Sériové stroje čísel 002 až 026


735002a.jpg
Oproti prvnímu prototypu viditelně pozměněná T466.0002 stojí v depu Bratislava-hlavné - rok 1973.
Sbírka: MDC-ŽSR Bratislava1024 × 730 pix216 KiB

735002b.jpg
První sériový stroj 735 002-8 chátral v depu Štúrovo také 30. 7. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 640 pix172 KiB

735002c.jpg
Už neprovozní lokomotiva 735 002-8 stála v prostoru depa Štúrovo odstavena 14. 7. 1995.
Foto: Jan Novotný   1200 × 730 pix423 KiB

735003b.jpg
Vyřazený "Pilštyk" 735 003-6 byl u haly depa Nové Zámky zastižen 19. 5. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix248 KiB

735003a.jpg
Vrak lokomotivy 735 003-6 chátral v depu Nové Zámky také dne 26. 8. 1997.
Foto: Michal Borský   800 × 600 pix134 KiB

735004a.jpg
Už natrvalo vyřazené stroje 735 004-4 (vpravo) a 735 111-7 čekají na naplnění svého osudu v depu Štúrovo 6. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 790 pix372 KiB

735005a.jpg
Už neprovozní stroj 735 005-1 stál v depu Štúrovo odstaven 6. 7. 1997.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix507 KiB

735006c.jpg
Zachovalá 735 006-9 stála v depu Štúrovo 17. 5. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix191 KiB

735006b.jpg
Naleštěný "Pilštyk" 735 006-9 (výrobní číslo 4423 0006) stál v prostorách TD Nové Zámky odstaven 30. 6. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix215 KiB

735006a.jpg
Stroj 735 006-9 byl do svého vyřazení nejstarším provozním zástupcem řady. Patřil Železničnímu stavitelství Bratislava, TD Nové Zámky. Snímek jej zachycuje v kolejišti bratislavské hlavnej stanice 4. 10. 1997.
Foto: Jan Novotný   1200 × 800 pix416 KiB

735007i.jpg
Zánovní lokomotiva T466.0007 přiváží pravidelný osobní vlak do Velkých Pavlovic - srpen 1976.
Sbírka: Zdeněk Picka1024 × 680 pix228 KiB

735007j.jpg
Tentokráte s manipulačním vlakem přijíždí T466.0007 do Velkých Pavlovic - únor 1978.
Sbírka: Zdeněk Picka1200 × 780 pix325 KiB

735007b.jpg
V nátěru s (už poměrně zašlým) tenkým žlutým proužkem přiváží 735 007-7 Mn vlak do Čejče 21. 8. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix141 KiB

735007c.jpg
Stroj 735 007-7 přijíždí s manipulačním vlakem ze Ždánic do Čejče 2. 4. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 810 pix488 KiB

735007g.jpg
Ještě běžně provozovaný břeclavský veterán 735 007-7 zastavil s osobním vlakem v žst. Moravské Bránice 22. 7. 1998.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix427 KiB

735007a.jpg
Nejstarším provozním strojem řady 735 v České republice byl (a stále je) břeclavský 735 007-7. Na snímku je zachycen při posunu na kolejích pošty v Břeclavi 21. 10. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 800 pix487 KiB

735007k.jpg
S úplně posledním vlakem, který kdy projel celou trať Čejč - Ždánice, byla T466.0007 zachycena v traťovém úseku Dambořice - Uhříce u Kyjova 14. 10. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   1200 × 800 pix341 KiB

735007e.jpg
Boční záběr lokomotivy T466.0007 vznikl na trati u Poštorné 19. 5. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix219 KiB

735007h.jpg
Mimořádně zavedený manipulační vlak pro fotografy, vedený strojem T466.0007, zastavil v dopravně Boří Les 19. 5. 2007.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix136 KiB

735007f.jpg
Při přepravě motorových vozů z přerovského soustruhu zpět do domovského Brna byla 735 007-7 vyfotografována v Chropyni 8. 5. 2008.
Foto: Zdeněk Vykydal   1200 × 840 pix453 KiB

735007d.jpg
Stroj 735 007-7 projíždí se zvláštním vlakem obloukem u Dvořiště (v pozadí odbočení vlečky DIAMO Dolní Rožínka) dne 5. 7. 2009.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 840 pix483 KiB

735007l.jpg
V čele historického a zároveň požárního vlaku byl stroj 735 007-7 zastižen v Kremnici 29. 5. 2010.
Foto: Richard Piroutek   1200 × 810 pix380 KiB

735008a.jpg
Zánovní "Pilštyk" T466.0008 posunuje v Hodoníně - rok 1975.
Foto: Pavel Strachota   800 × 600 pix89 KiB

735008e.jpg
S odkrytou motorovou kapotou byl stroj 735 008-5 vyfotografován v domovském depu Břeclav 28. 4. 1988.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 690 pix302 KiB

735008c.jpg
Naleštěný stroj T466.0008 čeká na povolení k vjezdu z vlečky Dolu 1. Máj do stanice Rohatec 15. 1. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 690 pix275 KiB

735008d.jpg
Na vlečce Dolu 1. Máj v Dubňanech sloužila T466.0008 dne 15. 1. 1991.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 700 pix215 KiB

735008b.jpg
Na nádraží v Rohatci posunoval břeclavský stroj 735 008-5 dne 2. 4. 1997.
Foto: Petr Doležel   1200 × 820 pix522 KiB

735009e.jpg
Až v dalekých Volarech se břeclavský "Pilštyk" T466.0009 předváděl v rámci oslav konaných 29. 6. 1974.
Foto: RNDr. PhMr. Vratislav Šuk   Sbírka: Ing. Vratislav Šuk1200 × 780 pix361 KiB

735009c.jpg
Zánovní lokomotiva T466.0009 pózuje objektivu fotoaparátu ve Velkých Pavlovicích - rok 1979.
Sbírka: Zdeněk Picka800 × 600 pix158 KiB

735009d.jpg
Krásný dobový záběr stroje T466.0009 byl pořízen z okna bytu v nádražní budově stanice Velké Pavlovice - rok 1979.
Sbírka: Zdeněk Picka800 × 600 pix139 KiB

735009b.jpg
Lokomotiva 735 009-3 poctivě sloužila v Hodoníně také dne 11. 9. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix215 KiB

735009a.jpg
Sestřičky 735 008-5 a 735 009-3 (dále) se jako mnohokrát setkaly v Hodoníně také 24. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix207 KiB

735010a.jpg
V čele manipulačního vlaku přijel do stanice Čejč stroj T466.0010 dne 30. 3. 1988.
Foto: Mojmír Leštinský   800 × 600 pix113 KiB

735010b.jpg
Břeclavská 735 010-1 byla při posunu zdokumentována v Rohatci 8. 7. 1989.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix213 KiB

735011b.jpg
"Střídání stráží" ve strojové stanici Otrokovice - nová T466.0011 a pozvolna končící 423.0152 zde byly zdokumentovány v roce 1973.
Foto: Miroslav Víšek   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix111 KiB

735011d.jpg
V prostorách depa Česká Třebová postávala břeclavská lokomotiva 735 011-9 v březnu roku 1988.
Foto: prof. Ing. Václav Cempírek, Ph.D.   1024 × 710 pix241 KiB

735011c.jpg
"Pilštyk" 735 011-9 pilně pracuje v Hodoníně 22. 2. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix149 KiB

735011a.jpg
Během chvíle odpočinku byla 735 011-9 vyfotografována v Otrokovicích 5. 5. 1995.
Foto: Ladislav Kroul   800 × 600 pix159 KiB

735012b.jpg
Na nádraží v Otrokovicích byla místní stálice T466.0012 vyfotografována s manipulačním vlakem - rok 1975.
Foto: Zdeněk Nantl   1024 × 690 pix297 KiB

735012a.jpg
Stroj 735 012-7 posunuje na hlavním nádraží v Brně 17. 3. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 680 pix224 KiB

735013d.jpg
Barevně nezaměnitelný stroj T466.0013 byl s manipulačním vlakem zachycen ve stanici Gottwaldov střed 11. 8. 1988.
Foto: Jaroslav Cempírek   1200 × 810 pix367 KiB

735013f.jpg
Stroj T466.0013 byl provozován v mírně pozměněné verzi unifikovaného červeno-žlutého nátěru - Otrokovice, rok 1989.
Sbírka: Petr Doubravský800 × 600 pix124 KiB

735013a.jpg
V zánovním barevném kabátku byla 735 013-5 zastižena na nádraží ve Starém Městě u Uherského Hradiště 22. 2. 1996.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix156 KiB

735013b.jpg
Mezi všední výkony břeclavských "Pilštyků" patřila vozba manipulačních vlaků na čejčských lokálkách. Po návratu s jedním z těchto vlaků byla 735 013-5 zachycena ve stanici Zaječí v roce 1997.
Foto: Bohdan Ociepka   1200 × 790 pix431 KiB

735013c.jpg
V roli záskoku za motorový vůz řady 810 zavítala 735 013-5 do Pohořelic 31. 3. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix128 KiB

735013e.jpg
Modrá krasavice 735 013-5 postávala mezi výkony v prostoru depa Znojmo 25. 7. 1999.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix491 KiB

735013g.jpg
Na postrku posíleného osobního vlaku u příležitosti oslav 100 let vizovické trati byla 735 013-5 nádherně zdokumentována mezi Želechovicemi nad Dřevnicí-Lípou a zastávkou Zádveřice 28. 8. 1999.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 615 pix317 KiB

735014b.jpg
S osobním vlakem zastavil stroj T466.0014 v žst Holešov leden 1987.
Foto: Jan Novotný   1200 × 780 pix311 KiB

735014c.jpg
S manipulačním vlakem odjíždí z Břeclavi do Hrušovan nad Jevišovkou lokomotiva 735 014-3 dne 31. 5. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix159 KiB

735014a.jpg
"Pilštyk" 735 014-3 posunuje v Hodoníně poté, co sem přivezl vlak Mn 84621 z Břeclavi - červenec 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix162 KiB

735015b.jpg
Na 3. koleji stanice Gottwaldov-střed je k odjezdu do Vizovic připraven osobní vlak s lokomotivou T466.0015 - rok 1976.
Foto: Stanislav Kopřiva   800 × 600 pix131 KiB

735015c.jpg
V dnešní stanici Zlín střed posunovala už i nově označená 735 015-0 dne 20. 6. 1989.
Foto: Jan Novotný   1200 × 790 pix423 KiB

735015a.jpg
"Pilštyk" 735 015-0 byl v čele vlaku Sp 1733 (s motorovým vozem 830 091-5 na postrku) zachycen v traťovém úseku Střelice - Troubsko 8. 4. 1997.
Foto: Ing. Tomáš Kašpařík   1200 × 800 pix451 KiB

735016a.jpg
Jak vypadaly z výroby první lokomotivy řady T466.0 nám ukazuje snímek lokomotiv T466.0016 a T466.0026, pořízený v depu Lučenec 19. 9. 1975.
Foto: Jan Koutný   800 × 600 pix213 KiB

735016b.jpg
Ještě poměrně zachovalý "Pilštyk" 735 016-8 byl v Lučenci zastižen 13. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix130 KiB

735017a.jpg
Stroj T466.0017 (735 017-6) byl ve svém domovském depu v Lučenci zdokumentován koncem 80. let minulého století.
Foto: Tomáš Palyza   800 × 600 pix121 KiB

735017b.jpg
Krásně vyparáděná 735 017-6 odpočívala mezi výkony v depu Lučenec 11. 11. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix177 KiB

735018a.jpg
Lučenecká 735 018-4 stála v prostorách svého domovského depa odstavena 12. 11. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix110 KiB

735019a.jpg
Pravděpodobně ve stanici Kokava nad Rimavicou byl s osobním vlakem vyfotografován stroj T466.0019 v 70. letech minulého století.
Foto: Jan Koutný   Sbírka: Mojmír Leštinský800 × 600 pix156 KiB

735020a.jpg
Sestřičky 735 020-0 a 735 019-2 stály v depu Lučenec společně odstavené několik let. Snímek je ze dne 11. 11. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   1024 × 660 pix203 KiB

735020b.jpg
Vraky lokomotiv 735 020-0, 735 019-2 a 735 021-9 čekaly na svůj konec v depu Fiľakovo 9. 7. 2001.
Foto: Vít Blahovec   1200 × 810 pix474 KiB

735021a.jpg
Sluneční paprsky jemně hladí zašlé kapoty stroje 735 021-8, čekajícího na svůj další osud v Lučenci 13. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix165 KiB

735022a.jpg
Krátce před svým odstavením byla ještě provozní 735 022-6 zastižena v lučeneckém depu 13. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix179 KiB

735023a.jpg
Ještě provozní "Pilštyk" 735 023-4 stojí mezi výkony odstaven v prostoru depa Lučenec 13. 5. 1993.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix157 KiB

735024a.jpg
735 024-2 sloužila na staničním posunu v Lučenci ještě 13. 11. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix115 KiB

735024b.jpg
Veteráni 735 024-2 a 735 021-8 z ověřovací série stáli společně odstaveni v prostoru depa v Lučenci 3. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 800 pix414 KiB

735025a.jpg
Ještě provozuschopný stroj T466.0025 byl u zvedáků v depu Tisovec zdokumentován 29. 9. 1991.
Foto: Ladislav Kroul   1024 × 700 pix291 KiB

735026a.jpg
Červeno-žlutá lokomotiva 735 026-7 a (zkušebně) stejně natřený přípojný vůz řady Baafx byly pospolu zastiženy v Lučenci 11. 11. 1992.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix142 KiB

735026b.jpg
Lokomotiva 735 026-7 stála v depu v Lučenci odstavena 3. 8. 1994.
Foto: Daniel Pavlíček   1200 × 810 pix404 KiB


Zobrazeno 69 z celkem 512 dostupných snímků této řady a celkem 13145 fotografií na stránkách.