Brněnský stroj 735 062-2 byl v prostoji mezi výkony na manipulačním vlaku zachycen ve Skalici nad Svitavou 11. 2. 1995.
Foto: Petr Doležel
1200 × 800 pix
454 KiB
S vlakem Mn 84910 míjí lokomotiva 735 062-2 mechanickou předvěst v traťovém úseku Velké Opatovice - Cetkovice 15. 7. 1996.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík
1200 × 800 pix
374 KiB
Při posunu na hlavním nádraží v Brně byla 735 062-2 zdokumentována 19. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
136 KiB
735 062-2 odváží z Kojetína do Brna spěšný vlak z Frýdku-Místku s neschopným motorovým vozem řady 842 dne 26. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 770 pix
440 KiB
Vrak stroje 735 062-2 čeká spolu s mnoha dalšími "Pilštyky" na sešrotování v depu v České Třebové 11. 9. 2004.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
138 KiB
Do stanice Střelice přiváží manipulační vlak lokomotiva T466.0063 dne 26. 4. 1989.
Foto: Jiří Kulhánek Sbírka: Martin Štěpán
800 × 600 pix
202 KiB
Stroj T466.0063 posunoval na brněnském hlavním nádraží od vlaku Os 4008 dne 9. 5. 1991.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 810 pix
394 KiB
Jedním z kmenových hodonínských "Pilštyků" byl i stroj 735 064-8, který na snímku posunuje v Hodoníně - srpen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer
1200 × 790 pix
461 KiB
V oblouku před stanicí Mladějov na Moravě byla zánovní T466.0065 zachycena v čele na zátěž bohatého manipulačního vlaku 3. 3. 1976.
Foto: Vladimír Truxa
1024 × 660 pix
262 KiB
Vlak s lignitem, tažený břeclavskou T466.0065, právě minul bývalou zastávku Vacenovická na okraji Ratíškovic při své cestě do Rohatce 31. 1. 1991.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
150 KiB
Lokomotiva T466.0066 zastavila s osobním vlakem (i se zařazeným motorovým vozem M152.0254) ve stanici Třebovice v Čechách 15. 4. 1981.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 800 pix
421 KiB
Stroj 735 066-3 stál na brněnském hlavním nádraží připraven k odjezdu s vlakem Os 14519 do Jihlavy 23. 9. 1997.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 810 pix
484 KiB
V čele spěšného vlaku byl brněnský veterán 735 066-3 zachycen v Havlíčkově Brodě 5. 10. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 800 pix
370 KiB
Zánovní stroj T466.0067 se v Jindřichově Hradci podrobuje odstranění jednoho z mnoha drobných technických problémů - červen 1976.
Foto: Zdeněk Picka
1200 × 810 pix
446 KiB
Červeno-žlutá T466.0067 posunovala v Jindřichově Hradci 20. 12. 1977.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
157 KiB
Na čtyřkolejné splítce v Dolním Skrýchově byla s osobním vlakem zdokumentována T466.0067 dne 6. 6. 1979.
Foto: Zdeněk Picka
1024 × 730 pix
348 KiB
Dobře udržovaná T466.0068 sloužila na posunu v Jindřichově Hradci 29. 7. 1990.
Foto: Zdeněk Picka
1024 × 670 pix
196 KiB
Smíšený vlak prováží úsekem Moravské západní mezi Konicí a Chornicemi zánovní lokomotiva T466.0066 - rok 1978.
Foto: František Navrátil
1200 × 830 pix
591 KiB
Ještě červeno-žlutá T466.0069 posunuje v Jihlavě 24. 8. 1976.
Foto: Vladimír Truxa
800 × 600 pix
180 KiB
Už v unifikovaném celočerveném nátěru posunovala T466.0069 v Jindřichově Hradci 16. 6. 1979.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
196 KiB
Jiný záběr "Pilštyka" T466.0069 vznikl ve stanici Jindřichův Hradec 6. 5. 1981.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
166 KiB
Už s tenkými žlutými proužky byla T466.0069 v Jindřichově Hradci zastižena 9. 6. 1984.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
166 KiB
Louhem řádně umytá lokomotiva T466.0069 byla v Jindřichově Hradci zdokumentována 9. 6. 1984.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
178 KiB
Není známo mnoho snímků s "Pilštyky" za hranicemi Československa. Zde však byl stroj T466.0070 vyfotografován v Gmündu - červenec 1981.
Sbírka: Ing. Petr Kaván, Ph.D.
1200 × 820 pix
378 KiB
Ještě zánovní stroj T466.0072 na snímku pořízeném na hlavním nádraží v Praze dne 6. 5. 1976.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 790 pix
360 KiB
Svým barevným řešením výjimečný stroj T466.0072 posunoval na hlavním nádraží v České Lípě 11. 5. 1986.
Foto: Miroslav Kubelka
1200 × 830 pix
356 KiB
Decentně nazdobená 735 072-1 sloužila ve stanici Děčín-východ 21. 6. 1991.
Foto: Ladislav Kroul
800 × 600 pix
151 KiB
Poblíž nádraží Děčín-východ byl vyfotografován stroj T466.0074 dne 18. 5. 1985.
Foto: Miroslav Kubelka
1200 × 830 pix
532 KiB
Ještě nová lokomotiva T466.0075 na snímku z hlavního nádraží v Mladé Boleslavi 1. 5. 1976.
Foto: Josef Motyčka
1024 × 670 pix
377 KiB
Lokomotiva T466.0075 posunovala na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 4. 7. 1985.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 800 pix
499 KiB
Jedny z posledních na Slovensku provozovaných zástupců své řady, stroje 735 076-2 a 735 255-2, stály v depu Čadca 22. 4. 2002.
Foto: Jano Gajdoš
800 × 600 pix
150 KiB
Vrak lokomotivy 735 077-0 stál v depu Žilina 27. 2. 2002.
Foto: Peter Boris
800 × 600 pix
190 KiB
Samostatně jedoucí dvojice příbuzných lokomotiv T466.0078 a T444.1082 byla zachycena na okraji své domovské Žiliny 28. 7. 1986.
Foto: Jan Novotný
1200 × 810 pix
413 KiB
Jeden z břeclavských "modrásků", stroj 735 081-2, postával před rotundou domovského depa 4. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 780 pix
498 KiB
V přestávce mezi výkony byla v Hrušovanech nad Jevišovkou zdokumentována břeclavská 735 081-2 dne 26. 4. 1997.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
136 KiB
Poslední sbohem vyřazených strojů 735 081-2, T466.0239 a T466.0240 stanici Hrušovany nad Jevišovkou krátce před jejich odvozem do depa Brno-Maloměřice (následně k likvidaci) 30. 4. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
117 KiB
Lokomotiva T466.0082 byla ve Velkém Meziříčí vyfotografována v době, kdy tato řada krátký čas jezdila na lokálce z Křižanova do Studence - pravděpodobně rok 1978.
Foto: Ing. Pavel Stupka
800 × 600 pix
107 KiB
Ve stanici Jindřichův Hradec se stroje T466.0083 a T466.0069 bok po boku setkaly 21. 5. 1981.
Foto: Zdeněk Picka
800 × 600 pix
183 KiB
Stroj T466.0083 převzal od jiného stroje téže řady soupravu spěšného vlaku na hlavním nádraží v Brně 9. 5. 1991.
Foto: Zdeněk Kačena
1200 × 810 pix
430 KiB
V 90. letech se řada lokomotivních dep proměnila spíše na pohřebiště nepotřebných lokomotiv. Nejinak to vypadalo i v depu Brno-Maloměřice, kde byly v čele dvou konvojů vyřazených strojů zachyceny sestry 735 084-6 a 735 083-8 dne 19. 6. 1999.
Foto: Rosťa Kolmačka
1200 × 820 pix
458 KiB
Těsně po dokončení dílenské opravy byl brněnský stroj 735 084-6 vyfotografován v areálu ŽOS Zvolen 30. 3. 1992.
Foto: Ing. Vladimír Fišar
1200 × 830 pix
375 KiB
V GVD 1993/1994 vozily brněnské "Pilštyky" osobní vlaky na trati Brno - Přerov. Na snímku je 735 084-6 zachycena v Chropyni 2. 10. 1993.
Foto: Jiří Doležel
800 × 600 pix
133 KiB
S mimořádným osobním vlakem u příležitosti 75. výročí otevření ždánické trati byla kroměřížská T466.0085 vyfotografována v úvraťové stanici Klobouky u Brna 2. 10. 1983.
Foto: Mojmír Leštinský
800 × 600 pix
124 KiB
V čele zvláštního vlaku (s motorovým vozem M131.1 na postrku) byla T466.0085 vyfotografována u stanice Klobouky u Brna 2. 10. 1983.
Foto: Miroslav Fogl
1200 × 810 pix
405 KiB
Lokomotiva T466.0086 držela staniční zálohu na hlavním nádraží v Mladé Boleslavi 15. 5. 1983.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 780 pix
442 KiB
Lokomotivy 735 087-9 a 735 212-3 byly bok po boku zvěčněny v Mladé Boleslavi na hlavním nádraží 16. 9. 1993.
Foto: Petr Tausig
1200 × 790 pix
327 KiB
Lokomotiva 735 088-7 při své všední službě na staničním posunu v Mladé Boleslavi hl.n. - rok 1997.
Foto: Ivo Valent
1200 × 840 pix
579 KiB
Stroj 735 088-7 stál v domovské Mladé Boleslavi odstaven 7. 4. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček
1200 × 810 pix
478 KiB
V čele osobního vlaku zavítal zánovní stroj T466.0089 do Kostelce nad Orlicí 27. 8. 1976.
Foto: Josef Motyčka
1200 × 810 pix
388 KiB
Ještě v nátěru z výrobního závodu byl stroj T466.0089 zastižen v Letohradě - rok 1980.
Foto: Ing. Vladimír Procházka
1024 × 720 pix
302 KiB
Nebývale rušno bylo v dnes už téměř zapomenuté koncové lokálkové stanici Malá Morávka v době natáčení filmu Freónový duch. Po boku "Hektora" 720 120-5 zde byl zvěčněn mimo jiné "Pilštyk" 735 089-5 dne 25. 6. 1990.
Foto: Ladislav Havránek
1200 × 820 pix
461 KiB
Zobrazeno 51 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.