V prostoru depa Třineckých železáren postává odstavena lokomotiva T419.0503 ještě s písečníky na rámech podvozků - únor 1990.
Foto: Martin Penkala
1024 × 680 pix
184 KiB
Modro-bílá 729 503-3 posunovala s vozy v kolejišti Třineckých železáren v Třinci 27. 7. 1998.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
122 KiB
Při návratu ze soustruhu ve Vítkovicích zpět do Třice byla 729 503-3 vyfotografována ve stanici Ostrava-střed 21. 3. 2003.
Foto: Jan Šantrůček
800 × 600 pix
184 KiB
V už řádně vybledlém továrním nátěru posunovala T419.0504 Vítkovických železáren na nádraží v Ostravě-Vítkovicích - rok 1990.
Foto: Bohuslav Zeman
800 × 600 pix
236 KiB
Méně známou variantu červeno-žlutého nátěru lokomotiv Vítkovických železáren demonstruje záběr stroje 729 504-1 pořízený v Ostravě-Vítkovicích 22. 1. 2001.
Foto: Petr Kapoun
800 × 600 pix
182 KiB
Po generální opravě v českotřebovské ŽOS-ce čekala 729 504-1 na návrat domů v odjezdové skupině nádraží v České Třebové 30. 7. 2005.
Foto: Vít Blahovec
800 × 600 pix
213 KiB
Modrá krasavice 729 504-1 společnosti Vítkovice sune soupravu s odlitky po dnes už neexistující trati z "osobního" nádraží 2. 9. 2005.
Foto: Jan Šantrůček
1024 × 710 pix
400 KiB
Další zdařilý záběr stroje 729 504-1 vznikl v Ostravě-Vítkovicích taktéž 2. 9. 2005.
Foto: Jan Šantrůček
705 × 1024 pix
348 KiB
Zbrusu nová T419.0505 předvádí své půvaby v kolejišti stanice ČSD Praha-Libeň - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1024 × 680 pix
231 KiB
Při chvíli odpočinku byla lokomotiva T419.0505 vyfotografována už na vlečce Nové huti Ostrava - rok 1987.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
151 KiB
Stroj T419.0505 posunuje s dvojicí "veronik" v areálu domovské Nové huti v Ostravě - rok 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
137 KiB
Odpichu strusky asistuje T419.0505 v hale ocelárny Nové huti Ostrava - rok 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
160 KiB
Už do (tehdy) nového barevného schématu lokomotiv Nové huti natřená 729 505-8 postávala v areálu Nové huti 3. 5. 1997.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
173 KiB
Sestřičky 729 505-8 a 729 506-6 se v Nové huti bok po boku sešly 3. 5. 1997.
Foto: Josef Hrabě
1024 × 650 pix
219 KiB
Zdánlivým zajetím "matky Přírody" nedaleko Ostravy-Vítkovic provážela 729 505-8 Nové huti soupravu dvou "veronik" 27. 8. 2005.
Foto: Jan Šantrůček
1024 × 700 pix
408 KiB
Lokomotiva 729 505-8 opouští v čele naložených "veronik" severní nádraží Nové huti, aby si cca za pět minut vyměnila zátěž se svojí vítkovickou kolegyní 2. 9. 2006.
Foto: Vít Blahovec
800 × 1020 pix
390 KiB
"Bismarck" 729 505-8 Nové huti Ostrava se na snímku představuje v novém nátěru s logem staronového majitele 28. 5. 2007.
Foto: Petr David Sbírka: Jan Kudlička
1024 × 730 pix
239 KiB
V lehce pozměněném podnikovém nátěru sloužila v rozsáhlém areálu Nové huti kromě jiných strojů také 729 506-6 dne 3. 5. 1997.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
156 KiB
Už bez ozdobného žlutého proužku byla 729 506-6 zastižena při posunu s prázdnými "veronikami" v Nové huti Ostrava - březen 2000.
Foto: Vít Blahovec
800 × 600 pix
162 KiB
Lokomotiva 729 506-6 Nové huti přiváží dvojíci "veronik" na východní nádraží společnosti Vítkovice 26. 9. 2006.
Foto: Jan Šantrůček
1024 × 690 pix
293 KiB
Nové barevné schéma lokomotiv společnosti Arcelor Mittal představuje stroj 729 506-6 na snímku z prostoru ocelárny Nové huti 11. 6. 2009.
Foto: Martin Třískala
800 × 600 pix
171 KiB
Spíše pro ilustraci prostředí, ve kterém musí stroje řady 729 denně sloužit, připojujeme záběr vylévání "veroniky" za nezbytné asistence lokomotivy 729 506-6 dne 11. 6. 2009.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
152 KiB
"Bismarck" 729 506-6 vytahuje prázdné "veroniky" z ocelárny společnosti Arcelor Mittal v Ostravě 11. 6. 2009.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
178 KiB
Pod panoramatem chladících věží a vodojemů projížděla 729 506-6 se soupravou "veronik" 11. 6. 2009.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
182 KiB
Na trati mezi Prahou a Čelákovicemi se na snímku podrobuje zkušební jízdě nově vyrobená lokomotiva T419.0507 - říjen 1986.
Foto: Ing. Josef Bosáček
800 × 600 pix
177 KiB
V nátěru nápadně připomínajícím "drážní" kolegyně řady 731 sloužila T419.0507 na vlečce Východoslovenských železáren v Košicích - srpen 2003.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
154 KiB
Při zkušební jízdě po opravě v ŽOS Česká Třebová byla 729 507-4 velice pěkně vyfotografována v Letovicích 14. 1. 2004.
Foto: Vladimír Toma
800 × 600 pix
168 KiB
Lokomotiva T419.0508 byla ještě před uvedením do unifikované podoby hnacích vozidel US Steel zachycena při práci ve Východoslovenských železárnách 4. 10. 2000.
Foto: Rastislav Chalupa
800 × 600 pix
148 KiB
Stroj T419.0508 je jedním z mála své řady, který má dodnes umístěny písečníky na podvozcích - US Steel Košice 17. 9. 2004.
Foto: Rastislav Chalupa
800 × 600 pix
190 KiB
"Spolubojovníci" ve vlečkové dopravě v US Steel Košice, T419.0508 a 724 935-2, se při všední práci setkali 17. 9. 2004.
Foto: Rastislav Chalupa
1024 × 647 pix
251 KiB
V areálu Východoslovenských železáren v Košicích byl vyfotografován stroj T419.0509 dne 7. 9. 2001.
Foto: Bohuslav Zeman
800 × 600 pix
147 KiB
Kolegyně T419.0509 a T448.0576II firmy US Steel Košice se na vlečce (už bývalých) Východoslovenských železáren v Košicích setkaly 7. 9. 2001.
Foto: Bohuslav Zeman
1024 × 650 pix
211 KiB
Krátce po dílenské opravě byla T419.0509 ve firemních barvách US Steel zdokumentována v Hanisce pri Košiciach - říjen 2004.
Sbírka: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
154 KiB
Novotou "vonící" T419.0510 najíždí své první kilometry v Praze - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
167 KiB
Čerstvě neprovozní 729 510-8 byla v hale Válcoven trub v Chomutově zdokumentována 24. 4. 1997.
Foto: Josef Hrabě
1024 × 690 pix
248 KiB
Dlouhodobě neprovozní 729 510-8 postává odstavena pod širým nebem v areálu Válcoven trub Chomutov 20. 2. 2006.
Foto: Vít Blahovec
800 × 600 pix
222 KiB
Už více než 10 let odstavená 729 510-8 pozvolna zarůstá kopřivami v areálu Válcoven trub v Chomutově 13. 7. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz
800 × 600 pix
203 KiB
Stroj 729 510-8 je dnes posledním zástupcem typu T419, na kterém se dochoval původní nátěr z výrobního závodu. Na vlečce Válcoven trub v Chomutově byl vyfotografován 6. 6. 2008.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
236 KiB
Spolu s několika podstatně staršími "Hektory" chátrala 729 510-8 na vlečce Válcoven trub v Chomutově také 6. 6. 2008.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
212 KiB
Další z mnoha barevných mutací, v jakých stroje řad T419.0 a T419.1 opouštěly výrobní závod, představuje T419.0511 při zkušební jízdě v Čelákovicích - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
177 KiB
Zánovní lokomotiva T419.0511 se pozvolna seznamuje s náročnou prací v Nové huti - rok 1987.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
119 KiB
Za poněkud nevlídného počasí se T419.0511 představila široké veřejnosti na výstavě ve stanici Ostrava hl.n. - rok 1987.
Foto: Roman Slowiaczek
800 × 600 pix
164 KiB
V novém barevném provedení lokomotiv Nové huti byla 729 511-6 v domovském závodě v Ostravě zdokumentována 31. 1. 1998.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
151 KiB
Stroj 729 511-6 stál spolu s kolegyněmi řady 740 v jedné z hal depa společnosti Arcelor Mittal Ostrava odstaven 24. 11. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
178 KiB
Před halou depa ostravského Arcelor Mittalu lokomotiva 729 511-6 zapózovala před objektivem fotoaparátu 11. 6. 2009.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
199 KiB
Ve společnosti jednoho z "Čmeláků" typu ČME3T čeká nová T419.0512 v ČKD Praha na vyexpedování - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
1024 × 620 pix
184 KiB
Nově vyrobený stroj T419.0512 byl vyfotografován ještě na vlečce ČKD v Praze-Libni - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
188 KiB
Tento záběr zbrusu nové T419.0512 přesvědčí snad každého o tom, že i hranatá lokomotiva může být hezká - ČKD Praha, rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála
800 × 600 pix
218 KiB
Vzhledově už ne bezvadná, hlavně ale plně provozní T419.0512 přijela do domovského depa ve Třineckých železárnách - únor 1990.
Foto: Martin Penkala
1024 × 680 pix
217 KiB
Také tento záběr lokomotivy T419.0512 byl pořízen v depu Třineckých železáren v severomoravském Třinci - únor 1990.
Foto: Martin Penkala
800 × 600 pix
154 KiB
Stále ještě svým původním barvám věrná, avšak již pískovačů na podvozcích zbavená T419.0512 poctivě sloužila v Třineckých železárnách také 27. 7. 1998.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
119 KiB
Poslední zástupce desetikusové ověřovací série typu T419, stroj T419.0512, posunoval pod jeřábovými drahami ve Třineckých železárnách 27. 7. 1998.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
171 KiB
Zobrazeno 52 z celkem 222 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.