První vyrobený prototyp "Posunovací lokomotivy budoucnosti", T419.0501, se představuje před branou výrobní haly ČKD Praha - rok 1983.
Foto: tovární snímek Sbírka: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
151 KiB
Zřejmě na spojovací koleji mezi stanicí Velim a zkušebním okruhem u Cerhenic vznikl tento tovární záběr nově vyrobené T419.0501 - rok 1984.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
800 × 600 pix
199 KiB
Zbrusu nová T419.0501 se podrobuje prvním zkouškám v areálu Nové huti Klementa Gottwalda - rok 1984.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
800 × 600 pix
167 KiB
Jeden z prvních "ostrých" výkonů prototypu T419.0501 byl na vlečce Nové huti v Ostravě zdokumentován v roce 1985.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
800 × 600 pix
168 KiB
Do ochranného plechového brnění "oblečená" T419.0501 posunovala v kolejišti Nové huti v Ostravě 3.5.1997.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
145 KiB
Záběr oplechované T419.0501 z opačné strany vznikl v Nové huti taktéž 3.5.1997.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
134 KiB
Oplášťovaná "žáruvzdorka" T419.0501 pilně sloužila v kolejišti Nové huti 6.6.1997.
Foto: Martin Nový Sbírka: Pavel Strachota
800 × 600 pix
172 KiB
Přímo v provozu vysokých pecí v Nové huti byla oplechovaná T419.0501 zdokumentována 31.1.1998.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
111 KiB
Už ochranných plechů zbavená 729 501-7 se setkala se strojem 740 527-7 u svážného pahrbku Nové huti v Ostravě-Bartovicích 28.1.2006.
Foto: Jan Šantrůček
800 × 600 pix
183 KiB
Lokomotiva 729 501-7 Nové huti pomalu sune vozy na svážný pahrbek v Ostravě-Bartovicích 3.12.2006.
Foto: Jan Šantrůček
1024 × 670 pix
252 KiB
O vánoční výzdobu na čele obohacená 729 501-7 posunovala v kolejišti stanice Ostrava-Kunčice 29.7.2008.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
179 KiB
Při posunu s "veronikou" byl prototyp 729 501-7 pod vysokými pecemi v Nové huti zachycen 11.6.2009.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
182 KiB
Při jednom z úplně prvních nasazení stroje T419.0502 na vlečkách Nové huti v Ostravě byla pořízena série továrních záběrů, ze které pochází i tento snímek - rok 1984.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
800 × 600 pix
161 KiB
Soupravu "kolib" ke slévání přistavila lokomotiva T419.0502 nad "kanály" - rok 1984.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Strachota
800 × 600 pix
157 KiB
Prototyp T419.0502 asistuje při slévání strusky z "koliby" na vlečce Nové huti v Ostravě - rok 1984.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
800 × 600 pix
150 KiB
Při posunování s "veronikami" byla T419.0502 ještě ve své původní podobě zvěčněna v Nové huti Ostrava - rok 1984.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
1024 × 740 pix
164 KiB
Dálkovým ovládáním řízená T419.0502 posunuje s "veronikami" na vlečce Nové huti v Ostravě - rok 1985.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
800 × 600 pix
162 KiB
Technický záběr prototypu 729 502-5 byl v Nové huti pořízen 27.7.1998.
Foto: Josef Hrabě
800 × 600 pix
155 KiB
Romantickým úsekem spojovací trati mezi areály Nové huti a Vítkovic provážela 729 502-5 dvojici "veronik" 7.8.2004.
Foto: Jan Šantrůček
800 × 600 pix
255 KiB
Kunčickým zhlavím severního nádraží Nové huti v Ostravě provážela tandem "veronik" lokomotiva 729 502-5 dne 9.4.2005.
Foto: Jan Šantrůček
800 × 600 pix
262 KiB
Prototyp 729 502-5 byl zastižen s "veronikami" na trati Vítkovice - Nová huť nedaleko Ostravy-Kunčic 9.4.2006.
Foto: Jan Šantrůček
800 × 600 pix
206 KiB
Na východní nádraží vítkovických železáren přijížděla 729 502-5 se svou obvyklou zátěží dne 22.9.2006.
Foto: Jan Šantrůček
1024 × 650 pix
237 KiB
V rámci objíždění soupravy na zhlaví vítkovického východního nádraží si 729 502-5 při rozjezdu krátce zahrála i na parní lokomotivu 22.9.2006.
Foto: Jan Šantrůček
800 × 600 pix
221 KiB
Těsně před výjezdem na "inspekční jízdu" startuje 729 502-5 svůj motor v areálu závodu Arcelor Mittal v Ostravě 24.11.2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
229 KiB
Za soumraku dorazil prototyp 729 502-5 na haldu v prostorách Nové huti (dnes Arcelor Mittalu) v Ostravě 24.11.2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
147 KiB
Ve společnosti jednoho z posledních "Hektorů" firmy Arcelor Mittal Ostrava, stroje T458.1535, byla 729 502-5 v prostoru depa zdokumentována 11.6.2009.
Foto: Aleš Krška
800 × 600 pix
162 KiB
Jediná exportovaná lokomotiva své řady, T419p001, čeká na další práci na vlečce v polském Klokocinu 5.4.2005.
Foto: Jan Kudlička
800 × 600 pix
158 KiB
Stroj T419p001 je nyní v majetku DB Schenker Rybnik a už několik let posunuje s uhelnými soupravami v areálu dolu Jankowice poblíž města Rybnik 13.10.2008.
Foto: Vít Blahovec
800 × 600 pix
202 KiB
Zobrazeno 28 z celkem 222 dostupných snímků této řady a celkem 12580 fotografií na stránkách.