouze služební vůz, vyčkává na vlečce skláren v Dolním Polubném, až projede motorový vlak vedený vozem 820 075-0 v roce 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 820 pix420 KiB

743010o.jpg
Lokomotiva 743 010-1 zastavila s osobním vlakem v Dolním Polubném před tím, než vyrazí na cestu přes 57 promilové stoupání dále do Harrachova - rok 1989.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix615 KiB

743010j.jpg
Nejmladší zástupce řady 743, stroj 743 010-1, stojí v novém nátěru, který obdržel po těžké nehodě u Spálova, odstaven na točně v depu Tanvald - rok 1991.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix518 KiB

743010k.jpg
Lokomotiva 743 010-1, nasazená do čela vlaku Mn 80943, se v roce 1991 setkala v Železném Brodě s "Pilštykem" 735 152-1 na Mn vlaku Stará Paka - Turnov.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1200 × 800 pix430 KiB

743010q.jpg
Dne 11. 9. 1993 se barevně zajímavá 743 010-1 prezentovala na výstavě v žst. Nymburk-město.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 770 pix422 KiB

743010p.jpg
Úchvatné zimní scenérie bývaly nedílnou součástí zimního provozu na naší jediné ozubnicové dráze. Dne 21. 1. 1996 byla u "ledopádů" u Harrachova zdokumentována lokomotiva 743 010-1 s osobním vlakem.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix469 KiB

743010c.jpg
S nepříliš pohodlnou soupravou osobního vlaku stála 743 010-1 na nádraží v Tanvaldu 25. 2. 2006.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 830 pix475 KiB

743010b.jpg
S krátkým manipulačním vlakem dorazila 743 010-1 od Kořenova do Tanvaldu 21. 9. 2006.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 820 pix585 KiB

743010d.jpg
Především v roli sněžného pluhu byla 743 010-1 zachycena v Tanvaldu na přípřeži osobního vlaku do Desné 28. 12. 2010.
Foto: Bc. Richard Čech   1200 × 800 pix322 KiB

743010a.jpg
Na nádraží v Turnově stála 743 010-1 odstavena mezi výkony na zdejším posunu 11. 2. 2016.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix391 KiB

743010f.jpg
Do stanice Košťálov zavítala 743 010-1 s manipulačním vlakem 10. 9. 2018.
Foto: Petr Tausig   1200 × 770 pix402 KiB

743010e.jpg
Traťovým úsekem Josefův Důl - Antonínov projížděl stroj 743 010-1 s jediným vozem dřeva 7. 8. 2021.
Foto: Bc. Richard Čech   1200 × 800 pix568 KiB


Zobrazeno 39 z celkem 73 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.