Sériové stroje čísel 090 až 119


735090b.jpg
Ještě v červeno-žlutém výrobním nátěru byla T466.0090 vyfotografován v Mladé Boleslavi 19. 9. 1976.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 830 pix367 KiB

735090c.jpg
Mladoboleslavská stálice T466.0090 se už v nátěru s tenkými proužky na čelech představuje na snímku pořízeném v Mladé Boleslavi 2. 6. 1984.
Foto: Jan Kudlička   1024 × 660 pix317 KiB

735090d.jpg
Do čerstvě vyhotoveného barevného kabátku se širokým žlutým pruhem oděný stroj 735 090-3 čeká v domovské strojové stanici v Mladé Boleslavi na další výkon 14. 4. 1990.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 800 pix439 KiB

735090a.jpg
S manipulačním vlakem zavítala lokomotiva 735 090-3 do Jeřmanic - léto 1993.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 790 pix564 KiB

735096a.jpg
Před cestujícími už téměř 10 let nevyužívanou staniční budovou v Tovačově sestavuje manipulační vlak kroměřížský stroj T466.0096 dne 4. 6. 1990.
Foto: Mojmír Leštinský   1024 × 710 pix241 KiB

735098a.jpg
V čele vlaku Os 14807 do Znojma byla v Okříškách zastižena lokomotiva 735 098-6 dne 7. 12. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix112 KiB

735098b.jpg
Vyřazený "Pilštyk" 735 098-6 čeká na sešrotování v prostoru depa v Havlíčkově Brodě 11. 5. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix189 KiB

735099a.jpg
Brněnská T466.0099 posunovala s vozem Raj ve stanici Nezamyslice 8. 11. 1985.
Foto: Jan Novotný   1200 × 760 pix378 KiB

735100e.jpg
Doslova "střídání stráží" na nádraží v Chornicích zachycuje snímek zánovního "Pilštyka" T466.0100 a dosluhujících "Skaličáků" řady 433.0 - rok 1978.
Foto: František Navrátil   800 × 600 pix110 KiB

735100b.jpg
Svědkem zašlých časů na "Moravské západní" dráze z Prostějova do Třebovic v Čechách je mimo jiné i tento snímek vlaku Os 24710, se kterým zastavuje stroj 735 100-0 na místním nádraží v Prostějově 21. 1. 1994.
Foto: Petr Doležel   1200 × 800 pix449 KiB

735100c.jpg
V čele vlaku Os 4810 se připravuje stroj 735 100-0 k odjezdu z brněnského hlavního nádraží 4. 6. 1997.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 810 pix466 KiB

735100f.jpg
Stý "Pilštyk" 735 100-0 posunoval na hlavním nádraží v Brně 26. 9. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix478 KiB

735100d.jpg
V roli záskoku za řadu 850 přijíždí 735 100-0 s vlakem Sp 1660 z Brna do Okříšek 31. 10. 1998.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix146 KiB

735100a.jpg
S dvojicí přípojných vozů řady 060 (z pantografických jednotek řady 560) k opravě ve zdejších železničních dílnách zavítal do Krnova brněnský stroj 735 100-0 dne 15. 5. 2000.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 770 pix415 KiB

735101c.jpg
Toho času nepoužívané lokomotivy 735 101-8, 735 289-1, 735 274-3 a 735 291-7 stály odstavené v depu Protivín 1. 3. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 760 pix382 KiB

735101a.jpg
Na širé trati jen kousek za stanicí Blatná byla samotná 735 101-8 vyfotografována 18. 6. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 780 pix504 KiB

735101b.jpg
Na přípřeži osobního vlaku vedeného sólo motorovým vozem 810 178-4 byl v Březnici vyfotografován "Pilštyk" 735 101-8 dne 23. 10. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix453 KiB

735102a.jpg
Zánovní lokomotiva T466.0102 se v Telči setkala s motorovým vozem M475.0002 dne 10. 9. 1977.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix124 KiB

735103a.jpg
Karlovarská perla T466.0103 zastavila s osobním vlakem v zasněžené stanici Pernink 16. 1. 1993.
Foto: Jiří Rubín   1200 × 820 pix508 KiB

735103c.jpg
Krátce po uvedení do modrého nátěru (který ale nikdy předtím nenosil) byl stroj 735 103-4 na hlavním nádraží v Karlových Varech zachycen 13. 2. 1993.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 820 pix447 KiB

735103b.jpg
V obnoveném prototypovém nátěru pózuje 735 103-4 u točny v depu Karlovy Vary 11. 5. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix149 KiB

735104a.jpg
Lokomotiva 735 104-2 posunovala na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 14. 4. 1990.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 770 pix486 KiB

735104b.jpg
"Pilštyk" 735 104-2 se v Mladé Boleslavi setkal s parním "Albatrosem" 498.022 dne 14. 4. 1990.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 800 pix461 KiB

735105a.jpg
Na záloze v Mladé Boleslavi hl.n. posunující T466.0105 byla od čela vyfotografována 13. 7. 1985.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 800 pix412 KiB

735106a.jpg
Se soupravou pro vlak Os 9506 byl stroj 735 106-7 zachycen ve stanici Praha-Vysočany 17. 9. 1993.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 770 pix421 KiB

735107a.jpg
Lokomotiva 735 107-5 stojí vedle motorového vozu 810 169-3 v depu v Mladé Boleslavi - květen 1992.
Foto: Petr Turek   800 × 600 pix112 KiB

735110a.jpg
Už neprovozní stroje 735 110-9 a 735 004-4 svorně čekaly na svůj konec v prostorách depa Štúrovo 6. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix384 KiB

735111a.jpg
Zubožený stroj 735 111-7 stál v depu Leopoldov odstaven 21. 2. 2002.
Foto: Peter Boris   800 × 600 pix183 KiB

735113a.jpg
Už definitivně vyřazené motorové legendy 735 113-3, 781 528-5 a 735 119-0 stály v depu Štúrovo odstavené 6. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 770 pix372 KiB

735115b.jpg
Po boku dosluhujícího "Skaličáka" řady 433.0 čeká na nádraží v Chornicích na čas svého odjezdu s osobním vlakem nový "Pilštyk" T466.0115 - rok 1978.
Foto: František Navrátil   1200 × 790 pix305 KiB

735115c.jpg
Setkání zánovních "Pilštyků" se strojem T466.0115 blíže objektivu bylo zdokumentováno v Chornicích - rok 1978.
Foto: František Navrátil   1200 × 770 pix381 KiB

735115a.jpg
Stroj 735 115-8 byl na samém konci své první kariéry (tj. před přestavbou na 714 017-1) vyfotografován v depu Prostějov 17. 3. 1995.
Foto: Petr Doležel   1200 × 810 pix540 KiB

735116a.jpg
S osobním vlakem z Nezamyslic přijel do stanice Prostějov hl.n. stroj T466.0116 dne 21. 4. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix146 KiB

735118d.jpg
S vlakem Os 24707 v jeho tehdy standardním složení byl prostějovský stroj 735 118-2 zvěčněn ve Dzbelu 5. 5. 1995.
Foto: Martin Boháč   1200 × 810 pix450 KiB

735118c.jpg
V čele manipulačního vlaku byl stroj 735 118-2 zdokumentován na trati mezi Kostelcem na Hané a Prostějovem 24. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 820 pix554 KiB

735118b.jpg
Lokomotiva 735 118-2 byla na širé trati u Kostelce na Hané s manipulačním vlakem vyfotografována 26. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 800 pix393 KiB

735118a.jpg
Prostějovský stroj 735 118-2 opouští s manipulačním vlakem Kostelec na Hané 26. 3. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 830 pix553 KiB


Zobrazeno 37 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13351 fotografií na stránkách.