V čele kladecí soupravy kolejových polí projíždí Olomoucí stroj 742 501-0 dne 19. 10. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
169 KiB
Lokomotiva 742 501-0 dopravce Ostravská dopravní společnost – Cargo, a.s. byla v Přerově zastižena 16. 6. 2012.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
451 KiB
Lokomotiva 742 503-6, pronajatá firmě Viamont, stála společně s kmenovou Viamontí 742 520-0 v Bytčici na Slovensku 23. 4. 2007.
Foto: Tomáš Isteník
800 × 600 pix
129 KiB
Dvojice strojů 742 503-6 a 742 520-0 odpočívá v Bytčici na Slovensku 23. 4. 2007.
Foto: Tomáš Isteník
800 × 600 pix
127 KiB
"Průmyslová" 742 510-1 na "koridorové" odbočce Jezernice v čele pracovního vlaku 21. 10. 2000.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
124 KiB
"Buchar" 742 512-7, který při výlukách na podzim roku 2005 posunoval na místním nádraží v Nezamyslicích, skoro jakoby odjížděl na již neprovozovanou trať do Morkovic dne 5. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
95 KiB
Stroj 742 512-7 posunuje na prvním úseku dnes již zrušené trati Nezamyslice - Morkovice dne 5. 10. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
129 KiB
Dvojice strojů 742 514-3 a 742 504-4 projíždí v čele "priváťáku" Sebuzínem 15. 6. 2006.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
173 KiB
Stroj 742 516-8 původem z V.Ú. Chlumec nad Cidlinou odstavený v kolejišti vlečky V.Ú. Týniště nad Orlicí dne 13. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
168 KiB
Pohled na stejnou lokomotivu z její druhé strany odhaluje dnes už vzácnou relikvii z dob dávno minulých 13. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
170 KiB
742 517-6 byla s několika krytými vozy zachycena na spojovací vlečkové koleji vojenského útvaru Týniště nad Orlicí 15. 4. 2005.
Foto: Miroslav Procházka
800 × 600 pix
197 KiB
Stroj 742 517-6 před remízou domovského V.Ú. Týniště nad Orlicí 13. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
189 KiB
Lokomotiva 742 521-8 byla v novém firemním nátěru TSS, a.s. zastižena v Olomouci dne 7. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
153 KiB
Stroj 742 522-6 na vlečce V.Ú. Chotěboř v mírně nekompletním stavu dne 24. 5. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
178 KiB
Stroj 742 522-6 tehdy ve správě VVÚř Praha z opačné strany 24. 5. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
198 KiB
Lokomotiva 742 523-4, patřící firmě ODOS, čeká na opravu v brněnském Lokomontu 9. 4. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
160 KiB
Krátce po dokončení opravy spojené s dosazením nového nátěru byla 742 525-9 dopravce Ostravská dopravní společnost - Cargo, a.s. (ODOS) zachycena v prostorách depa Brno dolní 11. 3. 2011.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 800 pix
421 KiB
Na vlečce SSHR (Správa Státních Hmotných Rezerv) byla v Kostelci u Heřmanova Městce vyfotografována 742 527-5 dne 6. 2. 2007.
Foto: Pavel Čáp
800 × 600 pix
166 KiB
Traťovým úsekem Velký Valtinov - Brniště provážely stroje 742 529-1 a 740 721-6 vlak ložený dřevem 3. 9. 2021.
Foto: Jakub Makovský
1200 × 780 pix
522 KiB
Zimní idylka - 742 529-1 na vlečce bohuslavické vojenské vlečky; v pozadí nepoužívaná kolej do Vlárských strojíren - 1. 3. 2005.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
210 KiB
U stanoviště Z1, kde odbočuje vlečka do Vlárských strojíren Slavičín, postává stroj 742 529-1 dne 18. 10. 2005.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
215 KiB
Ve stanici Praha-Malešice byl zachycen pracovní vlak se strojem 742 533-3 v čele 15. 9. 2005.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
154 KiB
Nově nalakovaná 742 535-8 TSS Pardubice-výrobní jednotky Ústí nad Labem v SSTM Lovosice 8. 3. 2003.
Foto: Oldřich Hlaváček
800 × 600 pix
127 KiB
Již mírně zašlá ale stále velmi pěkná 742 535-8 stojí v areálu TSS Lovosice 26. 6. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
181 KiB
Lokomotiva 742 536-6 na hlavním nádraží v Praze 26. 6. 2002.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
112 KiB
Stroj 742 536-6 projíždí s pracovním vlakem Olomoucí 4. 9. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
191 KiB
742 537-4 (patřící TSS Hradec Králové) ve stanici Ústí nad Orlicí dne 2. 9. 2002.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
191 KiB
Již neopakovatelné setkání lokomotiv 742 538-2 a 721 508-0 (později v JLS přestavěna na MV97.004) se v areálu firmy Lokomont Brno událo 10. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
149 KiB
"Buchar" 742 540-8 v čele koridorového pracovního vlaku u Nedakonic 11. 4. 2000.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
120 KiB
Nově nalakovaná 742 540-8 Stavební obnovy železnic s pracovním vlakem v Chropyni 1. 5. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
141 KiB
Stroj 742 601-8, patřící ŽS Košice, se jako možná úplně první své řady mohl pochlubit dvanáctimístným "evropským" označením na boku - Leopoldov 14. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
186 KiB
Lokomotiva 742 606-7, náležící TSS Hulín, opouští stanici Kojetín ve směru na Kroměříž 6. 9. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
124 KiB
Neobvykle natřená 742 623-2 (původně 742 519-2) stála odstavená v Hranicích na Moravě 23. 3. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
150 KiB
Dnes slovenská, v minulosti však česká lokomotiva 742 629-9 (ex. T466.2256 V.Ú. Pardubice) dnes patří společnosti Technická ochrana a obnova železnic - Poprad 15. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
176 KiB
Stroj 742 642-2 (původní 742 532-5) projíždí coby vlak 1nsl. 61223 rudoltickým záhlavím stanice Třebovice v Čechách 27. 9. 2000.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
148 KiB
Slovenská 742 643-0 (ex. T466.2414) projíždí po trati nedaleko stanice Bratislava-Rača dne 21. 3. 2006.
Foto: Juraj Streber
800 × 600 pix
153 KiB
Lokomotiva 742 645-5 (ex. T466.2416) se vrací se soupravou výsypných vozů z výluky u Svatého Jura 27. 5. 2007.
Foto: Juraj Streber
800 × 600 pix
194 KiB
"Traťovácká" 742 646-3 ŽSR u Ružína dne 23. 7. 2003.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
173 KiB
Zobrazeno 38 z celkem 379 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.