Průmyslové stroje řady 742 čísel 5xx a 6xx


742501a.jpg
V čele kladecí soupravy kolejových polí projíždí Olomoucí stroj 742 501-0 dne 19.10.2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix169 KiB

742503a.jpg
Lokomotiva 742 503-6, pronajatá firmě Viamont, stála společně s kmenovou Viamontí 742 520-0 v Bytčici na Slovensku 23.4.2007.
Foto: Tomáš Isteník   800 × 600 pix129 KiB

742503b.jpg
Dvojice strojů 742 503-6 a 742 520-0 odpočívá v Bytčici na Slovensku 23.4.2007.
Foto: Tomáš Isteník   800 × 600 pix127 KiB

742510a.jpg
"Průmyslová" 742 510-1 na "koridorové" odbočce Jezernice v čele pracovního vlaku 21.10.2000.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix124 KiB

742512b.jpg
"Buchar" 742 512-7, který při výlukách na podzim roku 2005 posunoval na místním nádraží v Nezamyslicích, skoro jakoby odjížděl na již neprovozovanou trať do Morkovic dne 5.10.2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix95 KiB

742512a.jpg
Stroj 742 512-7 posunuje na prvním úseku dnes již zrušené trati Nezamyslice - Morkovice dne 5.10.2005.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix129 KiB

742514a.jpg
Dvojice strojů 742 514-3 a 742 504-4 projíždí v čele "priváťáku" Sebuzínem 15.6.2006.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix173 KiB

742516a.jpg
Stroj 742 516-8 původem z V.Ú. Chlumec nad Cidlinou odstavený v kolejišti vlečky V.Ú. Týniště nad Orlicí dne 13.6.2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix168 KiB

742516b.jpg
Pohled na stejnou lokomotivu z její druhé strany odhaluje dnes už vzácnou relikvii z dob dávno minulých 13.6.2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix170 KiB

742517a.jpg
742 517-6 byla s několika krytými vozy zachycena na spojovací vlečkové koleji vojenského útvaru Týniště nad Orlicí 15.4.2005.
Foto: Miroslav Procházka   800 × 600 pix197 KiB

742517b.jpg
Stroj 742 517-6 před remízou domovského V.Ú. Týniště nad Orlicí 13.6.2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix189 KiB

742521a.jpg
Lokomotiva 742 521-8 byla v novém firemním nátěru TSS, a.s. zastižena v Olomouci dne 7.6.2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix153 KiB

742522a.jpg
Stroj 742 522-6 na vlečce V.Ú. Chotěboř v mírně nekompletním stavu dne 24.5.2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix178 KiB

742522b.jpg
Stroj 742 522-6 tehdy ve správě VVÚř Praha z opačné strany 24.5.2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix198 KiB

742523a.jpg
Lokomotiva 742 523-4, patřící firmě ODOS, čeká na opravu v brněnském Lokomontu 9.4.2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix160 KiB

742525a.jpg
Krátce po dokončení opravy spojené s dosazením nového nátěru byla 742 525-9 dopravce Ostravská dopravní společnost - Cargo, a.s. (ODOS) zachycena v prostorách depa Brno dolní 11.3.2011.
Foto: Pavel Dokoupil   1200 × 800 pix421 KiB

742527a.jpg
Na vlečce SSHR (Správa Státních Hmotných Rezerv) byla v Kostelci u Heřmanova Městce vyfotografována 742 527-5 dne 6.2.2007.
Foto: Pavel Čáp   800 × 600 pix166 KiB

742529a.jpg
V mlhou zahalených kopcích pózuje lokomotiva 742 529-1 z VÚ Bohuslavice nad Vláří 22.10.2004.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix130 KiB

742529c.jpg
Zimní idylka - 742 529-1 na vlečce bohuslavické vojenské vlečky; v pozadí nepoužívaná kolej do Vlárských strojíren - 1.3.2005.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix210 KiB

742529b.jpg
U stanoviště Z1, kde odbočuje vlečka do Vlárských strojíren Slavičín, postává stroj 742 529-1 dne 18.10.2005.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix215 KiB

742533a.jpg
Ve stanici Praha-Malešice byl zachycen pracovní vlak se strojem 742 533-3 v čele 15.9.2005.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix154 KiB

742535b.jpg
Nově nalakovaná 742 535-8 TSS Pardubice-výrobní jednotky Ústí nad Labem v SSTM Lovosice 8.3.2003.
Foto: Oldřich Hlaváček   800 × 600 pix127 KiB

742535a.jpg
Již mírně zašlá ale stále velmi pěkná 742 535-8 stojí v areálu TSS Lovosice 26.6.2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix181 KiB

742536a.jpg
Lokomotiva 742 536-6 na hlavním nádraží v Praze 26.6.2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix112 KiB

742536b.jpg
Stroj 742 536-6 projíždí s pracovním vlakem Olomoucí 4.9.2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix191 KiB

742537a.jpg
742 537-4 (patřící TSS Hradec Králové) ve stanici Ústí nad Orlicí dne 2.9.2002.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix191 KiB

742538a.jpg
Již neopakovatelné setkání lokomotiv 742 538-2 a 721 508-0 (později v JLS přestavěna na MV97.004) se v areálu firmy Lokomont Brno událo 10.3.2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix149 KiB

742540a.jpg
"Buchar" 742 540-8 v čele koridorového pracovního vlaku u Nedakonic 11.4.2000.
Foto: Jan Orel   800 × 600 pix120 KiB

742540b.jpg
Nově nalakovaná 742 540-8 Stavební obnovy železnic s pracovním vlakem v Chropyni 1.5.2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix141 KiB

742601a.jpg
Stroj 742 601-8, patřící ŽS Košice, se jako možná úplně první své řady mohl pochlubit dvanáctimístným "evropským" označením na boku - Leopoldov 14.9.2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix186 KiB

742606a.jpg
Lokomotiva 742 606-7, náležící TSS Hulín, opouští stanici Kojetín ve směru na Kroměříž 6.9.1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix124 KiB

742623a.jpg
Neobvykle natřená 742 623-2 (původně 742 519-2) stála odstavená v Hranicích na Moravě 23.3.2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix150 KiB

742629a.jpg
Dnes slovenská, v minulosti však česká lokomotiva 742 629-9 (ex. T466.2256 V.Ú. Pardubice) dnes patří společnosti Technická ochrana a obnova železnic - Poprad 15.9.2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix176 KiB

742642a.jpg
Stroj 742 642-2 (původní 742 532-5) projíždí coby vlak 1nsl. 61223 rudoltickým záhlavím stanice Třebovice v Čechách 27.9.2000.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix148 KiB

742643a.jpg
Slovenská 742 643-0 (ex. T466.2414) projíždí po trati nedaleko stanice Bratislava-Rača dne 21.3.2006.
Foto: Juraj Streber   800 × 600 pix153 KiB

742645a.jpg
Lokomotiva 742 645-5 (ex. T466.2416) se vrací se soupravou výsypných vozů z výluky u Svatého Jura 27.5.2007.
Foto: Juraj Streber   800 × 600 pix194 KiB

742646a.jpg
"Traťovácká" 742 646-3 ŽSR u Ružína dne 23.7.2003.
Foto: Jiří Škalda   800 × 600 pix173 KiB


Zobrazeno 37 z celkem 354 dostupných snímků této řady a celkem 13030 fotografií na stránkách.