Typový výkres typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 660 kW (řada T419.0, později 729.5) - prototypy T419.0501 a T419.0502.
Sbírka: Martin Třískala
4000 × 2000 pix
1259 KiB
Typový výkres typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 660 kW (řada T419.0, později 729.5) - stroj T419.0511.
Sbírka: Martin Třískala
3200 × 1024 pix
577 KiB
Typový výkres typu ČKD DE 1435 Bo´Bo´ 660 kW - EDB (řada T419.1, později 729.6) - stroje T419.1501 až T419.1509.
Sbírka: Josef Hrabě
3000 × 1500 pix
649 KiB
Typový výkres modernizované verze 729.7 - rekonstruovaná lokomotiva 729 701-3.
Sbírka: CZ-Loko, a.s.
3340 × 2000 pix
1061 KiB
Na této maketě postavené v Nové huti na obyčejném plošinovém voze se dolaďoval tvar kapot a rozmístění prvků v kabině právě vyvíjené ověřovací série typu T419.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
800 × 600 pix
125 KiB
Přes tuto nevzhlednou maketu kráčely dějiny jedné z našich nejzdařilejších lokomotivních řad pro průmysl (729) i ČSD (731).
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
800 × 600 pix
123 KiB
Takto detailně se na maketě kabiny ověřovací série typu T419 rozpracovaly ovládací prvky, aby mohli strojvedoucí dobře posoudit, bude-li jim navržená ergonomie stanoviště vyhovovat.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
800 × 870 pix
167 KiB
V maketě nechyběl ani řídící pult s navrhovaným rozmístěním ovládacích a kontrolních prvků.
Foto: tovární snímek Sbírka: Pavel Dušenka
800 × 870 pix
109 KiB
Pohled na přední čelo lokomotivy T419.0503 ve stavu krátce po vyrobení.
Foto: Martin Penkala
800 × 800 pix
181 KiB
Pohled na zadní čelo lokomotivy T419.0503 ve stavu krátce po vyrobení.
Foto: Martin Penkala
800 × 800 pix
170 KiB
Pro srovnání nabízíme také pohled na přední čelo zánovní T419.1507.
Foto: Martin Penkala
800 × 800 pix
164 KiB
Pohled na zadní čelo lokomotivy T419.1507 ve stavu krátce po vyrobení.
Foto: Martin Penkala
800 × 800 pix
189 KiB
Na tomto záběru z kabiny prototypu 729 502-5 je v horní části snímku dobře patrný svár po nadstavení původní stísněné kabiny.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 800 pix
227 KiB
Pohled na řídící pult prototypu 729 502-5 - stav z roku 2008.
Foto: Rosťa Kolmačka
1024 × 730 pix
277 KiB
Pohled do kabiny nově vyrobené T419.1502.
Foto: tovární snímek Sbírka: Jaroslav Wagner
800 × 600 pix
148 KiB
Detailní pohled na hlavní stanoviště stroje T419.0512.
Foto: Martin Penkala
1024 × 720 pix
271 KiB
Detailní pohled na vedlejší stanoviště stroje T419.0512.
Foto: Martin Penkala
1024 × 685 pix
242 KiB
Detailní pohled na hlavní stanoviště stroje T419.1507.
Foto: Martin Penkala
1024 × 680 pix
245 KiB
Detailní pohled na vedlejší stanoviště stroje T419.1507.
Foto: Martin Penkala
800 × 600 pix
129 KiB
Pohled na hlavní stanoviště stroje 729 610-6 s elektronickým rychloměrem.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
114 KiB
Pohled na částečně modernizované vedlejší stanoviště stroje 729 610-6.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
113 KiB
Stav kabiny dlouhodobě neprovozní 729 510-8 byl v Chomutově zdokumentován 13. 7. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz
800 × 600 pix
125 KiB
Druhé stanoviště stroje 729 510-8 nevypadá o moc lépe - Chomutov 13. 7. 2009.
Foto: Tomáš Tvrz
800 × 600 pix
122 KiB
Pohled na hlavní stanoviště rekonstruované 729 702-1.
Foto: Martin Třískala
1024 × 680 pix
231 KiB
Panel elektroniky v kabině lokomotivy T419.1507.
Foto: Martin Penkala
1024 × 735 pix
181 KiB
Hlavní rozvaděč na stroji T419.1507.
Foto: Martin Penkala
768 × 1024 pix
257 KiB
Pohled na motor a jeho uložení v nově vyrobené T419.1502.
Foto: tovární snímek Sbírka: Jaroslav Wagner
1024 × 750 pix
228 KiB
Záběr strojovny toho času opravované 729 505-8 v hale depa Arcelor Mittal Ostrava ukazuje nasávací komory chladícího vzduchu a část naftového motoru.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
154 KiB
Pohled na kompresor v čele přední kapoty stroje 729 505-8.
Foto: Rosťa Kolmačka
800 × 600 pix
130 KiB
Uspořádání naftové nádrže a vzduchojemů pod hlavním rámem lokomotivy T419.0503.
Foto: Martin Penkala
1024 × 700 pix
201 KiB
Uspořádání naftové nádrže a vzduchojemů pod hlavním rámem stroje T419.1507.
Foto: Martin Penkala
1024 × 680 pix
179 KiB
Detailní záběr podvozku stroje T419.1507 v jeho původní podobě s písečníky na rámu podvozku.
Foto: Martin Penkala
800 × 600 pix
141 KiB
Detailní pohled na mazání okolků na lokomotivě 729 610-6.
Foto: Vladimír Pomezný
800 × 600 pix
113 KiB
Výrobní štítek lokomotivy T419.1514.
Foto: Ing. Igor Molnár
800 × 600 pix
149 KiB
Zobrazeno 34 z celkem 222 dostupných snímků této řady a celkem 13318 fotografií na stránkách.