Sériové stroje čísel 240 až 269


735240b.jpg
Neprovozní "Pilštyci" T466.0240 a 735 239-6 stály ve Valticích 4. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix141 KiB

735240a.jpg
Torza lokomotiv 735 081-2, 735 239-6 a T466.0240 posunují pod mechanickými návěstidly stanice Hrušovany nad Jevišovkou před jednou ze svých posledních cest na odstavení do depa Brno-Maloměřice 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix111 KiB

735241a.jpg
Lokomotiva 735 241-2 stojí odstavena mezi traťovými výkony v Chotětově - rok 1997.
Foto: Ivo Valent   1200 × 820 pix433 KiB

735241c.jpg
Při obsluze stanice Mšeno byl manipulační vlak s lokomotivou 735 241-2 vyfotografován 23. 5. 1997.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1200 × 820 pix431 KiB

735241d.jpg
Bližší záběr na stroj 735 241-2 ve Skalsku byl pořízen taktéž 23. 5. 1997.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1200 × 820 pix536 KiB

735241b.jpg
Na postrku soupravy prázdných "patráků" na přepravu automobilů byla 735 241-2 vyfotografována v Mladé Boleslavi 23. 2. 1998.
Foto: Martin Boháč   1200 × 800 pix368 KiB

735244a.jpg
Maloměřický stroj 735 244-6 zastavil v Holešově s vlakem Sp 1196 do Brna 30. 8. 1987.
Foto: Jan Novotný   1200 × 750 pix300 KiB

735245c.jpg
Lokomotiva 735 245-3 byla před "lokálkovou" čekárnou ve Skalici nad Svitavou zachycena před svou cestou s osobním vlakem do České Třebové - jaro 1995.
Foto: František Seidl   1200 × 810 pix559 KiB

735245b.jpg
Při svém zastavení s osobním vlakem z České Třebové do Skalice nad Svitavou byla 735 245-3 vyfotografována ve stanici Městečko Trnávka - jaro 1995.
Foto: František Seidl   1200 × 800 pix412 KiB

735245e.jpg
Na nádraží ve Velkých Opatovicích se lokomotiva 735 245-3 připravuje ke své další cestě s osobním vlakem - jaro 1995.
Foto: František Seidl   1200 × 800 pix448 KiB

735245a.jpg
V čele manipulačního vlaku míjí brněnský stroj 735 245-3 mechanickou předvěst na trati mezi Tetčicemi a Omicemi 23. 7. 1997.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1200 × 820 pix525 KiB

735245d.jpg
V roli "popelářského pendlu" projíždí 735 245-3 přes jižní zhlaví brněnského hlavního nádraží 19. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix340 KiB

735248d.jpg
V čele pracovního vlaku byl "Pilštyk" 735 248-7 na brněnském hlavním nádraží zastižen v roce 1992.
Foto: Aleš Soška   1200 × 820 pix402 KiB

735248a.jpg
Poněkud rozměrnější a pažravější náhrada motorového vozu řady 810, lokomotiva 735 248-7, byla v Křižanově vyfotografována 7. 6. 1999.
Foto: Ing. Pavel Stupka   1024 × 640 pix166 KiB

735248b.jpg
Stroj 735 248-7 byl posledním provozním brněnským "Pilštykem". Při provozu ho tak dlouho udržely především zásuvky pro provoz s přívěsnými vozy. Snímek jej zachycuje v Brně hl.n. 27. 10. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix186 KiB

735248e.jpg
Lokomotiva 735 248-7 zastupovala na posunu ve stanici Brno hl.n. novější lokomotivu 18. 7. 2001.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix132 KiB

735248c.jpg
Jen pár dnů před svým definitivním odstavením odváží 735 248-7 z Jihlavy Sp vlak do Brna 30. 1. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix135 KiB

735250a.jpg
Neprovozní "Pilštyk" 735 250-3 byl v prostorách depa Louny vyfotografován 17. 9. 1992.
Foto: Jan Novotný   1200 × 790 pix343 KiB

735251a.jpg
Na nádraží v České Lípě se připravuje k odjezdu s osobním vlakem stroj 735 251-1 dne 12. 8. 1987.
Foto: Jan Novotný   1200 × 770 pix395 KiB

735252b.jpg
Ve slovenské Čadce vznikl snímek vlaku Os 12911 taženého a vytápěného strojem T466.0252 dne 10. 2. 1982.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 780 pix338 KiB

735252a.jpg
Jeden z posledních provozních "Pilštyků" na Slovensku, stroj 735 252-9 se v rotundě depa Žilina sešel s dalšími motorovými veterány 26. 8. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 820 pix417 KiB

735252c.jpg
Žilinský mohykán 735 252-9 vykukuje z kruhové remízy domovského depa 28. 6. 2000.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 850 pix335 KiB

735253c.jpg
Vzorně barevně sladěné lokomotivy 751 114-0, 735 253-7, 726 098-7 a 702 039-9 čekají na další práci v kruhové remíze depa Žilina 10. 8. 1998.
Foto: David Prause   1200 × 820 pix411 KiB

735253a.jpg
Muzejní krasavice T466.0253 projíždí se zvláštním vlakem, vypraveným v rámci Slavností Pernštejnského panství, traťovým úsekem Bystřice pod Pernštejnem - Rožná 5. 7. 2009.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 840 pix620 KiB

735253b.jpg
Lokomotiva T466.0253, nasazená na pravidelný vlak při Slavnostech Pernštejnského panství, projíždí traťovým úsekem Žďár nad Sázavou - Veselíčko 6. 7. 2009.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 810 pix454 KiB

735254c.jpg
Elegantní stroje 735 254-5 a 710 030-8 vykukují z motorové remízy depa Žilina 18. 7. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix175 KiB

735254f.jpg
Ve stanici Žilina se na horkém letním slunci vyhříval místní stroj 735 254-5 dne 16. 8. 1998.
Foto: Peter Boris   1024 × 680 pix224 KiB

735254a.jpg
Muzejní krasavice T466.0254 byla na postrku zvláštního nákladního vlaku zachycena ve stanici Harmanec-Jaskyňa 28. 5. 2010.
Foto: Richard Piroutek   800 × 600 pix152 KiB

735254g.jpg
Lokomotiva T466.0254 byla zastižena v Harmanci s nákladním vlakem pro železniční fotografy 28. 5. 2010.
Foto: Richard Piroutek   1200 × 790 pix558 KiB

735254h.jpg
Po trati nad obcí Turček prováží tandem muzejních veteránů T466.0254 a T679.1168 soupravu nákladního vlaku pro železniční fotografy 28. 5. 2010.
Foto: Richard Piroutek   1200 × 800 pix571 KiB

735254d.jpg
Na trati nedaleko Plavnice byl při sólo jízdě vyfotografován stroj T466.0254 dne 21. 6. 2007.
Foto: Pavel Chomjak   1024 × 690 pix281 KiB

735254e.jpg
Červení veteráni T466.0254 a T466.0286 se vedle sebe sešli v depu Tišnov 4. 7. 2009.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 820 pix393 KiB

735254b.jpg
Slovenský muzejní stroj T466.0254, nasazený na pravidelný vlak při Slavnostech Pernštejnského panství, projíždí traťovým úsekem Žďár nad Sázavou - Veselíčko 4. 7. 2009.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 810 pix501 KiB

735255a.jpg
Ve strojové stanici Čadca postávala odstavena lokomotiva T466.0255 dne 26. 7. 1994.
Foto: Jan Novotný   1200 × 790 pix337 KiB

735256b.jpg
Na točně v depu Vrútky pózovala před objektivem fotoaparátu lokomotiva 735 256-0 dne 8. 8. 1998.
Foto: Peter Boris   800 × 600 pix141 KiB

735256a.jpg
Po boku "Peršinga" 162 028-5 stál v depu Žilina odstaven "Pilštyk" 735 256-0 dne 23. 8. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix439 KiB

735257a.jpg
V depu v Rakovníku postávala lokomotiva T466.0257 odstavená 17. 6. 1985.
Foto: Miroslav Kubelka   1200 × 860 pix352 KiB

735258a.jpg
S "Brejlovcem" 753 137-9 posunoval na nádraží v Turnově "Pilštyk" 735 258-6 dne 2. 7. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix405 KiB

735258b.jpg
Na přípřeži motorového vlaku s neschopným "Kvatrem" ř. 842 byl "Pilštyk" 735 258-6 zachycen u Jinolic 22. 6. 2000.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 780 pix372 KiB

735258c.jpg
V čele osobního vlaku ve směru na Jičín opouští stroj 735 258-6 stanici Turnov 4. 5. 2001.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 810 pix432 KiB

735259b.jpg
Tandem strojů T466.0259 a T466.0203 byl s nákladním vlakem zachycen u Lochovic 21. 7. 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 810 pix409 KiB

735259a.jpg
Také ve strojové stanici Blatná probíhaly v polovině 90. let odstrojování lokomotiv řady 735 před provedením přestavby na řadu 714. Už částečně demontovaná 735 259-4 byla v Blatné zdokumentována 17. 2. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 770 pix477 KiB

735260b.jpg
V roli posunové zálohy na nádraží v Českých Budějovicích byl stroj 735 260-2 zdokumentován prosinec 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix384 KiB

735260a.jpg
U točny depa v Českých Budějovicích se na sluníčku vyhřívá lokomotiva 735 260-2 - říjen 1997.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix160 KiB

735261a.jpg
Srdce příznivce motorových lokomotiv by zajásalo, kdyby se tak dalo vrátit toto setkání strojů 781 328-0 a 735 261-0, které se událo v Ostrově nad Ohří v zimě 1993/94.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix95 KiB

735261b.jpg
Vrak stroje 735 261-0 stál v konvoji zrušených vozidel v depu v Karlových Varech 22. 5. 1997.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix133 KiB

735264c.jpg
Na známém viaduktu u Noviny vznikl snímek lokomotivy 735 264-4 s osobním vlakem - léto 1993.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 800 pix568 KiB

735264b.jpg
Kolem jedné z německých mechanik odváží stroj 735 264-4 svůj vlak z Rynoltic do Liberce - září 1993.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 800 pix503 KiB

735264a.jpg
Stroj 735 264-4 zastavil v Křižanech s osobním vlakem Česká Lípa - Liberec, září 1993.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 760 pix340 KiB

735265a.jpg
V případě neschopnosti královéhradeckých "dvěstědevadesátšestek" zaskakovaly v osobní dopravě i lokomotivy řady 735. Takto byla lokomotiva T466.0265 zachycena s vlakem Sp 1604 do Turnova ve stanicí Hrubá Skála - srpen 1993.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 820 pix404 KiB

735266a.jpg
V depu v Nymburce postával stroj 735 266-9 odstaven 6. 3. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix346 KiB

735267b.jpg
Právě z výroby dodaná T466.0267 čeká v depu Valašské Meziříčí na své první nasazení do provozu - červen 1979.
Foto: Jan Novotný   1200 × 800 pix350 KiB

735267a.jpg
Už brněnská lokomotiva 735 267-7 stála v Hrušovanech nad Jevišovkou odstavena 8. 9. 1990.
Foto: Aleš Soška   1200 × 800 pix435 KiB

735268b.jpg
Břeclavský stroj 735 268-5 byl s manipulačním vlakem z Tovačova do Kojetína zachycen v Lobodicích 15. 7. 1988.
Foto: Zdeněk Pacholík   1200 × 770 pix354 KiB

735268a.jpg
Lokomotiva 735 268-5 v Břeclavi dojezdila roku 2000 ještě s rudou hvězdou na čele. Snímek z depa Břeclav je ze dne 8. 3. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 820 pix386 KiB


Zobrazeno 55 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.