Lokomotiva 730 601-2 byla v Ústí nad Labem vyfotografována dne 24. 11. 2001.
Foto: Lubomír Hemiš
800 × 600 pix
140 KiB
"Ponorka" 730 601-2 asistuje na stavbě koridoru u Blanska - rok 2002.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
121 KiB
V lehce pozměněné podobě dané změnou majitele byla 730 601-2 zachycena ve stanici Česká Třebová dne 8. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
131 KiB
Ve velmi slušivém novém barevném kabátku stála 730 601-2 v Benešově u Prahy 26. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
169 KiB
Jiný pohled na stejnou lokomotivu - 730 601-2 v Benešově u Prahy dne 26. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
152 KiB
Stroj 730 602-0 měl ještě v roce 2003 na bočnici dobře patrné logo ČSD - Číčenice 21. 6. 2003.
Foto: Ing. František Bartoš
800 × 600 pix
140 KiB
"Ponorka" 730 604-6 stojí uvězněná mezi vozy pracovního vlaku v Perštejně 25. 5. 1995.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
190 KiB
Při vytrhávání kolejí ve zrušené směrové skupině seřaďovacího nádraží Praha-Vršovice asistovala lokomotiva 730 604-6 dne 29. 5. 2002.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
152 KiB
Jiný pohled na stroj 730 604-6 při téže práci v Praze-Vršovicích 29. 5. 2002.
Foto: Jiří Růžička
800 × 600 pix
137 KiB
Jedna z mála "Ponorek" na Slovensku, stroj 730 605-3, stála ve stanici Kysak 18. 3. 1999.
Foto: Vít Sotolář
800 × 600 pix
122 KiB
Lokomotiva 730 606-1 byla s pracovním vlakem zachycena mezi tehdejšími stanicemi Kadaň a Kadaň-město 21. 3. 2000.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
187 KiB
Stroj 730 606-1 stojí se soupravou vozů řady Ua va stanici Kadaň (dnes Kadaň-Prunéřov) 26. 5. 2000.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
138 KiB
"Ponorka" 730 607-9 byla v roce 1993 přeznačena na číslo 730 019-7. Na snímku však je ještě s původním označením zdokumentována v LD Nymburk 22. 6. 1989.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
152 KiB
Před halou na vlečce Správy státních hmotných rezerv v Kostelci u Heřmanova Městce pózují zdejší lokomotivy 730 608-7 a 742 527-5 dne 6. 2. 2007.
Foto: Pavel Čáp
800 × 600 pix
239 KiB
Nepojízdný stroj 730 609-5 v remíze domovského V.Ú. Týniště nad Orlicí 13. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
134 KiB
730 612-9 projíždí v čele vlaku pro odvoz kolejových polí přes známý most u Třebovic v Čechách 7. 4. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
156 KiB
Dvojče strojů 730 613-7 a 730 625-1 (spojených na kabel) Radka Šauera v depu OKD Dopravy v Kladně-Dubí 20. 5. 2003.
Foto: Ivo Valent
800 × 600 pix
159 KiB
Soukromý stroj 730 613-7 firmy Šauer čeká na naplnění kotlových vozů ve stanici Nemotice 19. 7. 2005.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
157 KiB
"Šauer" 730 613-7 stál v odstavený v Olomouci dne 2. 8. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
196 KiB
Lokomotiva 730 614-5 odpočívá mezi výkony ve stanici Olomouc hl.n. 23. 8. 1997.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
108 KiB
Už mírně vybledlá 730 614-5 posunuje ve Starém Městě u Uherského Hradiště 5. 10. 2005.
Foto: Stanislav Plachý
800 × 600 pix
176 KiB
Stroj 730 614-5 Ostravské dopravní společnosti stál na odstavné koleji ve Valašském Meziříčí 30. 6. 2006.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
191 KiB
Velmi zachovalá vojenská 730 615-2 pózuje na letním slunci v Trenčíně - rok 2006.
Foto: Martin Beták
800 × 600 pix
162 KiB
Zánovní "Ponorka" 730 617-8 stála v areálu TD Vrútky dne 6. 4. 1989.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
131 KiB
Lokomotiva 730 618-6 (TSS Bratislava) byla v dosti sešlém stavu zastižena ve Zvolenu - pravděpodobně rok 1999.
Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
153 KiB
Nezvykle natřená slovenská "Ponorka" 730 619-4 čeká na další práci ve stanici Kysak 18. 3. 1999.
Foto: Vít Sotolář
800 × 600 pix
120 KiB
Na unikátním záběru pořízeném v zastávce Harrachov je zachycen stroj 730 620-2 s vlakem Os 35532 dne 30. 9. 1989.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
180 KiB
Méně známá lokomotiva 730 621-0 byla zastižena ve Zvolenu 16. 3. 2006.
Foto: Martin Nezdara
800 × 600 pix
137 KiB
"Ponorka" 730 622-8 projíždí s pracovním vlakem stanicí Přerov dne 30. 7. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
108 KiB
Lokomotiva 730 622-8 veze svůj pracovní vlak po trati mezi Českým Těšínem a Ropicí 3. 8. 2003.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
179 KiB
Již v novém nátěru stála 730 622-8 v areálu své domovské TSS Hulín 28. 9. 2006.
Foto: Stanislav Plachý
800 × 600 pix
145 KiB
Na unikátním snímku pořízeném na tzv. "Mutěnické spojce" prováží stroj 730 623-6 TSS Hulín (ještě v nátěru z výroby) kolejová pole ze snesené důlní vlečky Dubňany - ÚZ Šardice 19. 1. 1994.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
140 KiB
Přípřež lokomotiv 730 623-6 a 730 628-5 z TSS Hulín byla vyfotografována v Moravském Písku dne 3. 6. 1997.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 560 pix
125 KiB
Kolem ještě funkčního traťového hradla Soboňky mezi stanicemi Rohatec a Bzenec-Přívoz projíždí lokomotiva 730 623-6 s kolejovými poli z II. koridoru 1. 7. 1998.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
137 KiB
O jeden služební vůz jakoby se přetahovaly stroje 730 623-6 a 740 603-6 (oba TSS Hulín) zachycené u Kunovic-zastávky 25. 7. 1999.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
135 KiB
Lokomotiva 730 623-6 pózuje na točně ještě funkčního depa Přerov dne 24. 7. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
123 KiB
Neprovozní 730 623-6 čeká na svou opravu v prostorách DPOV Nymburk 31. 7. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
194 KiB
Stroj 730 624-4 v čele jednoho z pracovních vlaků při rekonstrukci 2. traťové koleje mezi Stráží nad Ohří a Perštejnem 16. 11. 1998.
Foto: Ladislav Fric
800 × 600 pix
164 KiB
S jiným pracovním vlakem zastavila "Ponorka" 730 624-4 v Třebovicích v Čechách dne 13. 10. 2004.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
142 KiB
Stále velice pěkná 730 624-4 byla na trati u Perknova vyfotografována 14. 4. 2005.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
199 KiB
Ještě zánovní stroj 730 625-1 ŽS Brno (základna Zaječí) byl s pracovním vlakem zastižen na hlavním nádraží v Brně 17. 9. 1990.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
117 KiB
Lokomotiva 730 625-1 posunuje se samovýsypnými vozy ve stanici Mohelnice dne 18. 11. 2005.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
161 KiB
"Šaueři" 730 625-1 a 730 613-7 stojí mezi výkony odstaveni na olomouckém hlavním nádraží 2. 8. 2006.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
217 KiB
Traťovácká 730 626-9 projížděla Kolínem dne 27. 7. 2007.
Foto: Martin Nezdara
800 × 600 pix
187 KiB
V čele pracovního vlaku přijela lokomotiva 730 627-7 do Lysé nad Labem 30. 8. 1989.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
123 KiB
Stroj 730 627-7 (z TSS Ústí nad Labem) hostoval ve středomoravské stanici Kojetín 4. 7. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
147 KiB
Elegantně žlutě natřená a zásuvkami pro napájení traťových mechanizmů na čelech opatřená 730 628-5 byla v Třinci zastižena 16. 7. 1998.
Sbírka: Václav Šafář
800 × 600 pix
160 KiB
Krasavice 730 628-5, patřící TSS Hulín, stojí na své domovské vlečce v Hulíně dne 9. 10. 1998.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
138 KiB
Před vodním odporem v DPOV Nymburk stojí lokomotiva 730 628-5 z TSS Hulín s čerstvě doplněným ohřevem z cizího zdroje 27. 4. 2007.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
177 KiB
Po opravě opět plně provozní 730 628-5 byla společně se strojem 730 602-0 vyfotografována v Plzni dne 16. 7. 2007.
Foto: Ladislav Böhm
800 × 600 pix
167 KiB
730 630-1 projíždí po "staré" trati u Třebovic v Čechách 25. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
173 KiB
Lokomotiva 730 630-1 posunovala v Třebovicích v Čechách dne 25. 3. 2005.
Foto: Karel Martinák
800 × 600 pix
140 KiB
Stroj 730 631-9 byl v Kojetíně na dnes už vytrhané koleji mezi "drážním" a vlečkovým nádražím vyfotografován 9. 9. 2000.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
148 KiB
Stejná lokomotiva s vozy na kolejnice v Kojetíně dne 1. 7. 2001.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
127 KiB
"Ponorka" 730 632-7 vypomáhala ve Vyškově při elektrizaci trati z Přerova do Brna - rok 1994.
Foto: Zdeněk Fišer
800 × 600 pix
138 KiB
Už modrý stroj 730 632-7 projíždí traťovým úsekem Lysá nad Labem - Kostomlaty nad Labem 20. 6. 1996.
Foto: Josef Motyčka
800 × 600 pix
158 KiB
Krátce po přesunu ze sklárny v Nemšové byl na vlečce sklárny v Kyjově zachycen stroj 730 633-5 dne 19. 6. 2006.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
152 KiB
V zajímavém modrém nátěru slouží na vlečce kyjovských skláren lokomotiva 730 633-5 firmy BPS Prastav Olomouc 21. 2. 2007.
Foto: Leoš Tomančák
800 × 600 pix
103 KiB
Stroj 730 634-3 původem z V.Ú. Chlumec nad Cidlinou odstavený v kolejišti vlečky V.Ú. Týniště nad Orlicí dne 13. 6. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
169 KiB
Původně vojenská lokomotiva 730 635-0 olomoucké společnosti IDS Cargo přivezla soupravu "Rajek" do Otrokovic 1. 3. 2010.
Foto: Ondřej Foldyna
1024 × 650 pix
225 KiB
730 637-6 z vojenského letiště v Náměšti nad Oslavou přijíždí do stejnojmenné stanice z letištní vlečky 20. 4. 2002.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
100 KiB
Stroj 730 637-6 ve správě VVÚř Praha na spojovací koleji mezi letištěm a stanicí Náměšť nad Oslavou 25. 4. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
211 KiB
Lokomotivy 730 637-6 a 730 641-8 ve správě VVÚř Praha - rok 2007.
Foto: Martin Třískala
1024 × 700 pix
271 KiB
Stroj 730 638-4 ve správě VVÚř Praha - rok 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
134 KiB
Jiný pohled na stejnou lokomotivu - rok 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
132 KiB
V záběru z podhledu se představuje 730 641-8 na spojovací koleji mezi letištěm a stanicí Náměšť nad Oslavou 24. 5. 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
171 KiB
Opět trošku jiný pohled na stejnou lokomotivu - rok 2007.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
165 KiB
Zobrazeno 67 z celkem 165 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.