Sériové stroje řady 729 čísel 503 až 512


729503b.jpg
V prostoru depa Třineckých železáren postává odstavena lokomotiva T419.0503 ještě s písečníky na rámech podvozků - únor 1990.
Foto: Martin Penkala   1024 × 680 pix184 KiB

729503c.jpg
Modro-bílá 729 503-3 posunovala s vozy v kolejišti Třineckých železáren v Třinci 27. 7. 1998.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix122 KiB

729503a.jpg
Při návratu ze soustruhu ve Vítkovicích zpět do Třice byla 729 503-3 vyfotografována ve stanici Ostrava-střed 21. 3. 2003.
Foto: Jan Šantrůček   800 × 600 pix184 KiB

729504c.jpg
V už řádně vybledlém továrním nátěru posunovala T419.0504 Vítkovických železáren na nádraží v Ostravě-Vítkovicích - rok 1990.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix236 KiB

729504e.jpg
Méně známou variantu červeno-žlutého nátěru lokomotiv Vítkovických železáren demonstruje záběr stroje 729 504-1 pořízený v Ostravě-Vítkovicích 22. 1. 2001.
Foto: Petr Kapoun   800 × 600 pix182 KiB

729504d.jpg
Po generální opravě v českotřebovské ŽOS-ce čekala 729 504-1 na návrat domů v odjezdové skupině nádraží v České Třebové 30. 7. 2005.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix213 KiB

729504a.jpg
Modrá krasavice 729 504-1 společnosti Vítkovice sune soupravu s odlitky po dnes už neexistující trati z "osobního" nádraží 2. 9. 2005.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 710 pix400 KiB

729504b.jpg
Další zdařilý záběr stroje 729 504-1 vznikl v Ostravě-Vítkovicích taktéž 2. 9. 2005.
Foto: Jan Šantrůček   705 × 1024 pix348 KiB

729505f.jpg
Zbrusu nová T419.0505 předvádí své půvaby v kolejišti stanice ČSD Praha-Libeň - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1024 × 680 pix231 KiB

729505b.jpg
Při chvíli odpočinku byla lokomotiva T419.0505 vyfotografována už na vlečce Nové huti Ostrava - rok 1987.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix151 KiB

729505c.jpg
Stroj T419.0505 posunuje s dvojicí "veronik" v areálu domovské Nové huti v Ostravě - rok 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix137 KiB

729505d.jpg
Odpichu strusky asistuje T419.0505 v hale ocelárny Nové huti Ostrava - rok 1988.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix160 KiB

729505g.jpg
Už do (tehdy) nového barevného schématu lokomotiv Nové huti natřená 729 505-8 postávala v areálu Nové huti 3. 5. 1997.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix173 KiB

729505h.jpg
Sestřičky 729 505-8 a 729 506-6 se v Nové huti bok po boku sešly 3. 5. 1997.
Foto: Josef Hrabě   1024 × 650 pix219 KiB

729505a.jpg
Zdánlivým zajetím "matky Přírody" nedaleko Ostravy-Vítkovic provážela 729 505-8 Nové huti soupravu dvou "veronik" 27. 8. 2005.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 700 pix408 KiB

729505i.jpg
Lokomotiva 729 505-8 opouští v čele naložených "veronik" severní nádraží Nové huti, aby si cca za pět minut vyměnila zátěž se svojí vítkovickou kolegyní 2. 9. 2006.
Foto: Vít Blahovec   800 × 1020 pix390 KiB

729505e.jpg
"Bismarck" 729 505-8 Nové huti Ostrava se na snímku představuje v novém nátěru s logem staronového majitele 28. 5. 2007.
Foto: Petr David   Sbírka: Jan Kudlička1024 × 730 pix239 KiB

729506b.jpg
V lehce pozměněném podnikovém nátěru sloužila v rozsáhlém areálu Nové huti kromě jiných strojů také 729 506-6 dne 3. 5. 1997.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix156 KiB

729506f.jpg
Už bez ozdobného žlutého proužku byla 729 506-6 zastižena při posunu s prázdnými "veronikami" v Nové huti Ostrava - březen 2000.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix162 KiB

729506a.jpg
Lokomotiva 729 506-6 Nové huti přiváží dvojíci "veronik" na východní nádraží společnosti Vítkovice 26. 9. 2006.
Foto: Jan Šantrůček   1024 × 690 pix293 KiB

729506g.jpg
Nové barevné schéma lokomotiv společnosti Arcelor Mittal představuje stroj 729 506-6 na snímku z prostoru ocelárny Nové huti 11. 6. 2009.
Foto: Martin Třískala   800 × 600 pix171 KiB

729506c.jpg
Spíše pro ilustraci prostředí, ve kterém musí stroje řady 729 denně sloužit, připojujeme záběr vylévání "veroniky" za nezbytné asistence lokomotivy 729 506-6 dne 11. 6. 2009.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix152 KiB

729506e.jpg
"Bismarck" 729 506-6 vytahuje prázdné "veroniky" z ocelárny společnosti Arcelor Mittal v Ostravě 11. 6. 2009.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix178 KiB

729506d.jpg
Pod panoramatem chladících věží a vodojemů projížděla 729 506-6 se soupravou "veronik" 11. 6. 2009.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix182 KiB

729507c.jpg
Na trati mezi Prahou a Čelákovicemi se na snímku podrobuje zkušební jízdě nově vyrobená lokomotiva T419.0507 - říjen 1986.
Foto: Ing. Josef Bosáček   800 × 600 pix177 KiB

729507b.jpg
V nátěru nápadně připomínajícím "drážní" kolegyně řady 731 sloužila T419.0507 na vlečce Východoslovenských železáren v Košicích - srpen 2003.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix154 KiB

729507a.jpg
Při zkušební jízdě po opravě v ŽOS Česká Třebová byla 729 507-4 velice pěkně vyfotografována v Letovicích 14. 1. 2004.
Foto: Vladimír Toma   800 × 600 pix168 KiB

729508a.jpg
Lokomotiva T419.0508 byla ještě před uvedením do unifikované podoby hnacích vozidel US Steel zachycena při práci ve Východoslovenských železárnách 4. 10. 2000.
Foto: Rastislav Chalupa   800 × 600 pix148 KiB

729508b.jpg
Stroj T419.0508 je jedním z mála své řady, který má dodnes umístěny písečníky na podvozcích - US Steel Košice 17. 9. 2004.
Foto: Rastislav Chalupa   800 × 600 pix190 KiB

729508c.jpg
"Spolubojovníci" ve vlečkové dopravě v US Steel Košice, T419.0508 a 724 935-2, se při všední práci setkali 17. 9. 2004.
Foto: Rastislav Chalupa   1024 × 647 pix251 KiB

729509b.jpg
V areálu Východoslovenských železáren v Košicích byl vyfotografován stroj T419.0509 dne 7. 9. 2001.
Foto: Bohuslav Zeman   800 × 600 pix147 KiB

729509c.jpg
Kolegyně T419.0509 a T448.0576II firmy US Steel Košice se na vlečce (už bývalých) Východoslovenských železáren v Košicích setkaly 7. 9. 2001.
Foto: Bohuslav Zeman   1024 × 650 pix211 KiB

729509a.jpg
Krátce po dílenské opravě byla T419.0509 ve firemních barvách US Steel zdokumentována v Hanisce pri Košiciach - říjen 2004.
Sbírka: Rosťa Kolmačka800 × 600 pix154 KiB

729510c.jpg
Novotou "vonící" T419.0510 najíždí své první kilometry v Praze - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix167 KiB

729510d.jpg
Čerstvě neprovozní 729 510-8 byla v hale Válcoven trub v Chomutově zdokumentována 24. 4. 1997.
Foto: Josef Hrabě   1024 × 690 pix248 KiB

729510f.jpg
Dlouhodobě neprovozní 729 510-8 postává odstavena pod širým nebem v areálu Válcoven trub Chomutov 20. 2. 2006.
Foto: Vít Blahovec   800 × 600 pix222 KiB

729510a.jpg
Už více než 10 let odstavená 729 510-8 pozvolna zarůstá kopřivami v areálu Válcoven trub v Chomutově 13. 7. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix203 KiB

729510b.jpg
Stroj 729 510-8 je dnes posledním zástupcem typu T419, na kterém se dochoval původní nátěr z výrobního závodu. Na vlečce Válcoven trub v Chomutově byl vyfotografován 6. 6. 2008.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix236 KiB

729510e.jpg
Spolu s několika podstatně staršími "Hektory" chátrala 729 510-8 na vlečce Válcoven trub v Chomutově také 6. 6. 2008.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix212 KiB

729511b.jpg
Další z mnoha barevných mutací, v jakých stroje řad T419.0 a T419.1 opouštěly výrobní závod, představuje T419.0511 při zkušební jízdě v Čelákovicích - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix177 KiB

729511c.jpg
Zánovní lokomotiva T419.0511 se pozvolna seznamuje s náročnou prací v Nové huti - rok 1987.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix119 KiB

729511d.jpg
Za poněkud nevlídného počasí se T419.0511 představila široké veřejnosti na výstavě ve stanici Ostrava hl.n. - rok 1987.
Foto: Roman Slowiaczek   800 × 600 pix164 KiB

729511e.jpg
V novém barevném provedení lokomotiv Nové huti byla 729 511-6 v domovském závodě v Ostravě zdokumentována 31. 1. 1998.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix151 KiB

729511a.jpg
Stroj 729 511-6 stál spolu s kolegyněmi řady 740 v jedné z hal depa společnosti Arcelor Mittal Ostrava odstaven 24. 11. 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix178 KiB

729511f.jpg
Před halou depa ostravského Arcelor Mittalu lokomotiva 729 511-6 zapózovala před objektivem fotoaparátu 11. 6. 2009.
Foto: Aleš Krška   800 × 600 pix199 KiB

729512a.jpg
Ve společnosti jednoho z "Čmeláků" typu ČME3T čeká nová T419.0512 v ČKD Praha na vyexpedování - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála   1024 × 620 pix184 KiB

729512c.jpg
Nově vyrobený stroj T419.0512 byl vyfotografován ještě na vlečce ČKD v Praze-Libni - rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix188 KiB

729512b.jpg
Tento záběr zbrusu nové T419.0512 přesvědčí snad každého o tom, že i hranatá lokomotiva může být hezká - ČKD Praha, rok 1986.
Foto: Ing. Bohumil Skála   800 × 600 pix218 KiB

729512d.jpg
Vzhledově už ne bezvadná, hlavně ale plně provozní T419.0512 přijela do domovského depa ve Třineckých železárnách - únor 1990.
Foto: Martin Penkala   1024 × 680 pix217 KiB

729512e.jpg
Také tento záběr lokomotivy T419.0512 byl pořízen v depu Třineckých železáren v severomoravském Třinci - únor 1990.
Foto: Martin Penkala   800 × 600 pix154 KiB

729512f.jpg
Stále ještě svým původním barvám věrná, avšak již pískovačů na podvozcích zbavená T419.0512 poctivě sloužila v Třineckých železárnách také 27. 7. 1998.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix119 KiB

729512g.jpg
Poslední zástupce desetikusové ověřovací série typu T419, stroj T419.0512, posunoval pod jeřábovými drahami ve Třineckých železárnách 27. 7. 1998.
Foto: Josef Hrabě   800 × 600 pix171 KiB


Zobrazeno 52 z celkem 222 dostupných snímků této řady a celkem 13404 fotografií na stránkách.