Sériové stroje řady 729 čísel 601 až 610


729601a.jpg
První sériový stroj řady, T419.1501, postává v areálu domovských železáren v Podbrezové 4. 4. 2001.
Foto: Rastislav Chalupa   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix160 KiB

729601b.jpg
Kolegyně 729 601-5 a 729 620-5 (bývalá T419p001) Železáren Podbrezová byly společně na domovské vlečce vyfotografovány 23. 4. 2013.
Foto: Lubomír Podlaha   1024 × 650 pix240 KiB

729601c.jpg
Stroj 729 601-5 prošel v roce 2015 generální opravu v ŽOS Zvolen, po které vypadá téměř dokonale jako v době svého vyrobení, včetně ponechání tabulek s původním označením T419.1501. Snímek je ze dne 25. 2. 2020.
Foto: Iveta Kardhordová   1200 × 810 pix445 KiB

729601d.jpg
Téměř jako na propagačním snímku výrobce vypadá T419.1501 zachycená na domovské vlečce Železáren Podbrezová dne 25. 2. 2020.
Foto: Iveta Kardhordová   1200 × 790 pix525 KiB

729601e.jpg
I pět let po generální opravě v ŽOS Zvolen a 31 let po vyrobení vypadá T419.1501 stále jakoby nedávno opustila brány výrobního závodu. Snímek stroj zachycuje na domovské vlečce Železáren Podbrezová 25. 2. 2020.
Foto: Iveta Kardhordová   1200 × 780 pix489 KiB

729602g.jpg
Pouze krátký čas po vyrobení se mohla T419.1502 pyšnit velmi slušivým tmavomodro-žlutým nátěrem. Na snímku jej krátce po vyrobení předvádí na zkušební koleji ČKD Praha dne 26. 4. 1989.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix145 KiB

729602e.jpg
V pokusném stříbrném nátěru pro snížení účinku sálavého tepla na lokomotivu v hutích se na strojírenském veletrhu v Brně představila T419.1502 v září 1989.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix162 KiB

729602f.jpg
Do zkušebního nátěru pro snížení účinku sálavého tepla "oděná" T419.1502 předvádí své půvaby na strojírenském veletrhu v Brně v září 1989.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix127 KiB

729602a.jpg
Se soupravou loženou železnými polotovary projížděla 729 602-3 jedním z "traťových úseků" vlečky Nové huti v Ostravě-Kunčicích 15. 1. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 690 pix202 KiB

729602b.jpg
Lokomotiva 729 602-3 opouští se svým vlakem severní nádraží Nové huti v Ostravě-Kunčicích 9. 4. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix265 KiB

729602c.jpg
Stroj 729 602-3 Nové huti byl s vlakem loženým ocelovými polotovary zdokumentován v Ostravě-Kunčicích 21. 4. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix179 KiB

729602d.jpg
"Bismarck" 729 602-3 přetahuje prázdnou "kolibu" po areálu Nové huti v Ostravě 24. 11. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1200 × 840 pix580 KiB

729603d.jpg
V nátěru barevně se blížícím odstínu prototypů S499.2 se T419.1503 představuje na zkušební koleji výrobního závodu ČKD v Praze-Libni - duben 1989.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix137 KiB

729603c.jpg
Lokomotiva 729 603-1 se v Nové huti v Ostravě připravuje k dalšímu výkonu 21. 10. 2003.
Foto: Ing. Petr Kaván, Ph.D.   800 × 600 pix177 KiB

729603a.jpg
Stroj 729 603-1 byl při přestavné jízdě mezi jednotlivými závody Nové huti v Ostravě-Kunčicích zachycen 12. 10. 2005.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 670 pix293 KiB

729603b.jpg
Se soupravou loženou železnými polotovary projížděla 729 603-1 po spojovací koleji mezi severním a východním nádražím Nové huti 28. 4. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix191 KiB

729604f.jpg
Atypicky natřená T419.1504 stoupá z dolního nádraží ve Vítkovicích, aby za okamžik zmizela v centrálním kolejišti Vítkovických železáren - březen 2000.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix186 KiB

729604h.jpg
Ještě červeno-bílá 729 604-9 míjí jedno z na naše poměry méně obvyklých návěstidel v rozsáhlém areálu oceláren ve Vítkovicích 22. 1. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix142 KiB

729604b.jpg
"Bismarck" 729 604-9 opouští s dvojící "veronik" Novou ocelárnu v Ostravě-Vítkovicích 18. 9. 2005.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix257 KiB

729604d.jpg
Po vlečkové koleji, mnohem více sžité s přírodou než souběžně vedoucí hlavní trať SŽDC, se 729 604-9 s prázdnými "veronikami" blíží k mostu přes řeku Ostravici v Ostravě-Vítkovicích 26. 3. 2007.
Foto: Vít Blahovec   1024 × 700 pix379 KiB

729604a.jpg
Do korporátních barev společnosti Vítkovice-Doprava nově natřená 729 604-9 sune ložené "veroniky" do haly ocelárny ve Vítkovických železárnách 1. 5. 2007.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix207 KiB

729604e.jpg
Přes přejezd mezi východním a západním nádražím společnosti Vítkovice (nedaleko "drážního" vítkovického nádraží) přejížděla 729 604-9 s tandemem "veronik" 26. 3. 2007.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix175 KiB

729604g.jpg
Vozidla firmy Vítkovice-Doprava převzala veškerou dopravu na trati mezi vysokými pecemi bývalé Nové huti a ocelárnou Vítkovice Steel. V roce 2008 zde bylo možné v čele vlaku nejčastěji spatřit stroj 729 604-9, tak jak je to zaznamenáno i na snímku z 26. 2. 2008.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix206 KiB

729604c.jpg
Jako mnohokrát předtím i potom sunula lokomotiva 729 604-9 k ocelárně Vítkovických železáren dvojici ložených "veronik" také 1. 5. 2008.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix252 KiB

729605d.jpg
Zbrusu nová lokomotiva T419.1505 Vítkovických železáren stála vystavena na nádraží v Ostravě-Vítkovicích 21. 10. 1989.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix190 KiB

729605e.jpg
Ve společnosti historické páry 423.041 se nechala zánovní dieselová T419.1505 vyfotografovat v Ostravě-Vítkovicích 21. 10. 1989.
Foto: Bohuslav Zeman   1024 × 660 pix236 KiB

729605a.jpg
Stroj 729 605-6 byl cestou na bývalé osobní nádraží Vítkovických železáren v Ostravě-Vítkovicích zvěčněn 24. 9. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   690 × 1024 pix351 KiB

729605c.jpg
Zhlavím západního nádraží v Ostravě-Vítkovicích projížděla 729 605-6 se svou zátěží 24. 9. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   760 × 1024 pix401 KiB

729605b.jpg
Za nevlídného počasí vezla 729 605-6 areálem společnosti Vítkovice dvojici "veronik" k Nové ocelárně 14. 9. 2008.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix179 KiB

729605f.jpg
"Bismarck" 729 605-6 stál při dni otevřených dveří vystaven před halou depa společnosti Vítkovice-Doprava 1. 5. 2009.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix193 KiB

729606e.jpg
Ještě v továrním nátěru z ČKD slouží T419.1506 na vlečce Východoslovenských železáren v Košicích - říjen 1998.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix154 KiB

729606c.jpg
Lokomotiva T419.1506 krátce zapózovala před objektivem fotoaparátu v areálu Východoslovenských železáren Košice 7. 9. 2001.
Foto: Bohuslav Zeman   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix136 KiB

729606f.jpg
Všední setkání kolegyní T419.1506 a T419.1512 (v pozadí) se na vlečce Východoslovenských železáren v Košicích podařilo zaznamenat 7. 9. 2001.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix160 KiB

729606b.jpg
Jednou z mála příležitostí k vyfotografování lokomotiv řady T419 mimo fotografům zapovězený areál košických železáren jsou cesty do a z oprav a zkušební jízdy po opravách. T419.1506 byla při jedné takové zkušební jízdě zdokumentována v Opatově 26. 8. 2003.
Foto: Jaroslav Kopecký   Sbírka: Jan Kudlička800 × 600 pix196 KiB

729606a.jpg
K další zkušební jízdě se na snímku připravuje T419.1506 v České Třebové - začátek září 2003.
Foto: Vít Blahovec   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix186 KiB

729606d.jpg
Čerstvě opravená a nově natřená T419.1506 po dlouhé cestě z Čech právě dorazila do Hanisky pri Košiciach - září 2003.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix153 KiB

729607c.jpg
Nedávno z výroby dodaná T419.1507 odpočívá mezi výkony v prostorách depa Třineckých železáren - srpen 1989.
Foto: Martin Penkala   1024 × 720 pix219 KiB

729607a.jpg
Lokomotiva 729 607-2 Třineckých železáren zastavila při sólo jízdě ve stanici Ostrava-střed 14. 4. 2005.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 650 pix282 KiB

729607b.jpg
Technický záběr stroje 729 607-2 (ex. T419.1507) byl v areálu Třineckých železáren pořízen 7. 5. 2009.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix184 KiB

729607e.jpg
Nerekonstruovaná 729 607-2 se s modernizovanou 729 702-1 ve vnitropodnikovém kolejišti Třineckých železáren setkala 7. 5. 2009.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix151 KiB

729607d.jpg
"Bismarck" 729 607-2 posunuje v kolejišti Třineckých železáren s vozy zvláštní stavby 7. 5. 2009.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix169 KiB

729607f.jpg
Po dílenské opravě novotou zářící 729 607-2 se představuje na snímku pořízeném na domovské vlečce v Třinci 10. 8. 2010.
Foto: Jakub Džurný   1024 × 680 pix298 KiB

729608a.jpg
Stroj 729 608-0 Nově huti byl při posunu s ochranným vozem na "vítkovickém" zhlaví severního nádraží Nové huti zvěčněn 6. 5. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix213 KiB

729608b.jpg
Se soupravou letitých vozů typu Es posunovala 729 608-0 na vlečkovém kolejišti Nové huti v Ostravě-Kunčicích 6. 5. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 600 pix272 KiB

729608c.jpg
V kolejišti podniku Arcelor Mittal (Nová huť) Ostrava postávala vzhledově už dost zašlá 729 608-0 dne 11. 6. 2009.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix192 KiB

729609a.jpg
Při vzácné návštěvě v depu ČD v Plzni byla lokomotiva 729 609-8 Válcoven trub Chomutov zdokumentována v prosinci 1995.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix157 KiB

729609b.jpg
Na vlečce Válcoven trub v Chomutově se domácí 729 609-8 vyhřívala na sluníčku 6. 6. 2008.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix181 KiB

729609c.jpg
Atypicky provedenou rekonstrukci písečníků (z výroby byly na podvozcích, nyní jsou na schůdcích) dobře vystihuje záběr stroje 729 609-8, který byl na vlečce Válcoven trub v Chomutově zachycen 6. 6. 2008.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix176 KiB

729610a.jpg
Zánovní stroj T419.1510 se představuje na vlečce Chemických závodů (později Chemopetrol) Litvínov - rok 1992.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Strachota800 × 600 pix221 KiB

729610d.jpg
Už lehce vybledlá 729 610-6 čekala na opravu v areálu ŽOS Nymburk 28. 1. 1994.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix188 KiB

729610f.jpg
Při vzácné návštěvě v plzeňském depu byla 729 610-6 vyfotografována na zdejší točně - březen 1994.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix146 KiB

729610e.jpg
Ve slušivém korporátním nátěru Chemopetrolu Litvnínov se 729 610-6 představeuje na snímku z depa ČD v Plzni, který byl pořízen 12. 9. 1997.
Foto: Josef Hrabě   1024 × 640 pix195 KiB

729610b.jpg
V barvách nového dopravce Unipetrol Doprava, a.s. byla 729 610-6 vyfotografována na zkušebním okruhu v Cerhenicích 20. 9. 2005.
Foto: Jan Kudlička   800 × 600 pix183 KiB

729610c.jpg
Trojice koncepčně příbuzných, avšak v reálu odlišných lokomotiv 729 610-6, 744 701-4 a 724 601-0 se na zkušebním okruhu v Cerhenicích setkala 20. 9. 2005.
Foto: Jan Kudlička   1024 × 620 pix227 KiB

729610g.jpg
Stroj 729 610-6 společnosti Unipetrol Doprava čekal na opravu v DPOV Nymburk 9. 9. 2009.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix156 KiB


Zobrazeno 55 z celkem 222 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.