742 100-1 byla ve stanici Vlkov u Tišnova zvěčněna s pantografickou jednotkou 560 021/022 dne 2. 2. 2001.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
118 KiB
V roli postrku zvláštního vlaku se nám ve stanici Brumov představuje lokomotiva 742 102-7 dne 6. 5. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
163 KiB
Necelý půlrok poté odváží 742 102-7 pravidelný osobní vlak do Kroměříže z Bystřice pod Hostýnem - 27. 10. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
126 KiB
V čele soupravy ložené stropními panely Spiroll 500 z tovačovského závodu
GOLDBECK, kterou přepravoval do Kojetína na stavbu závodu AMAZON, byl stroj 742 102-7 zachycen nad Uhřičicemi 8. 10. 2021.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 760 pix
390 KiB
V roli náhrady za motorový vůz řady 842 se představuje stroj 742 103-5 v čele osobního vlaku do v Kyjově 4. 11. 2004.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 780 pix
478 KiB
Čerstvě opravená 742 103-5 představuje svůj nový barevný kabátek v depu Veselí nad Moravou 1. 12. 2004.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
204 KiB
V čele vlaku loženého štěrkem projíždí stroj 742 104-3 posledním úsekem vlečky skašovských štěrkoven krátce před tím, než v Lobodicích najede na trať Tovačov - Kojetín 12. 5. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
226 KiB
742 104-3 přiváží zvláštní vlak (na konci s párou 433.002) ze Zdounek do Zborovic 26. 5. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
104 KiB
742 105-0 projíždí s nákladním vlakem hlavním nádražím v Ústí nad Labem 13. 5. 2005.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
193 KiB
Lokomotiva 742 106-8 přijíždí s Mn vlakem do Velelib 7. 4. 2006.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
139 KiB
Se starým služebním vozem byl v Hodoníně zachycen stroj 742 107-6 dne 4. 6. 2002.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
214 KiB
Po vyvazovací opravě mírně poupravená 742 107-6 stála v břeclavském depu vedle 742 452-6 dne 27. 3. 2007.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
137 KiB
"Buchar" 742 108-4 se na hlavním nádraží v Brně připravoval k odjezdu se spěšným vlakem do Znojma 26. 6. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 800 pix
420 KiB
742 110-0 ve stanici Svor s vlakem MOs 6025 dne 10. 7. 2004.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
184 KiB
Stroj 742 111-8 s nákladním vlakem nedaleko Kropáčovy Vrutice - květen 2002.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
153 KiB
Traťovým úsekem Řešetova Lhota - Olešnice projíždí se svým vlakem 742 114-2 dne 2. 4. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš
800 × 600 pix
176 KiB
"Kocour" 742 115-9 stojí v Lužné u Rakovníka s manipulačním "vlakem" 24. 2. 2006.
Foto: Jonáš Janoušek
800 × 600 pix
191 KiB
Na trati mezi předávacím nádražím v Březně u Chomutova a Tušimicemi byla 742 119-1 spolu s "Mandelinkou" 892 112-4 zachycena 27. 10. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 800 pix
378 KiB
V čele vlaku složeného z celkem šesti dílů jednotek řady 628 a jedoucího jako Sp 10100 byla 742 119-1 zvěčněna na nádraží v Moldavě v Krušných horách 3. 12. 2022.
Foto: Ladislav Fric
1200 × 820 pix
397 KiB
T466.2120, poslední stroj 2. výrobní série, stála spolu s prototypem řady T457.0 na vlečce výrobního závodu ČKD v roce 1978.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
127 KiB
"Elektronik" 742 121-7 čeká na další práci v depu Zvolen 14. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
180 KiB
Další slovenský krasavec, 742 124-1, odpočívá v hale depa Leopoldov 14. 9. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
153 KiB
"Buchar" 742 127-4 projíždí s manipulačním vlakem Horní Brannou 27. 10. 2005.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
251 KiB
První velkou nehodou v dějinách řady T466.2 byl střet libereckých dvojčat T466.2163 a T466.2143 se T466.2128 a T466.2144 u Hodkovic nad Mohelkou 10. 8. 1979.
Sbírka: Martin Třískala
800 × 600 pix
163 KiB
Děsivé trosky lokomotiv T466.2163 a T466.2128 po srážce nákladních vlaků u Hodkovic nad Mohelkou 10. 8. 1979.
Sbírka: Martin Třískala
800 × 600 pix
152 KiB
Lokomotiva 742 130-8 v čele Mn 86100 u Chřibské 19. 6. 2006.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
190 KiB
Ve stanici Staré Město u Uherského Hradiště byl zastižen stroj 742 134-0 dne 4. 7. 2006.
Foto: Stanislav Plachý
800 × 600 pix
160 KiB
Tandem 742 136-5 a 742 211-6 projíždí s odklonovým vlakem traťovým úsekem Moravský Beroun - Dětřichov nad Bystřicí 31. 8. 2005.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
222 KiB
Stroj 742 138-1 v čele vlaku Sp 1663 do Brna u Okříšek 31. 3. 2004.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
141 KiB
Dvojice lokomotiv 742 138-1 a 742 251-2 na mostě u Náměšti nad Oslavou 30. 3. 2002.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
144 KiB
Již poněkud zašlá 742 138-1 na postrku "kalamitního" vlaku ve stanici České Velenice 23. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
150 KiB
Stroj 742 139-9 přiváží do Kojetína první vlak ložený štěrkem ze Skašova v roce 2007 dne 3. 4. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
158 KiB
"Buchar" 742 140-7 projíždí traťovým úsekem Střítěž u Českého Těšína - Ropice-Zálesí 1. 9. 2004.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
132 KiB
V málo známé stanici Karviná-město byla zachycena modrá 742 141-5 dne 19. 2. 1998.
Foto: Boris Kyjonka
800 × 600 pix
185 KiB
Lokomotiva 742 145-6 odpočívá mezi výkony v depu Rakovník 12. 2. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
132 KiB
Stroj 742 146-4 projíždí s vlakem Pn 63770 obcí Jivany 25. 7. 2006.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
160 KiB
"Pantograf" s řadou 742 - stroje 742 147-2 a 742 366-8 v Ostravě-Třebovicích 16. 11. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
156 KiB
Do nového firemního laku ČD Cargo čerstvě oděná 742 147-2, ale ještě bez nezávislého ohřevu ze sítě, na zkušební jízdě v Horních Počernicích 19. 12. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
125 KiB
Již se zapojeným ohřevem ze sítě (pozná se podle signalizačního světla na delší kapotě) stála 742 147-2 u východní haly DPOV Nymburk 20. 12. 2006.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
144 KiB
Ještě plně provozní 742 148-0 čeká na další práci v depu Trutnov 30. 4. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš
800 × 600 pix
171 KiB
Lokomotiva 742 148-0 stojí před opravou v areálu DPOV Nymburk dne 31. 7. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
149 KiB
Už opravená a nově nalakovaná 742 148-0 čeká v DPOV Nymburk na své předání provozovateli 8. 2. 2007.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
127 KiB
V čele Os 15413 projíždí traťovým úsekem Starkoč - Česká Skalice stroj 742 149-8 dne 21. 10. 2000.
Foto: Tomáš Hanuš
800 × 600 pix
166 KiB
Již v novém unifikovaném nátěru prováží 742 149-8 vlak Pn 63311 po trati mezi Bolehoští a Týništěm nad Orlicí 5. 8. 2005.
Foto: Miroslav Procházka
800 × 600 pix
192 KiB
"Kocouři" 742 152-2 a 742 253-8 projíždí s vlakem vytěžené zeminy ze stavby Nového spojení Prahou-Žvahovem 17. 6. 2005.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
187 KiB
V čele dvojice "Kocourů" byl stroj 742 155-5 v depu Domažlice vyfotografován 20. 3. 1996.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1200 × 770 pix
337 KiB
Stroj 742 156-3 v depu v Liberci dne 6. 8. 2005.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
128 KiB
742 157-1 projíždí s vyrovnávkovým vlakem obcí Veleliby 7. 4. 2006.
Foto: Jiří Škalda
800 × 600 pix
154 KiB
S vlakem Os 4809 projížděla 742 159-7 traťovým úsekem Studenec - Náměšť nad Oslavou 31. 1. 2009.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 800 pix
462 KiB
Stále aktivní 742 159-7 odvážela vlak Os 4814 z Náměšti nad Oslavou ve směru na Studenec 31. 10. 2009.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 770 pix
415 KiB
Krátce před transportem do Saudské Arábie (a tamním nasazením na stavbě vysokorychlostní tratě) byla v Brně v depu na dolním nádraží zachycena čerstvě do "tropiko" provedení upravená 742 159-7 dne 27. 6. 2013.
Foto: Pavel Dokoupil
1200 × 800 pix
385 KiB
"Elektronik" 742 161-3 čeká ve stanicí Čerčany na povolení k odjezdu na trať 15. 7. 2005.
Foto: Šebastián Lizák
800 × 600 pix
153 KiB
"Kocour" 742 165-4 odpočívá v Rakovníku 24. 10. 2005.
Foto: Jonáš Janoušek
800 × 600 pix
115 KiB
Lokomotiva 742 166-2 stojí po provedené "nulce" před remízou depa v Mladé Boleslavi 19. 9. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 810 pix
612 KiB
Pod rozpracovaným trakčním vedením přiváží stroj 742 167-0 osobní vlak do Klášterce nad Ohří 13. 2. 2006.
Foto: David Maštalíř
800 × 600 pix
148 KiB
Na nádraží v Praze-Vršovicích byla v čele osobního vlaku zastižena lokomotiva 742 170-4 dne 28. 6. 2007.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
144 KiB
Zvuk motoru stroje 742 171-2 reprezentuje železnici na trati u Železnice 1. 8. 2005.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
228 KiB
Podobu starého unifikovaného nátěru lokomotiv řady 742 znázorňuje stroj 742 172-0 zachycený v depu Havlíčkův Brod 20. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
119 KiB
Jako zadní byl v tandemu "Bucharů", jedoucích pro vlak se štěrkem do skašovských štěrkoven, zachycen před Lobodicemi stroj 742 177-9 dne 7. 8. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
427 KiB
Lokomotiva 742 180-3 je výjimečná svou kabinou z některé z lokomotiv nižší série (bez prolisů na bocích kabiny a střeše). Objektiv fotoaparátu ji zastihl ve stanici Jaroměř 21. 4. 2002.
Foto: Jan Orel
800 × 600 pix
108 KiB
Slovenský "Elektronik" 742 182-9 stojí ve stanici Ivanka pri Nitre 5. 6. 2006.
Foto: Ladislav Hančok
800 × 600 pix
144 KiB
Lokálková idylka s osobním "vlakem" - stroj 742 186-0 u Lichkova 20. 4. 2000.
Foto: Tomáš Orlík
800 × 600 pix
159 KiB
Dvojice lokomotiv 742 188-6 a 742 385-8 posunuje v Příbrami 23. 6. 2006.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
138 KiB
V čele Mn 85461 Velvary - Kralupy nad Vltavou byl 17. 8. 2022 zachycen stroj 742 188-6 v traťovém úseku Velká Bučina - Olovnice zast.
Foto: Jakub Makovský
1200 × 800 pix
492 KiB
Přípřež motorových legend 742 193-6 a 753 331-8 přiváží do domovských Klatov vlak Os 7510. Po brzké elektrizaci z Plzně ještě není ani stopy - 13. 7. 1993.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
117 KiB
Nově nalakovaný stroj 742 194-4 projížděl Ostrovem nad Ohří 13. 2. 2006.
Foto: David Maštalíř
800 × 600 pix
137 KiB
Provozní "Bangle" 742 199-3 a 742 093-8 čekají na další práci v trutnovském depu 13. 5. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
168 KiB
Zobrazeno 67 z celkem 366 dostupných snímků této řady a celkem 13291 fotografií na stránkách.