Sériové stroje čísel 150 až 179
Už do unifikovaného nátěru s tenkými žlutými proužky oděný "Pilštyk"
T466.0151
posunoval v Rumburku 22. 9. 1984.
Foto:
Ladislav Havránek
1200 × 810 pix
489 KiB
Stroj
735 151-3
Rumburk 30. 5. 1991.
Foto:
Ing. Jiří Konečný
1200 × 810 pix
377 KiB
V rámci návratu náležitostí od manipulačního vlaku byl stroj
735 152-1
zdokumentován v traťovém úseku Jeřmanice - Rychnov u Jablonce - březen 1994.
Foto:
Miroslav Fogl
1200 × 810 pix
547 KiB
Ve svém kraji barevně nezaměnitelná
735 152-1
byla na nádraží v Turnově zachycena 2. 7. 1998.
Foto:
Daniel Pavlíček
1200 × 790 pix
385 KiB
Vraky "Pilštyků"
735 155-4
,
735 108-3
a
735 189
stály v depu Hradec Králové odstavené 29. 6. 1996.
Foto:
Petr Kapoun
800 × 600 pix
153 KiB
Lokomotiva
T466.0156
byla u Jičína zachycena v čele vlaku se střelečským pískem 29. 7. 1985.
Foto:
Ladislav Havránek
1024 × 690 pix
402 KiB
Ve stanici Jihlava hl.n. byl stroj
735 156-2
zastižen na závěsu osobního vlaku do Havlíčkova Brodu 10. 6. 1995.
Foto:
Petr Kapoun
800 × 600 pix
121 KiB
Znojemský stroj
735 157-0
prováží osobní vlak pod zámkem Sádek (s údajně jedinou oficiální vinicí na Vysočině) u Kojetic na Moravě - rok 1997.
Foto:
Ivo Valent
1200 × 820 pix
347 KiB
Neprovozní stroj
735 158-8
pozvolna chátrá v prostoru depa Tišnov 20. 8. 1996.
Foto:
Petr Kapoun
800 × 600 pix
171 KiB
Na přípřeži osobního vlaku s vlakovou
T478.3144
projíždí Němčicemi nad Hanou stroj
T466.0159
dne 24. 9. 1978.
Foto:
Mojmír Leštinský
800 × 600 pix
114 KiB
Posunovací "Pilštyk"
735 161-2
(vybavený ochrannou stříškou nad bočními okny kabiny) posunuje na hlavním nádraží v Brně - rok 1994.
Foto:
Aleš Soška
1200 × 800 pix
421 KiB
Mezi spoustou vraků jiných lokomotiv čekala v depu Česká Třebová na likvidaci také
735 163-8
, která tu byla zvěčněna 1. 5. 2005.
Foto:
Martin Třískala
800 × 600 pix
162 KiB
Lokomotiva
735 165-3
stála v "koloně smrti" v Plzni 18. 4. 2005.
Foto:
Jonáš Janoušek
800 × 600 pix
115 KiB
Na přípřeži motorového vlaku s vlakovým vozem
810 175-0
byl "Pilštyk"
735 166-1
vyfotografován v Blatné 3. 12. 1994.
Foto:
Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
462 KiB
Jako na přehlídce stanuly na chvíli vedle sebe v depu Blatná stroje
735 035-8
a
735 166-1
dne 3. 10. 1995.
Foto:
Daniel Pavlíček
1200 × 780 pix
432 KiB
Lokomotiva
T466.0167
se představuje na snímku pořízeném v Lounech 6. 10. 1979.
Foto:
Zdeněk Kačena
1200 × 790 pix
403 KiB
Už vyřazená lokomotiva
735 167-9
stála v depu Louny odstavena 28. 7. 1994.
Foto:
Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
471 KiB
Královéhradecký stroj
T466.0171
stál v Jaroměři odstaven 5. 5. 1989.
Foto:
Jan Novotný
1200 × 770 pix
466 KiB
Hojnému obecenstvu na obdiv posunoval stroj
T466.0171
před staniční budovou v Jaroměři 2. 5. 1990.
Foto:
Ladislav Havránek
1200 × 830 pix
418 KiB
V jihlavském depu byl dlouhodobě odstavený stroj
735 172-9
vyfotografován 1. 8. 1996.
Foto:
Petr Kapoun
800 × 600 pix
160 KiB
Do čela osobního vlaku nasazená
735 173-7
přijíždí do stanice Liberec-Horní Růžodol - léto 1995.
Foto:
Miroslav Fogl
1200 × 760 pix
464 KiB
Na nádraží Liberec-Horní Růžodol zastavila "Fujara"
735 173-7
s osobním vlakem - léto 1995.
Foto:
Miroslav Fogl
1200 × 740 pix
387 KiB
Po známém viaduktu u Noviny prováží stroj
735 173-7
soupravu osobního vlaku - léto 1995.
Foto:
Miroslav Fogl
1200 × 770 pix
498 KiB
Už celkem zašlá ale plně provozní
735 174-5
posunovala v Lounech 23. 8. 1990.
Foto:
Ladislav Kroul
800 × 600 pix
187 KiB
Lokomotiva
735 175-2
plní roli staniční zálohy v domovské České Lípě - červenec 1998.
Foto:
Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
405 KiB
V čele Mn vlaku z Blatné právě přijela do Strakonic lokomotiva
735 177-8
dne 23. 7. 1996.
Foto:
Petr Kapoun
1200 × 830 pix
394 KiB
Tandem strojů
735 177-8
a
735 035-8
posunuje z depa v Blatné - rok 1996.
Foto:
Ivo Valent
1200 × 850 pix
585 KiB
Na přípřeži motorového vozu
810 193-3
byl u Blatné zachycen stroj
735 177-8
dne 16. 4. 1997.
Foto:
Daniel Pavlíček
1200 × 820 pix
529 KiB
Zobrazeno
28
z celkem
512
dostupných snímků této řady a celkem
13404
fotografií na stránkách.