Sériové stroje čísel 270 až 299


735270b.jpg
Na nádraží v Holešově postával za lehké chumelenice stroj T466.0270 s manipulačním vlakem 5. 1. 1987.
Foto: Jan Novotný   1200 × 770 pix276 KiB

735270a.jpg
Provozuschopná, ale pro nevyužití vyřazená 735 270-1 prodělává svůj poslední "servis" v depu Veselí nad Moravou (jsou z ní odebírány použitelné díly před tím, než bude lokomotiva definitivně odstavena) 7. 3. 1998.
Foto: Zdeněk Sladký   800 × 600 pix85 KiB

735271b.jpg
V dnes už neexistujícím kolejišti ústředního zásobníku Šardice byly dnes už neexistující stroje T466.0271 a T444.1507 zdokumentovány 2. 6. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 690 pix237 KiB

735271a.jpg
Hodonínská lokomotiva 735 271-9 byla vyfotografována z okna jedoucího vlaku ve svém domovském depu - srpen 1995.
Foto: Zdeněk Fišer   1200 × 810 pix502 KiB

735272a.jpg
S vlakem Mn 84014 zavítala lokomotiva T466.0272 na nádraží v Holešově - červenec 1984.
Foto: Jan Novotný   1200 × 800 pix441 KiB

735274a.jpg
Vedle šťastnější kolegyně 735 035-8 (s neobvyklým pluhem) stál už natrvalo neprovozní stroj 735 274-3 odstaven v depu Blatná 29. 5. 1995.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix424 KiB

735275a.jpg
Už řádně "obitá", ale stále plně provozní českobudějovická 735 275-0 byla ve Včelné zachycena v čele vlaku cisteren do skladů Čepro - rok 1997.
Foto: Ivo Valent   1200 × 840 pix466 KiB

735276b.jpg
V depu Protivín stojí mezi výkony odstaven "Pilštyk" 735 276-8 - rok 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 820 pix461 KiB

735276a.jpg
Zdařilý boční záběr českobudějovické lokomotivy 735 276-8 v čele manipulačního vlaku vznikl u Číčenic - rok 1997.
Foto: Ivo Valent   1200 × 800 pix420 KiB

735277a.jpg
Celočervený stroj T466.0277 postával v depu v Nymburce 4. 4. 1982.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 810 pix343 KiB

735278a.jpg
Při převozu parní lokomotivy 524.1110 byl v Chomutově zdokumentován stroj 735 278-4 dne 23. 5. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 810 pix533 KiB

735278b.jpg
Lokomotiva 735 278-4 byla kolem roku 2000 stabilně nasazována na obsluhu pískovny Jestřebí. Na tomto výkonu byla přímo v pískovně zachycena také 24. 8. 2000.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 800 pix411 KiB

735279a.jpg
Barevně atraktivní a přesto unifikovaný stroj 735 279-2 byl na hlavním nádraží v Nymburce zachycen 24. 8. 1989.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 800 pix348 KiB

735280a.jpg
Lokomotivy 735 280-0 a T466.0220 byly společně zvěčněny při nočním fotografování v depu Zdice 4. 12. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 730 pix426 KiB

735281a.jpg
Svérázně ozdobený stroj T466.0281 vyjíždí s manipulačním vlakem z tunelu u Mutějovic 6. 10. 1984.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 830 pix600 KiB

735283c.jpg
Hradecký stroj 735 283-4 se soupravou klasických vozů (jako náhrada za motorový vůz řady 852) projíždí coby Sp 1602 z Hradce Králové do Turnova zastávkou Jívany 15. 5. 1994.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 820 pix513 KiB

735283a.jpg
Ve druhé polovině 90. let vznikl snímek lokomotivy 735 283-4 obsluhující vlečky ve stanici Chotětov. Ani výhybka vlečky do Mototechny, na které stojí lokomotiva, ani kolej do Cukrovaru Brodce už dnes neexistují.
Foto: Ivo Valent   1200 × 830 pix286 KiB

735283b.jpg
V kolejišti depa Mladá Boleslav čekala kromě jiných na další práci také lokomotiva 735 283-4 dne 7. 9. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix511 KiB

735284b.jpg
Ve stanici Chlumec nad Cidlinou byl vyfotografován udržovaný stroj T466.0284 - září 1989.
Foto: Ladislav Havránek   1200 × 820 pix397 KiB

735284a.jpg
Nově natřená 735 284-2 byla zdokumentována při obsluze stanice Solnice - rok 1993.
Foto: Aleš Soška   1200 × 820 pix353 KiB

735285d.jpg
V čele vlaku Os 6328 byla lokomotiva T466.0285 zastižena ve Smržovce 7. 9. 1980.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 800 pix465 KiB

735285b.jpg
Po dílenské opravě novými barvami zářící stroj 735 285-9 byl v Železném Brodě zastižen 8. 10. 1992.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 810 pix563 KiB

735285e.jpg
V čele ranního vlaku Mn 80061 do Jičína projíždí vzorně udržovaná 735 285-9 krajinou pod Troskami 13. 7. 1994.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   1200 × 800 pix473 KiB

735285c.jpg
Stroj 735 285-9 se blíží v čele odpoledního vlaku Mn 80060 do Turnova k železniční stanici Rovensko pod Troskami, píše se 30. 8. 1994.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix125 KiB

735285a.jpg
Na staničním posunu ve Staré Pace sloužil "Pilštyk" 735 285-9 dne 2. 4. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix138 KiB

735286b.jpg
Dvojici strojů 735 286-7 a 742 221-5 bylo možné spatřit v čele přetahu prázdných autovozů ve stanici Mladá Boleslav 3. 6. 2000.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix117 KiB

735286i.jpg
Lokomotiva 735 286-7 byla u zastávky Výslunní vyfotografována při jedné z posledních jízd před opravou do historické podoby 5. 4. 2002.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix113 KiB

735286e.jpg
"Pilštyk" 735 286-7 zastavil s manipulačním "vlakem" ve stanici Domina 5. 4. 2002.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix137 KiB

735286h.jpg
Po trati u Dominy projíždí stroj 735 286-7 dne 5. 4. 2002.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix157 KiB

735286f.jpg
Před chátrající budovou stanice Kovářská zapózovala 735 286-7 objektivům fotoaparátů 5. 4. 2002.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix134 KiB

735286g.jpg
Na trati u Kovářské byla 735 286-7 ještě jednou vyfotografována 5. 4. 2002.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix135 KiB

735286c.jpg
Vzácný host v depu Ústí nad Labem - "Pilštyk" 735 286-7 tu byl zastižen dne 30. 6. 2002.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix107 KiB

735286d.jpg
Již muzejní a do celočerveného nátěru oděná T466.0286 projíždí po trati u zastávky Borač 1. 7. 2005.
Foto: Vít Kopecký   800 × 600 pix199 KiB

735286j.jpg
Luženský veterán T466.0286 coby součást expozice muzejního depa ČD v Lužné u Rakovníka 27. 9. 2008.
Foto: Richard Piroutek   1200 × 800 pix600 KiB

735286a.jpg
V roli postrku parního vlaku zavítal luženský muzejní "Pilštyk" T466.0286 do Kořenova 8. 7. 2012.
Foto: Richard Piroutek   1200 × 820 pix563 KiB

735288a.jpg
Pohled na skupinu motorových legend odstavených v depu Zdice, kterým vévodí stroje 750 293-3, 735 288-3 a 735 220-6 na snímku pořízeném 1. 12. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix557 KiB

735289b.jpg
Ještě svěží 735 289-1 posunovala v Českých Budějovicích 25. 6. 1997.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix163 KiB

735289a.jpg
Během přestávky v práci byla 735 289-1 v Českých Budějovicích zdokumentována 25. 6. 1997.
Foto: Václav Polívka   800 × 600 pix76 KiB

735289c.jpg
V blatenském depu bylo možné stroj 735 289-1 zastihnout v létě roku 1999.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix108 KiB

735289d.jpg
Vraky "Pilštyků" 735 289-1 a 735 028-3 stály v depu České Budějovice odstaveny 24. 9. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix162 KiB

735292a.jpg
Ještě plně provozní a momentálně i párou topící (jako jedna z posledních 735 u ČD vůbec) 735 292-5 se připravuje k odjezdu s osobním vlakem ze stanice Děčín hl.n. do České Lípy 4. 12. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 820 pix426 KiB

735292b.jpg
Už vyřazená 735 292-5 stála v koloně vraků v českolipském depu 19. 6. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix156 KiB

735293a.jpg
Dobově vyzdobený českolipský stroj T466.0293 byl v depu Nymburk vyfotografován 5. 5. 1982.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 770 pix314 KiB

735294a.jpg
Zánovní stroj T466.0294 posunuje po nádraží Praha-Bubeneč 14. 4. 1980.
Foto: Zdeněk Kačena   1200 × 780 pix478 KiB

735295b.jpg
Na nádraží v České Kamenici byla 735 295-8 se soupravou manipulačního vlaku zachycena 17. 5. 1997.
Foto: Miroslav Fogl   1200 × 800 pix403 KiB

735295a.jpg
Lokomotiva 735 295-8 přijela s manipulačním vlakem do stanice Rumburk 27. 4. 2000.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix175 KiB

735295d.jpg
Motorové lokomotivy 735 295-8 a 753 006-6 se v přítmí haly depa Rumburk setkaly v prosinci 2000.
Foto: Ing. Zdeněk Sýkora   1200 × 770 pix428 KiB

735295c.jpg
V prostorách depa Česká Lípa postávala ještě plně provozní 735 295-8 odstavena 13. 4. 2001.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 830 pix358 KiB

735296a.jpg
Lokomotiva T466.0296 byla s osobním vlakem v Bakově nad Jizerou vyfotografována 17. 5. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 820 pix378 KiB

735297a.jpg
V roli postrku nákladního vlaku byla T466.0297 zastižena v Liberci 1. 9. 1980.
Foto: Josef Motyčka   1200 × 820 pix454 KiB

735299c.jpg
Při obnově části bývalé trati Chomutov - Jiřetín (úseku z Chomutova do Jirkova) posloužil bratislavský stroj T466.0299 k přísunu betonových mostovek k jeřábu GEK mimo jiné i dne 26. 8. 1981.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix130 KiB

735299a.jpg
Už neprovozní nejmladší "Pilštyk" dodaný k ČSD, stroj 735 299-0, stál v Žilině odstaven 23. 6. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix477 KiB

735299b.jpg
Vrak stroje 735 299-0 (ex. T466.0506 - Železničné staviteľstvo a.s. Bratislava) chátral v depu Žilina také dne 27. 2. 2002.
Foto: Jano Gajdoš   1200 × 790 pix410 KiB


Zobrazeno 53 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.