Sériové stroje čísel 027 až 059


735027a.jpg
První sériový stroj řady T466.0 (a zároveň první bez EDB), 735 027-5, projížděl s manipulačním vlakem po trati u Jívan 3. 5. 1990.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 830 pix532 KiB

735028a.jpg
Stroj T466.0028 byl v čele zvláštního vlaku Sp 11913 vyfotografován u hradla Černý most 1. 10. 1983.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 800 pix411 KiB

735028b.jpg
"Pilštyk" 735 028-3 přijel s manipulačním vlakem do Rybniště 23. 9. 1991.
Sbírka: depo Rumburk800 × 600 pix183 KiB

735029b.jpg
Turnovská 735 029-1 prováží manipulační vlak Mladá Boleslav - Všetaty traťovým úsekem mezi Výhybnou Stránov a Chotětovem - rok 1994.
Foto: Ivo Valent   1200 × 820 pix388 KiB

735029a.jpg
S manipulačním vlakem byla lokomotiva 735 029-1 zastižena v Chotětově 23. 8. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix564 KiB

735029c.jpg
Stroj 735 029-1 na přípřeži vlakové lokomotivy 753 016-5 v čele uceleného vlaku přepravujícího sklářský písek v pronajatých vozech společnosti NACCO projíždí traťovým úsekem Libuň – Rovensko p. Troskami 20. 4. 1999.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 800 pix437 KiB

735030a.jpg
Zánovní stroj T466.0030 posunoval na nádraží Praha-Modřany 12. 9. 1976.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk   Sbírka: Ing. Vratislav Šuk1200 × 810 pix551 KiB

735031a.jpg
Ještě červeno-žlutá T466.0031 posunovala v Praze-Malešicích 13. 7. 1977.
Foto: Ivan Šnábl   Sbírka: Ladislav Kroul800 × 600 pix154 KiB

735032a.jpg
Seznamování se personálu drah s novou lokomotivou T466.0032 vystihuje snímek pořízený v Písku 20. 9. 1975.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk   Sbírka: Ing. Vratislav Šuk1200 × 870 pix481 KiB

735033a.jpg
Ještě ve svém nátěru z výroby byl stroj T466.0033 zachycen v Táboře 20. 4. 1980.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 800 pix294 KiB

735035a.jpg
Motorové vozy 810 195-8 a 810 193-3 se s lokomotivou 735 035-8 setkaly v přítmí haly depa Blatná září 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 760 pix382 KiB

735035b.jpg
Improvizovaným pluhem vybavený stroj 735 035-8 seřazuje v Blatné manipulační vlak, do kterého byla řazena i vlečková lokomotiva 710 568-7 - říjen 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix385 KiB

735036e.jpg
Známý "Pilštyk" T466.0036 byl ještě s tenkými žlutými proužky na čelech vyfotografován u haly depa v Břeclavi 7. 7. 1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix151 KiB

735036c.jpg
Trio lokomotiv 735 036-6, 210 020-4 a 781 190-4 bylo zdokumentováno na jižním zhlaví stanice Břeclav 15. 4. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 540 pix164 KiB

735036d.jpg
Tehdy teprve krátce modrý stroj 735 036-6 se představuje na snímku z Hodonína - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1200 × 760 pix341 KiB

735036b.jpg
Při stejné příležitosti vznikl v Hodoníně i tento snímek lokomotivy 735 036-6 - rok 1994.
Foto: Aleš Soška   1200 × 800 pix344 KiB

735036a.jpg
Někdejší břeclavská krasavice 735 036-6 stála odstavená v Havlíčkově Brodě 11. 5. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix237 KiB

735037a.jpg
Brněnský "Pilštyk" 735 037-4 čeká v maloměřickém depu na svou další práci 23. 7. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 780 pix329 KiB

735038b.jpg
Jeden z jihomoravských "Modrásků", 735 038-6, posunuje přes točnu v domovském depu Břeclav 22. 9. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 770 pix415 KiB

735038a.jpg
Další z jihomoravských modrých krasavic, 735 038-2, čeká v Hrušovanech nad Jevišovkou na čas svého odjezdu s manipulačním "vlakem" 27. 4. 1996.
Foto: Petr Kapoun   1200 × 840 pix395 KiB

735045a.jpg
Na postrku Pn vlaku byla zánovní lokomotiva T466.0045 vyfotografována mezi Konicí a Chornicemi - rok 1978.
Foto: František Navrátil   1200 × 800 pix456 KiB

735046a.jpg
Lokomotiva T466.0046 byla zastižena v žst. Chornice 2. 9. 1977.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 790 pix364 KiB

735047a.jpg
Na koleji před staniční budovou v žst. Třebovice v Čechách postává stroj T466.0047 s manipulačním vlakem do Chornic - rok 1980.
Foto: Aleš Soška   1200 × 780 pix398 KiB

735048a.jpg
U vyčkávacího návěstidla na hranici nákladového nádraží v Břeclavi zastavil stroj T466.0048 dne 24. 9. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 840 pix350 KiB

735050a.jpg
Už vyřazená 735 050-7 čeká na naplnění svého osudu v depu Zvolen 27. 8. 2001.
Foto: Peter Boris   1024 × 710 pix234 KiB

735052a.jpg
Zvolenská lokomotiva T466.0052 zavítala do depa ve Valašském Meziříčí 6. 9. 1989.
Foto: Jan Novotný   1200 × 820 pix404 KiB

735054a.jpg
Stroj 735 054-9 stál odstaven v prostorách depa České Budějovice 8. 5. 1994.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix315 KiB

735054c.jpg
Na nádraží v Závišíně (tehdy ještě s nakládkovou kolejí) byl stroj 735 054-9 v čele osobního vlaku zachycen 8. 9. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 820 pix474 KiB

735054d.jpg
Na přípřeži motorového vozu 810 176-8 se "Pilštyk" 735 054-9 představuje na snímku pořízeném u Blatné 8. 9. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix407 KiB

735054b.jpg
"Pilštyk" 735 054-9 stál v čele manipulačního vlaku na nádraží ve Volarech 16. 8. 1998.
Foto: Martin Boháč   1200 × 800 pix380 KiB

735055a.jpg
Lehce nabouraná T466.0055 projíždí Velkým Ratmírovem se separátem do Veselí nad Lužnicí (vlak má 44 vozů, 650 tun) 16. 7. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix130 KiB

735055b.jpg
Náhradní obsazení posunovací zálohy v Jindřichově Hradci za neprovozní "Rosničku" obstaral "Pilštyk" T466.0055 dne 27. 7. 1978.
Foto: Zdeněk Picka   800 × 600 pix137 KiB

735057f.jpg
Mírně přizdobená T466.0057 byla v Železném Brodě zastižena 24. 8. 1988.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 790 pix362 KiB

735057b.jpg
Turnusová lokomotiva 735 057-2 v čele odpoledního vlaku Mn 80063 do Jičína právě projela zastávkou Jívany 20. 6. 1995.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix138 KiB

735057a.jpg
Lokomotiva 735 057-2 zavítala s manipulačním vlakem do Bakova nad Jizerou - rok 1996.
Foto: Ivo Valent   1200 × 830 pix588 KiB

735057d.jpg
Poblíž přejezdu silnice z Veselé do Lhotic (traťový úsek Bakov nad Jizerou - Mnichovo Hradiště) byl zachycen stroj 735 057-2 s manipulačním vlakem - rok 1996.
Foto: Ivo Valent   1200 × 840 pix403 KiB

735057c.jpg
Dodnes existující lokomotiva 735 057-2 sloužila na staniční záloze ve Staré Pace 3. 6. 2000.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 800 pix388 KiB

735057e.jpg
Sice zaranžovaný, ale přesto již neopakovatelný společný "retrosnímek" lokomotiv 735 057-2, T478.3326 a T478.1092 vznikl v depu Chomutov 1. 4. 2007.
Foto: Ladislav Fric   1200 × 810 pix453 KiB

735059b.jpg
Tandem "Pilštyků" s přípřežím strojem 735 059-8 byl v čele manipulačního vlaku vyfotografován u Semínovy Lhoty - květen 1990.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 810 pix421 KiB

735059a.jpg
"Pilštykový pantograf" v čele se strojem 735 059-8 byl zachycen na trati poblíž zastávky Jívany 25. 8. 1993.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 810 pix427 KiB


Zobrazeno 40 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13230 fotografií na stránkách.