Dokumentace k řadě & bonusy


T419PRtypak.jpg
Typový výkres typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 660 kW (řada T419.0, později 729.5) - prototypy T419.0501 a T419.0502.
Sbírka: Martin Třískala4000 × 2000 pix1259 KiB

T41905typak.jpg
Typový výkres typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 660 kW (řada T419.0, později 729.5) - stroj T419.0511.
Sbírka: Martin Třískala3200 × 1024 pix577 KiB

T41915typak.jpg
Typový výkres typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 660 kW - EDB (řada T419.1, později 729.6) - stroje T419.1501T419.1509.
Sbírka: Josef Hrabě3000 × 1500 pix649 KiB

729_7typak.jpg
Typový výkres modernizované verze 729.7 - rekonstruovaná lokomotiva 729 701-3.
Sbírka: CZ-Loko, a.s.3340 × 2000 pix1061 KiB

729maketa1.jpg
Na této maketě postavené v Nové huti na obyčejném plošinovém voze se dolaďoval tvar kapot a rozmístění prvků v kabině právě vyvíjené ověřovací série typu T419.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Dušenka800 × 600 pix125 KiB

729maketa2.jpg
Přes tuto nevzhlednou maketu kráčely dějiny jedné z našich nejzdařilejších lokomotivních řad pro průmysl (729) i ČSD (731).
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Dušenka800 × 600 pix123 KiB

729maketa3.jpg
Takto detailně se na maketě kabiny ověřovací série typu T419 rozpracovaly ovládací prvky, aby mohli strojvedoucí dobře posoudit, bude-li jim navržená ergonomie stanoviště vyhovovat.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Dušenka800 × 870 pix167 KiB

729maketa4.jpg
V maketě nechyběl ani řídící pult s navrhovaným rozmístěním ovládacích a kontrolních prvků.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Pavel Dušenka800 × 870 pix109 KiB

729503celoP.jpg
Pohled na přední čelo lokomotivy T419.0503 ve stavu krátce po vyrobení.
Foto: Martin Penkala   800 × 800 pix181 KiB

729503celoZ.jpg
Pohled na zadní čelo lokomotivy T419.0503 ve stavu krátce po vyrobení.
Foto: Martin Penkala   800 × 800 pix170 KiB

729607celoP.jpg
Pro srovnání nabízíme také pohled na přední čelo zánovní T419.1507.
Foto: Martin Penkala   800 × 800 pix164 KiB

729607celoZ.jpg
Pohled na zadní čelo lokomotivy T419.1507 ve stavu krátce po vyrobení.
Foto: Martin Penkala   800 × 800 pix189 KiB

729502kabi1.jpg
Na tomto záběru z kabiny prototypu 729 502-5 je v horní části snímku dobře patrný svár po nadstavení původní stísněné kabiny.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 800 pix227 KiB

729502kabi2.jpg
Pohled na řídící pult prototypu 729 502-5 - stav z roku 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka   1024 × 730 pix277 KiB

729602kabi1.jpg
Pohled do kabiny nově vyrobené T419.1502.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Jaroslav Wagner800 × 600 pix148 KiB

729512kabi1.jpg
Detailní pohled na hlavní stanoviště stroje T419.0512.
Foto: Martin Penkala   1024 × 720 pix271 KiB

729512kabi2.jpg
Detailní pohled na vedlejší stanoviště stroje T419.0512.
Foto: Martin Penkala   1024 × 685 pix242 KiB

729607kabi2.jpg
Detailní pohled na hlavní stanoviště stroje T419.1507.
Foto: Martin Penkala   1024 × 680 pix245 KiB

729607kabi1.jpg
Detailní pohled na vedlejší stanoviště stroje T419.1507.
Foto: Martin Penkala   800 × 600 pix129 KiB

729610kabi1.jpg
Pohled na hlavní stanoviště stroje 729 610-6 s elektronickým rychloměrem.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix114 KiB

729610kabi2.jpg
Pohled na částečně modernizované vedlejší stanoviště stroje 729 610-6.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix113 KiB

729510kabi1.jpg
Stav kabiny dlouhodobě neprovozní 729 510-8 byl v Chomutově zdokumentován 13. 7. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix125 KiB

729510kabi2.jpg
Druhé stanoviště stroje 729 510-8 nevypadá o moc lépe - Chomutov 13. 7. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz   800 × 600 pix122 KiB

729702kabi1.jpg
Pohled na hlavní stanoviště rekonstruované 729 702-1.
Foto: Martin Třískala   1024 × 680 pix231 KiB

729607panelelek.jpg
Panel elektroniky v kabině lokomotivy T419.1507.
Foto: Martin Penkala   1024 × 735 pix181 KiB

729607rozvadec.jpg
Hlavní rozvaděč na stroji T419.1507.
Foto: Martin Penkala   768 × 1024 pix257 KiB

729602motor.jpg
Pohled na motor a jeho uložení v nově vyrobené T419.1502.
Foto: tovární snímek   Sbírka: Jaroslav Wagner1024 × 750 pix228 KiB

729505strojovna.jpg
Záběr strojovny toho času opravované 729 505-8 v hale depa Arcelor Mittal Ostrava ukazuje nasávací komory chladícího vzduchu a část naftového motoru.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix154 KiB

729505kompresor.jpg
Pohled na kompresor v čele přední kapoty stroje 729 505-8.
Foto: Rosťa Kolmačka   800 × 600 pix130 KiB

729503nadrz.jpg
Uspořádání naftové nádrže a vzduchojemů pod hlavním rámem lokomotivy T419.0503.
Foto: Martin Penkala   1024 × 700 pix201 KiB

729607nadrz.jpg
Uspořádání naftové nádrže a vzduchojemů pod hlavním rámem stroje T419.1507.
Foto: Martin Penkala   1024 × 680 pix179 KiB

729607podvozek.jpg
Detailní záběr podvozku stroje T419.1507 v jeho původní podobě s písečníky na rámu podvozku.
Foto: Martin Penkala   800 × 600 pix141 KiB

729610mazokolku.jpg
Detailní pohled na mazání okolků na lokomotivě 729 610-6.
Foto: Vladimír Pomezný   800 × 600 pix113 KiB

729614stitek.jpg
Výrobní štítek lokomotivy T419.1514.
Foto: Ing. Igor Molnár   800 × 600 pix149 KiB


Zobrazeno 34 z celkem 222 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.