První prototyp, ještě s označením 736 016-7, stojí vystaven na strojírenském veletrhu v Brně v září 1998.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
136 KiB
Budoucí 736 001-9, zatím však stále 736 016-7, byla v Martině vystavena 7. 10. 1998.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
119 KiB
Už na 736 001-9 přeznačený první prototyp řady 736 se podrobuje zkouškám na ŽZO v Cerhenicích - duben 2001.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
191 KiB
Stroj 736 001-9 byl v čele "rakety" vyfotografován za Barcou 19. 7. 2001.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
149 KiB
Následujícího dne byl prototyp 736 001-9 zdokumentován ve stanici Košice - 20. 7. 2001.
Foto: Ondrej Krajňák
800 × 600 pix
122 KiB
Zdařilý noční snímek stroje 736 001-9 byl pořízen ve Zvolenu 14. 9. 2001.
Foto: Michal Borský
800 × 600 pix
110 KiB
Lokomotiva 736 001-9 posunovala v Košicích za nevlídného dne 19. 9. 2001.
Foto: Vít Sotolář
800 × 600 pix
84 KiB
Stroj 736 001-9 projížděl pod Zvolenským hradem 15. 11. 2001.
Foto: Eduard Navrátil
800 × 600 pix
184 KiB
Ještě v době, kdy dnes "nákladní" stroje řady 736 běžně sloužily v osobní dopravě, byla 736 001-9 zastižena na čele osobního vlaku v Banské Bystrici 2. 6. 2003.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
109 KiB
Tandem strojů 736 001-9 a 736 002-7 zavítal s nákladním vlakem do Vrútek - rok 2003.
Foto: Vít Kopecký
800 × 600 pix
144 KiB
Prototyp 736 001-9 odpočívá ve svém domovském depu ve Zvolenu 29. 10. 2004.
Foto: Adam Solga
800 × 600 pix
106 KiB
Dvojice nejstarších zástupců řady 736, stroje 736 001-9 a 736 002-7, vyčkávají ve Vrútkách na povolení k odjezdu s nákladním vlakem 18. 12. 2004.