Přes honosný viadukt v Krnsku přejížděl s vlakem Mn 80357 stroj T466.0210 dne 14. 4. 1990.
Foto: Zdeněk Kačena
1205 × 750 pix
449 KiB
Na trati Bochov - Protivec byla lokomotiva T466.0211 zachycena v čele manipulačního vlaku - zřejmě rok 1989.
Foto: Ivo Valent
1200 × 850 pix
497 KiB
Přípřežní 735 211-5 pomáhá vlakové 753 171-8 s vlakem sklářského písku na trati nedaleko zastávky Semínova Lhota - srpen 1991.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1200 × 820 pix
517 KiB
Opečovávané stroje 735 213-1 a 735 285-9 se setkaly ve stanici Mladá Boleslav-město - červenec 1994.
Foto: Zdeněk Brožek
800 × 600 pix
122 KiB
S lůžkovým vozem posunoval stroj T466.0214 v Otrokovicích - 1. 1. 1986.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
405 KiB
Lokomotivy 735 214-9, 735 267-7, 735 082-0 a 735 272-7 stály v depu Břeclav odstaveny 4. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 780 pix
355 KiB
Na nádraží Zlín-střed dorazila lokomotiva 735 215-6 s manipulačním vlakem - rok 1994.
Foto: Aleš Soška
1200 × 780 pix
523 KiB
Ne zcela dokonalý, ale jinak doslova idylický snímek prostějovské lokomotivy 735 216-4 byl u Jevíčka pořízen 29. 5. 1994.
Foto: Petr Doležel
1200 × 820 pix
379 KiB
Prostějovské lokomotivy 735 216-4 a 751 064-7 byly na vlaku Os 14707 vyfotografovány na zastávce v Cetkovicích 11. 2. 1995.
Foto: Petr Doležel
1200 × 780 pix
377 KiB
Pohled do dnes už neexistujícího depa v Prostějově s lokomotivami 754 042-0, 735 100-0, 735 234-7 uvnitř "kruhovky" a 735 216-4 vedle ní na snímku z 8. 7. 1995.
Foto: Petr Doležel
1200 × 790 pix
511 KiB
"Pilštyk" 735 216-4 prováží nákladní vlak po trati za Kostelcem na Hané 16. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel
1200 × 820 pix
572 KiB
Lokomotiva 735 216-4 byla s manipulačním vlakem zachycena na trati před Prostějovem 27. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel
1200 × 820 pix
332 KiB
735 216-4 byl posledním provozním "Pilštykem" na střední a severní Moravě. Zde je zachycen v Nezamyslicích 16. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
175 KiB
Odvodněná ale menší opravou zprovoznitelná (navíc dne, kdy byl snímek pořízen čerstvě natřená) 735 216-4 stojí spolu s lokomotivou 751 144-7 v depu v Prostějově 4. 5. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 690 pix
245 KiB
V době, kdy už bylo jasné, že se 735 216-4 v blednoucím obnoveném barevnému kabátku už nikdy vlastní silou po trati neprojede, byl tento stroj v depu v Prostějově zdokumentován 17. 4. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
161 KiB
V depu Rakovník byl stroj T466.0219 vyfotografován 17. 6. 1985.
Foto: Miroslav Kubelka
1200 × 810 pix
422 KiB
Akční záběr sólo jedoucí lokomotivy T466.0220 byl u Nepomuku pořízen 7. 3. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 790 pix
353 KiB
Zdický stroj 735 221-4 stál v čele vlaku tvořeného patrovou jednotkou připraven k odjezdu v žst Beroun 27. 8. 1988.
Foto: Jan Novotný
1200 × 760 pix
351 KiB
Na trati u Rejkovic vznikl záběr lokomotivy 735 222-2 v čele osobního vlaku 7. 6. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 790 pix
439 KiB
V čele typického lokálkového manipuláčku byla 735 222-2 zdokumentována na trati u Lochovic 1. 7. 1998.
Foto: Petr Kapoun
1024 × 640 pix
205 KiB
"Pilštyk" 735 222-2 byl 27. 8. 1997 zachycen na posunu v žst. Zdice.
Foto: Petr Kapoun
1200 × 820 pix
337 KiB
Modrá krasavice 735 223-0 v srpnu 1993 mimořádně zajišťovala provoz výlukou dotčených osobních vlaků mezi Jablonným a Karlovem. S jedním z těchto spojů byla u Noviny zachycena 10. 8. 1993.
Foto: Miroslav Fogl
1200 × 770 pix
462 KiB
Ve stanici Karlov pod Ještědem objížděl za výlukového ruchu stroj 735 223-0 svou soupravu 10. 8. 1993.
Foto: Miroslav Fogl
1200 × 810 pix
477 KiB
Téměř výstavní stroj 735 223-0 byl v čele jednoho z výlukou dotčených spojů zachycen v Karlově pod Ještědem 10. 8. 1993.
Foto: Miroslav Fogl
1200 × 810 pix
534 KiB
Na jaře 1983 byly soupravy vozů Bam na osobních vlacích Nymburk - Rumburk ještě poměrně běžné. Ovšem vidět v jejich čele "Pilštyka" (zde stroj T466.0225), to už byla vcelku rarita! Jeden takový případ byl zachycen na trati v úseku Okna - Doksy rok 1983.
Foto: Miroslav Fogl
1200 × 780 pix
319 KiB
S vlakem Sv 11912 byl na hlavním nádraží v Praze zachycen stroj T466.0225 dne 16. 2. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 790 pix
544 KiB
Bližší pohled na lokomotivu T466.0225 s vlakem Sv 11912 vznikl na hlavním nádraží v Praze 16. 2. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 770 pix
503 KiB
Opečovávaná českolipská 735 227-1 posunovala v Lovosicích 2. 2. 1998.
Foto: Petr Kapoun
1200 × 820 pix
370 KiB
S vlakem Os 6045 zavítala 735 227-1 na nádraží v Jedlové 18. 5. 1998.
Foto: Martin Varga
1200 × 780 pix
529 KiB
Na horkém letním slunci se na libereckém nádraží vyhřívá českolipský stroj 735 227-1, který sem před chvílí přivezl vlaky Os 6609 a Os 6104 ze své domoviny 30. 7. 1998.
Foto: Petr Kapoun
1200 × 810 pix
357 KiB
Někdejší perla depa Česká Lípa, 735 227-1, právě dorazila s osobním vlakem do cílové stanice Rumburk 6. 10. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 780 pix
368 KiB
Nedaleko zastávky Jívany byl zachycen stroj 735 228-9 s manipulačním vlakem - duben 1994.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1200 × 800 pix
502 KiB
Už vyřazený stroj 735 230-5 stál odstaven v prostoru depa Veselí nad Lužnicí 4. 6. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
456 KiB
Brněnská lokomotiva T466.0232 posunovala ve Skalici nad Svitavou 9. 8. 1988.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 820 pix
435 KiB
Břeclavský "Pilštyk" T466.0233 dorazil s manipulačním vlakem do Holešova 13. 2. 1987.
Foto: Jan Novotný
1200 × 800 pix
366 KiB
Českobudějovický stroj 735 233-9 posunoval ve stanici Číčenice dne 18. 4. 1998.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
86 KiB
Památkou na kdysi rozsáhlý provoz "Pilštyků" na Českobudějovicku byly odstavené lokomotivy v depu Veselí nad Lužnicí. Na snímku je stroj 735 233-9 dne 7. 10. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 780 pix
472 KiB
Na dobovém snímku ze stanice Nezamyslice je při posunu zdokumentován stroj T466.0234 - květen 1989.
Foto: Jiří Kulhánek Sbírka: Mojmír Leštinský
1024 × 730 pix
252 KiB
Na postrku velmi vytíženého manipulačního vlaku byla prostějovská 735 234-7 zachycena na trati mezi Kostelcem na Hané a Prostějovem 24. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel
1200 × 830 pix
417 KiB
Na postrku manipulačního vlaku vjížděla lokomotiva 735 234-7 do Prostějova 24. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel
1200 × 830 pix
497 KiB
Krasavice 735 235-4 se v čerstvém atypickém nátěru představuje na snímku pořízeném v depu Brno dolní - rok 1994.
Foto: Aleš Soška
760 × 900 pix
290 KiB
V poklidné náladě venkovského nádraží v Chornicích byl s vlakem Mn 84912 vyfotografován "Pilštyk" 735 235-4 - květen 1995.
Foto: František Seidl
1200 × 810 pix
431 KiB
Barevně nezaměnitelný stroj 735 235-4 posunuje na nádraží Brno-Horní Heršpice - únor 1996.
Foto: Aleš Soška
1200 × 770 pix
440 KiB
Na hlavním nádraží v Brně se s osobním vlakem do Tišnova rozjížděl stroj 735 235-4 v březnu 1996.
Foto: Aleš Soška
1200 × 780 pix
381 KiB
Elegán 735 235-4 byl s manipulačním vlakem zastižen na nádraží v Chornicích 22. 11. 1996.
Foto: Petr Doležel
1200 × 800 pix
433 KiB
Perla lokomotivního depa Brno-Dolní, stroj 735 235-4, odváží spěšný vlak ze Svitav 4. 3. 1997.
Foto: Pavel Stejskal
1200 × 800 pix
352 KiB
Z tunelu v traťovém úseku Znojmo - Citonice vyjíždí lokomotiva 735 235-4 s vlakem Sp 1812 dne 26. 9. 1998.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík
1200 × 850 pix
556 KiB
Vrak kdysi tak pěkné lokomotivy 735 235-4 chátral v České Třebové také 1. 5. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
167 KiB
Svým nízko umístěným žlutým pruhem známá T466.0237 byla v Neratovicích zachycena 11. 5. 1986.
Foto: Jan Kudlička
1024 × 670 pix
253 KiB
Na nádraží v České Kamenici byla 735 237-0 zastižena s manipulačním vlakem 10. 5. 1997.
Foto: Miroslav Fogl
1200 × 790 pix
376 KiB
Už neprovozní 735 237-0 stála vedle haly depa Mladá Boleslav odstavena 7. 4. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 790 pix
456 KiB
Vyřazené stroje 735 239-6 a T466.0240 stály několik let odstavené na nádraží ve Valticích. Zde byly zvěčněny dne 4. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
133 KiB
Zobrazeno 52 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.