Sériové stroje řady 730 čísel 601 až 641


730601b.jpg
Lokomotiva 730 601-2 byla v Ústí nad Labem vyfotografována dne 24. 11. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš   800 × 600 pix140 KiB

730601c.jpg
"Ponorka" 730 601-2 asistuje na stavbě koridoru u Blanska - rok 2002.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix121 KiB

730601d.jpg
V lehce pozměněné podobě dané změnou majitele byla 730 601-2 zachycena ve stanici Česká Třebová dne 8. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix131 KiB

730601a.jpg
Ve velmi slušivém novém barevném kabátku stála 730 601-2 v Benešově u Prahy 26. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix169 KiB

730601e.jpg
Jiný pohled na stejnou lokomotivu - 730 601-2 v Benešově u Prahy dne 26. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix152 KiB

730602a.jpg
Stroj 730 602-0 měl ještě v roce 2003 na bočnici dobře patrné logo ČSD - Číčenice 21. 6. 2003.
Foto: Ing. František Bartoš   800 × 600 pix140 KiB

730604a.jpg
"Ponorka" 730 604-6 stojí uvězněná mezi vozy pracovního vlaku v Perštejně 25. 5. 1995.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix190 KiB

730604b.jpg
Při vytrhávání kolejí ve zrušené směrové skupině seřaďovacího nádraží Praha-Vršovice asistovala lokomotiva 730 604-6 dne 29. 5. 2002.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix152 KiB

730604c.jpg
Jiný pohled na stroj 730 604-6 při téže práci v Praze-Vršovicích 29. 5. 2002.
Foto: Jiří Růžička   800 × 600 pix137 KiB

730605a.jpg
Jedna z mála "Ponorek" na Slovensku, stroj 730 605-3, stála ve stanici Kysak 18. 3. 1999.
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix122 KiB

730606a.jpg
Lokomotiva 730 606-1 byla s pracovním vlakem zachycena mezi tehdejšími stanicemi Kadaň a Kadaň-město 21. 3. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix187 KiB

730606b.jpg
Stroj 730 606-1 stojí se soupravou vozů řady Ua va stanici Kadaň (dnes Kadaň-Prunéřov) 26. 5. 2000.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix138 KiB

730607a.jpg
"Ponorka" 730 607-9 byla v roce 1993 přeznačena na číslo 730 019-7. Na snímku však je ještě s původním označením zdokumentována v LD Nymburk 22. 6. 1989.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix152 KiB

730608a.jpg
Před halou na vlečce Správy státních hmotných rezerv v Kostelci u Heřmanova Městce pózují zdejší lokomotivy 730 608-7 a 742 527-5 dne 6. 2. 2007.
Foto: Pavel Čáp   800 × 600 pix239 KiB

730609a.jpg
Nepojízdný stroj 730 609-5 v remíze domovského V.Ú. Týniště nad Orlicí 13. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix134 KiB

730612a.jpg
730 612-9 projíždí v čele vlaku pro odvoz kolejových polí přes známý most u Třebovic v Čechách 7. 4. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix156 KiB

730613a.jpg
Dvojče strojů 730 613-7 a 730 625-1 (spojených na kabel) Radka Šauera v depu OKD Dopravy v Kladně-Dubí 20. 5. 2003.
Foto: Ivo Valent   800 × 600 pix159 KiB

730613b.jpg
Soukromý stroj 730 613-7 firmy Šauer čeká na naplnění kotlových vozů ve stanici Nemotice 19. 7. 2005.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix157 KiB

730613c.jpg
"Šauer" 730 613-7 stál v odstavený v Olomouci dne 2. 8. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix196 KiB

730614a.jpg
Lokomotiva 730 614-5 odpočívá mezi výkony ve stanici Olomouc hl.n. 23. 8. 1997.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix108 KiB

730614b.jpg
Už mírně vybledlá 730 614-5 posunuje ve Starém Městě u Uherského Hradiště 5. 10. 2005.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix176 KiB

730614c.jpg
Stroj 730 614-5 Ostravské dopravní společnosti stál na odstavné koleji ve Valašském Meziříčí 30. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix191 KiB

730615a.jpg
Velmi zachovalá vojenská 730 615-2 pózuje na letním slunci v Trenčíně - rok 2006.
Foto: Martin Beták   800 × 600 pix162 KiB

730617a.jpg
Zánovní "Ponorka" 730 617-8 stála v areálu TD Vrútky dne 6. 4. 1989.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix131 KiB

730618a.jpg
Lokomotiva 730 618-6 (TSS Bratislava) byla v dosti sešlém stavu zastižena ve Zvolenu - pravděpodobně rok 1999.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix153 KiB

730619a.jpg
Nezvykle natřená slovenská "Ponorka" 730 619-4 čeká na další práci ve stanici Kysak 18. 3. 1999.
Foto: Vít Sotolář   800 × 600 pix120 KiB

730620a.jpg
Na unikátním záběru pořízeném v zastávce Harrachov je zachycen stroj 730 620-2 s vlakem Os 35532 dne 30. 9. 1989.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix180 KiB

730621a.jpg
Méně známá lokomotiva 730 621-0 byla zastižena ve Zvolenu 16. 3. 2006.
Foto: Martin Nezdara   800 × 600 pix137 KiB

730622a.jpg
"Ponorka" 730 622-8 projíždí s pracovním vlakem stanicí Přerov dne 30. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix108 KiB

730622c.jpg
Lokomotiva 730 622-8 veze svůj pracovní vlak po trati mezi Českým Těšínem a Ropicí 3. 8. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix179 KiB

730622b.jpg
Již v novém nátěru stála 730 622-8 v areálu své domovské TSS Hulín 28. 9. 2006.
Foto: Stanislav Plachý   800 × 600 pix145 KiB

730623c.jpg
Na unikátním snímku pořízeném na tzv. "Mutěnické spojce" prováží stroj 730 623-6 TSS Hulín (ještě v nátěru z výroby) kolejová pole ze snesené důlní vlečky Dubňany - ÚZ Šardice 19. 1. 1994.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix140 KiB

730623e.jpg
Přípřež lokomotiv 730 623-6 a 730 628-5 z TSS Hulín byla vyfotografována v Moravském Písku dne 3. 6. 1997.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 560 pix125 KiB

730623d.jpg
Kolem ještě funkčního traťového hradla Soboňky mezi stanicemi Rohatec a Bzenec-Přívoz projíždí lokomotiva 730 623-6 s kolejovými poli z II. koridoru 1. 7. 1998.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix137 KiB

730623b.jpg
O jeden služební vůz jakoby se přetahovaly stroje 730 623-6 a 740 603-6 (oba TSS Hulín) zachycené u Kunovic-zastávky 25. 7. 1999.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix135 KiB

730623a.jpg
Lokomotiva 730 623-6 pózuje na točně ještě funkčního depa Přerov dne 24. 7. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix123 KiB

730623f.jpg
Neprovozní 730 623-6 čeká na svou opravu v prostorách DPOV Nymburk 31. 7. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix194 KiB

730624b.jpg
Stroj 730 624-4 v čele jednoho z pracovních vlaků při rekonstrukci 2. traťové koleje mezi Stráží nad Ohří a Perštejnem 16. 11. 1998.
Foto: Ladislav Fric   800 × 600 pix164 KiB

730624a.jpg
S jiným pracovním vlakem zastavila "Ponorka" 730 624-4 v Třebovicích v Čechách dne 13. 10. 2004.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix142 KiB

730624c.jpg
Stále velice pěkná 730 624-4 byla na trati u Perknova vyfotografována 14. 4. 2005.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix199 KiB

730625c.jpg
Ještě zánovní stroj 730 625-1 ŽS Brno (základna Zaječí) byl s pracovním vlakem zastižen na hlavním nádraží v Brně 17. 9. 1990.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix117 KiB

730625a.jpg
Lokomotiva 730 625-1 posunuje se samovýsypnými vozy ve stanici Mohelnice dne 18. 11. 2005.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix161 KiB

730625b.jpg
"Šaueři" 730 625-1 a 730 613-7 stojí mezi výkony odstaveni na olomouckém hlavním nádraží 2. 8. 2006.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix217 KiB

730626a.jpg
Traťovácká 730 626-9 projížděla Kolínem dne 27. 7. 2007.
Foto: Martin Nezdara   800 × 600 pix187 KiB

730627b.jpg
V čele pracovního vlaku přijela lokomotiva 730 627-7 do Lysé nad Labem 30. 8. 1989.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix123 KiB

730627a.jpg
Stroj 730 627-7 (z TSS Ústí nad Labem) hostoval ve středomoravské stanici Kojetín 4. 7. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix147 KiB

730628d.jpg
Elegantně žlutě natřená a zásuvkami pro napájení traťových mechanizmů na čelech opatřená 730 628-5 byla v Třinci zastižena 16. 7. 1998.
Sbírka: Václav Šafář800 × 600 pix160 KiB

730628a.jpg
Krasavice 730 628-5, patřící TSS Hulín, stojí na své domovské vlečce v Hulíně dne 9. 10. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix138 KiB

730628b.jpg
Před vodním odporem v DPOV Nymburk stojí lokomotiva 730 628-5 z TSS Hulín s čerstvě doplněným ohřevem z cizího zdroje 27. 4. 2007.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix177 KiB

730628c.jpg
Po opravě opět plně provozní 730 628-5 byla společně se strojem 730 602-0 vyfotografována v Plzni dne 16. 7. 2007.
Foto: Ladislav Böhm   800 × 600 pix167 KiB

730630a.jpg
730 630-1 projíždí po "staré" trati u Třebovic v Čechách 25. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix173 KiB

730630b.jpg
Lokomotiva 730 630-1 posunovala v Třebovicích v Čechách dne 25. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák   800 × 600 pix140 KiB

730631b.jpg
Stroj 730 631-9 byl v Kojetíně na dnes už vytrhané koleji mezi "drážním" a vlečkovým nádražím vyfotografován 9. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix148 KiB

730631a.jpg
Stejná lokomotiva s vozy na kolejnice v Kojetíně dne 1. 7. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix127 KiB

730632b.jpg
"Ponorka" 730 632-7 vypomáhala ve Vyškově při elektrizaci trati z Přerova do Brna - rok 1994.
Foto: Zdeněk Fišer   800 × 600 pix138 KiB

730632a.jpg
Už modrý stroj 730 632-7 projíždí traťovým úsekem Lysá nad Labem - Kostomlaty nad Labem 20. 6. 1996.
Foto: Josef Motyčka   800 × 600 pix158 KiB

730633a.jpg
Krátce po přesunu ze sklárny v Nemšové byl na vlečce sklárny v Kyjově zachycen stroj 730 633-5 dne 19. 6. 2006.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix152 KiB

730633b.jpg
V zajímavém modrém nátěru slouží na vlečce kyjovských skláren lokomotiva 730 633-5 firmy BPS Prastav Olomouc 21. 2. 2007.
Foto: Leoš Tomančák   800 × 600 pix103 KiB

730634a.jpg
Stroj 730 634-3 původem z V.Ú. Chlumec nad Cidlinou odstavený v kolejišti vlečky V.Ú. Týniště nad Orlicí dne 13. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix169 KiB

730635a.jpg
Původně vojenská lokomotiva 730 635-0 olomoucké společnosti IDS Cargo přivezla soupravu "Rajek" do Otrokovic 1. 3. 2010.
Foto: Ondřej Foldyna   1024 × 650 pix225 KiB

730637a.jpg
730 637-6 z vojenského letiště v Náměšti nad Oslavou přijíždí do stejnojmenné stanice z letištní vlečky 20. 4. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix100 KiB

730637b.jpg
Stroj 730 637-6 ve správě VVÚř Praha na spojovací koleji mezi letištěm a stanicí Náměšť nad Oslavou 25. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix211 KiB

730637c.jpg
Lokomotivy 730 637-6 a 730 641-8 ve správě VVÚř Praha - rok 2007.
Foto: Martin Třískala   1024 × 700 pix271 KiB

730638a.jpg
Stroj 730 638-4 ve správě VVÚř Praha - rok 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix134 KiB

730638b.jpg
Jiný pohled na stejnou lokomotivu - rok 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix132 KiB

730641a.jpg
V záběru z podhledu se představuje 730 641-8 na spojovací koleji mezi letištěm a stanicí Náměšť nad Oslavou 24. 5. 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix171 KiB

730641b.jpg
Opět trošku jiný pohled na stejnou lokomotivu - rok 2007.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix165 KiB


Zobrazeno 67 z celkem 165 dostupných snímků této řady a celkem 13230 fotografií na stránkách.