Ještě v červeno-žlutém výrobním nátěru byla T466.0090 vyfotografován v Mladé Boleslavi 19.9.1976.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 830 pix
367 KiB
Mladoboleslavská stálice T466.0090 se už v nátěru s tenkými proužky na čelech představuje na snímku pořízeném v Mladé Boleslavi 2.6.1984.
Foto: Jan Kudlička
1024 × 660 pix
317 KiB
Do čerstvě vyhotoveného barevného kabátku se širokým žlutým pruhem oděný stroj 735 090-3 čeká v domovské strojové stanici v Mladé Boleslavi na další výkon 14.4.1990.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1200 × 800 pix
439 KiB
S manipulačním vlakem zavítala lokomotiva 735 090-3 do Jeřmanic - léto 1993.
Foto: Miroslav Fogl
1200 × 790 pix
564 KiB
Před cestujícími už téměř 10 let nevyužívanou staniční budovou v Tovačově sestavuje manipulační vlak kroměřížský stroj T466.0096 dne 4.6.1990.
Foto: Mojmír Leštinský
1024 × 710 pix
241 KiB
V čele vlaku Os 14807 do Znojma byla v Okříškách zastižena lokomotiva 735 098-6 dne 7.12.1996.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
112 KiB
Vyřazený "Pilštyk" 735 098-6 čeká na sešrotování v prostoru depa v Havlíčkově Brodě 11.5.2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
189 KiB
Brněnská T466.0099 posunovala s vozem Raj ve stanici Nezamyslice 8.11.1985.
Foto: Jan Novotný
1200 × 760 pix
378 KiB
Doslova "střídání stráží" na nádraží v Chornicích zachycuje snímek zánovního "Pilštyka" T466.0100 a dosluhujících "Skaličáků" řady 433.0 - rok 1978.
Foto: František Navrátil
800 × 600 pix
110 KiB
Svědkem zašlých časů na "Moravské západní" dráze z Prostějova do Třebovic v Čechách je mimo jiné i tento snímek vlaku Os 24710, se kterým zastavuje stroj 735 100-0 na místním nádraží v Prostějově 21.1.1994.
Foto: Petr Doležel
1200 × 800 pix
449 KiB
V čele vlaku Os 4810 se připravuje stroj 735 100-0 k odjezdu z brněnského hlavního nádraží 4.6.1997.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 810 pix
466 KiB
Stý "Pilštyk" 735 100-0 posunoval na hlavním nádraží v Brně 26.9.1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
478 KiB
V roli záskoku za řadu 850 přijíždí 735 100-0 s vlakem Sp 1660 z Brna do Okříšek 31.10.1998.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
146 KiB
S dvojicí přípojných vozů řady 060 (z pantografických jednotek řady 560) k opravě ve zdejších železničních dílnách zavítal do Krnova brněnský stroj 735 100-0 dne 15.5.2000.
Foto: Vít Blahovec
1200 × 770 pix
415 KiB
Toho času nepoužívané lokomotivy 735 101-8, 735 289-1, 735 274-3 a 735 291-7 stály odstavené v depu Protivín 1.3.1994.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 760 pix
382 KiB
Na širé trati jen kousek za stanicí Blatná byla samotná 735 101-8 vyfotografována 18.6.1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 780 pix
504 KiB
Na přípřeži osobního vlaku vedeného sólo motorovým vozem 810 178-4 byl v Březnici vyfotografován "Pilštyk" 735 101-8 dne 23.10.1995.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
453 KiB
Zánovní lokomotiva T466.0102 se v Telči setkala s motorovým vozem M475.0002 dne 10.9.1977.
Foto: Mojmír Leštinský
800 × 600 pix
124 KiB
Karlovarská perla T466.0103 zastavila s osobním vlakem v zasněžené stanici Pernink 16.1.1993.
Foto: Jiří Rubín
1200 × 820 pix
508 KiB
Krátce po uvedení do modrého nátěru (který ale nikdy předtím nenosil) byl stroj 735 103-4 na hlavním nádraží v Karlových Varech zachycen 13.2.1993.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 820 pix
447 KiB
V obnoveném prototypovém nátěru pózuje 735 103-4 u točny v depu Karlovy Vary 11.5.1995.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
149 KiB
Lokomotiva 735 104-2 posunovala na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 14.4.1990.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 770 pix
486 KiB
"Pilštyk" 735 104-2 se v Mladé Boleslavi setkal s parním "Albatrosem" 498.022 dne 14.4.1990.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 800 pix
461 KiB
Na záloze v Mladé Boleslavi hl.n. posunující T466.0105 byla od čela vyfotografována 13.7.1985.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 800 pix
412 KiB
Se soupravou pro vlak Os 9506 byl stroj 735 106-7 zachycen ve stanici Praha-Vysočany 17.9.1993.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 770 pix
421 KiB
Lokomotiva 735 107-5 stojí vedle motorového vozu 810 169-3 v depu v Mladé Boleslavi - květen 1992.
Foto: Petr Turek
800 × 600 pix
112 KiB
Už neprovozní stroje 735 110-9 a 735 004-4 svorně čekaly na svůj konec v prostorách depa Štúrovo 6.7.1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 790 pix
384 KiB
Zubožený stroj 735 111-7 stál v depu Leopoldov odstaven 21.2.2002.
Foto: Peter Boris
800 × 600 pix
183 KiB
Už definitivně vyřazené motorové legendy 735 113-3, 781 528-5 a 735 119-0 stály v depu Štúrovo odstavené 6.7.1997.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 770 pix
372 KiB
Po boku dosluhujícího "Skaličáka" řady 433.0 čeká na nádraží v Chornicích na čas svého odjezdu s osobním vlakem nový "Pilštyk" T466.0115 - rok 1978.
Foto: František Navrátil
1200 × 790 pix
305 KiB
Setkání zánovních "Pilštyků" se strojem T466.0115 blíže objektivu bylo zdokumentováno v Chornicích - rok 1978.
Foto: František Navrátil
1200 × 770 pix
381 KiB
Stroj 735 115-8 byl na samém konci své první kariéry (tj. před přestavbou na 714 017-1) vyfotografován v depu Prostějov 17.3.1995.
Foto: Petr Doležel
1200 × 810 pix
540 KiB
S osobním vlakem z Nezamyslic přijel do stanice Prostějov hl.n. stroj T466.0116 dne 21.4.1991.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
146 KiB
S vlakem Os 24707 v jeho tehdy standardním složení byl prostějovský stroj 735 118-2 zvěčněn ve Dzbelu 5.5.1995.
Foto: Martin Boháč
1200 × 810 pix
450 KiB
V čele manipulačního vlaku byl stroj 735 118-2 zdokumentován na trati mezi Kostelcem na Hané a Prostějovem 24.3.1997.
Foto: Petr Doležel
1200 × 820 pix
554 KiB
Lokomotiva 735 118-2 byla na širé trati u Kostelce na Hané s manipulačním vlakem vyfotografována 26.3.1997.
Foto: Petr Doležel
1200 × 800 pix
393 KiB
Prostějovský stroj 735 118-2 opouští s manipulačním vlakem Kostelec na Hané 26.3.1997.
Foto: Petr Doležel
1200 × 830 pix
553 KiB
Zobrazeno 37 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13020 fotografií na stránkách.