Sériové stroje řady 729 čísel 611 až 620


729611a.jpg
Na čele nákladního přetahu projíždí "elegán" 729 611-4 Nové huti po spojovací koleji v Ostravě-Kunčicích 12. 10. 2005.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 720 pix333 KiB

729611d.jpg
V rámci flotily strojů řady 729 Nové huti barevně unikátní 729 611-4 byla už s logem holdingu Mittal zachycena v Ostravě-Bartovicích 26. 4. 2007.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix153 KiB

729611c.jpg
Lokomotiva 729 611-4 projížděla s vlečkovými "Dumcary" rozsáhlým areálem Nové huti v Ostravě 4. 5. 2007.
Foto: Tomáš Orlík   800 × 600 pix180 KiB

729611b.jpg
K službě pohotová 729 611-4 postává na odstaveném nádraží Nové huti v Ostravě 24. 11. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix133 KiB

729612a.jpg
Slovenský stroj T419.1512 sloužil u vysokých pecí ve Východoslovenských železárnách 7. 9. 2001.
Foto: Bohuslav Zeman   1024 × 710 pix221 KiB

729612b.jpg
Při všední práci v areálu Východoslovenských železáren v Košicích byla T419.1512 zdokumentována 7. 9. 2001.
Foto: Bohuslav Zeman   1024 × 690 pix255 KiB

729613c.jpg
Do jednoho z podnikových nádraží Východoslovenských železáren přivážela svou zátěž ještě postaru natřená T419.1513 dne 4. 10. 2000.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix172 KiB

729613a.jpg
Krátce po opravě spojené s vyhotovením nového nátěru v barvách US Steel se T419.1513 představuje na snímku pořízeném v ŽOS Zvolen 20. 11. 2001.
Foto: Rastislav Chalupa   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix162 KiB

729613b.jpg
Lokomotiva T419.1513 čeká na úplné dokončení své opravy a nalepení vlastnických značek v prostorách ŽOS Zvolen 20. 11. 2001.
Foto: Rastislav Chalupa   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix166 KiB

729614a.jpg
Při posunu na vlečce podniku Slovmag Lubeník byla T419.1514 zdokumentována 18. 8. 2004.
Foto: Ing. Igor Molnár   800 × 600 pix154 KiB

729614b.jpg
Z tohoto úhlu se stroj T419.1514 velmi podobá lokomotivní řadě T457.1 (dnes 731) - Slovmag Lubeník 18. 8. 2004.
Foto: Ing. Igor Molnár   800 × 600 pix126 KiB

729614c.jpg
Stroj T419.1514 posunuje ve vlečkovém areálu podniku Slovmag Lubeník 18. 8. 2004.
Foto: Ing. Igor Molnár   800 × 600 pix153 KiB

729614d.jpg
Zastihnout vlečkové lokomotivy mimo jejich domovskou vlečku je často úkol velmi nelehký, ne však nemožný - jak to ostatně dokazuje i tento záběr stroje T419.1514 pořízený ve Fiľakovu 8. 6. 2006.
Foto: Július Rapi   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix173 KiB

729615d.jpg
Zánovní stroj T419.1515 byl na vlečce Spolany Neratovice vyfotografován 25. 2. 1992.
Foto: Jan Kudlička   1024 × 660 pix266 KiB

729615e.jpg
Přes přejezd vlečky Spolany Neratovice přejížděla v rámci posunu lokomotiva T419.1515 dne 13. 4. 1996.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix138 KiB

729615c.jpg
Jako mnohokrát předtím i potom sunula 729 615-5 vozy na vlečku Spolany Neratovice 1. 5. 2000.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix188 KiB

729615a.jpg
Krátce po přesunu stroje 729 615-5 z Neratovic do Košic se tento na snímku představuje v areálu Východoslovenských železáren 7. 9. 2001.
Foto: Rastislav Chalupa   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix180 KiB

729615b.jpg
Lokomotiva 729 615-5 čeká na další práci u přesuvny v areálu Východoslovenských železáren Košice 7. 9. 2001.
Foto: Rastislav Chalupa   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix160 KiB

729616a.jpg
Na v našich poměrech poměrně neobvyklé kolejové křížení najížděl stroj 729 616-3, když se soupravou "veronik" opouštěl Novou ocelárnu ve Vítkovicích 4. 9. 2005.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 1024 pix426 KiB

729616b.jpg
Stroj 729 616-3 vytahuje soupravu rozřazovaných vozů na svážný pahrbek na horním nádraží v areálu Vítkovických železáren 11. 4. 2007.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix137 KiB

729617c.jpg
Ještě červeno-bílá 729 617-1 se v depu Vítkovických železáren podrobovala revizi 6. 8. 2004.
Foto: Martin Třískala   1024 × 690 pix237 KiB

729617b.jpg
Do slušivého nového korporátního laku společnosti Vítkovice čerstvě "oděná" 729 617-1 projížděla se skupinou "wapek" kolem nepoužívaného stavědla východního nádraží v Ostravě-Vítkovicích 2. 3. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 720 pix316 KiB

729617a.jpg
S vnitropodnikovým přetahem se 729 617-1 na snímku blíží k hornímu nádraží ve Vítkovicích 15. 9. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix233 KiB

729618e.jpg
Celočervená 729 618-9 pilně sloužila v areálu Třineckých železáren také 7. 5. 1999.
Foto: Petr Toman   Sbírka: Václav Martynek800 × 600 pix209 KiB

729618d.jpg
Sesterské stroje 729 618-9 a 729 619-7 se v kolejišti Třineckých železáren bok po boku setkaly 7. 5. 1999.
Foto: Petr Toman   Sbírka: Václav Martynek1024 × 740 pix292 KiB

729618g.jpg
Na krásném industriálním snímku právě vyjíždí 729 618-9 z jedné z hal Třineckých železáren 3. 4. 2008.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix182 KiB

729618a.jpg
Čerstvě opravená a nově natřená lokomotiva 729 618-9 projíždí po části areálu Třineckých železáren bezprostředně sousedící s kolejištěm vlakového nádraží v Třinci 7. 5. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix181 KiB

729618b.jpg
Industriální panorama Třineckých železáren nádherně dokresluje snímek lokomotivy 729 618-9, která zde sloužila 7. 5. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 720 pix274 KiB

729618f.jpg
Trojici "kolib" přestavoval v rámci areálu Třineckých železáren nově natřený stroj 729 618-9 dne 7. 5. 2009.
Foto: Aleš Krška   1024 × 710 pix283 KiB

729618c.jpg
Novotou doslova zářící stroj 729 618-9 posunuje na vlečce Třineckých železáren 5. 11. 2009.
Foto: Jakub Džurný   1024 × 670 pix262 KiB

729619d.jpg
Lokomotiva 729 619-7 posunovala s termomísičem v areálu Třineckých železáren 7. 5. 1999.
Foto: Petr Toman   Sbírka: Václav Martynek800 × 600 pix184 KiB

729619e.jpg
729 619-7 přestavuje svěřený vůz mezi výrobními halami Třineckých Železáren - březen 2000.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix176 KiB

729619a.jpg
Úsekem trati SŽDC Havířov-Suchá – Horní Suchá projížděla sólo 729 619-7 Třineckých železáren dne 24. 8. 2007.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix278 KiB

729619f.jpg
Oranžovo-černá 729 619-7 byla v domovských Třineckých železárnách při kratičkém prostoji zvěčněna 3. 4. 2008.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix167 KiB

729619c.jpg
Stroj 729 619-7 se s "kolibami" vzdaluje od vysokých pecí Třineckých železáren 7. 6. 2008.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 690 pix365 KiB

729619b.jpg
Lokomotiva 729 619-7 odváží soupravu "kolib" z centra Třineckých železáren na odval 21. 6. 2008.
Foto: Jan Šantrůček   690 × 1024 pix339 KiB

729619g.jpg
Ještě do starého nátěru TŽ oděná 729 619-7 posunovala v domovském vlečkovém areálu v Třinci 16. 4. 2009.
Foto: Jakub Džurný   1024 × 690 pix263 KiB

729619h.jpg
Už nově natřená 729 619-7 posunovala v areálu Třineckých železáren 20. 4. 2010.
Foto: Martin Třískala   1024 × 660 pix253 KiB

729620a.jpg
Pod novým označením 729 620-5 se ukrývá původně do Polska dodaná T419p001. Krátce po nasazení do provozu na vlečce Železáren Podbrezová zde byl stroj vyfotografován 23. 4. 2013.
Foto: Lubomír Podlaha   1024 × 650 pix226 KiB

729620b.jpg
Číselně poslední a první zástupkyně řady 729.6, v reálu však bezprostředně po sobě na počátku celé série T419.15 vyrobené lokomotivy 729 620-5 a 729 601-5 se představují na společném snímku z předávacího kolejiště Železáren Podbrezová pořízeném 23. 4. 2013.
Foto: Lubomír Podlaha   1024 × 660 pix227 KiB

729620c.jpg
Tak jako před 24 lety ve výrobní hale pražské lokomotivky ČKD, stály vedle sebe 729 620-5 a 729 601-5 odstaveny v předávacím kolejišti Železáren Podbrezová 23. 4. 2013.
Foto: Lubomír Podlaha   1024 × 680 pix226 KiB


Zobrazeno 41 z celkem 222 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.